Beoordelingen over ibis budget Paris Nord 18ème 2-sterren

#1448 van de 1.578 hotels in Parijs

6,4

5,2

6,4

De ligging van het hotel, het is heel erg vies op straat en dat komt omdat er heel veel migranten verblijven. Wij voelde ons op straat in de avonduren niet veilig. Het schoonmaakpersoneel dat geen Engels sprak en die ondanks je NIET STOREN kaart aan de deur toch binnenkomt.

Schone kamers en een simpel maar goed ontbijt.

Slechte buurt

Zeer slechte buurt. Migranten bedelen, slapen op straat en vervuilend de wijk. Stank van ontlasting en urine.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zeer schoon.

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs.

De buurt is 's avonds niet erg uitnodigend

Voor deze prijs een prima hotel vlakbij de metro naar het centrum. En een eigen parkeergarage tegen redelijk tarief.

prachtig geweldig mooi Parijs zeker nog een keer

de omgeving van het hotel veel arme mensen. wij past ons tijd aan niet al te laat terug naar het hotel toch iets onveilig gevoel daar bij.

ontbijt erg beschik maar wel goed. alleen de 2 de dag geen kaas en geen ham meer!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Een aangenaam verblijf. Het ontbijt was goed verzorgd en keuze genoeg. Ook regelmatig bijgevuld.

We sliepen met 3 op een kamer en het stapelbed werd niet opgedekt. Dat was spijtig. Voor de rest werd de kamer heel goed verzorgd!

De kamer was klein maar proper. Apart toilet, goede douche. Gerieflijk ingericht. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Alles zoals verwacht, personeel nog vriendelijker dan voorzien :) maar ligging minder

de omgeving, wij hebben 's avonds speciaal een taxi genomen omdat we ons niet genoeg op ons gemak voelden om met het gezin van de metro naar het hotel te wandelen (nochtans ook om die reden het hotel gekozen)

de vriendelijkheid van het personeel

Prima hotel voor een bezoekje aan Parijs
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

De omgeving is erger dan armzalig. Het ontbijt is mager.

Het hotel is snel bereikbaar vanuit het noorden. Met de metro is heel Parijs te bezoeken. De parkeergarage kost 18 euro per 24 uur, wat relatief goedkoop is in Parijs.

Heel rustig voor zo dicht bij de périphérique en personeel heel hulpzaam.

De omgeving met al de vluchtelingen voelt niet zo secure

De kamers waren heel proper en functioneel. De parking aan 18euro per dag is heel praktisch, veilig en proper.

Volgend keer weer deze hotel.?? .. Dacht het niet!!!!!

Van de bedden werd de de stapelbed nooit verschoon!!! De wifi in het hele hotel complex was om je voor te schamen.. Ook na meerdere malen dit doorgegeven te hebben aan de receptie, werd er telkens gezegd:we hebben dit doorgegeven aan de technische dienst.. Zo te zien moest deze dienst uit het buitenland komen! De enige raam in de kamer kon niet eens open! De temperatuurschommeling in de kamer is abnormaal.. Of te koud of juist te warm...

Alleen de zeer matige ontbijt

voor 1 nacht is het aan te bevelen

het personeel is onvriendelijk en lieten goed voelen dat we via jullie hadden geboekt aan een promoprijs de omgeving is gevaarlijk, guur, overal politie en militairen, landlopers, bedelaars, drugs, enz

de kamer was proper en fris

Prima overnachting voor de lage prijs en de afstand tot Stade de France.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

De temperatuur IN het hotel is erg hoog. De ramen kunnen niet open aan de straat kant. Dit houd in dat de temperatuur niet weg kan trekken. Ondanks dat er allemaal niet roken afbeeldingen werden opgehangen, wordt er door de aanwezigen wel gerookt. Dat is wel echt vies in een omgeving waar weinig tot niet geventileerd wordt. Geen airco... dat is wel ECHT een nadeel vooral in de zomer.

