Beoordelingen over ibis budget Nuits Saint Georges 2-sterren

Rue Charles André Arnoult, 21700 Nuits-Saint-Georges, Frankrijk

#10 van de 15 hotels in Nuits-Saint-Georges

de ligging was perfect, vlakbij de autosnelweg
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

vermits we met een groep waren en 3 kamers hadden gereserveerd, bleek dat we niet konden inchecken met de automaat, met alle gevolgen vandien, want wij arriveerden na middernacht.

de ligging was perfect, vlakbij de autosnelweg

Goede overnachting op 2 km van de snelweg.

2 km vanaf de snelweg. Ook in deze ibis budget zijn de bedden prima. Ontbijt was minder vergeleken met andere Ibis budget hotel ( meer soorten brood ) maar met stokbrood en croissant kan je je prima redden. De bakker met o.a belegde broodjes en salades zit om de hoek. Makkelijk bij vertrek voor onderweg.

Perfecte plek voor tussenstop. Zeer vriendelijken behulpzaam personeel.
    • Standaard Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Helaas blafte een alleen gelaten hond voor enkele uren aan een stuk. Alle lof voor het personeel die de moeite deed om de eigenaren te bereiken en het voor de andere gasten zo comfortabel mogelijk te maken.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende ligging voor doorreis. Supermarkt en broodjeszaak vlakbij hotel. Beveiligd parkeren, hek opent om 05:00 uur. Eenvoudige kamer, schoon, goed bed, goede douche.

Prettig hotel voor doorreis naar Spanje

Wastafel kamee 37 weer verstopt, ook bij vorige bezoeken. Gemeld bij receptie. Nog steeds geen (katoenen) badmatje, zodat grond rondom wastafel nat wordt als men uit de douche komt. Bij andere Ibis Budgets wel aanwezig. Geen plankje o.i.d. naast bed voor bril enz. Slechts aan één kant van bed knop voor licht, zodat één persoon in donker naar toilet moet. Dunne hoofdkussen, in sommige andere Budgets dikker.

Ontbijt zoals altijd prima. Kamer schoon. Goede parkeergelegenheid.

Prima ligging om de streek te verkennen.

Alles was OK maar een wc-borstel op het toilet zou handig zijn😊

Prima ligging om de streek te verkennen. Alles was netjes en het personeel super vriendelijk. Pluspunt was de aanwezigheid van een supermarkt en bakkerij op het terrein. Zeker een aanrader als tussenstop naar het Zuiden.

Kamer is goed.

geen restaurant

Kamer is goed. Ruim tweepersoonsbed. Douchegelegenheid. Personeel vriendelijk. Een prima locatie om te overnachten zeker gezien prijs in verhouding tot comfort/voorziening. Jammer dat er geen restaurant aanwezig is. In de directe omgeving van het hotel zijn wel voldoende eetgelegenheden. Als ik volgend jaar weer richting zuid frankrijk gaat, zal ik zeker bij dit hotel mijn overnachting voor de heenreis boeken.

Prima overnachting

Geen opmerkingen

Prijs kwaliteitverhouding prima! Vlakbij snelweg gemakkelijk te vinden. Op loopafstand van de stad leuk om daar na een lange autorit naar toe te wandelen voor een etentje. Veel mogelijkheden.

De kamer kon beter verzorgd zijn.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

We hadden de verste kamer gelijkvloers gekregen, hadden reeds gereserveerd in januari! Er was schimmel in de op het plafond van de kamer er het rook niet fris.

Ontbijt wasgoed

Prettig en een uitstekende ontvangst. Engels sprekend !

