Beoordelingen over ibis budget Paris Porte De Montmartre 2-sterren

6,2

5,5

6,4

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prima prijs voor een heeeeeeel basic hotel.
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Plastic douche (die wel goed was trouwens) en plastic wc zonder bril. Geen of matige ventilatie. Ronduit irritant was de ontvangst bij aankomst. Een totaal ongeïnteresseerd kind in morsige kleding stond ons te woord en had duidelijk geen zin in haar werk.

De prijs was erg goed. Je kunt er niet veel voor verwachten en dat klopte ook. Het is echt heeeeel erg basic en hier en daar zelfs een beetje aftands. Het voelde meer als een jeugdhotel eigenlijk.

Voor €76 kan het net.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Locatie is verschrikkelijk, 750 meter lopen naar de metrohalte door een verschrikkelijke buurt. Kamer is echt express goedkoop gemaakt, badkamer en wc kan je niet op slot doen.

Voor €76 kan het net...

Ze zijn schoon en netjes!

Personeel kwam erg onvriendelijk over. Denk dat ze het druk had. Extra kussen gevraagd die is niet gebracht. Volgende avond nog een keer gevraagd, maar kreeg een behoorlijk kort antwoord en het zou de volgende dag opgepakt worden. Is niet gebeurt. Ik vond het wel schoon en netjes. Ontbijt is echt budget. Ik miste een föhn.. Maar de buurt is echt afgelegen vol met zwerfers. Ze laten je overigens wel met rust, maar toch geen prettig gevoel. Het is een hele reis om naar het centrum te komen. 1 tip pak niet de M4 maar de M13.

Ze zijn schoon en netjes!

Wel ok.

Duidelijk de parkeertarieven vermelden. 40 euro betalen voor 38 uur parkeren is fors, in de eigen garage van hotel.

Verblijf Sober maar wel ok en netjes, schoon. Raam kun je niet openaten ivm geluid drukke weg ernaast.

Goede nacht gehad
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Iets meer loop ruimte tussen het bed en de muur. Daarnaast was de douchekop stuk waardoor er een straal overal tegenaan sproeide.

Als je een goedkope schone kamer wil, waar je alleen overnacht is dit een prima optie. Goed bereikbaar en metro dichtbij.

prima basic goedbereikbare betaalbare vakantieverblijf
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Niet geschikt voor luxepoezen. En wij wonen ook in dezelfde soort wijk dus wij zijn deze atmosfeer wel gewend; veel gedoe op straat 's nachts.

Dat de twee kamer aan elkaar grensden en open konden was heel fijn. Leuk uitzicht op zesde verdieping. Prima verbinding met metro.

Praktische indeling met het stapelbed bovenaan voor ons...
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Er was een enorme sigarettengeur aanwezig in de gang van verdiep 5 en ook in onze kamer was dit enorm aanwezig. Er waren zelfs brandplekken in het toilet en de douche en op het balkon van uitgeduwde sigaretten. Het personeel vonden wij ‘bot’. Uiteindelijk kregen we een kaart of code voor het toilet, maar ver van vriendelijk. De gasten een fijne dag wensen kon er zelfs niet van af. Het hotel ligt niet ver van een metrohalte, maar vuile buurt. Wij zullen hier in de toekomst nooit meer boeken.

Praktische indeling met het stapelbed bovenaan voor ons zoontje van 7 jaar. Metrohalte op 10min wandelen.

goedkoop en propere plek om te logeren.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

goedkoop en propere plek om te logeren. Een tiental minuten stappen van de metro, alleen savonds laat is het niet echt een veilige buurt om door te stappen. Maar lukt wel. Geen overbodig comfort maar al wat je nodig hebt. Ik ga zeker nog terug met mijn kids naar een ibis budget.

3,5
    flop
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Kamers zijn klein en benauwd (GEEN airco). Staff bij receptie is niet vriendelijk, helpen pas na lang aandringen. Hou rekening met een gepeperde rekening voor de auto parking (€ 23.50 per dag)...

