1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Hotel Gatsby by Happyculture

Beoordelingen over Hotel Gatsby by Happyculture 4-sterren

36 rue des Frères Lumière, 69680 Chassieu, Frankrijk

#2 van de 5 hotels in Chassieu

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 20 juli 2019

Praktisch gelegen hotel met zwembad, goed uitgebreid ontbijt en goed restaurant.
    • Club Kamer

(Te) kleine kamer zoals de meeste Franse hotels al is de decoratie boven gemiddeld.

Mooi restaurant met uitgebreid goed ontbijt. Ik heb er ook 's avonds lekker gegeten op het terras. Zwembad is fijn om na een zomerse werkdag even af te koelen.

• Beoordeeld op: 20 juli 2019

De kamers waren netjes en schoon en er was een fijn zwembad.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ik vond het ontbijt en avondeten voor 4 sterren hotel tegenvallen. Vooral avondeten was weinig keuze, helemaal voor kinderen. De prijzen voor het avondeten waren vrij hoog. Frisdrankjes voor kinderen kosten 5 euro!

De kamers waren netjes en schoon en er was een fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 15 juni 2019

Lekker verwarmd zwembad
    • Superior Driepersoonskamer

Restaurant nogal koud aangekleed. Te “trendy” met televisie schermen aan de muren en in het restaurant een bowling die bij gebruik behoorlijk storend is

Lekker verwarmd zwembad

Verbleven in juni 2019

• Beoordeeld op: 7 februari 2019

Restaurant voor dinner niet open vanwege gebrek aan...
    • Club Kamer

Restaurant voor dinner niet open vanwege gebrek aan personeel. Er was gezegd dat ontbijt tot 10:00 uur was maar dat bleek tot 09:30 uur te zijn waardoor wij maar ook andere gasten te laat waren

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima tussenstop, 4*waardig.
    • Superior Driepersoonskamer

Niets eigenlijk, niet super goedkoop maar waar voor geld.

Grote ruime kamer met heel goede bedden! Niet lawaaierig, alle voorzieningen aanwezig,zelfs zwembad. Eten niet goedkoop maar lekker.ontbijt meer dan ok,dik in orde.

Een goed hotel voor doorreis.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het ontbijt vonden wij niet zo lekker en niet zo uitgebreid wat je verwacht voor de prijs van het ontbijt.

De bedden waren erg goed en de kamer zag er goed en schoon uit.

Hotel is gelegen in een rustige buurt, vlot bereikbaar via...

Ik kan helaas niets schrijven wat ons is tegen gevallen !!!!!!!!!!!!!!

Hotel is gelegen in een rustige buurt, vlot bereikbaar via snelweg. Onthaal is correct, personeel spreekt meerdere talen. Zeer verzorgde kamers, met airco. Uitgebreid ontbijt ! Top personeel !!!!!! 10/10 !!!!!

Perfecte tussenstop richting het zuiden, hadden zo een dag langer kunnen blijven.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Bowling kon niet gebruikt worden omdat er geen personeel achter de bar was. Het ligbad was te klein om comfortabel in te kunnen zitten.

Het verwarmde zwembad is heerlijk, zelfs met minder goed weer. Goede bedden en airco en een ruime familiekamer, heerlijk uitgerust. Leuke speelhal voor de kinderen. Ontbijt is niet heel erg uitgebreid, maar wel vers en lekker. Behulpzaam personeel dat goed Engels spreekt.

Leuk
    • Executive Tweepersoonskamer

Je zit op een industrieterrein , was bij aankomst iets minder .. maar binnen merk je er niets van.. wel jammer dat op booking.com niet beschreven stond dat ze aan het verbouwen waren

Personeel en lounge en zwembad gedeelte erg leuk

Ideaal hotel voor een gezin op doorreis
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Veilige afgesloten parking, ideaal voor doorreishotel, zalig verwarmd zwembad met pingpongtafel, grote familiekamer(2 kamers met afgesloten tussengangetje) met 2 badkamers, rustige kamers en mooi ontbijt

het was een overnachting om daarna door te reizen en dat was goed

eten

de kamers waren heel netjes alleen in het hoogseizoen is het restaurant gesloten dat snap ik niet helemaal. het hele hotel ging verderop in een ander hotel eten

Goed maar met een aantal schoonheidsfoutjes
    • Club Kamer

Omdat misschien alles aanwezig is om door te gaan als een klein 4-sterrenhotel, is het daarom nog geen 4-sterrenhotel. Alles is afgemeten en klein; het was niet slecht maar we misten dan ook de beleving van een 4-sterrenhotel waardoor het sterrenaantal mij ook wat overdreven lijkt. Best ook eens de afrekening van het restaurantbezoek controleren.

