Beoordelingen over Est Hotel

49 Boulevard Magenta, 10e Arrondissement, 75010 Parijs, Frankrijk

#1131 van de 1.578 hotels in Parijs

Zeer correct en budgetvriendelijk hotel.

Geen opmerkingen. Het zou niet correct zijn hier negatieve opmerkingen te formuleren!

Super goede prijs kwaliteitverhouding. Mooi, zeer net en proper hotel met vriendelijk personeel. Elke dag nieuw bedlinnen en propere handdoeken met zeepjes en shampo. Het ontbijt was eenvoudig, maar zeker correct in relatie met de prijs. Een aanrader voor zijn geld!

Gelegen in een drukke straat met veel armoede. Meeste populaire bezienswaardigheden zijn allemaal ongeveer een half uur lopen.

Ruime en schone kamer. Lift aanwezig. Geen last van lawaai van buitenaf, ondanks dat het hotel zich in een drukke straat bevindt. Dit kan echter ook liggen aan het feit dat we op de zesde verdieping sliepen. Konden koffers laten staan, toen we de laatste dag pas laat vertrokken, erg fijn. Metro- bushalte vrijwel direct voor het hotel.

De omgeving is multicultureel, heel wat goedkoper dan in het centrum ,heel veel keuze van eten

geen frigo op de kamer ik ben diabetes patient en mijn insuline moet normaal in de frigo bewaard worden en ook tijdens het mooie weer warme fles water moeten drinken kamer was heel klein en nergens een boordje om je douchegel of shampoo te zetten

Het ontbijt was simpel maar blijkbaar was dit bij andere brasseries ook zo

krijen je niet wat op websait

er was geen ontbijt stond wel op dat krijgen wij ontbijt maar wordt gezegd moet betalen voor maar dat was niet gemeld bij de reserveren sommige Lampe waren los naast de bed

ze kunnen Engels praatten

Redelijke overnachtingsplek voor een doorreis

Het is een gehorig hotel o.a. door het ouderwetse sluitwerk van de kamerdeuren en verkeerslawaai. Daarnaast mochten wij 'meegenieten' van laat terugkerende gasten. 's Morgens ruim een uur kunnen luisteren naar een discussie tussen een Frans koppel in de kamer naast ons. Het niet innen van een bedrag voor een per ongeluk verkeerd gedateerde boeking enkele minuten voor de juiste reservering was niet bespreekbaar.

De prijs van € 54 (last minute) was goed in relatie tot de sobere maar complete kamer. De bagage mocht in het hotel blijven tot aan het vertrek, in ons geval 's middag met de Thalys vanaf Gare du Nord op 10 minuten lopen.

Proper verblijf, prima gelegen aan een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Het verkeer (voornamelijk sporadisch getoeter) was vrij goed hoorbaar (kamer op de 6de verdieping).

Propere kamer, fijne ligging (dicht bij Gare du Nord), receptie is 24/24 geopend.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Nachtje Parijs

Rook niet echt fris toen we in de kamer binnenkwamen. Deuren klapten hard, beetje gehorig.

Lokatie was prima, kamer was schoon, niet duur, geluid van buiten was minimaal.

Gezellige ruimte om iets te drinken.

Alles prima, jammer dat er geen gezellige ruimte was om ‘ avonds mog even gezellig bij elkaar te kunnen zitten. Voor de rest geweldig!

De ligging is super en we hadden ook vrij goed weer!

Het bed was oud zakte gewoon door en de hoofd kussens waren ook heel oud en niet comfortabel. .voor de rest alles in orde.😊

Het was een mager ontbijt hadden toch iets meer verwacht..wat kaas enzo..

Lekker rustig en goed bij station Noord en Oost

Entourage, we hadden geen zin om er te ontbijten of te zitten, voor slapen is het prima

Netjes en schoon, aan de binnenplaats ook stil. Bed ook lekker.

De mensen die daar werken zijn heel vriendelijk.

Het bed was aan de kleine kant de kamer zelf ook. En als je kamer met bad heb verwacht er niet veel van. Je mag blij zijn als je grote teen er in past!

De mensen die daar werken zijn heel vriendelijk. Het is schoon en netjes.

Prima stadshotel tegen redelijke prijs op goede locatie.

Ik heb hier al 2 keer overnacht ook samen met familie. Dat is ons goed bevallen daarom is dit nu mijn vaste Parijs - hotelletje. Locatie top, prijs redelijk personeel top.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Redelijk betaalbare overnachtingsplek op een ideale locatie.