Ibis butged... nooit meer
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

De kamer zag er op t oog redelijk uit maar de douche en toilet leken wel een vaste dixi waarbij de deur van het toilet niet eens op slot kon. Ook de parkeer gelegenheid en beetje jammer dat dat zo" duur" moet zijn als je gast bent in een hotel. Ontbijt in dit hotel in 1 woord waardeloos!! Beleg keuze 0,0 geen vlees nauwelijks iets van smeer beleg geen eieren enz enz enige goede was de croissants en espresso.

Het uit boeken. En dat er om de hoek meerdere winkels supermarkten waren en op een kleine afstand en metro station.

Onbevredigend. Eerder vetr
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Algehele kwaliteit. Vriendelijkheid. Ontbijt is echt om te huilen.

Ligging oké mits aan de juiste zijde (MontMartre kant) en op voldoende hoogte. Uitzicht maakt veel goed.

Ibis budget duur voor hele kleine kamers zonder ontbijt
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Hele kleine kamer, geen kast, kleine douche en wc vergelijkbaar met een op t vliegtuig, geen extra kussen op kamer Alsook uitzicht op bezienswaardigheden stel ik mij vragen bij ? Heel weinig keuze in t ontbijt voor 6 euro. Personeel spreekt enkel frans geen engels en geeft foutieve informatie over ontbijt en parking

Ligging niet ver stappen naar bezienswaardigheden/ metro Parking was betaalbaar Prijs mag lager voor wat men maar krijgt aangeboden

• Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Er zijn geen airconditioners en je moet betalen voor het ontbijt en het betaalde bedrag is meer dan wat de moeite waard is en moet betalen voor de garage en is niet geschikt voor hoge auto's

Erg basic ingericht.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Erg basic ingericht. Totaal geen comfort (met uitzondering van de airco op de kamer). Maar als je de prijs daar tegenover zet, hebben we niet te klagen.

Eenvoudig hotel, wat je ervan kan verwachten.
    • Standaardkamer (2 personen)

De dame aan de balie was tamelijk onvriendelijk. Het was wel nationale feestdag en wk finale, maar dit kon echt beter.

Eenvoudig hotel, wat je ervan kan verwachten. Kamer was netjes.

Simpel, sober hotel. Wel lekker bed. Ontbijt buiten de deur aan te bevelen.

Ontbijt viel tegen. Erg gehorig hotel. Tot ver na middernacht geluidsoverlast. (van andere reizigers) Tv heeft alle dagen om middernacht een alarm laten horen. Technieker heeft er naar gekeken maar probleem is niet opgelost.

Kamer was lekker fris. Bed was goed.

prijs prestatie verhouding is correct
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

De ligging, de buurt is absoluut slecht maar een UBER bestellen en lekker de stad in werkt

Simpel maar prima voor korte stedentrip, prima kamer douche en airco, klein maar alles is er

Ibis budget matig
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Ontbijt zag er op foto zeer ruil uit. Maar was zeer beperkt. Stapelbed was niet opgemaakt.

Handige manier om in de kamer te komen. Dit was via een code.

Helemaal niks!

Alles!!! Het heet ibusbudget maar het is ook echt echt echt budget. Volgende keer betaal ik graag weer wat meer voor een hotel. Onaardig personeel, als je wat vroeg weinig moeite voor je doen. Het ontbijt , hoe durven ze hier 7 euro voor te vragen. Je denkt er zijn op ze minst eieren maar dat was zelfs ver te zoeken. Droog stokbroodje met Nutella kon je krijgen.

Helemaal niks! Het heet ibusbudget maar het is ook echt echt echt budget. Volgende keer betaal ik graag weer wat meer voor een hotel. Onaardig personeel, als je wat vroeg weinig moeite voor je doen. Het ontbijt , hoe durven ze hier 7 euro voor te vragen. Je denkt er zijn op ze minst eieren maar dat was zelfs ver te zoeken. Droog stokbroodje met Nutella kon je krijgen.

Erg propere kamers, valt soms tegen bij budget.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Niet de meest aangename buurt om alleen in te wandelen. Personeel leek niet altijd even betrokken.

Erg propere kamers, valt soms tegen bij budget. Metrostation op 5’ wandelen, goede uitvalsbasis.