Personeel is zeer vriendelijk maar er zijn te veel schoonheidsfoutjes. Dit hotel is wel een goed en betaalbaar doorreishotel.

Kamers zijn ruim en prima schoongemaakt
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Vorig jaar ook bij dit hotel één overnachting gehad. Keuken was toen dicht, maar er was een eet kar geregeld waar je prima kon eten. Dit jaar was de keuken open, maar de eet mogelijk heden waren slecht.. Vorig jaar kon je er gezellig bowlen dit jaar ging hij alleen open voor Fransen!!!! Minder warm ontvangst. Helaas wordt het volgend jaar naar een ander hotel zoeken, voor onze doorreis naar Spanje.

Kamers zijn ruim en prima schoongemaakt

Mooie kamers, schoon, ligging net buiten Lyon.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Wij hebben kamer met extra slaapkamer geboekt. Dit bleek een kamer met een extra kamer eraan vast, je had eigenlijk drie deuren, beetje onoverzichtelijk.

Mooie kamers, schoon, ligging net buiten Lyon. Goed eten en drinken en personeel erg vriendelijk

De game room en het ontbijt.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Restaurant was gesloten , na een reis van 9 uur vanuit Spanje en aankomst om 21:00 uur hoorde we eerst dat restaurant gesloten was. Ook in de nabije omtrek van 10 km om het hotel was niks open. Vervolgens hadden we gevraagd of we konden bowlen, dit kon niet omdat deze was gesloten. Toen eerst naar de kamer om om te kleden, toen we om 22:45 beneden kwamen zagen we tot onze verbazing dat er gewoon gebowld werd. Toen wilde we wat drinken en toen bleek de bar gesloten te zijn. Terwijl op de website staat dat deze gewoon tot 23:00 uur open was. Het personeel probeert niet eens de gasten de service te geven ondanks de website van het hotel andere tijden aangeeft. Klacht ingediend bij receptie en toen konden we wel een drankje krijgen. Ik raad dit hotel niet echt aan. Kamers waren wel goed schoon en bedden lagen erg goed. Ook ontbijt was goed. Extra minpunt personeel klaagt zelf ook dat er niemand wilt werken en ze daarom onderbezet staan steeds. Kwam een Nederlands koppel tegen die ook biet tevreden was en vorig jaar ook mee had gemaakt dat de keuken van hotel dicht was vanwege verbouwing. Tip voor bookings.com, graag up To date info van hotel vermelden , want aks ik geweten had dat de keuken dicht was geweest had ik een ander hotel gekozen voor onze doorreis.

De game room en het ontbijt.

Goede ligging voor doorreis.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Goede ligging voor doorreis. Zeer veel faciliteiten en perfect bed. Personeel uiterst vriendelijk. Auto achter gesloten hek. Top zwembad en andere spelgelegenheden... met kinderen de perfecte overnachtingsplek...

Goed voor doorreis baar het zuiden: 1 nacht
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Eten is echt niet van goede kwaliteit. A la Carte was niet mogelijk, dus een buffetje waarvan alles continu op was...

Goed voor doorreis baar het zuiden: 1 nacht

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Wij kunnen het beslist aanraden.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Op de kamer waar de kinderen sliepen was het bed alleen iets kleiner.

Net en mooi hotel. Perfecte ligging en de auto stond goed op de bewaakte parkeerplaats. De speelhal was ook erg leuk voor de kinderen en dat was allemaal gratis. Ontbijt was erg goed en personeel zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

Super doorreis hotel met kinderen

Diner buffet kost €25 en is niet mijn ding.