De badkamer was schoon maar wat ongelukkig ingedeeld. Je moest schuin staan om je tanden te poetsen. Maar er vinden renovaties plaats dus wie weet...

De hartelijkheid van de receptie. Bed was goed en schoon. Kleding kon in hangkast. Met een lift ben je zo op de juiste verdieping. Hotel is vlakbij Gare de l' Est dus alles gemakkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prijs/kwaliteit verhouding was goed.

Helaas alleen franse zenders op tv :_ )

Prijs/kwaliteit verhouding was goed. Door fout Thalys kwam onze trein niet op afgesproken avond en hotel personneel was bereid brief te schrijven dat we er een dag niet eens aanwezig waren. Hopelijk wordt dit vergoed met behulp van bewijs verstrekt door hotel. Verder is hotel dichtbij levendig cafés

zeer goed, voor herhaling vatbaar

Was nu niet druk mogelijk wel wat meer geluidsoverlast maar als laatste moesten ze nog het tapijt in de gangen leggen, mogelijk dat dat geluiddempend werkt.

Geen gebruik gemaakt van ontbijt, maar de kamer was klein maar perfect, elke dag heel goed schoongemaakt. Was net helemaal vernieuwd.

De matras en de locatie waren bijzonder goed.

De muren en deuren zijn van karton, daardoor wordt je wel heel snel wakker. Badkamer was ook bijzonder klein. Mensen zijn ook niet echt stil. Wi-Fi was bijzonder traag (< 3 mbps)

De matras en de locatie waren bijzonder goed.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

verblijf was o.k. Hotel niet geschikt voor wat oudere mensen.

Voor oudere mensen is het bed veel te hard. De douche is erg klein, dus ook voor wat oudere mensen moeilijk. Het ligt bij het Gare de l'Est, dus vanaf het Gare du Nord nog een hele tippel met bagage.

erg vriendelijk personeel. Net gerenoveerd in prachtige kleuren. Echt een hotel voor jongeren. Prijs kwaliteit is goed.

aangenaam onthaal, kamer en badkamer waren proper. Het ontbijt was het klassiek frans ontbijt.

Ik denk dat ze de vloer in de gang gingen vernieuwen want nu liep men op de beton. In onze badkamertje is er jammer genoeg geen plaats of legger voorzien om de toiletzak te plaatsen. nu moesten we deze op de grond leggen.

Het Stokbrood is wel langs de taaie kant maar even in de broodrooster gelegd en was het lekker knapperig. Het ontbijt was niet duur en je kunt eten zoveel je wil. Lekker appelsiensap, koffie, thee of chocolademelk.

aangenaam verblijf

geliefden als buren die het lang vol hielden en geen oog hadden voor de buren, maar dat ligt niet aan het hotel.

net opgeknapt, erg aangenaam, zeer vriendelijk personeel, kon koffer eerder afgeven en volgende dag langer laten staan, fijn restaurant om de hoek in straat er achter

Prettig verblijf

Dakraam kon bijna niet open. Was warm in de kamer toen ik binnen kwam. Geen ventilator aanwezig. Luikje open gelaten en werd het frisser in de kamer.

Het ontbijt is standaard Frans. Croissant en baquette. Smeerkaas, jam of Nutella, jus du oranje, verschillende cornflakes, koffie, thee of chocolademelk. Kamer eenvoudig en netjes. Mooie badkamer, maar het douche hokje wel klein maar schoon.

Vriendelijk personeel.

Het ontbijt viel tegen, met alleen smeerkaas en jam als beleg en hotelcake uit een pakje. Voor het geld kun je veel beter bij een bakkertje of cafe ontbijten in Parijs.

Vriendelijk personeel. En prima locatie om het 10e arrondissement te bezoeken. Op loopafstand van de stations en de hippe wijk bij het canal saint martin.

Mooie, nette en betaalbare kamer op loopafstand van Gare d'est!

De kamer was ruim, netjes en had alle faciliteiten die ik nodig had. Ik sliep er voor één nacht omdat ik snel in Parijs moest overstappen tijdens een reis. Op ideale loopafstand van Gare d'est en heel vriendelijk personeel. Indien je echt op vakantie bent in Parijs zou ik een ander hotel zoeken dat wellicht iets mooier is (qua uitzicht en binnenkant) maar voor mij was het helemaal prima! Ik zal een volgende keer zeker kijken of ze hier plaats hebben.

Een gezellige, nieuwschierig verblijf in Parijs.