Korte break in Parijs met 2 tieners
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

De maaltijd bezorgservice is een uitstekend idee. Jammer dat wij op de dag van vertrek hier achter kwamen. Het personeel is vriendelijk maar het zou prettig zijn indien gasten gewezen zouden worden op de Faciliteiten zoals de bezorgservice van warme maaltijden.

zeer goede verhouding prijs/kwaliteit.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

de stopcontacten deden het niet altijd!

zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. De buurt waar het hotel gelegen is is ook prima. Eenvoudige, schone kamer en sanitair.

Goed hotel, zeker een aanrader
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Alles was prima, misschien iets te ver van het centrum, maar saar heb je de metro voor.

D kamers waren heel netjes, propere douches, vriendelijk personeel, goede service. We hebben er niet gegeten omdat we vroeg vertrokken zijn.

Bijzonder

Hygiene had beter gekund en er had een bar of restaurant kunnen zitten.

Geen ontbijt. Douche was wel lekker. Mijn verwachtingen waren niet heel hoog en daarom was het niet tegen mijn verwachtingen in

Prijs-Kwaliteit een goed hotel.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Gelegen vlak langs een drukke weg, waardoor je 's nacht geen raam kan opendoen omdat het dan te lawaaierig wordt. Wel degelijke ramen, die bijna alle geluid tegenhouden.

Prijs-Kwaliteit een goed hotel. Gelegen aan de noordkant van de stad, met een metrohalte op 10 minuutjes wandelen. Niet de meest propere buurt. Vriendelijk ontvangst, kamer was klein, maar proper. Alles is degelijk en voldoende, maar ook niets meer.

automaten zijn handig, proper
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Geen verse lucht in de kamer. raam open = VEEL lawaai en uitlaatgassen. Ontbijt is niet zo gezellig. Plastic bestek, geen borden (enkel plateau) niet zo vriendelijk, vuile tafels.

automaten zijn handig, proper

Had beter thuis gebleven.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Lawaai op kamer aangezien het locatie naast een drukke weg is, om het 10 min sirenes :( Vermijd het ontbijt het is verschrikkelijk en duur ! Zelfs geen borden(dienblad) om uw eten op te leggen, bestek en koffiemok is van plastic, koffie was toch wel verbazend lekker. Parking aanwezig onder hotel maar verwacht géén korting,ook al ben je daar 3 dagen, je betaald 24 euro per dag. Hadden het bed van mijn dochter niet opgemaakt. Onvriendelijke personeel, hen eerste nacht geen oog dichtgedaan en bij de wissel van kamers vroeg ik of het ook een driepersoonskamer was en ze zei het is een grote bed waarop ik het nog eens vroeg zei ze dat we wel met zen drie in het bed passen!!!.

Prijs is goedkoop,de buurt is niet zo veilig voor een gezin. 10 min wandelen van de metro. 2 min van de bus. Eten bestellen via terminal, eten wordt op het kamer gebracht maar ze hebben nooit gepast kleingeld bij zich!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goedkoop en goedgelegen hotel, voor die prijs verwacht je natuurlijk geen sterrenhotel.

De aanwezigheid van verschillende bussen met tieners die op schoolreis waren veroorzaakte 's avonds en 's nachts tot 00:30 een enorme herrie in het hotel, er was geen discipline bij de begeleiding, maar dat is natuurlijk niet de schuld van het hotel. 's Morgen lange wachttijden aan de lift om naar beneden te gaan. Indien men niet te hoog gelogeerd is kan met de trap nemen met de bagage, maar wie op het achtste zit ...

We namen geen ontbijt ter plaatse. De ontbijtruimte is te klein voor zo'n groot hotel. Er waren bussen met schoolkinderen aanwezig en die veroorzaakten bij het ontbijt een grote file en een enorm lawaai. Goed dat we het ontbijt dus niet op voorhand gereserveerd hebben. We ontbeten rustig en lekker in een naburige cafetaria voor de prijs van 6 euro, wat bovendien 0,50 euro goedkoper is. Niettemin een goede ligging vanuit België en de metro naar het centrum is vlakbij. Prima handdoeken.

