Beoordelingen over Explorers Hotel at Disneyland® Paris 3-sterren

#22 van de 31 hotels in Magny-le-Hongre

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Locatie en super goede bedden
    • Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

De na-oorlogse taferelen waarbij hotelgasten eten hamsteren alsof ze 2 dagen geen eten kregen. Drinkflessen vullen aan de drankfonteinen, picknick maken voor het hele gezin... echt echt heel marginaal

Locatie en super goede bedden

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

kamer was vuil maar de bedden waren goed net als het avond eten erg leuk zwembad
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

de kamer was niet schoon en was stoffig gele tegels in de badkamer ontbijt was ook een stuk minder dan verwacht rot fruit vieze tafels en stoelen

Zwembad

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Vreselijk slecht eten voor heel veel geld en heel veel onderhoud nodig en aandacht voor hygiëne.
    • Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Dat het schip in het zwembad voor de kinderen op de dag niet toeganglijk is pas na 16.30 uur. 1 stoel op een 6 persoons kamer. Een verblijf van 5 nachten niet één keer de bedden verschoond. Niet gestofzuigd in al de dagen. Hotel heeft een grote onderhouds achterstand.

weinig

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Goede prijs/kwaliteitverhouding indien het om een aanbieding gaat.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Wij hadden een kamer met 4 eenpersoonsbedden geboekt. Voor 4 volwassenen. We kregen een kamer met een 2 persoonsbed en een stapelbed. Dit was heel oncomfortabel. Na rond te vragen blijken ze dit regelmatig te doen. Ze kunnen beter de 4 persoonskamer met 1 persoonsbedden niet aanbieden. Want je krijgt niet wat je boekt. Het is lastig om in het bovenste bed te klimmen. Voor kinderen prima maar voor een groep met alleen volwassenen geen goed idee!

De pizzeria in het hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de pizzeria. Goede prijsverhoudingen. Zwembad in het hotel is erg fijn. Ook de grote speeltuin achter het hotel is erg leuk voor kinderen.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Goed verblijf .Alleen busvervoer kan beter.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

Op de wc was het wc papier niet aangevuld en miste ik een wcborstel. Verder waren koffie- en theezakjes op de kamer niet aangevuld. Busvervoer naar Disneyland Parijs was heel matig in de middag.Wel een half uur wachten voor er een bus kwam. Internet matig

Receptie heel erg behulpzaam! Bedbank stond opgemaakt klaar. Ontbijt prima.In de ochtend en avond snel met de bus in Disneyland Parijs.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het hotel is erg ruim opgezet en de speel mogelijkheden voor...
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

De keuze aan het ontbijt buffet is zeer beperkt. Dat er voor een ei bijbetaald moet worden is bijzonder.

Het hotel is erg ruim opgezet en de speel mogelijkheden voor alle leeftijden zijn groot! Ook de kamers leuk ingericht met een stapelbed.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Voldoende voor wat het moest zijn, sommige dingen konden beter.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

Personeel was niet altijd goed op de hoogte en verstond vaak slecht Engels. Koffie/ thee was niet altijd goed aangevult. Ook roerstaafjes ontbraken elke dag in onze kamer, neit in die van onze medereizigers.

Lekker ontbij, voldoende keuze. Propere ruime kamers, niet alle kamers zijn gelijk. Wij hadden bv geen frigo en onze medegezellen hadden dit wel. Voldoende parking en makkelijk te bereiken vanuit Disneyland.

heel goed en rustig gelegen, goede verbinding met Disneyland
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

ontbijt was nogal chaotisch en vrij basic, zeker voor de prijs die je betaald mocht er wel iets van warm ontbijt zijn

heel goed en rustig gelegen, goede verbinding met Disneyland

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Zeer goed en aangenaam verblijf.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

de hygiëne. De kamers zijn niet zo proper. Stofnetten aan plafond, tapijt nog in de hoeken vol met kruimels, badkamer op de tegels schimmel.