Het ligt ideaal dicht bij Stade du France. En in St. Denise. De buurt is slecht maar alles is lopend te doen.. Als je voor Parijs en de historie wil moet je hier niet zijn. Maar voor een snelle, schone overnachting, waar je je veilig voelt als je binnen gaat slapen... Prima!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Een uitstekend hotel waarvandaan Parijs te verkennen is!

Tja, de buurt, maar dat geeft niet, je gaat tenslotte de hele dag Parijs in!

Hygiene, personeel was vriendelijk, goed ontbijt en prima parkeergelegenheid.

Goed ontbijt en prima locatie.

Bed voor 3de persoon was niet opgemaakt. Ik moest zelf op het stapelbed klimmen. De handdoeken waren telkens voor 2 personen terwijl we geboekt hadden voor 3 personen!!

Goed ontbijt en prima locatie. Goede tv met Nederlandse zenders

Slecht!

Als je het hotel verlaat richting de metro moet je langs de daklozenopvang (dixie-toiletten, watertappunt, uitgifte van warme drank en eten). Dit geeft een ongure, onveilige, vrouwonvriendelijke sfeer. In de kamer zaten de urinevlekken op de muur van de slaapkamer. De douchekop moest je vasthouden, want er was geen houder.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima locatie, 600 m van Metro Saintes Chapelle, vlak aan uitrit Peripheri

Hoewel we ons veilig voelden mede door veel aanwezigheid van politie, waren er veel rondzwervende vluchtelingen. Zij waren helemaal niet agressief maar wel in grote aantallen aan het rondhangen

We hebben niet ontbeten want onze vrienden wilden rijst als ontbijt.

Enorm goed geslaagd voor ons met iets kleiner budget

Ietwat hoger zwervergehalte op weg naar metrostation. Maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Die mensen werden daar goed opgevangen.

Personeel met name ook bij het ontbijt had hygiene hoog in het vaandel staan. Enorm goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

De omgeving was erg slecht en geen fijne buurt om doorheen...
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

De omgeving was erg slecht en geen fijne buurt om doorheen te lopen. Kamers waren wel schoon en het ontbijt was prima. De parkeergarage onder het hotel was ook fijn.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Versleten interieur, slechte ventilatie (benauwd).

Versleten interieur, slechte ventilatie (benauwd). Het hotel ligt direct naast een verkeersknooppunt en aan de voorkant van het hotel bivakkeren neergestreken vluchtelingen.

kamers goed schoon. personeel erg vriendelijk voor ons en behulpzaam. Goede locatie. Alleen de parkeergelegenheid vond ik erg duur. Maar goed. dat is ook omdat het Parijs is.

Geen fijne locatie

De locatie is niet fijn. Erg afgelegen. We zaten met 2 handdoeken op een 3 persoonskamer en deze werden ook niet verwisseld.

Personeel was erg vriendelijk.

Hotel is ok, locatie minder.

Het hitel staat middenin een gebied met tentenkampen van vluchtelingen. Om de metro te bereiken moet je hier doorheen.

Prijs- kwaliteit is prima. Personeel was vriendelijk.

Hotel op goede locatie tov uitvalswegen in buurt die te maken heeft met vluchtelingenproblematiek

De ligging van het hotel is goed, het ontbijt is prima en goedkoop, parkeren euro 18 per dag, faciliteiten zijn prima maar ik raad mensen aan om te kijken hoe de actuele situatie is rondom Porte de la Chapelle als zij willen boeken. Tegenover het hotel (onder de viaducten) was er toen wij er waren een tentenkamp van vluchtelingen. Zij (over)leven daar in erbarmelijke omstandigheden (in afwachting van mogelijkheid om asielaanvraag te doen). Om naar de metro te gaan moet je vlak langs hun tentjes/matrassen etc. Erg confronterend. Het heeft op onze kinderen en op ons grote indruk gemaakt.