Goe voor Parijs te bezoeken hé t is toch maar voor te slapen
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Ontbijt was gewoon mocht wel vlees of eitje bij.kamer was proper heb al ander hotels gezien voor de prijs dat ik betaald heb oké . Alleen voor de parking te betalen kon ik met Visa of mastercard niet betalen kon ik cash betalen die aanvaarden onze kaarten niet moet daar wel voor opletten hadden we al ons geld bijeen gelegd voor te betalen voor 4 dagen 72 euro . Het is normaal 23 euro per dag .De parking is wel vast maar stonk naar urine

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

NOOIT MEER
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

HET WAS KOUD EN DE VERWARMING STOND OP Z'N HOOGSTE STAND MAAR DE KAMER WERD NIET WARM. NADEEL DE DE TOILET NIET SAMEN MET DE BADKAMER IS. KUSSENS STONKEN

KAMER EN BADKAMER WAREN SCHOON.

• Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Het was er smerig, er lag kapot zeil op de vloer en er leek bloed op de vloer te liggen, het stonk er en de matrassen leken wel planken. De omgeving was onprettig. We hebben hier 1 nacht geslapen, althans geprobeerd te slapen, en hebben ‘s nachts een hotel vlakbij de Arc de Triomphe geboekt en zijn vroeg in de ochtend weggegaan

zeer onveilige beurt en dubbel geld gekost

hun hadden een fout gemaakt in de boeking 2x geboekt in plaats van een keer wel twee keer van mijn creditkaart gehaald maar geen boeking terug storten terwijl ze zeggen dat het hun fout en geen krimp geven

Kamer was basis maar ok, hat was hetgeen we verwacht hadden.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Parkingkosten zijn redelijk duur. Ontbijt was eerder jeugdherbergstijl. Geen bestek of tas, enkel plastic mes en beker. Er was geen beleg (kaas of vlees). 3de bed was niet opgedekt.

Kamer was basis maar ok, hat was hetgeen we verwacht hadden. Prijs kwaliteit zeker inorde.

Verwacht niet teveel voor de lage prijs
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

De foto’s kwamen niet helemaal overeen met de werkelijkheid. Was meer hostel-achtig dan hotel. Het was allemaal goedkoop qua uiterlijk en comfort.

Het was prima wat je kunt verwachten voor deze prijs. Goedkoop en 24 uur inchecken.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prima verblijf voor een paar nachten

Ontbijt was niet zo uitgebreid, had iets meer variatie in gemogen.

Kamers waren schoon en netjes. Budget, maar alles wat je nodig hebt, is voorhanden. Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Buurt is ok, je loopt zo naar de metro. Prima hotel!

Het toilet vond ik allerminst aangenaam.
    • Standaardkamer (2 personen)

Het toilet vond ik allerminst aangenaam. Het personeel was helemaal niet vriendelijk. Ze beten bijna onze neus af toen we ons parking ticketje wilden valideren aan de automaat aan de ingang van het hotel.

Prima kamer en verblijf. Personeel niet heel behulpzaam.
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Er was geen föhn aanwezig. De kamer wordt ontzettend warm/vochtig doordat de douche kabine in de kamer zit. Het personeel was niet behulpzaam bij het oplossen van een probleem.

De kamer was goed. Prima bed en schoon. Elke dag wordt de kamer verschoond en krijg je nieuwe handdoeken.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Heel goed gelegen!
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Meer uitbreiding bij het ontbijt.

Heel goed gelegen! Twee metrostations dichtbij. Personeel was gewoon vriendelijk en behulpzaam. Hygiëne inorde. Prijs kwaliteit. Elke dag verse handdoeken en bekers. 400m domino’s pizza.

Pima verblijf gehad. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Ontbijt was echt treurig. Zeer beperkte keuze! Plastic bestek en niet eens borden. Advies: ga in de stad ontbijten!

Kamer was prima. Klein, maar van alles gemakken voorzien. Locatie hadden we alleen om te slapen. Lage prijs dus ook geen hoge verwachting! Eigen douche, wc en tv. Iedere dag schone handdoeken.