De sfeer in het hotel en het zwembad

• Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

het ontbijt was triestig gelijk overal in frankrijk. de kamer was heel mini en ouderwest. de badkamer voor een persoon als je daar aankomt in het hotel om 2 uur is er niets meer te eten, de kinderen hadden grote honger en hebben moeten wachten tot 4 uur om een zakje chips te krijgen en om 6 uur ging het restaurant open. aan het zwembad waren ze zeer onvriendelijk . Wij zullen daar nooit meer gaan .

leuk

De openingstijden van het Restaurant (gaat pas open om 18.00 u). Als je na een vermoeiende reis gaat inchecken om 15.00 u, kan je niet in het Hotel eten, zorg dus ervoor dat je wat te eten hebt om de tijd te overbruggen

De lokatie was een prima uitvalsbasis voor de Disneyparken. De faciliteiten voor kinderen zijn zeer goed (binnen en buitenspeeltuin en het aqua park). Het ontbijt was goed te noemen. De kamers vrij eenvoudig en zonder airco (gelukkig hadden we hier geen last van vanwege het koele weer en de aanwezigheid van een plafondventilator). De 4 persoonskamer heeft een koelkast de 2 persoonskamer niet

Zeer geslaagd, onze kleinzoon hoopt volgend jaar terug te keren.
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en Toegang tot het Aquapark

Wat beter, meer licht aan de badkamerspiegel en de voegen aan het bad mogen hier en daar wel wat bijgewerkt (gewit) worden (= minpunten in vele hotels).

Op vraag van onze kleinzoon voor de derde keer teruggekeerd vooral voor het zwembad, heel mooi, met fantastische glijbanen. Hij vind dit super! Lekker ontbijt en even zo de ter plaatse genomen avondmaaltijden.

Leuk
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

De hygiëne in de badkamer en in het toilet. En dat er apart betaald moest worden voor een roerei terwijl het inclusief ontbijt was.

Er was genoeg entertainment voor de kinderen

Shuttle.

Shuttle. Er was geen plaats. Zeker niet aan te raden voor een gezin met kindjes, en zeker niet met buggy. 2x geen plaats op de shuttle. Daarom zijn we met de auto vertrokken. Parking disneyland is wel gratis.op vertoon van incheckkaart hotel

Het ontbijt was zo slecht .
    • Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Het ontbijt was zo slecht . Dat heb ik nog nooit mee gemaakt . Alles was op en er was weinig keus . Niet eens een gekookt eitje .ik vindt het niet gek dat het ontbijt bij de prijs inbegrepen zit want het slaat nergens op . Dan hebben we via booking een suite geboekt maar blijkbaar was het een standaard kamer dus hebben we over geschakeld naar de prinsesse suite . Heb in totaal voor 3 nachten bijna 1500 betaald . Dan verwacht je ook wel wat . De kamer sloeg echt nergens op alleen alles rosé . Dus dat viel echt tegen . Jammer dat het zo tegen viel maar wij komen niet meer terug . De kosten en de service komen echt niet overeen .

Ontevreden!
    • Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Vuile toiletten, extra attracties zelfs springkasteel betalend, buiten speeltuin gesloten, licht in kinderkamer defect, kon niet worden vervangen, veel te druk in het ochtend buffet, roerei betalend! veel te duur enkel voor locatie :(

• Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Dat er niet ingegaan werd op de korting waar je recht op hebt als je Disney abonnementen hebt.

Het is een heel goed hotel! Ideaal met kinderen, goede eet mogelijkheden.

Zeer matig
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en Toegang tot het Aquapark

Ontbijt super slecht Personeel achter balie niet vriendelijk Mocht niet gezwommen worden in zwembroek (heren). Maar moest een strakke broek zijn. Kamers heel klein met openslaande ramen zonder veiligheidsstang ervoor. Kinderen kunnen heel makkelijk naar beneden vallen. Prijzen echt mega duur van het eten en drinken.

Prima voor een paar nachtjes ivm bezoek aan Disney of Parijs.

Het is een heel groot hotel. Redelijk massaal. niet echt mijn ding. Ik hou van kleinere hotels. Vooral laat ontbijten is een crime. Het dinerbuffet vond ik ronduit vreselijk. Maar man en kids vonden het prima en kids waren al blij met patat en nuggets. Dusss

De locatie was super. 10 min. met shuttelbus vanaf hotel naar Disney. Zoon vond zwembad geweldig. Vond het zelf erg klein. Wel goeie glijbaan. Verplicht speedo aan voor mannen/jongens. Dus geen zwemshorts. Speedo's zijn wel bij het zwembad te koop. Mannenmaat 12 euro, jongens 8 euro. Verder prima. Schoon. En vriendelijk, behulpzaam personeel aan de balie. Checkout gaat supersnel. Gewoon je pasjes in een pilaar gooien en klaar.