Ontbijt prima , goede kamer schoon en prima bed. Vriendelijk personeel.Prijs vergeleken met Ibis Monetelimar noord veel beter . Alleen geen eitje nou daar zaten wij voor die prijs niet op te wachten. Verschil van 4 euro minder voor het ontbijt maakte dat eitje wel erg duur ! Ook de parkeerplaats was uitstekend. Goed bereikbaar voor de doorreis . Naar Spanje en vise versa. Een aanrader

Doorrijs. Lekker eenvoudig allemaal. Met hek afgesloten ruime parkeerplaats helemaal perfect

De douche vloer is levensgevaarlijk glad. Uitstappen uit de douche dat moet een keer heel erg fout gaan. Ik zou een handgreep en een matje op prijs stellen. Zowel mijn vrouw als ik vonden uitstappen gevaarlijk

De kamer, eenvoudig, veel technische snufjes,modern, praktisch

aangenaam

het type kamer : er was een (dubbele!!) deur met de buren. OK alles op slot maar......het geluid wordt niet tegengehouden door een deur........de eerste twee nachten was er sporadisch storing maar voor de derde nacht hadden we een autocar pubers in de gang en vooral naast ons!! Bij de simpele vraag voor een rustiger kamer werden we door het personeel op onze wenken bediend met een..........mooiere en rustig gelegen kamer!!!

contact met personeel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Het hotel is goed gelegen op +- 500m van de A3. Ook een benzinestationnetje op 100m is ideaal.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

6.15 euro voor het ontbijt (croissant+pain flute enz.) leek mij meer dan genoeg. Geen kaas, ham of een ei bij het ontbijt, het mocht er gerust bij voor die prijs.

Een heerlijke frisse kamer, met een vriendelijke onthaaldame.

Als doorreishotel goed, doch ontbijt is geen aanrader.

Aanbod en aanvangsuur van het ontbijt. Quasi geen ruimte om het toilet te gebruiken in de douchecel. Enorm veel lawaai.

De locatie is perfect als doorreis.

Prima overnachting op doorreis!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Er was enkel een stopcontact voor een scheermachine in de badkamer. Verder alles OK.

De kamer was zeer proper en functioneel. Goede verlichting en tafeltje. De douche was heel goed: zitje voor mijn echtgenoot die mindervalide is, handgrepen langs beide kanten, een op hoogte verstelbare en eveneens buigzame doucheslang (om waterstraal juist te richten als men zit). Onthaal was zeer vriendelijk. Ontbijt was zeker voldoende. Afgesloten parking. Winkels op wandelafstand.

Prima verblijf op doorreis naar Spanje, dicht bij autoroute

Hoofdkussens nog steeds onvoldoende, te dun en een badmatje zou heel prettig zijn

Ontbijtbuffet als altijd prima verzorgd, schone kamer, bewaakt parkeren, dicht bij autoroute

Prima overnachtingsadres op doorreis naar en van Spanje.

De hoofdkussens zijn erg dun, in ander Ibis hotel beter. Ook nog steeds geen badmatje aanwezig.

Ontbijt was als altijd prima, hoewel koffie vroeger (niet uit machine) lekkerder was!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Hangt sterk af of meisjes bereid zijn te helpen, of worden ze geinstrueerd ??
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Wij hadden een genius aanbieding. Echter wij vroegen een kamer met separaat toilet, hebben we bijna altijd. Nu werd gezegd dat alle kamers vol waren.... Dit bleek niet juist, ca 45 % bezet . Wellicht komt dit door genius, is echter onbevredigend !!!

Ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het personeel is vriendelijk, gedienstig en beleefd. durf wat te investeren in dat hotel...
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De all in one sanitaire blok (douche, wc, lave-main in een te kleine ruimte) was niet zuiver. Er hingen nog zeepresten en schimmel op de douchewand (sanitaire all in one-blok). En weer, net als bij de heenreis, wil ik er op wijzen dat allerhande tv-stations gratis op tv te zien zijn maar geen Vlaamse, Waalse, Belgische of Nederlandse openbare omroepen en dat terwijl ik er was 2/3 van de aanwezigen, of zelfs meer, Belgen en Hollanders waren.

We gebruikten, bij de heen- en terugreis, het ibis budgethotel van Nuit Saint George als tussenstop. Zowel bij de heenreis als bij de terugreis konden we geen koffie of andere dranken uit de daar aanwezige drankautomaten halen (kopen) wegens defect. Vooral het feit dat dit euvel, naar eigen zeggen van het personeel, al meerdere weken een feit is, stoort me. Zoiets los je toch meteen op, vind ik.