Wel prima

Niet goed schoongemaakt. Het is over het algemeen schoon, maar kijk nier de hoekjes in bijvoorbeeld. En mijn oortjes waren opeens weg en waarschijnlijk gestolen.

Prijs kwaliteitsverhouding

Comfortabel

Het ontbijt had geen borden (ook niet van plastic) en er waren geen vleeswaren die je op je brood kon doen. Het was niet altijd fijn om in de buurt van het hotel te lopen als toerist, er waren straten die je beter kon mijden.

De kamer was goed geprijsd in verhouding tot wat je kreeg. Het was een goede plek om te slapen en overdag de stad te verkennen.

Redelijk en goedkoop hotel aan de rondweg van parijs. (met eigen parkeergarage)

Ik kon na het uitchecken mijn bagage niet in het hotel achterlaten. Het hotel heeft wel een aantal betaal kluisjes voor dat doel. Je kunt dan of met munten betalen of met een creditcard. Maar het betaalsysteem was (tijdelijk?) buiten gebruik. Ik heb dus gedwongen een paar uur met tas in Parijs moeten doorbrengen.

De prijs. De locatie is ook nog wel redelijk te noemen. Het metro station 'Porte de Clignancourt' is op een kilometer afstand van het hotel. Het hotel ligt wel aan de rondweg van Parijs maar als je de (dubbele) ramen dicht doet heb je geen last van het verkeerslawaai.

Ideaal voor mensen die goedkoop op citytrip willen in een proper basishotel.

Het personeel was smorgens niet zo vriendelijk als savonds. Ze hadden precies elke morgen last van een ochtendhumeur. Het is geen omgeving waar je je snachts veilig voelt op straat

Elke dag nieuwe handdoeken op de kamer, elke dag de bedden opgemaakt. Kort bij de metro. In de heenreis aan de verkeerde halte afgestapt dus 1,1km moeten wandelen. De 2de dag een kortere halte gevonden op 700m --> metro nr 13 ipv metro nr 4. Goedkoop ontbijt met voldoende keuze.

Budget indeed
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Ligging, je moet 45 minuten metro rijden vooraleer je in het centrum bent, te voet is het nog wat langer...

Het ontvangstpersoneel was zeer correct bij aankomst, het personeel dat 's ochtends de balie bemande was dat niet, we wilden defecten melden en kregen totaal geen kans.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Niet boeken !!!!

Hotel ligt in een zeer slechte buurt, na buiten gaan om even rond te lopen kan ik niet aanbevelen. De hotel kamer is net een bunker, veel dingen versleten, kapot of niet Ik had een kamer aan de voorkant van het hotel. Weinig kunnen slapen door het geluidsoverlast van de snelweg die op 20 meter van het hotel loopt. De badkamer is een grote plastic bunker wat in de kamer is gezet, een wc bril is er niet eens! Het mag dan wel een budget hotel heten maar dit slaat echt alles Als ik nu was zal ik dit hotel niet gaan boeken en even verder te kijken Zonde van je geld anders !!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Onvriendelijk personeel: een lach is gratis, maar tegelijk onbetaalbaar.

Lawaai op de gang na 22.00u. Slecht ontbijt (weinig keuze). Onvriendelijk personeel, dat slecht Engels sprak. Omgeving van het hotel was smerig en maakte een onveilige indruk.

De lage prijs.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima. Maar eerlijk gezegd het hotel vooral als slaapplaats gebruikt.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Niets, prima. Iets uitgebreider ontbijt misschien. Wat gekookte eitjes, plakjes vlees/kaas oid. hadden gekund.

De kamers zijn prima in orde. Weinig luxe etc., maar dat wist ik vantevoren. Geen probleem dus. Locatie is net buiten de peripherique, maar ook dat was bekend. Hotel heeft alleen ontbijt, geen andere maaltijden. Dat is in Parijs geen probleem: wij kwamen niet voor een 'hotel-vakantie'. Maar met (hele) kleine kinderen is het misschien niet handig. Ontbijt was erg sober. Geen plakjes ham oid. Wel wat kaas en jam. Maar voor ons niet zo'n probleem: gewoon een broodje/croissantje/koffie en op pad. De basis is dan wel gelegd. Elke dag bedden opgemaakt, badkamer + toilet schoongemaakt. Bovendien: een heerlijke hete douche met een Grohe douchekop en dat heb ik in Parijse hotels weleens anders meegemaakt. Tot aan tuinslang niveau aan toe. In dit hotel prima.