Speeltoestellen voor de kinderen.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Ontbijt was redelijk, maar kan vele malen beter. Schoonmaak kan beter. Onderhoud aan het hotel is nodig.

Speeltoestellen voor de kinderen. Zwembad. Ligging. Kamer is prima voor een nachtje.

Ligging vlakbij Disneyland Parijs
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Mensen, kan maar 1 ding zeggen, ga hier niet naar toe. Hier 1 nachtje geslapen voor €205.... Bij aankomst lang wachten bij receptie, 1 balie open, onvriendelijk personeel, voelden ons letterlijk een nummer. Niet de kamer gekregen die wij al 3 kwart jaar ervoor hadden geboekt, kregen een kamer voor minder valide, kamer was in gerookt. Op verzoek een andere kamer maar ook nu kon het hotel niet de kamer geven waarvoor we betaald hadden, het hotel zat vol, waardoor we het nu moesten doen met een slaapbank.... Gangen naar kamers vies, lagen gebruikte wattenstaafjes en een tampon.... Niet te omschrijven gewoon. Algemene toiletten beneden vreselijk, volgens mij nooit schoongemaakt, wat een lucht.... Algemene ruimte vies, vet, ronduit goor, stinkende plakkende bende. We zijn 's avonds buiten de deur gaan eten. Ontbijt zeer beperkt, niks warms te krijgen, tafels en vloeren vies en plakkerig en stonk zelfs op bepaalde plekken. Speelweide buiten was met lint afgezet, niet bruikbaar. Als alternatief stond er een leuk spring/luchtkussen, helaas alleen toegankelijk na betalen van €5. Onderhoud en service van het hotel echt 0,0.

Ligging vlakbij Disneyland Parijs

Kom zeker terug
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

Het ontbijt was heel goed. Er was keuze genoeg en ze kwamen steeds bij aanvullen als er iets niet meer aanwezig was. In de kamer een klein koelkastje dat heel goed koelde. Was ideaal met dit warme weer

Super hotel vanwege zijn faciliteiten maar niet echt ideaal kwa nachtrust!
    • Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Het lawaai in de kamer snachts valt echt tegen! De deuren slaan heel erg! Doordat er geen airconditioning is, slaapt iedereen met de ruit open maar ook daardoor heb je veel lawaai hinder! Niet iedereen heeft de juist ingesteldheid om stil te zijn op hotel! Er zitten veel groepen in dit hotel waardoor veel lawaai van de deuren en in de gang.

De ligging en faciliteiten zijn super. Ook is het een prachtig hotel! Zeer kind vriendelijk! Ook het eten is er zeer lekker, ontbijt en buffet super!

• Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Ik vond de ontbijtzaal wat rommelig. De drankautomaten werkten niet allemaal.

Veel voorzieningen voor gezinnen en leuke familiekamers. Top locatie tov Disney. De pendelbus is super handig.

Geen airco, wel een fan.
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en Toegang tot het Aquapark

Geen airco, wel een fan. Dus geen afkoeling genoeg in de warme periode. De ramen openen was alleen volledig mogelijk. Geen veilig gevoel om dit te doen doordat we op de gelijkvloers zaten. Bij betalen voor de eitjes bij het ontbijt.

Perfecte loctie, prijs-kwaliteit, mooi hotel
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en Toegang tot het Aquapark

Avondeten in het buffet restaurant. Veel te weinig keus, en veel te duur voor hetgeen er was.

zwembad voor mijn kids + zeemeermin initiatie voor mijn dochter

teleurstellend.

4 geboekte kamers en 1 ervan was na 15.00 niet gereed. 10 min.wachten. ontbijdbonnen klopten helemaal niet. Restaurant van het buffet ongezellig en zeer weinig keus zowel bij het ontbijt als bij het avondbuffet en het eten was lauw. gevraagt of er met 11 pers. in het restaurant moest worden gereserveerd kwam het antwoord Nee. toen wij er naar toe gingen werden er geen tafels bij elkaar gezet maar mochten wij in een soort hal gaan zitten met zijn allen. Dus niet gedaan. minpunt. Personeel niet al te vrolijk.

de ligging van het hotel ten opzichte van Disney en de transfer.

kan het niet onder woorden brengen

hotel is vergane glorie . restaurant doet voor ons aan als een kantine. (stoffig ,tafels beschadigd, servies was niet schoon). heren toilet was het toilet kapot , wastafel afgebroken.

personeel achter de receptie. de kamers zijn goed

Mooi hotel.
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en Toegang tot het Aquapark

Het was erg warm in de kamers en niet koel te krijgen. Het was er erg druk en kwam veel lawaai van de gang en buiten.