Dat kinderen letterlijk konden rennen en spelen in een aangelegen speelhal. Wij konden als ouders lekker een drankje doen en de kinderen ook ff uitrazen. Bedden waren ook heel goed! Voor ouders met kinderen ideaal twee slaapkamers aan elkaar.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Perfect hotel voor een doorreis.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Betreft een hotel op een bedrijventerrein. Hotel is echt bedoeld voor een tussenstop of zakenreis.

Ruime en schone kamers, aanwezigheid zwembad, goed ontbijt.

Onze eerste keer, maar zeker niet onze laatste keer !! A +++

Zeer vriendelijke ontvangst (Linda), ander personeel was eveneens vriendelijk en verzorgd. Rondleiding naar de verschillende zalen (fitness, salon,zwembad), zeer verzorgde kamers, uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. 10/10 ! Een aanrader !!!! Dicht bij de stad Lyon en luchthaven

Perfect tussenstop hotel, met alle gemakken tegen een superprijs!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Prijzen in bar/restaurant aan de hoge kant. 5 euro voor een cappucino of 2,80 voor een espresso? Of lijkt dat hoog omdat we net uit Italie kwamen?

Goede locatie nabij de snelweg. Van alle gemakken voorzien. Ideaal doorreis hotel! Prima Wifi en ruime familie kamer, wat eigenlijk een gekoppelde kamer is.

Super voor families
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Wij misten n ijskastje op de kamer. Drank in bar erg duur.

Goed ontbijt. Familiekamer bestaand uit 2 aparte kamers met gangetje ertussen. Zwembad. Gamekamer (gratis).

Heerlijk om na een lange reis even het zwembad in te duiken.
    • Club Kamer

Personeel was bij 1e bezoek een stuk vriendelijker dan de 2e keer. Jammer vonden wij dit, maar het zwembad maakte een hoop goed.

Heerlijk om na een lange reis even het zwembad in te duiken. 2e keer dat we hier zijn geweest. Bedden heerlijk! !

Goed hotel, saai dorp/omgeving
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Locatie, saai dorp alle winkels en restaurantjes waten die dag gesloten. Zelfs restaurant hotel was dicht hele maand augustus!! Kom gebruik maken van een foodtruck (liever miet dus)

Goede kamer en bedden

Fijn hotel om met kinderen te overnachten.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De ligging is niet mooi, maar wel praktisch, vlak bij de snelweg.

Wat een fijn hotel voor een overnachting op doorreis naar het zuiden! 2 met elkaar verbonden kamers met allebei badkamer, tv en airco. Diner in buffetvorm was goed, voor ieder wat wils! Heerlijk uitgebreid ontbijt met veel keuze. Lekker zwembad om te ontspannen na de reis.

Goed hotel
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De buurt op zich, waar het hotel bevindt is een industreel terrein, niks bijzonder.

Grote familie kamers (2 kamers die verbonden zijn via een deur) en leuke zwembad. Goed geïsoleerde kamers en rustige hotel. Dicht van de snelweg maar toch ver genoeg om geen last hebben. In de buurt, McDonalds. Er is ook een grote supermarkt op minder dan 3 min met de auto rijden. Gratis parkeren binnen het terrein. Kleine hond mee.

Prima overnachtingshotel
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Geen dinermogelijkheid ivm verbouwing van restaurant, ontbijtbuffet slecht aangevuld (bijna alles was op om 09:15 uur) Barprijzen extreem hoog, een frisdrankje voor 4,70 is echt erg duur !

2 x 2p.kamer met een gezamelijke toegangsdeur, elke kamer goed ingericht en eigen tv en badkamer

De prijzen in de bar/restaurant

Wij hadden een familiekamer gereserveerd en we vonden het verrassend dat we 3 prachtige 2-persoonskamers kregen. 2 tegenover elkaar en 1 ernaast.

Ik kom zeker terug!
    • Superior Driepersoonskamer

Drank is redelijk duur en er zou meer keuze voor kinderen mogen zijn bij 't buffet.

Mooie grote kamers met aparte slaapkamer voor onze zoon = rust voor de ouders ook. Mag wel eens opnieuw behangen worden, komt hier en daar beetje los. Verder prima!!! Lekker gegeten, voldoende keuze. Leuke inrichtingen. Fantastische speelzaal (en alles gratis!)