ontbijt was redelijk geen ham of kaas alleen zoetigheid

douche viel me erg tegen kamers te klein vluchtelingen kamp voor de deur niet aan te bevelen voor gezinnen met kleine kinderen

ontbijt was redelijk geen ham of kaas alleen zoetigheid kamers te klein douche cabine veel te klein geen privacy voor het hotel een vluchtelingen kamp

• Driepersoonskamer (2 volwassenen)

-Afrikaanse vrouw aan onthaal was alles behalve vriendelijk of behulpzaam. -Lift onuitstaanbare geur - Iets waar de hotel NIETS aan kan doen,maar omgeving is bevolkt door mensen in tentjes (vluchtelingen) MAAR ze vallen NIEMAND lastig en zijn zelf zeer vriendelijk. -tapijt was beetje vuil,veel vlekken die er niet meer uitgaan

- Marokkaanse dame aan onthaal was super vriendelijk!! Geen moeite was teveel! - prijzen in automaat zijn zeer schappelijk -Douche lekker warm(heet) -Elke dag propere handdoeken. Letterlijk 5 min wandelen naar metro

Hadden wij dit op voorhand geweten hadden wij hier nooit geboekt.

Er werd niet op de site vermeld dat er heel veel immigranten zaten vlak aan het hotel. Als wij het personeel hierover aanspraken deden zij alsof dit helemaal niet erg was. Volgens ons helemaal niet verantwoord, heel eng om 's avonds laat nog naar het hotel te gaan en deze allemaal te passeren . Wij hebben 2 maal ons naar het hotel laten voeren door een taxi omdat wij dit niet vertrouwden. Personeel was onverschillig hierover. Zij boden zelf geen oplossing. Ook moesten wij zelf gaan vragen om het ontbijt aan te vullen.

basic hotel in een onveilige omgeving richting Metro

De omgeving is net het vluchtelingenkamp bij Calais. De weg naar de metro is zeker niet veilig voor vrouwen alleen. Ook niet prettig voor gezinnen met kleine kinderen. Bedden: erg dunne matrassen. 3e bed werd structureel niet opgemaakt. We moesten steeds vragen om extra handdoeken (we waren met 3 personen) en schoonmaak met "franse slag".

de prijs en dat er parkeergarage onder hotel aanwezig was.

Aparte ervaring maar een goede kamer

Voor de deur zit een vluchtingenkamp, het is gevaarlijk om naar de metro te reizen. Het is aan te raden om een uber account te nemen met voldoende tegoed om naar de metro te kunnen reizen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Onprettig

Dit hotel is niet geschikt om met kinderen heen te gaan, je komt midden in een vluchtelingenkamp binnen, geeft een onveilig gevoel. Had best vermeld kunnen worden namelijk!

Kamer

Betaal liever 30 euro meer voor een leuke hotel.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Slecht personeel, heel onbeschoft spreekt overigens bijna geen Engels. Kamers waren niet schoon. Roken muf. Onze bedden werden niet verschoond. Kwamen in de avond terug van het eten en het viel ons op dat er aan onze koffer is gezeten. Kleren waren gepast en niet op de juiste manier terug gezet. Omgeving is ook heel slecht. Overal migranten voor de vrouw is het niet veilig om daar na 10 uur nog over straat te lopen. Ik zou er niet nog een 2de keer boeken

Simpel hotel, maar omgeving niet fijn

Je zit in een vluchtelingen kamp. Tegenover het hotel liggen Afrikanen in tentjes en slaapzakken te slapen. Niet een heel veilig gevoel. Het hotel is wel goed, en er is een betaalde parkeergarage om de hoek.

Simpel maar goede kamer

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

5,5
    Ik had al bij boeking aangeduid dat wij met 3 volwassenen en...

Ik had al bij boeking aangeduid dat wij met 3 volwassenen en 1 kind zijn. Wij kwamen daar aan en jet bleek dat die kamers maar voor 3 personen zijn. Als gevolg moest ik nog een aparte kamer bestellen wat wij niet tof vonden. Jammer dat er zo is gegaan

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Tevreden bezoekers eerste maal Parijs met kinderen.