De bedden waren redelijk hard, ik zou er niet langer dan een weekend in kunnen slapen.

het ontbijt was zeer uitgebreid en goed. De kamer was fijn ingedeeld.

Lift aanwezig!

Zoek het maar uit mentaliteit bij incheck; de kamer was allang betaald, maar controle creditcard moest ook. Oude card nummers nodig, anders geen kamer... Ga maar je creditcard maatschappij bellen luidde de opdracht. Voorstel met nieuwe card opnieuw te betalen en eventuele terugbetaling later werd resoluut van de hand gewezen. Weinig medewerkzaam. Het liet een heel vervelend gevoel achter. Gewantrouwd en ongewenst. Uiteindelijk toch op de kamer gekomen.... Het bed was wat klein, ik miste plankje in de badkamer om spullen op te zetten. Kamer verder niet veel mis mee. Standaard, basic.

Lift aanwezig! Kleine prijs voor één overnachting!

Fijne locatie, prima prijs kwaliteit verhouding.

Kamer aan de straat, wanneer raam open erg gehorig. In de badkamer hing een beetje een riool lucht tijdens on verblijf.

Locatie handig vlakbij Gare du Nord. Veel cafetjes in de buurt voor ontbijt/hapje/wijntje etc.

Het was wel zeer net en aan het onthaal waren ze zeer...

Zeer veel lawaai, kuisvrouwen slaan met deuren, je kan de buren horen als of ze in uw kamer staan.

Het was wel zeer net en aan het onthaal waren ze zeer vriendelijk

Goede uitvalsbasis, geen Gluten en Lactose vrij ontbijt.

De badkamer is echt te klein, je kan niet eens recht voor de wastafel staan (daar staat het toilet) Bij het ontbijt zijn er geen Gluten en lactose vrije opties. Dit is heel eenvoudig op te lossen door fruit en bijvoorbeeld gekookte eieren toe te voegen.

De ligging is uitstekend, vlak bij Gare de I'Est. Gezellige restaurantjes in de buurt. Personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

goede ligging, maar bijna geen comfort

Het volume van de kamer

De kamer en de badkamer waren piepklein: bijna geen plaats om onze valiesjes te plaatsen en in de badkamer was het onmogelijk om met twee personen iets te doen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Drie dagen in warm Parijs

Vrij rumoerig! Geen prettige buurt(maar is individueel opinie)

Rustig, vriendelijk personeel, schoon. Helaas werd het hotel opgeknapt: geschilderd, waardoor er op de gang geen vloerbedekking was!

Het is ok. Best veel geld voor deze kwaliteit hotel.

Kleine kamer, warm, kleine badkamer. Met gemiddelde lengte moet je met je benen over het bad heen zitten om recht op de toiletpot te kunnen zitten anders zit je tegen het bad aangedrukt.

De ligging is goed. Dichtbij het metrostation en het treinstation. Bij het uitchecken mag je je bagage achterlaten en het later op de dag op komen halen.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Hotel is meer dan een loutere slaapplaats met vriendelijk en gedienstig personeel

Tja Parijs betekent ook nachtlawaai en aan de straatkant zelfs op de 6e verdiepng leef je op de polsslag van die grootstad!

Ontbijt was voldoende met verse broodjes en zeer goede koffie. Kamers zijn zeer recentelijk vernieuwd

Lekker gelegen, slecht geslapen.

Het feit dat er tegen overlast niks gedaan word. Onze bovenburen zijn elke nacht aan het schuiven geweest met de bedden en liepen op hakken binnen 's nachts. Bij de receptie hing al een briefje met een waarschuwing over deze kamer. Verder zijn de kamers super gehorig. De deur naar de gang sluit niet goed af. Ook was mijn bidon stukgemaakt door het schoonmaak personeel, echter stuk weer terug gezet en niets over gehoord. Jammer.

De bedden en kussens sliepen goed. Badkamer was echt piepklein, maar zag er desondanks goed uit. Nieuwe vloeren en pas gerenoveerd denk ik.

Aangenaam verblijf in een gerenoveerde kamer op een centrale locatie.

De kamer was gelegen aan de straatkant. Het is een drukke baan, waardoor er straatlawaai was 's avonds en 's nachts. Weinig plaats in de badkamer om iets op te leggen of op te bergen.

Het hotel was op wandelafstand van het station. We kregen een gerenoveerde kamer en een driepersoonskamer i.p.v. een tweepersoonskamer. Het is ongeveer 20 minuten wandelen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Zeer kleine kamer en badkamer Kamer was warm en geen airco Renovatiewerken Zeer dunne muren, je hoort heel veel van buren en op gang

Vriendelijk personeel Dichtbij station

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima stadshotel op gunstige locatie.