Aanbevelingswaardig indien kleine en doenbare initiatieven (B.V.: tv- zenders) gerealiseerd worden
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Er waren, die dag, twaalf Belgische gezinnen (koppeltjes) in dat hotel. Wat ons allen opviel is dat er, in vergelijking met andere gelijkaardige hotels, geen Belgische tv-zenders op tv waren. Duitse, Engelse zenders waren er wel op. Zenders van de Belgische openbare omroep moeten mogelijk zijn, denk ik.

Ideaal gelegen als tussenstop naar Het Zuiden...

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Ontvangst is zeer vriendelijk, ontbijt met ruime keus, alles netjes schoon en rustige omgeving. Waren op doorreis en was de eerste keer. Komen zeker terug.

prima verblijf, voor herhaling vatbaar. Ideaal als tussenstop.

Lekkere bedden en erg schone, prettige kamer. Reactie op vraag via de mail gesteld was en snel en professioneel. Erg leuk dorp, dus we hebben ons in de middag en avond ook goed vermaakt.

Prima tussenstop!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De Matrassen waren heel erg hard en niet super comfortable. De badkamer was hygienisch, maar erg klein.

Perfecte locatie voor een tussenstop naar Zuid Frankrijk of Spanje.

prima hotel voor een overnachting.

geen opmerkingen

prima hotel voor een overnachting. De kamer is simpel met airco,aparte douche en toilet. de Dames van de receptie zijn vriendelijk, ontbijt zoals je van een Frans ontbijt kan verwachten simpel, maar wel lekker vers. Parkeerplaats wordt na 22.00 uur gesloten d.m.v. een hek. Je zit zo weer op de snelweg. Wil je 's-avonds wat eten moet je richting Dijon wat ongeveer 15 min. rijden is. Tot nu toe hebben alle Ibis budget hotels die we gebruikt hebben voor een overnachting op de heen - terug reis aan onze eisen voldaan.

Zeer goed adres als tussenstop, goed ontbijt, heel vriendelijk !!

Badkamer is vrij nipt bemeten en als je een douche neemt kan je maar beter alleen in de badkamer staan... (douchegordijn is ook niet zo aangenaam in die kleine ruimte..)

Dicht bij de snelweg dus ideaal op doorreis, ruime parking aan de deur, vriendelijk ontvangst, verbonden kamers geregeld op eigen initiatief (TOP!), lekker en voldoende uitgebreid ontbijt voor een zeer schappelijke prijs. Een adres dat we zeker gaan onthouden voor onze toekomstige reizen naar Frankrijk!

Goedkope accomodatie voor snelle overnachting tijdens reis
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Slechte douche cabine (klein) en koffie apparaat gaf slechte koffie wat belangrijk is bij ontbijt voor aanvang reis nog steeds geen nederlandse nieuwszender op tv

Goede parkeer gelegenheid en dicht gelegen bij route soleil en vooral stille locatie aardig personeel

Budgetvriendelijk en goedgelegen hotel

Badkamer viel wat klein uit maar zeker voldoende voor een doorreishotel

Comfortabele bedden, gratis parking. Ondanks de nabijheid van een autosnelweg hebben wij amper last gehad van de geluiden. Warenhuis op 100m van het hotel

Prima tussenstop
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Jammer dat we niet duidelijk een routeplan kregen voor het ibishotel waar we wel konden eten...

Ligging, niet ver van autoroute, lage prijs incl. ontbijt, functioneel, ontbijt beperkt maar wel goed verzorgd

Verkeerde hotel, toch goedgekomen!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Toen wij aankwamen vroegen wij de prijs per nacht per kamer. Die was € 80,-. We reserveerden er drie nachten. Het ontbijt kostte € 10.- pp. Prima dus. Erg onsympathiek was echter dat bij het afrekenen een 'dagprijs' werd berekend. De eerste nacht was € 80.- maar de volgende twee nachten kwamen daar € 6,- bij. Op zich geen probleem, maar een rare en weinig klantvriendelijke 'service'. Dat heb ik nog nooit ergens meegemaakt.