Slechtste verblijf ooit, slechte hotel
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Alles kon er beter, de beleefdheid , de service, ik kreeg een kamer met 2x 1 persoonsbed terwijl ik met mijn partner was terwijl ik duidelijk zei 2 persoons bed eindstand ja sorry we kunnen niks voor je betekenen, mederwerker zit met zn handen in zn broek kijkt je niet recht in de ogen aan als ie tegen je praat , rol gordijn van de kamer kon niet naar beneden waardoor ik vroeg in de ochtend licht in me ogen kreeg, garage was ontzettend duur, 23 euro per dag en dan zit je in een stinkende garage zonder camera toezicht of dergelijke

hier kom ik nooit terug
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

lawaai van andere klanten onveilig gevoel bij binnenkomen, liep raar volk in de inkom en buiten om 9u kwam poetsploeg reeds aankloppen vieze indruk door de vele verbrande bruine vlekken op vloer en wanden in de kamer door sigarettepeuken van vorige klanten zonder respect vermoed ik

Goedkoop hotel, eenvoudig. Slapen kun je er wel als de andere gasten tenminste ook zacht doen...
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Het was er niet schoon, ik voelde me niet veilig in deze wijk. En het ontbijt was erg karig. Geen eieren. Geen hartig beleg, alleen jam. We moesten erg lang wachten bij het inchecken. Erg vervelend als je al een lange reis achter de rug hebt.

Het uitzicht was mooi (we zaten op de 8e verdieping. Het bed was prima.

Was alleen om te overnachten, echter door geluidsoverlast niet tot rust gekomen of kunnen slapen.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Geluidsoverlast van gasten 24/7. Hotel staat in achterbuurt, verlaten en veel zwervers. Niet te laat naar binnen gaan dus, is onveilig. Veel sirenes en kamers hebben dunnen muren waardoor je alles hoort. Op onze kamer waren bloedspetters op de muur bii de stapelbed

Goedkoop

Budget
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Ja het is echt budget dus je komt binnen in een entree die stevig naar een goedkope deodorant ruikt. Alles is een beetje half stuk. En van plastic. Op de kamer wordt gerookt en het plastic zeil op de grond zit vol met as gaten.

We konden slapen in een schoon bed.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

• Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

De mensen bij de Bali konden niet helder uitleggen hoe bij het vliegveld te komen. Maar dat zou ook aan de taal kunnen liggen, het Engels is niet van hoge kwaliteit. Verder prima hotel voor een kort verblijf.

We hebben niet ontbeten, dus daar kunnen wij geen oordeel over geven. De kamers waren goed schoon. En er waren voldoende mogelijkheden in hal om eten en drinken of reisatributen te kopen of te bestellen.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Mijn partner en ik kwamen vrij laat in het hotel
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Het prima hotel voor een paar nachten en vooral iemand niet veel in het hotel hoeft te zijn. Ibis budget bevindt toch te ver van de metro station vandaan, het is minimaal 15 minuten lopen, vooral met bagage vonden wij het lastig.

Zeer praktische, eenvoudig maar schoon hotel, personeel was redelijk vriendelijk.

Alles was goed.
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Anderen gasten die luidruchtig waren slechts. Pluspunt, personeel oplossingsgerichte en gelijk het probleem aangepakt

Alles was goed! Personeel en omgeving waren super vriendelijk

Wel te doen voor een kort verblijf

De buurt viel erg tegen en schoon is het ook niet echt. Jammer dat we twee kamers moesten boeken voor een gezin van vijf met kleine kinderen waar van we maar 1 kamer maar hebben gebruikt. Tenslotte laat je je kinderen ook niet alleen op een kamer slapen

Centraal gelegen

redelijk
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

badkamer was erg basis en wc deur kon niet op slot de wijk was niet aan te raden om er alleen te lopen na zonsondergang de metro is 7-10 minuten lopen personeel aan de balie was niet vriendelijk en ongeduldig

bed was prima

Goede waar naar geld. Niet luxe maar doeltreffend en goed verzorgd. Vriendelijk personeel.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Uitzicht, maar is onbelangrijk.