Zwembad zag er erg leuk uit. Verschillende restaurants.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goed verzorgd
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

Het schoonmaken van de gezamenlijke toiletten

De service is tot ik had dokter nodig dit werd meteen geregeld en er werd geregeld dat de medicijnen naar het hotel werden gebracht

• Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

De kamers waren niet proper er was vuil en stof onder de bedden en de zetel bed ( bij inpakken en zoeken achter de spullen van de kinderen onder het bed en zetel was ik verschoten wat ik zag ) niet geschikt om met kinderen naar toe te gaan die Asma hebben . Als je tot het einde wilt blijven in Disneyland Parijs en nog wilt eten gaat bijna niet want de bus vertrekt veel te vroeg dat je moet lopen en met peuter en kleine kind heeft afrader

Locatie was goed vervoer naar Disney was heel gemakkelijk in de dag

in de nacht om 2.30 uur ging brandalarm af alle mensen naar buiten en werden slecht opgevangen jammer, na een half uur mochten we weer naar binnen.

het buffet was goed.

de ligging en de shuttle bus was perfect.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

Slechte geluidsisolatie van de kamer. Elk lawaai vanuit de gang kon je horen, en dan een kamer in de buurt van de lift.

de ligging en de shuttle bus was perfect.

de shuttle naar Disney Land
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en Toegang tot het Aquapark

Midden in de nacht was er een brandalarm. Niemand van het personeel nam de tijd om uitleg of informatie te geven. Uiteindelijk is iedereen na 20 min dan maar terug naar de kamer gegaan.

de shuttle naar Disney Land

Matig verblijf Hadden er meer van verwacht
    • Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

De kamer was erg klein voor 4 volwassenen en 2 kinderen. In de badkamer kon men amper draaien terwijl deze toch door 6 personen moest gebruikt worden. Op de kamer stond 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden en een kleine kast, op de andere kamer (wij hadden familiekamer) stond enkel een stapelbed (voor meer was er geen plaats) Het ontbijt : de broodjes waren lekker, maar wie een eitje wou, moest extra bijbetalen.

Het enige leuke was het zwembad voor onze kleinkinderen.

Voor mij geen tweede keer.En zal het ook niet aanbevelen
    • Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Vuile toiletten ,vuile tafels en asbakken op terras die helemaal overliepen van de peuken.

Ontbijt viel mee alleen de chaos in de eetzaal was een mierenest.Onze zetelbank waar we voor het diner moesten zitten was helemaal gescheurd zodanig dat we op de binnen bekleding (mousse) zaten.Tafels en vloer vuil ,personeel niet echt behulpzaam.Om 2.30 uur in de nacht brandalarm in gans het hotel ,iedereen midden in de nacht op de vlucht met de kinderen maar niemand van het hotel gaf uitleg. Na 20 min.toch van de mevrouw aan de balie vernomen dat het vals alarm was door iemand die had gerookt op de kamer.

Prima alternatief voor de hotels op het disneypark.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Het zwembad ziet er heel mooi uit, maar is wel erg klein en ondiep, daarnaast is het water ook behoorlijk koud. Doordat er twee glijbanen tegenover elkaar uitkomen en het maar 1.20 ofzo diep is, is er maar heel weinig ruimte over om even een balletje te gooien of gewoon even te zwemmen. De vierpersoons kamers zijn klein en heel erg basic. De ruimte voldoet, maar had best net iets ruimer gekund. Vooral wanneer je met wat grotere kinderen bent.

Leuk hotel dat dicht bij Disneyland ligt met een prima shuttle-service. Bij het ontbijt kunnen heel veel mensen verwerkt worden door een uitgekiende organisatie.

Prima maar slecht geslapen door gehorigheid.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Enorm gehorig, savonds pas om 23.30u was het stil en konden we slapen, dit was echt een tegenvaller. Veel lawaai op gang en van mensen naast ons, deuren etc.

Zwembad, speelgelegenheid, gratis parkeren disney door verblijf, locatie

wij waren met 6 volwassen en 5 kinderen en allemaal dik tevreden.