Er was toch gerookt op een kamer die geboekt stond als niet roker. Venster stond op voorhand wel open.

Leuk hotel. Prijs kwaliteit perfect. Niet te druk. Perfect onderhouden. Vriendelijk personeel. Hygiënisch. Ontbijt aan te bevelen. Mits toeslag perfecte parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

De beveiligde ondergrondse parkeergarage en de ligging t.

De bedden waren erg slecht. Een supersun matrasje op een harde plaat. De directe omgeving met veel vluchtelingen, die in slechte omstandigheden moeten zien te overleven maar onbedoeld wel voor overlast zorgen.

De beveiligde ondergrondse parkeergarage en de ligging t.o.v. de metro. Ontbijt was prima voor die prijs.

Ongeduldig en overwerkt personeel, vies basic en ongezond...

Ongeduldig en overwerkt personeel, vies basic en ongezond ontbijt, locatie zit in een buurt vol met tientallen daklozen, onveilig om alleen rond te lopen.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Afschuwelijk!

Er is niks dat slechter kon, vieze kamers, er is helemaal geen airco of ventilatie, kan alleen het raam open zetten, waar de vensterbank vol lag met voedsel.. naast het hotel was het een ghetto! Belachelijk!!!!

Helemaal niks!

Vlot bereikbaar vanuit België.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Een kort stukje onder de bruggen van de snelwegen moeten fietsen/stappen voor je naar Parijs centrum kunt gaan.

Vlot bereikbaar vanuit België. Ligt aan autostrade. Geen files dus of zware verkeersmaneuvers in Parijs. Veilige betaalbare parkeergarage. 6 km van hartje Parijs. (dicht bij metrostation) We namen eigen fietsen mee - super combinatie!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen.

De omgeving. Om de metro te bereiken, te voet, moesten we langs een stuk met heel veel vluchtelingen.

Een dergelijke hygiëne en voorziening voor deze prijs hebben ons echt verbaasd. Voor een familieweekend weg: perfect. Voor zaken of met zijn 2-en zou ik meer comfort en meer faciliteiten kiezen. Maar dit was echt super om een weekend de stad te verkennen. Slapen, douchen, ontbijten. Als uitvalsbasisi is dit iedereen aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

De vriendelijkheid van het personeel.

Kleine kamer waar geen raam open kan. Het was er warm en was er airco?! Het ontbijt was wel ok, alleen had ik ook graag bruin brood gezien.

De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Prijs/ kwaliteit is Meer dan ok.

Zie hierboven rond temperatuur van kamers

Ontbijt was prijs / kwaliteit uitstekend. De temperatuur op de kamer was te hoog en de vensters konden enkel door het personeel open en dicht gedaan worden.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Ruime wachtruimte.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Opletten als je in omgeving / rond hotel wilt lopen.

Ruime wachtruimte. Nette kamers. Eigen parkeerplek (tegen betaling EUR.20 :-( Ontbijt is goed.

Leuk voor snel een weekendje Parijs.

Stapelbed werd standaard niet opgemaakt. Handdoeken voor 3e persoon op de kamer vergeten.

Praktisch ingerichte kamers, in goede staat van onderhoud en schoon. Goede matrassen. Goed ontbijt. Hulpvaardig en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Aanrader: prijs kwaliteit is goed.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Een iets uitgebreider ontbijt. Er was nu alleen zoet beleg. In de spits is het verkeer naar de A1 gekkenhuis en eigenlijk niet te doen.

Parkeren aan de rand van de stad met metro en trein op loopafstand.Prijs kwaliteit is goed.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goed hotel op een mindere locatie. Voelt niet erg veilig op straat.

De weg naar metrostation (Port La Chapelle) straalt geen veiligheid uit. Wij zouden bij zonsondergang daar niet gaan lopen. Net toen we dachten het valt wel mee werden we door winkel personeel gewaarschuwd: camera in tas want je vraagt om problemen.

