Beoordelingen over Fasthotel Orleans 2-sterren

Anthelme Brillat Savarin, 45100 Orléans, Frankrijk

#23 van de 25 hotels in Orléans

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Om nooit meer over te doen. Ik annuleer onze afspraak om daar op terugreis weer te verblijven

De afschuwelijk kleine kamer, je kon elkaar niet passeren, zo smal was de ruimte. Als je op het toilet bent kan je ineens douchen. Ik kreeg er claustrofobie. Bij het ontbijt was er geen stukje vers fruit te bespeuren. De ligging midden in het industriegebied is alles behalve de start van een goede vakantie

De kamer was proper

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ligging t.

Gehorig als s’nachts gasten in hun hotelkamer thuiskomen. En hygiëne kan iets beter met name in mini douche cabine. Handdoeken matig versleten of met chloorvlekken.

Ligging t.o.v. Uitvalswegen Huisdier welkom

Goed en vooral goedkoop voor een nacht op doorreis

Wel vreemd was dat onze deur al geopend bleek voordat we aankwamen (we waren erg laat). Ik denk dat het was omdat een gezin met 3 kinderen hoopte op een extra kamer en dat voor hen - in het geval dat wij niet op zouden komen dagen - al vast de deur was open gedaan. Handdoeken goed en schoon, bedden goed te beslapen en de douche/WC - inderdaad, op minder dan 1 vierkante meter - wel functioneel (i.t.t. F1 hotels, waar je alles nat maakt tijdens het douchen). Een plakkering gordijntje moet je wel voor lief nemen. Ach, je weet wat je krijgt bij die goedkope 1 ster hotels.

Geen ontbijt, maar een grappige verzameling kamers met net voldoende faciliteiten voor een nacht op doorreis. Automatische check in aanwezig en precies genoeg parkeerplaatsen voor als iedereen met de auto komt (wij moesten op de invaliden plek staan, de laatst beschikbare).

Prima voor 1 nacht,op doorreis,aan snelweg maar toch geen last van snelweggeluid!

Kamers zouden iets beter schoon gemaakt kunnen worden, vooral kleine details zoals spinnerag aan de muur. Badkamertje met wc is soort camper-douchecabine alwaar douchegordijn wel schoon is maar douchekop en waar doucherails aan hangt mag wat schoner(vocht aanslag) Voor erg lange mensen is douchen ongemakkelijk! Croissantjes en brood redelijk. Beperkt beleg, miste gekookt eitje. Gehorig - Pippie Langkous bouwstijl - slecht geisoleerd Tip: (als je goed ter been bent>vraag kamer op bovenste verdieping (2de) dan heb je geen/minder last van bovenburen.

Ontbijt euro 7,-(optioneel bij te boeken bij betaling) is basic en als je geen hoge eisen stelt ok. Op heenweg was douchekop in kamer 6 'begane grond' erg vies/slecht! Gereclameerd en bij overnachting op terugweg door eigenaresse (zeer vriendelijk) ontbijt voor 4 (gratis) aangeboden gekregen. Op terugweg waren de kamers (1ste verdieping , ok op spinnenweb na in kamer 106. Voor 1 nacht op doorreis is dit kwa prijs-kwaliteit ok. Avondeten kan bij Mac.Donalds en Le Bougerie soort steakhouse , beide 5 min. lopen, kwaliteit van eten daar is redelijk tot ok. Bakker-patisserie aan overkant van de Mac.Donalds . Huisdier mag mee voor euro 7, per nacht Bedden zijn goed! Hotel heeft geen lift. Centrum Orleans binnen 25 minuten te bereiken per tram. Vanaf hotel 10 min.lopen naar tramhalte en uitstappen bij de Gaulle )plein waar huis, geheel gerenoveerd staat waar Jeanne D ´Arc 10 dagen gewoont heeft. Tram enkele reis euro 1,60 P.P.Let op kaartje kopen bij de halte voordat je instapt, Chauffeur tram verkoopt geen tickets los!