Wij vertrokken zeer op tijd om de files voor te zijn.

Diner (buffet) niet in verhouding tot prijs kwaliteit

Wij vertrokken zeer op tijd om de files voor te zijn. Niet gedacht om te vragen om ontbijt mee te nemen maar personeel kwam hier zelf mee om 5 uur in de ochtend. Kindvriendelijk (wij waren met kinderen van 3,7,9 jaar), klein zwembad om na een lange autorit af te koelen (met veilig hekwerk voor de kleintjes). Schone nette kamers!

Prima hotel dat helaas op een industrieterrein ligt.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Prima hotel dat helaas op een industrieterrein ligt. Valua for money. Goed ontbijt, leuk met bowlingbaan en andere spelen. Goed voor een nacht op doorreis.

Prima doorreishotel met goede service

Aanbod eten

Het avondeten was een buffet met zeer beperkte keuze. Als doorreishotel was het super, vlot bereikbaar, maar het ligt in een bedrijvenzone dus om er echt op vakantie te gaan is het niet geschikt.

• Beoordeeld op: 23 juli 2019

Ligging echt dichtbij snelweg Lyon-Zuiden

Beetje saaie omgeving

Ligging echt dichtbij snelweg Lyon-Zuiden

• Beoordeeld op: 21 juli 2019

Prima hotel op reis naar zuid frankrijk

Airco op de kamer

• Beoordeeld op: 30 januari 2019

toch naar tevredenheid overall
    • Club Kamer

voor het geld een kleine ruimte als kamer

ontbijt was ok en de medewerker aan receptie heel vriendelijk

Verbleven in januari 2019

De jonge dame die hielp was vriendelijk sprak goed Engels en...
    • Superior Driepersoonskamer

De jonge dame die hielp was vriendelijk sprak goed Engels en had duidelijk plezier in haar job.

Ontbijt heel goed ,mooie kamers ,faciliteiten aanwezig 👍...
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ontbijt heel goed ,mooie kamers ,faciliteiten aanwezig 👍 parkeergelegenheid voldoende

De ligging, prijs/ kwaliteit, zwembad en parking

Tapijt is wat veroudert in de kamers

De ligging, prijs/ kwaliteit, zwembad en parking

Goede bedden en ontbijt en een goedzwembad voorde...
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Niets is een goed hotel om de reis het zuiden te onderbreken!!

Goede bedden en ontbijt en een goedzwembad voorde kleinkinderen!!

Ideaal voor doorreis

Ideaal voor doorreis

Zeer lekker ontbijt !

Zeer lekker ontbijt !

Net hotel vriendelijk personeel
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het zwembad was kleiner dan verwacht

Kamers en ontbijt

Goed verblijf voor de doorreis
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het restaurant viel tegen omdat het avondeten word opgewarmd in een magnetron. Dikke minpunt.

Mooie ruime kamers en een mooi buitenzwembad.

Geweldig!
    • Superior Driepersoonskamer

Verwachtingen overtroffen, super fijn personeel, heerlijke cocktails en super fijn (verwarmd) zwembad!

Hygiëne (wc vies;
    • Executive Tweepersoonskamer

Hygiëne (wc vies; vloerbedekking vies; algemeen vieze kamer). Geen waar voor het geld.

heerlijk hotel als tussenstop voor het zuiden van Frankrijk
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

het was een lekker ontbijtbuffet met ruim voldoende keus.

Ideaal

Pool closed

Prima 3 persoons afgestemd

Ideaal als tussenstop.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ideaal als tussenstop. Familiekamers.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Beste prijs/kwaliteit-verhouding ooit.

Avondmaal.

Zeer goede locatie voor tussenstop tijdens rit naar de bergen. Avondmaal van €24 viel tegen, maar ontbijt was voortreffelijk en uitgebreid.

Heel fijn verblijf!
    • Executive Tweepersoonskamer

Vriendelijke ontvangst met een kopje warme chocomel en bij het uitchecken coffee to go. Mooie schone kamer en perfect ontbijt.