Beveiligd parkeergarage onder het hotel. Goede kwaliteit prijsverhouding, aardig personeel. Schoon, netjes, mooi zicht op Stade De France in ene kamer en op de Sacre Coeur vanuit tegenover liggende kamer.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima.

Geen ontbijt gehad, kamers waren goed. Ontvangst was super (een jongeman die de kinderen ook nog kadootjes gaf) maar bij vertrek was het personeel (twee dames) niet heel vriendelijk.

Het was schoon en aardig personeel maar verder.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Hele slechte buurt en een hele matige kamer . Slecht bed .

Het was schoon en aardig personeel maar verder.....

Te kleine kamer leek wel op een cellencomplex.

Te kleine kamer leek wel op een cellencomplex. Douch was vreselijk klein! Leek wel op een karavan

Slapen

Het personeel was niet echt vriendelijk. De helft liep chagarijnig rond.

Helemaal niks.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mag allemaal wat vriendelijker

Het ontbijt was goed en voldoende aanwezig en werd goed aangevuld

Ik heb me nog nooit zo goed gehad en ontspannen!!

alles is perfect!!

Het ontbijt was in orde, proper, alles was naar wens en gezellig.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Ok

Kamer, badkamer

gezellig

Comfortabele kamers; ontbijt prijs kwaliteit ok,

Heel betaalbaar, ontbijt was prima

Heel betaalbaar, ontbijt was prima

Slecht

Hygiene, geen faciliteiten in de kamer. Ontbijt keus erg beperkt.

Locatie is ok. Voor de rest erg budget.

Wat me tegenviel was dat de ramen niet open konden en het was heel benouwd maar verder hebben we genoten in Disneyland Parijs

Verblijf was SUPER

niets alles was top

Het ontbijt was heerlijk, goede service.

Prima.

We fietsen naar centrum en s avond was het niet zon prettige wijk om te fietsen.

Heerlijke douche en apart toilet.

Bedoeling was Rolling Stones concert (deze was super)

De ligging (buurt met veel migranten,allochtonen en drugsgebruikers)

vriendelijk personeel en kwaliteit/prijs ok.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het was best oke voor een budgethotel.

De omgeving lijkt me gevaarlijk.

Het was best oke voor een budgethotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Dun matras

Bed en in de nacht vals brandalarm

Het hotel viel erg tegen.

Niet alles wat blinkt is van goud.....

Het hotel viel erg tegen. Niet aan te bevelen. Airco/ verwarming erg slecht!!

Prima prijs-kwaliteit-verhouding.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

De omgeving rondom het hotel is niet erg aantrekkelijk.

Prima prijs-kwaliteit-verhouding. Op 5 minuten lopen van Metro Porte de la Chapelle.

Niet meer

Niet meer

Heel ontevreden !

Het locatie & personeel

goed geslapen met alles binnen bereik

Het is een aanrader voor een redelijke prijs.

verblijf was goed

buiten voor de deur veel illegalen en daklozen vuil stort op 50 meter van hotel

ontbijt heel goed kamers heel proper dagelijks gekuist

Prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Je krijgt waar je voor betaald, niet meer maar ook niet minder!

Ontbijtbuffet was goed. Genoeg keuze en men kan er onbeperkt gebruik van maken.

Ontbijt was goed

Ontbijt was goed

Mooie nieuwe levenservaring, metrostation goed bereikbaar op loopafstand.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Maar 2 doeken op een 3 persoonskamer, douchekop in 1 van de 3 kamers moest je vasthouden.

Onprettig

Staat van onderhoud was erg slecht

Prijs kwaliteit is dit super

Organisatie ontbijtbuffet

Prijs kwaliteit is dit super

Ontbijt is zeker zijn geld waard.

De locatie is verschrikkelijk. We hadden geen veilig gevoel op weg naar het hotel.

Ontbijt is zeker zijn geld waard.

Kort maar nuttig

Parkeergarage

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prijs kwaliteit in orde

De omgeving is minder aangenaam. Om iets te gaan eten moet je toch wel een eindje stappen.

Het ontbijt was goed , personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

value for money