Kamers heel gehorig, hotel zit in verbouwing. Trappenhuis, gangen en muren op de 6de verdieping kaal en niet af. Op website staat route met metro4 je stapt dan uit in een heel onaangename buurt, beter is metro5 Jacques de.... in zelfde straat als hotel en voelde ik mij stuk 'veiliger'.

Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Bedden goed en badkamer schoon.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Simpel maar goed hotel, vriendelijk personeel en goede bedden!

Geen op/aanmerkingen wat betreft hotel. Parkeren in Parijs is een crime! Heel erg duur en overal druk. Zou leuk zijn als er een bepaalde aanbieding gedaan zou worden aan hotelgasten, maar begrijpelijk natuurlijk dat dit niet kan.

Ideale ligging, vlak bij een metrostation (Chateau d'eau). Prijs kwaliteit van de kamer is perfect. Kamer is ruim zat, je hoeft niet over elkaar heen te klimmen (we waren met 3 pers, dus een extra bed op de kamer). Badkamer schoon, kamer schoon en bedden slapen goed. Fijn dat er gratis WIFI was in het hotel. Geen last gehad van de verbouwing. Geen ontbijt genomen, dus daar kan ik niet over oordelen.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Mooie schone gerenoveerde kamers

Misschien een gekookt eitje bij ontbijt. Er waren nu veel verse croissants div soorten cake en brood lekkere koffie/thee enz.

Mooie schone gerenoveerde kamers Gladde vloer, geen vieze kleden cq vloerbedekking.mooie badkamer. Heel dicht bij station d'est. Als je niet tegen verkeerzgeluiden kan, kamer aan de achterkant vragen. Verrassend stiller. Dit hotel is een aanrader

• Beoordeeld op: 15 september 2016

ik geef dit hotel een voldoende.

Dichtste metro Château d'Eau was in een enge beurt. Handdoeken waren er niet, alleen baddoeken. Hotel was bezig ( 24-08-2016) met renovatie. Kamer was heel klein voor 3 personen en niet schoon genoeg. Lift deed niet en we moesten lopen naar de derde verdieping.

Dichtbij het Gare du Est.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Fijn hotel!

Beetje lawaai van buiten

Kamers erg mooi ingericht, lekkere bedden. We hebben gekozen voor petit ontbijt, was prima. Van te voren al prettig mail contact over de sleutel, omdat we pas 's avonds aankwamen.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Mooie kamers.

Ontbijt was mager. Alle slaapkamer deuren piepten waardoor we steeds wakker gemaakt werden. Ook sloten maakten veel lawaai. Badkamer buren was tegen ons kamer waardoor we alles hoorden. Slechte isolatie.

Mooie kamers. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Gelet op de prijs was het prima. Alleen douchen was niet makkelijk Douchen in een bad is vervelend

De prijs was prima voor dit hotel Metro vlakbij. En schoon.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

een zeer goede ligging en de prijs: zeer goede prijs...

de kamers zijn eerder klein

een zeer goede ligging en de prijs: zeer goede prijs kwaliteitverhouding vanwege de verbouwingswerken die bezig zijn (niet alles was afgewerkt) maar dat stoorde niet echt.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Administratie nog met de hand

Bij aankomst (moeder nog alleen) was de boeking zoek. Tot twee keer toe werd simpelweg gezegd dat ik niet had geboekt. De administratie was handmatig en mijn naam bleek er wel gewoon in te staan. Vervolgens kreeg ik een kamer die nog niet was schoongemaakt. De receptionist: "weet u het zeker"? Daarna kreeg ik een nieuwe kamer en ging alles verder prima. Helaas viel internet een hele ochtend uit.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Ideaal budgethotel met vriendelijk personeel

Kamer aan straatkant was lawaaiig. Omdat de kamer warm was, moest het raam wel open, maar het is best druk aan de boulevard

Ideaal budgethotel met vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

dicht bij Gare du Nord

met warm weer is de kamer erg warm, er is geen mogelijkheid tot gebruik van ventilator

dicht bij Gare du Nord prima ligging tav centrum aardig personeel goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Goede prijs/kwaliteit.

Kleine kamers, maar op zich prima. Schoon en compact. Ze zijn het hotel aan het renoveren; er lag even geen vloerbedekking in de gangen maar daar gaan ze na de bouwvak mee verder. Geen (geluids-)overlast verder daardoor.