Als er geen andere opties meer zijn

De kamer is echt klein, is eigenlijk een container, ik vond het claustrofobisch. Best wel gehorige kamers.

Vriendelijk personeel, airco aanwezig (levensnoodzakelijk gezien de hittegolf)

Fijne lokatie, jammer dat de badkamer zo klein is.

De badkamer is wel heeeeeel erg klein, als je fors gebouwd bent dan pas je er waarschijnlijk niet in.

Locatie is prima, dicht bij eet gelegenheden en winkels, parkeren auto is gratis,

Prima budget hotel

Badkamer is aan de kleine kant. Er was ook geen slot op de badkamerdeur aanwezig.

Erg fijn dat er airconditioning was! Bedden zijn ook prima. Prima tussenstop.

nooit meer

Te kleine kamer. Mini badkamer, waar men amper kon bewegen. Slapen onmogelijk door al het lawaai van de andere gasten. Geen enkel deftig restaurant in de buurt. Ontbijt op zijn Frans met keihard wit "brood".

Het personeel was heel vriendelijk en gedienstig. De airco. Bij een hitte van 43 graden was de airco wel een noodzaak. Gemakkelijk te bedienen en erg efficiënt.

Goed hotel voor die prijs

Lawaaierige bovenburen wat verergerd werd door een krakende vloer. Maar dat zal bij kamer 10 zijn, want bij eerdere boekingen geen last van gehad

Niet te grote kamers, maar netjes, goed schoon. Alles wat jenodig hebt is er.

Late charges op creditcard voor niet genoten ontb ijs; kan niet.

We hadden driemaal ontbijt gereserveerd bij het inchecken. De volgende ochtend was de bakker nog niet geweest. We zijn toen vertrokken zonder te ontbijten. Op de creditcard werden wel achteraf ge"charged" voor 28 Euro, zijnde viermaal ontbijt. Ben bezig (oa met booking.com) dit bedrag van de creditcard te krijgen.

Bed was goed

Hotel ligt in een gebied met veel bedrijvigheid. Pal naast onze kamer werd een bedrijfspand gebouwd waar heel vroeg in de ochtend metalen platen werden vast geschoten. Ging om de uitbreiding van een bedrijf met versproducten. De werknemers van dit bedrijf beginnen om 4 uur in de ochtend. Bestelwagens gaan dan stationair draaien om de koeling optimaal te laten werken. Veel onrust dus.

Bed was goed

Prima locatie maar erg basic hotel

De kamers zijn klein en verouderd. De badkamer was zo verouderd dat ie met goed fatsoen niet meer fris en schoon te krijgen is.

Voor een overnachting onderweg naar zuid Frankrijk is het een prima hotel. Het ligt gied op de route en is makkelijk aan te rijden. De motoren konden voor de kamer staan (we hadden begane grond gevraagd). Er zit een prima steak restaurant om de hoek dus alles bij de hand. Het ontbijt is ook prima en best uitgebreid. Moet nog wel apart betaald worden. Wij hadden een promo prijs dus betaalden maar 37,50 pkpn. Dan neem je verouderd sanitair op de koop toe. ;)

absoluut het bewaren voor toekomstige trips waard

Bedden met extra kussens waren uitstekend en fijn dat er meerdere stopcontacten waren en aan beide zijden van het bed nachtkastjes. Ook fijn dat er restaurants op loopafstand waren. Prima ontbijtfaciliteiten met uitstekende koffie en vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Volgend jaar komen we weer terug.

Zoals reeds gezegd, de gehorigheid. Wij hadden mensen boven ons die tot midden in de nacht heen en weer bleven lopen.

De hoofd reden dat wij elk jaar voor Fast hotels kiezen is dat de kamers altijd keurig schoon zijn en de bedden van goede kwaliteit zijn. Tevens is er erg goede parkeer gelegenheid. Het enige minpunt is de gehorigheid.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

prima fijn om op doorreis te zijn

Het was erg knus met het hele gezin op een kamer. Wel was het erg warm op de kamer. Maar de airco hebben we niet aangezet omdat de jongste van ons niet tegen de airco kan ivm haar luchtwegen. Verder prima geregeld konden erin was schoon. We boeken volgend jaar weer

uitstekend hotel voor een overnachting onderweg

Badkamer erg klein. Een extra stoel was prettig geweest maar daar was geen plek voor.