Super tussenstop hotel
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Heerlijk ontbijt en twee aparte kamers met gezamenlijke voordeur is superfamiliekamer

Goed voor doorreis, ver van Lyon centrum

Gelegen op industrieterrein en de stad Lyon is ver weg. In de nabijheid is weinig te beleven.

De bowlingbaan, maar die was niet in gebruik.

familliekamer hadden wij , zeer ruim en netjes ingericht
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

locatie, wel rustig, maar zat op industrieterrein

Zwembad was niet groot, wel schoon en lekker warm.

Prima hotel voor een doorreis

Niks in de omgeving

Schoon aardig personeel en vele faciliteiten waren voor niks.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Voor de rest was het in orde

Op onze kamer was er een onaangename geur Denk dat ze ook gebruikt werd voor rokers, dat viel tegen

Ontbijt in orde Kamers ook in orde

Het zwembad

De bedden. Die waren goed maar niet 2 persoons. Dat was het lekker slapen samen

Het zwembad

Mooi hotel voor als je op doorreis bent.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Voor een familiekamer kregen we 2 kamers met tussenruimte naast elkaar, zodat we gemakkelijk naar de kinderen toe konden gaan. Hotel was netjes.

----

----

Prima ontbijt.

Prima ontbijt.

Prima hotel voor de doorreis met een ontbijt wat de...

De prijzen voor de drankjes zijn redelijk aan de prijs.

Prima hotel voor de doorreis met een ontbijt wat de verwachtingen heeft overtroffen.

Mooie locatie voor een stop richting het zuiden!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De grote familiekamer. Eigenlijk waren het twee aparte kamers!

prima verblijf voor doorreis naar het zuiden in combinatie met bezoek van enkele dagen aan Lyon.

een klein koelkastje op de kamer

ontbijt was dik in orde. Kamers ruim, je had alles wat je nodig had. Prima gezinskamer.

Prima hotel voor overnachting. Helemaal opgeladen voor verdere reis
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Er hing een wat muffe lucht bij binnenkomst kamers, na paar minuten de ramen open was het beter

Goed ontbijt

We kregen als familiekamer , twee aparte kamers met een...
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

ontbijt was niet erg uitgebreid

We kregen als familiekamer , twee aparte kamers met een tussengang. Prijs kwaliteit geweldig.

Tussensop
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het avondeten viel wat tegen tov de prijs dat er voor gevraagd werd. Ontbijt was voldoende doch niet naar verwachting (gelijk in ander hotels)

in orde

zwembad veel kleiner dan op foto's

eigenlijk alles

Top hotel voor een topprijs .
    • Superior Driepersoonskamer

Eigenlijk niets,maar er zijn altijd verbeterpunten natuurlijk.

Geweldig hotel voor doorreis met prima facaliteiten plus een bewaakte parkeerterrein.

doorreis hotel
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Super goed hotel voor doorreis - heel gunstige prijs.

Goede locatie voor doorreis.

Omgeving, buffet!

Goede locatie voor doorreis.

Niks is goed
    • Superior Driepersoonskamer

Alles viel tegen en vooral dat er kan worden ingebroken in de auto

Niks is goed

Ook voor de terugreis geboekt bij dit hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Ook voor de terugreis geboekt bij dit hotel.

Prima hotel voor op doorreis met zwembad
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Dat de keuken 's middags dicht was en je na een lange reis niks te eten kon bestellen

Zwembad en terras

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Ruime kamers voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

bowling pas vanaf 22u beschikbaar...

Ruime kamers voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Kinderen hadden hun eigen kamer. Ontbijt ok ligging, vlak aan autostrade (Eerder business hotel maar ideaal voor doorrit naar zuiden. Ligt in industrieterrein). mooie bar gratis bewaakte parking Bij vertrek stond receptioniste klaar met een zakje snoep/drinken voor de kinderen. Attentvol! Scherpe prijs!

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Mooie ruime familiekamer met 2 badkamers.

Lokatie midden op industrie terrein

Mooie ruime familiekamer met 2 badkamers. Uitstekende bedden. Goede lokatie voor doorreis met mogelijkheid om vroeg te ontbijten.

Er zijn ook 41 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Gatsby by Happyculture