Over het algemeen genomen is er ons niets noemenswaardig tegen gevallen.

Keurig net hotel met goed eten en drinken, zowel het ontbijt als de diners in de verschillende restaurants van dit hotel zijn prima, wij waren allen dik tevreden, zeker met kinderen een aanrader.

Extreem kindvriendelijke hotel dichtbij Disney
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

De is bedden liggen niet lekker. De koelkast in de kamet was leeg, geen eens een flesje water. De glijbanen en de speelplaats in het zwembad aan de peuterkant was tussen 11.00en 17.00 gesloten. Wel kon er gezwemd worden, maar de klim klauterplekken waren afgesloten. Dit was jammer. Het ontbijt was niet divers, er was weinig keus, vooral voor vegetariërs. Voor gebakken ei moest je betalen en gekookt ei was er niet.

Er is een shuttle van het hotel naar Disneyland om de 20minuten. Dat was erg fijn. Ook het zwembad en de speelplaatsen waren fijn. De kamers waren ruim en er is een apart toilet. Het was extreem kindvriendelijk.

Hier kom ik nog terug. Zaaaalig met kindjes.
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en Toegang tot het Aquapark

Het avondbuffet was naar de dure kant voor wat je kreeg. Veel te druk, heel veel mensen. Bij het ochtenbuffet moest je extra betalen voor een ommelet (was niet inbegrepen).

de kleurrijke aankleding van het hotel, het zwembad, de vlotte service van het personeel

Ideaal met gezin met jonge kinderen.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Ontbijt mag wel met een eitje zonder extra betaling.

Hotel is ingericht in thema, fantastisch gedaan! Kamers waren netjes, super bedden. Shuttle naar Disneyland was op en top geregeld. Lekker ontbijt.

Verder een prima verblijf gehad
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

De kamer was niet superschoon. Hing een grote pluk met lange zwarte haren aan de muur vh bad. Er lagen meerdere haarspeldjes op de grond.

T complex was erg kindvriendelijk.

Prima hotel voor het bedrag dat je ervoor betaald, voor luxe adviseer ik een ander hotel
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Het is oud, niet goed onderhouden hotel. Op het eerste gezicht ziet het er uit als een prima hotel. Maar.... Lampje op kamer lag los, tegels in badkamer lag los en de geur van het eten was in onze gang duidelijk te ruiken. (kamer 9446) Daarnaast maakt de ventilator in de toilet veel lawaai, er was geen airco maar wel een plafondventilator dat helaas ook het nodige lawaai maakte. De eetzaal ziet er gedateerd uit. Banken zitten scheuren in en het personeel mag naar mijn mening de tafels en stoelen wel eens vaker schoon maken. Lopend buffet is prima. Er is genoeg keuze uit verschillende broodjes, beleg, drinken etc. Restaurant van het hotel is van laag kwaliteit maar in verhouding met de prijs. 80,- / 4 personen. Douche hield niet de temperatuur constant, daardoor werd het voor de kinderen soms een beetje heet onder de voeten.

Wat mij het meest beviel was eigenlijk de prijs. Dat scheelde al rond 5 a 700 euro met een echte Disney hotels. (2 nachten slapen 4 personen) Je moet dan ook niet A kwaliteit kamer en eten verwachten. Daarnaast was er ook een zwembad voor de kinderen (heren, neem je speedo mee want losse zwembroekjes mag niet) Die hebben zich goed kunnen vermaken in de zwembad. Shuttlebus was zeer handig om van/naar de Disney park te kunnen reizen. (vraag waar hij staat op de terugweg!)

Vriendelijk en behulpzaam personeel, veel faciliteiten in en...
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Lopend buffet was niet zo best. Weinig keuze en het eten was niet zo goed (lauw, taai). Drankjes waren wel inbegrepen. Voor iedere extra in het hotel moet (flink) worden betaald, zoals eitjes bij het ontbijt kost €2,- extra, drankjes in het winkeltje zijn erg duur. Ook kan er door jongens en mannen alleen gezwommen worden met een Speedo of strak kort broekje.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, veel faciliteiten in en rond het hotel voor de kinderen (zwembad, piratenboot buiten en binnen). Nette kamer. Deze was schoon en voorzien van prima bedden

Leuk hotel, maar ook niks bijzonders
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Karig ontbijt en voor en eitje tijdens het ontbijt moest er worden bijbetaald 's-avonds hangt er in de gangen een onaangename (frituur)geur van het koken

Leuk zwembad Locatie: dichtbij Disneyland en winkelcentrum

Parijs is een mooie stad, maar hotel is zeer slecht
    • Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Slechte hygiene, hele hotel stinkt naar frituurvet, volgens mij hebben ze een goede afzuigkap nodig. Hotelkamers zeer verouderd en gehorig.