Kamers en badkamers zijn recent vernieuwd. Prima bedden. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Hygiëne, vriendelijke personeel, dichtbij het station en...

Douchebak was erg klein. Met douchgordijn is dat niet fijn. heb liever een glazen douchecabine. Vooral als de douchebak zo klein is. Gelukkig was de kamer net gerenoveerd, alles was erg nieuw en schoon.

Hygiëne, vriendelijke personeel, dichtbij het station en metro een levendige locatie.

Prima hotel op een perfecte locatie.

Wat overlast van herrie ‘s nachts, maar dit lag niet aan het hotel maar aan andere gasten.

Prima hotel op een perfecte locatie.

Mooie locatie en erg schone en ruime kamers

Aan een drukke straat, voor mij niet Storms maar wellicht vinden anderen dit wel

Mooie locatie en erg schone en ruime kamers

Heerlijk hotel!

Goedkoop naar Parijse normen. Propere kamers, vriendelijk personeel en erg leuke ligging (dicht bij metro en gezellige buurt om iets te eten).

Prettig

Geen ruimte om s avonds even te zitten

Hygiene

Niets. Beetje kleine kamer als je met zijn tweeën er zou vertoeven.

De vriendelijkheid van de mensen was erg fijn.

Dichtbij OV

Geen plaats voor toilettas in badkamer

Het (niet gratis) ontbijtbuffet

Genoten

Het enige min punt wat de douche in smalle badkuip.

Centraal gelegen hotel. Heerlijke bedden. Er werd goed schoongemaakt.

was naar onze verwachting

nvt

kamers waren erg gehorig

Paris, c' est une fête!

Ietwat gehorige kamer Ik miste een plankje in de badkamer om scheergerei etc. op te kunnen plaatsen

Simpele kamer, goede prijs-kwaliteitverhouding

De kamer en vooral de badkamer. Was klein en rook erg muf

prima!

prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Fijn hotel voor fijne prijs.

Fijne 1 persoonskamer. Loop afstand van Gare du Nord.

Goed hotel voor een korte city trip.

Te korte bedden. Tapijt als vloerbekleding.

Ligging. Vlakbij Paris Nord, en metrostation. Vriendelijk personeel.

goed te doen

alleen een tweepersoonskamer is heeeel mini

super schoon, locatie heel fijn.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Makkelijk te bereiken, prima hotel voor weinig geld

De trappen worden juist gerenoveerd.

Meevaller: parkeerplaats aan de overkant

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Netjes, gerenoveerde kamers, vriendelijk personeel, prima ligging van het hotel.

Goeie accomodatie vlakbij stations.

Lawaaiige gasten op de gang in de nacht.

Keurig verzorgd alles

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Vriendelijk hotel

Ontbijt zeer sober

Lekker centraal gelegen.veel op loopafstand

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Badkamer oplossing van onze klacht, hygiëne vies douchegordijn Losse wc bril.. Erg gehorig veel geluidsoverlast door o.a personeel

Netjes, vriendelijk personeel, loopafstand van en naar gare...

Netjes, vriendelijk personeel, loopafstand van en naar gare l'Esr en Gare du Nord was OK .

Geen ontbijt genomen. Uitzicht kamer matig. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Vriendelijke receptie

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prijs kwaliteit verhouding is perfect!

Ontbijt aan de magere kant voor het geld

Prijs kwaliteit verhouding is perfect! Goed en schoon hotel om een paar nachten te verblijven.

Bijzonder vriendelijke ontvangst en dat je je bagage op de...

Niks.

Bijzonder vriendelijke ontvangst en dat je je bagage op de dag van vertrek later kunt ophalen. Heel fijn.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima hotel met een hoge prijs - kwaliteitverhouding.

Geen vloerbedekking op de gangen en trappen.

De loopafstand van Gare du Nord en Gare de l'Est. Prima kamer(tje) alles net gerenoveerd.

Prijs/kwaliteit-verhouding

Prijs/kwaliteit-verhouding

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Zeker aan te raden voor enkele dagen!

Niet al het personeel sprak Engels (wat ook te begrijpen is in Frankrijk)

Mooie locatie, simpele kamer

prima verblijf voor deze prijs, prima locatie vlakbij station en metro

het ontbijt was matig maar dat zeiden ze bij de receptie al van te voren

prijskwaliteit

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima hotel!

Wel heel gehorig, dus neem oordoppies mee.

Vriendelijke receptie, schone kamer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Est Hotel