Prima verzorgd ontbijt; heel efficiënt. Niet top, gewoon goed. Uitzicht was slecht maar daar kwamen we niet voor. Kamers waren doeltreffend, schoon en geluiddicht. Alles goed schoon. Locatie van het hotel ligt zeer dicht bij uitvalswegen.

Ideaal voor een budget-citytrip naar parijs, vlakbij de vlooienmarkt.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

De man aan de balie was niet erg vriendelijk. (De twee dames achter wel)

De prijs is uitstekend. Het hotel basic maar kraaknet. Wat de ligging betreft; het is een verschrikkelijk verloederde achterwijk, zeer vuil en het loopt vol allochtone moslims en daklozen. (De hele straat ruikt naar urine, ook de ondergrondse parking) Het hotel is met de wagen moeilijker te bereiken gezien het hotel vlak in de straat van de "marché des puces" ligt (soort permanente vlooienmarkt) en die straat is enkel op vrijdagmorgen zonder kraampjes. Het hotel ligt wel vlak bij een metrostation (10 min wandelen) waarbij heel Parijs voor u open ligt. In de kamers is er geen zicht op Parijs zelf, aan de overzijde staat een ander hotel, aan de achterzijde zie je de randstad. Onder het hotel ligt een parking die je online tamelijk goedkoop kunt boeken. Boek de parking niet via het hotel zelf want dan betaal je 20 euro per dag. (ik betaalde 30 euro voor vier dagen).

Prima slaapplek voor weekendje Parijs of doorreis

1e kamer geweigerd wegens ondefinieerbare bruine substantie op de vloer, kapotte gordijnen en niet schone badkamer. Wel prima opgelost met zonder discussie een andere kamer

Prima uitvalsbasis voor weekendje parijs, parkeren onder hotel goedkoop en ideaal.

Prijs
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

De taxidienst waarmede het hotel exclusief werkt is 2 maal zo duur als elke andere taximaatschappij. Men wilde daar niet van af stappen. Taxi's een noodzaak gezien hotel aan de rand ver van de stad verwijderd is. De betaalautomaten in de inkomhal van het hotel, oa. voor parking neemt geen buitenlandse crediet- of debetkaarten aan. Daar sta je dan. In het ontbijt restaurant wijgert men meer tafels voor ontbijt open te stellen zelfs wanneer de rest ongemakkelijk overvol zit.

Prijs

Besef dat het een 2* hotel is.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

De veroudering en beschadigingen in de kamer. Roestplekken, gerafeld rolgordijn. Vloeren niet volledig schoon.

De service van het personeel. Erg behulpzaam en vriendelijk. Huishouding maakte elke dag de bedden op en verving de handdoeken.

We snappen de goedkope prijs
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Het hotel is erg gehorig waardoor wij niet konden slapen. Het toilet stonk en het parkeren was veel duurder dan verwacht.

De bedden en de locatie zijn prima.

qualité prix il n'y a rien à dire, une nuit pour nous c'etait plus qu'assez.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

le petit déjeuner nous inspirait pas ,nous avons donc pris notre petit déjeuner dans les environs du Sacrécoeur

de kamers waren veel te klein voor onze drie ( vrouwen) (47,23,19 jaar)

Prima plek voor bezoek Parijs

we waren al eerder (2 jaar geleden) in het hotel geweest. Nu waren flink wat gebruik sporen te zien in vergelijk met de vorige keer.

Prima plek voor een aantal nachten. Alles is keurig in orde.

Overal aan gedacht, doch basic. Wel netjes en vriendelijk personeel.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Plastic messen bij ontbijt. Kleine kamers. Ongure buurt. Duur betalende parking.