Locatie was goed

Prima voor drie dagen
    • Familiekamer (7-10 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Kamer kon schoner, kleine badkamer, erg gehorig met hard dichtvallende deuren zo dicht naast elkaar op de gang

Goed ontbijt, mooi zwembad, shuttlebus, prima voor jonge kinderen, elke dag opgemaakte bedden

Vreselijk
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Eigenlijk alles. De kamer klopte al niet met wat we geboekt hadden. Een familiekamer met bedden bleek een 2 persoonsbed met slaapbank te zijn. Toen we dit meldden werden we uiteindelijk goed geholpen door een meneer. Hij opende een deur vanuit onze kamer en daarachter zat een kamertje met een stapelbed. Op zich zag het er leuk uit maar deze kamer was vreselijk stoffig! Dikke lagen stof op de vloerbedekking. Heel de kamer was smerig, bedden zagen er wel schoon uit. Volgens mij hadden we een invalidekamer. Er was niet echt een douche maar een putje midden in de badkamer met een douchegordijn in het rond. Douche werd kokend heet steeds plotseling, vermoedelijk doordat er ook warm water werd gebruikt in andere kamer (?).. gelukkig stond ik bij mijn dochters van 2 en 5jr in de douche, anders waren ze vast verbrand. Het zwembad is vreselijk, die mooie boot van de foto mag niet eens gebruikt worden. Er zat een bloot meisje van een jaar of 4 op de rand van het zwembad (?), later lag er poep op de rand van het zwembad. Toen zijn we er maar uitgegaan. Dochter van 2 had volgende dag ontstoken ogen. Leuk begin van onze Disneyland Parijs vakantie pff! Heel het hotel is oud en vies en stoffig, personeel bij de receptie zijn chagrijnig. Al met al, flinke domper en Booking.com moet de mooie foto’s maar even herzien wat ons betreft.

Het eten was lekker. Het avondeten buffet en ontbijt buffet waren erg goed. Vreemd in verhouding met de rest van het hotel.

Alles zeer relaxed.
    • Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Alles zeer relaxed. Erg vriendelijk personeel. Zeer kindvriendelijk. Goed ontbijt. Zelfs wanneer je iets vergeten bent helpen ze direct. Het was top.

Top vakantie
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Het avond buffet was dit keer koud. Maar gemeld en kregen gratis drankje en warme frietjes.

De mogelijkheden voor de kinderen is enorm, er is voldoende mogelijkheid om te eten wat je wenst.

We waren 3 nachten in het hotel, waarvan 2 dagen in disneyland en was prima.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Disneylandbezoek met de shuttlebus vanaf hotel ging goed. Terugweg naar hotel in ijzige kou en regen staan wachten en na 3 bussen (duurde 3 x 20 minuten) nog geen mogelijkheid om mee te reizen, omdat de bus iedere keer helemaal vol was. Toen maar met de kinderen (van 2, 4, 5 en 7 jaar helemaal verkleumd) met een taxi gegaan. De 2e dag was het prachtig weer en reden er om de 5 minuten bussen.

De speelmogelijkheden en het zwembad voor de kinderen

Goed verblijf. Prijs/kwaliteitsverhouding voor onze prijs goed. Alleen eten: zie boven.

Zie boven.

Ontbijt was goed maar te weinig. Dit komt omdat mensen de tassen vullen met veel broodjes e.d. Ontbijt was t/m. 10:30 uur maar om 10:00 uur was bijna alles op. Duizend excuses van de chef. Restaurant (niet buffet) was Cheeseburger niet te eten ( volgens mij al een keer teruggestuurd naar de keuken). Meerdere gasten zijn weggelopen. Stond niet op de rekening en in de bar ontvingen wij een gratis consumptie. Personeel deed wel haar best maar van een slecht stuk vlees kan men niet een goed stuk vlees maken.

Toch wel fantastisch.