Wij hadden bij het verkeerde IBIS hotel geboekt. Hoewel er van te voren betaald was en géén restitutie konden krijgen, wilden we daar toch echt niet blijven. Aardig personeel en zeker schoon, maar te weinig comfort en te ver van het centrum. Wij zijn dankzij de medewerking van de receptioniste in het 'normale' IBIS hotel in het centrum beland en hebben het daar uitstekend naar onze zin gehad! Prima kamers, keuken en service!

voor ons op reis zijnde was dit een prima overnachting
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De omgeving, en jammer dat de tuin met zwembad in onderhoud was.

De kamer was fris en goedwerkende airco (buiten 37gr), ontvangst vriendelijk en prettig.

Goed kunnen uitrusten en relaxen, diner was ook goed.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Jammer dat er geen lift is voor gasten die niet zo goed meer kunnen traplopen. Ons werd nog wel een kamer beneden aangeboden als traplopen bezwaarlijk was.

Ontbijt goed, ligging hotel vlakbij centrum, ook goed bereikbaar vanaf rijksweg.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Slapen goed! Maar diner ontzettend slecht en zeer onvriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De doorverwijzing naar het andere ibis hotel in de plaats waar tegen korting gedineerd kon worden. Doorverwezen gasten konden pas laat terecht voor het diner. De dagaanbieding was zeer slecht. Aangebrande spies met vette friet voor meer dan €14 p.p. Dus eten bij Ibis doen we nooit meer daar.

De rust in het hotel

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prijs kwaliteit verhouding: SUPER.

Prijs kwaliteit verhouding: SUPER. Hygiene prima. Locatie goed voor wie een paar restaurants en een grootwarenhuis in de buurt wil. Bakkerij om de hoek met prima mogelijkheid tot ontbijt als je eens iets anders wil dan de klassieke croissant.

Prettig verblijf tijdens reis naar en van Spanje
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Wij komen hier al jaren en vonden de koffie (uit een kan) vroeger lekkerder dan het slappe vocht uit het nieuwe koffieapparaat. Bovendien duurt het bij drukte wel erg lang voor je aan de beurt bent. In een ander Ibis Budget hotel krijgt men twee badhanddoeken plus een badmatje. Hier helaas geen badmatje, zodat de vloer rond de wastafel een natte boel wordt.

Vlak bij de autoroute, makkelijk parkeren, schone kamer.

Prima betaalbare overnachtingsplek voor doorreis.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Ligging hotel niet in Nuits Saint Georges zelf maar wel vrijwel meteen na de afrit van de snelweg. Ruime parking. Functionele kamers met airco, schoon, toilet en douche gescheiden. Aardig en hulpvaardig personeel. Ontbijt goed voor de prijs. Hotel heeft geen restaurant maar, naast een koffieautomaat, is er ook een automaat met o.a. soft drankjes en enkele maaltijden waarvoor er een magnetron staat. Pal bij het hotel een bakker/patisserie , op loopafstand ( ga rechtsaf ) een grote supermarkt en, ook erg dichtbij, hotel St Georges met wel een restaurant. In elk geval op zaterdag staat er een pizzabus ongeveer tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Was een goed verblijf komen zeker nog eens
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Voor ons waren er geen negatieven dingen Waar te nemen

Was een goed verblijf komen zeker nog eens Over nachten .prima hotel .ontbijt was voldoende . Er was zelf een magnetron idiaal ook handig een geld automaat uitstekend personeel uiters vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Tot op heden minst tevreden verblijf met booking.com op doorreis in Frankrijk
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De bedden. Slechte matras. Niet geslapen en heel vroeg vertrokken. We hadden geen aparte badkamer. Douche heel klein. Leek wel dat we in ander hotel lagen.

Wij hebben vorig jaar in hetzelfde hotel geboekt. Waren tevreden en terug geboekt. Omgeving heel mooi. Stadje prima.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Goed en tevreden...
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De bewegwijzering naar het hotel ontbrak.