Hulpvaardigheid van personeel. Oplaadpunten voor technologie. Correcte afhandeling.Ondanks de grootte toch zeer rustig. Hangt af van bezoekers uiteraard.....

redelijk, voldoende voor kort verblijf, alleen overnachten

de ligging. kwamen aan op dag dat er markt was. hadden het gevoel in een ontwikkelingsland op reis te zijn. ontbijt met plastic bestek en weinig luxe. sfeerloos restaurant (meer een low budget bedrijfskantine) dag ervoor in Petite Forret was beter

ontvangst was goed. afgesloten parkeergarage was OK, was ook duidelijk qua informatie vooraf

Veel te kleine kamer in een hotel in een nare omgeving. Negatief reisadvies.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Met name de omgeving (van metro naar hotel) was onaangenaam. Niet een traject on 's avonds te lopen. De kamer was heel klein. Veel meer ruimte dan de bedden en een krukje was er niet. Slechts 2 haakjes. Je kon de koffer daardoor niet uitpakken

de douche

Nooit meer Ibis Budget
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Onhygiënisch, zaten nog urine vlekken op het toilet. Verouderde wc pot. De kamer was niet goed schoon, onder het bed was het erg vies en stoffig. De doucheslang had een klein gaatje waaruit het water spoot. Bij de receptie is het een en al puinhoop, 4 personen achter de balie waarvan er 1 de rij met klanten helpt. De rest is of aan het praten aan de telefoon, of met elkaar en af en toe komen er vrienden langs die ook gezellig komen 'hangen' bij de receptie. Het personeel is zeer onprofessioneel en niet klantvriendelijk, op 1 persoon na, die wel haar best deed. Het is dat ik een hele week daar had geboekt anders was ik na 1 dag vertrokken. Niet voor herhaling vatbaar.

De locatie, vlakbij alle bezienswaardigheden in Parijs

Parijs in een paar daagjes.....

Nietsee

Prijs/kwaliteitsverhouding en ligging zijn goed. Bereikbaarheid is prima als je met eigen vervoer komt. Ligging aan de périferique, met ondergrondse parkeermogelijkheid, en goed (op loopafstand) bereikbaar openbaar vervoer (bus/metro).

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Knudde. geef 50 euro meer uit per nacht want dit is weg gegooid geld.

Eigenlijk alles

Was zeer slecht, kamer erg klein, ontbijt was een paar cupjes jam en plastic bestek. Omgeving lijkt meer op Algerije als Frankrijk. Veel criminaliteit en inbraak in auto's. wij zijn na een nacht vertrokken terwijl we er drie hadden geboekt.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Personeel en Service heel slecht.

Personeel en Service heel slecht. Bij aankomst rond 6.30 kon er niet worden ingecheckt, dit terwijl er aangegeven was dat wij tussen 6 en 7 uur zouden aankomen. Personeel heeft hierop gezegd dat het pas om 12.00 kon. Dus moesten mijn vrienden en ik op een of andere manier 5,5 uur zien in te vullen terwijl wij al vermoeid waren van de reis die er was afgelegd. Bij het uitchecken heel slecht behandeld; waar wij om 12.00 konden uitchecken begon de dame van de schoonmaak al om 10.00 herrie te maken in de gang en met deuren te slaan, waardoor wij wakker schrokken. Kortom geen leuke ervaring wat betreft service.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Kamers zijn eenvoudig, maar logisch in vergelijking met de...

Locatie was minder goed dan verwacht, toch nog ver weg van de bezienswaardigheden in Parijs centrum.

Kamers zijn eenvoudig, maar logisch in vergelijking met de prijs.

Niet voor herhaling vatbaar,en een 66€ waarde is zelfs misschien nog te veel en niet waart!
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Geen bar of ijkwast +hygiëne was ondermaats en een zeer onveilige buurt! Midden in de getto en sloppenwijken van parijs!

Geen rookverbod + prive ondergronds parkeren

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

voor een paar nachten goed te doen.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

In directe omgeving veel "arme" straatverkopers die je overigens totaal niet lastig vallen, omdat ze vooral aan elkaar spullen verkopen. Maar wel confronterend kan zijn als "rijke" toerist.

Schone kamer, prijs kwaliteit. Redelijk dichtbij metro, ong. 10 min lopen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ibis budget Paris Porte De Montmartre