De sluitingstijd van de bar. Na de parade van 22.u. en de kinderen liggen op bed zou het wel gezellig zijn om een afsluitend drankje te kunnen drinken.

Het zwembad voor de kleinkinderen en de speelhoek .

Kindvriendelijk hotel met goed restaurant

Neefje had knuffels en boek laten liggen. Toen we volgende dag terug gingen was alleen het boek gevonden. Knuffels foetsie... beetje vreemd.

Het eten was heerlijk! Kamer zeer leuk voor kinderen.

• Familiekamer (5-6 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Zwembad is ijskoud. Met baby niet te doen. Het ontbijt is prima. Wel erg onwerkelijk was het feit dat je moest bijbetalen voor een ei! Dat siert het hotel niet.

Uitstraling, ligging, netheid, vriendelijkheid, shuttlebus. Hele hotel is tropisch verwarmd.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

Normaal gesproken zou je voor deze kamers niet zoveel betalen.

Locatie was super. comfort was prima. lekker bed. Ontbijt was eenvoudig maar voor Franse begrippen uitgebreid. Shuttle naar Disneyland was in een woord super!

Geen aanrader
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Te klein zwembad , iedereen op elkaar gepropt, je moet sintetiche zwembroek dragen en als je die niet bij je hebt er 1 kopen voor 12 euro Badkamer was echt vies .

De kinderen hebben zich prima vermakt, badkamer was gewoon smerig Voor een keer hebben wij het overleeft maar deze hotel kan ik niet aanraden.

Duur hotel maar kortbij Disneyland
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Zwembad was deels gesloten om een of andere reden. Ook is alles extra betalen buiten het zwembad. We hadden het buffet genomen en dit was enorm pover, enkel de desserts waren voldoende. Ontbijt was nog een grotere tegenvaller. Zeer weinig keuze en ook weer extra betalen voor bv: een eitje! Dit laatste vind ik er los over. Het hotel kost zo al een bom geld en is eigenlijk serieus aan vernieuwing toe. Slechte verlichting op de kamer. Hygiëne in de badkamer was ook maar zozo met schimmel op de muren vh bad. Al bij al een tegenvaller voor ons.

De shuttlebus is enorm handig.

Gratis parking , vriendelijke mensen aan de receptie, elke...
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Gratis parking , vriendelijke mensen aan de receptie, elke tien minuten shuttle naar het disneypark (en terug tot 24u) , een aanrader als je naar disneyland wil en een betaalbaar hotel dichtbij zoekt

Degelijke ruime kamer, gratis parking, gratis shuttle naar...
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

Enorm luidruchtig! Babbelende buren tot 3 uur die ook meermaals op de deur kwamen kloppen. Ontbijt beperkt van keuze en extra betalen voor spek/ei/worstjes.

Degelijke ruime kamer, gratis parking, gratis shuttle naar Disney

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

mwaw
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Kleine kamer, stoffig, geen koelkastje, eenvoudig overkomen tov prijs, rommelige organisatie rondom ontbijt, eenvoudig ontbijt, bijbetalen voor eitje

Goede locatie voor bezoek aan Disneyland Parijs. Aanwezigheid van binnen zwembad (let op: geen zwemshorts toegelaten)

Echt een op en top vakantiegevoel voor het hele gezin!
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Prijs van eten en drinken. De mannen moeten een strakke zwembroek aan in het zwembad.

Zwembad met leuke glijbaan, speelmogelijkheden binnen en buiten. Bij het speelgedeelte binnen zijn genoeg tafels waar je wat kunt drinken en eten. De kamer was erg mooi, ruim en schoon. We hadden een 4 persoonskamer geboekt en we kregen een 6 persoonskamer. Het inchecken ging super snel en het personeel was vriendelijk.

Toegankelijkheid hotel.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Het is een heel groot hotel, daardoor veel lawaai. Maar dat is echt heel persoonlijk.

Toegankelijkheid hotel. Vriendelijk personeel. Leuke kamers, vooral voor kinderen. Goed uitgebreid ontbijt. Er is altijd genoeg. Het is een echt familie hotel. Perfect voor een bezoek aan Euro Disney. Het station ligt op een steenworp afstand. Binnen 30 min ben je in hartje Parijs.

Niet voor ons meer.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Bij het zwembad geen controle en ook geen ruimte voor ouders met peuters om te badderen. Te weinig toiletten of te ver lopen, niet duidelijk aangegeven waar. Door loop ruimte naar zwembad of naar de kleed ruimte smerig.