Voor een nachtverblijf, als tussenstop op weg naar het zuiden of op weg van het zuiden naar huis, is nachtrust voornaam. Dat vonden we in dit hotel, dus konden we onze reis de volgende dag goed uitgerust verderzetten.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Wij komen hier elk jaar 4 x, dat zegt genoeg!

Vinden de hoofdkussens nog steeds te dun en te hard. Die zijn in sommige andere Ibis Budget hotels prettiger.

Het ontbijtbuffet was zoals altijd prima; lekkere croissants enz. De kamer was schoon. Parkeren gemakkelijk. Vriendelijke receptioniste.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

De prijs.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Ontbijt kan beter. Meer variatie in beleg ! Matras = iets te hard, maar goed voor één nacht. Verwarming wordt centraal geregeld = kamer was s'nachts veel te warm.

De prijs.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Prima voor 1 nachtje

Ligging is prima, direct aan de snelweg. Parkeerterrein afgesloten (met weliswaar een laag hekje). Kamers aan elkaar met tussendeur voor grote gezinnen.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Voor op doorreis absoluut een aanrader!

Misschien washandjes?

Wij waren op doorreis,dus het was fijn dat het dicht bij de snelweg staat. Kamers zijn keurig schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Naast de Carrefour
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

3 pers kamer is ruimer en grote badkamer. Alles is schoon, goede bedden, geen lawaai en vlakbij de autoroute. Jammer dat de benzinepomp van Carrefour dicht was. Voor doorreis aan te bevelen. Er is zelfs een micro wave voor de gasten, die wat willen opwarmen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Goed budget hotel.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Bedden aan de harde kant. Iets comfortabelere bedden zou prettig zijn.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Redelijke bedden. Schone kamer. Goede parkeergelegenheid. Prima slaapplek op doorreis. Verwacht geen luxe. Minder geschikt voor langer verblijf. Supermarkt en goede bakker naast het hotel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Een middag/avond in Nuits Saint Georgs aan te bevelen.

Beter personeel. Nog nooit zo'n chagrijnig personeel gezien, zowel 's avonds als 's morgens. Bij aankomst super botte vragen met alleen ja of nee. 'S morgens nog erger. Te vroeg beginnen? Liever te laat en maar wachten tot de klok ver genoeg is.

Prima ontbijt. Alleen service personeel beneden maats

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima voor doorreis
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Airco werkte niet goed, dus was warm op de kamer en konden alleen voor een blaasstand kiezen. Dit uiteindelijk gedaan omdat we geen raam open konden zetten ivm geluid van de snelweg. Bedden liggen erg hard.

Grote kamer, netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Eigenlijk niets.

Het ontbijt bestaat uit croissants, vacuum verpakte jam, kaas, blikfruit,yoghurt en wat andere kleine dingen. Een vers broodje met verse kaas en vleeswaren is blijkbaar te duur. Matig ( Frans) ontbijt en te duur voor wat je kunt kiezen.

Eigenlijk niets. Goed voor 1 nacht en niet langer. Makkelijk bereikbaar vlakbij de snelweg.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Ideaal voor een overnachting onderweg, op reis.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Een stukje vlees of een eitje bij het ontbijt had gemogen.

Dicht bij de autostrade, ideaal voor een overnachting onderweg. Netheid. Kinderbedje mogelijk.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

alles was aanwezig een goed bed douche en wc en het was...
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

de ligging viel wat tegen een beetje afgelegen van het dorp zo doende dat we weer met de auto moesten op zoek gaan om een restaurant te vinden

alles was aanwezig een goed bed douche en wc en het was proper , ook het ontbijt was goed niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 15 september 2016

• Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Ontbijt pas om half acht te laat voor reizigers als wij die op doorreis vroeg willen vertrekken

Ontbijt was goed, helaas geen kannen koffie meer, maar koffie uit machine

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Hotel vlak na afrit van de snelweg en in 5 minuten zit je in...

Hotel vlak na afrit van de snelweg en in 5 minuten zit je in het centrum van de pitoreske dorpskern. prima kamers en gratis parkeerplekken voor de deur. Ontbijt ook goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goed voor een overnachting tijdens doorreis
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Doucheruimte erg klein. Ontbijtruimte te klein voor hoeveelheid hotelgasten.

Kort van de snelweg. Zowel parkeerplaats als kamer werken met een pincode, wat gemakkelijker werkt dan met sleutels of cards.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Aanrader als doorreis hotel
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Voor mij was de matras minder comfortabel, voor mijn man was het ok.

Heel lekker ontbijt met veel keuze, toch voor zo'n laag bedrag. Heerlijk rustig, super goed doorreis hotel. Eigen wc en douche met douchegel en de kamer is ruim genoeg. Aanrader!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

prima overnachtingsmogelijkheid voor een goede prijs !!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

geen negatieve bevinding. In onze kamer was gerookt. dit was te ruiken ,na opmerking hierover werd terstond de kamer gelucht en met een elektrische verdamper verfrist. Personeel was erg verguld met extra bedankje van ons achteraf bij vertrek.

Goede ontvangst. prima ligging. Vergeleken met ons bezoek in 2013 veel verbeterd. ontbijt nu goed,(was toen pover) vlakbij supermarkt en tankstation. uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. goede stop op weg naar het zuiden

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

uitstekend overnachtingshotel

meer stoelen om fatsoenlijk te kunnen zitten, er waren op onze 3 persoons kamers slechts 1 stoel per kamer aanwezig.

Kamers waren schoon, bedden lagen goed, airco en tv aanwezig, ontbijt was prima. Hadden 2 kamers geboekt, deze waren met elkaar verbonden dmv een tussendeur.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Matige kwaliteit

Gehorig. Wij zaten in de 2 kamers met tussendeur vlakbij de receptie. 's ochtends veel geluid van de keuken en restaurant.

Dichtbij snelweg, de prijs

Praktische overnachtingshotel

De handige ligging aan de snelweg. Hek om parkeerplaats en racefiets op de kamer

bij late aankomst werkte onze bankkaart niet personeel is...
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

nog iets uitgebreider ontbijt met meer ruimte

bij late aankomst werkte onze bankkaart niet personeel is direct afgekomen om te helpen

Prima voor een overnachting

voor dit geld niets!!

Prijs / kwaliteit

Vrij schoon, mooie ruime kamer.

Beetje stof op randjes. WC-bril bleef niet staan bij het omhoog doen.

Vrij schoon, mooie ruime kamer. Goed parkeren. Mooie badkamer.

Prima Hotel , goede prijs kwaliteit verhouding

Kamer modern ingericht. Doelmatig en licht. Goed bed.

Zeer vriendelijk personeel die in div talen je hielpen

Zeer vriendelijk personeel die in div talen je hielpen

ideale plek om te overnachten met fijne plek om te dineren.
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

ideale plek om te overnachten met fijne plek om te dineren.

voor een tussenstop prima

prijs en locatie

Ligging en schoon

Ontbijt ruimte

Ligging en schoon

goed hotel voor een overnachting onderweg

x

prima kamer op doorreis

Prachtig op doorreis !!

Nette kamer met alles op en aan. Alles wat we nodig hadden.

Nette behandeling van personeel

Prima overnachtingshotel

Geen minpunten

Prima overnachtingshotel, grappig geverfde kamers en alles brandschoon.

Opgeknapte kamers!

Altijd veel lawaai daar. Zeer gehorig.

Opgeknapte kamers!

Kon beter

Ontbijt en de kamers waren maar simpel ingericht.

Goed doorreisadres.

Goed doorreisadres.

Okay voor de prijs
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Locatie voor een overnachting op doorreis

Prima doorreishotel, aan de afrit van de autosnelweg.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Prijs/kwaliteit prima hotel. Aan de afrit autosnelweg, doch geen geluidshinder

Goed en aan te bevelen als doorreishotel

Goede locatie als doorreishotel

Goed bed, rustig, ruime parking

Geen mogelijkheid tot eten 's avonds.

Goed bed, rustig, ruime parking