Ontbijt redelijk miste alleen de eieren koste 1€ per ei. S’vonds bij voor gerecht wel eieren raar. 1 kant waar je je drinken kan pakken, door heel het restaurant heen. Buffet te duur voor wat je kan kiezen inclusief limonade €25,00. 16.00uur aangekomen niets te eten te krijgen, vinden wij een slechte keuze. Van het hotel.

Locatie.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Als het druk is merk je dat ook echt vooral met ontbijt en rijen her en der. Ontbijt was veel van hetzelfde, weinig diversiteit. Walgelijke koffie. Eieren kosten extra geld!

Locatie.

Eenvoudig maar leuk voor de kinderen
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Toilet spoelde niet goed door, voor de grote boodschap gingen we naar beneden. Geen koelkast op de kamer. Je moet bij het ontbijt betalen voor een eitje

Zwembad en de 6d bioscoop zijn erg leuk voor de kinderen

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Locatie prima, goede service met shuttlebus.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

Massaal. Pizza-eten op een soort plein, uitstraling alsof je in een winkelcentrum zit. Ontbjt zeer matig, weinig keus prefab zakkenet broodjes. Zwembad gerenoveerd, niet allesnog open.

Shuttlebus naar eurodisney

okeej
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en Toegang tot het Aquapark

Redelijke kamers, in de gangen waren er wel zwarte vlekken en schimmels aanwezig. Door het zwembad waarschijnlijk waardoor kinderen met natte voeten op de maten gaan lopen ... Verder dranken aan de dure kant, € 7.50 voor een 50cl pintje vind ik behoorlijk duur :(

Locatie tot Disneypark was perfect.
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en Toegang tot het Aquapark

Hotel en zwembad was niet schoon, ontbijt was erg matig en eentonig. Na we bij de receptie melde dat de wc doorliep zou dit gerepareerd worden echter bleek snachts dat het nog steeds doorliep.

Locatie tot Disneypark was perfect.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Goed voor kort verblijf.
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Restaurant, eten was niet warm. Hotel heeft buiten en binnen een opfrisbeurt nodig.

Dicht bij Disneyland Parijs. Zwembad in het hotel en was lekker warm. Ontbijt was goed.

Heel fijn verblijf vooral voor de kinderen maar 1 nacht is meer als genoeg in dit hotel
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Ontbijt viel tegen, genoeg soorten brood maar te weinig keuze aan beleg. Spek en eieren bij betalen. Zou in de prijs inbegrepen moeten zijn. Veel te druk ook, lange rij aanschuiven vooraleer je een tafel toegekend krijgt en chaos aan de buffetten zelf.

Mooie ruime kamers. Geweldig voor kinderen, vooral de binnenspeeltuin en het zwembad.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Meer dan waard voor je geld.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Aquapark

Ei e.d. kun je speciaal bijkopen. Dit had vooraf gemeld kunnen worden. Disney tickets zijn extra duur. Koop deze vooraf online.

Het was redelijk rustig. Beneden is een speciale speelplaats voor kinderen. Ook het zwembad is iets extra's. Personeel die meedenkt en ook buiten sluitingstijd bijv drinken voor je wil ophalen uit de keuken. Zeer schone kamers. De tip voor 5 eu retour naar Val d'Europe is een aanrader. Super leuk om te doen.De receptie regelt alles en belt evt naar de kamer wanneer de shuttle er is.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Vreselijk
    • Vierpersoonskamer met Eenpersoonsbedden en Toegang tot het Aquapark

Alles aan het hotel, ontbijt triest. Voor een omelet moest je betalen en avondeten in buffervorm was veel leeg en koud!! Kamers vielen tegen, vieze vloerbedekking op de grond, vies bruin toilet en badkamer

Hotel was erg smerig, personeel chagarijnig en erg onvriendelijk. Vreselijk toilet in het midden van de kamer met een deur er voor!

Familiekamer was zeer leuk om met zijn tienen samen te...
    • Familiekamer (7-10 Volwassenen) met Toegang tot het Aquapark

Bar sluit al om 23u, iets te vroeg tegenover de sluitingstijd van het park

Familiekamer was zeer leuk om met zijn tienen samen te slapen, maar toch apart in 3 samenhangende kamers