Eenvoudig, klein maar ruimschoots toereikend. Goede kwaliteits/prijs verhouding. Schoon, prima bed, wel aan de stevige kant.

Voor mijn gevoel meer iets voor vrachtwagenchauffeurs.

We reisden met drie personen. Er konden net aan drie bedden in de kamer. Er was heel weinig loopruimte over. Voor één nacht was het net te doen.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

oker

We moesten met 2 kleine kinderen( 7 jaar) een uur op onze kamer blijven. Het personeel kon het avond diner niet aan Zodoende pas om 21:30 gegeten We hadden een dubbel room besteld. Kregen 2 aparte kamers. Dus s nachts sliepen we elk met 1 kind in bed.

Goed ontbijt, kamers schoon

Prima, schoon, vriendelijke ontvangst.

Prima hotel voor doorreis. Goed ontbijt.kamer zijn compact maar alles is er, incl airco.houdt er wel rekening mee dat het hotel op een soort industrieterrein zit echter er zijn ook winkels en restaurants. Centrum circa 10/15 min met de auto.

Behalve de geluidsoverlast goed.

'S nachts enorm lawaai van gasten (fransen)hard praten zowel op parkeerplaats als op de galerij, op deuren kloppen. Was het een puur uurtjes rustig en begon het 's ochtends vroeg weer.

Prima locatie voor tussenstop in Frankrijk!

De buurt waarin het hotel ligt is industrieel/zakelijk (en dus niet gezellig). Hotel is verder wat gehorig, buren hoor je praten en bovenburen hoor je lopen, maar 's nachts was het rustig.

Prima & grappige locatie voor een tussenstop in Frankrijk. Auto kan vlakbij de kamers op de parkeerplaats worden gezet. Airco in de kamer werkt uitstekend. Badkamer is netjes en schoon. Sympathieke receptie. We waren met onze kinderen; de 3 kamers waren keurig naast elkaar voor ons gereserveerd/geboekt. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Orleans is ook een prachtige stad om te bezoeken (niet op loopafstand overigens, dus de auto pakken).

Naar

Hele harde bedden. Een zeer sterke chemische citroenlucht in de kamer (schoonmaakmiddel?) welke mij een astma aanval bezorgde. Croissants en brood bij ontbijt niet lekker.

Schoon. Zeer vriendelijke gastvrouw. Goedkoop. Parkeerterrein. Makkelijk te vinden.

Nooit meer

Ze bieden kamers aan met airco maar de airco deed t niet was uitgeschakeld en het was warm op de kamer en heel gehorige kamers geen oog dichtgedaan

Vriendelijke ontvangst

Prima voor functioneel overnachten op weg naar vakantiebestemming, centrum Orleans prima bereikbaar

Kamers zijn heel compact. Prima voor alleenreizende met 2 kinderen (3 persoons kamer), voor 3 volwassenen wel erg knus.

Prima prijs-kwaliteit verhouding - het is niet veel, maar kost ook weinig

matig

Kamer te klein en geen beste doucheruimte(afvoerputje verstopt waardoor water niet goed wegloopt, slechte geur in de doucheruimte en schimmel op de kitranden.

Ontbijt was prima echter de kamer viel erg tegen

Doorreis hotel met vriendelijk personeel.

koffie iets te slap. verder geen klachten !

De ontvangst was vriendelijk. parkeergelegenheid voldoende, bewaakt met camera's. Bed en kamer schoon; badkamer altijd te klein :-) . Ontbijt was prima, de koffie iets te slap maar dat is naar onze smaak... De locatie is redelijk gunstig, zo'n 4 km van de rijksweg af. Nog een paar tips; Bufallo Grill (vraag naar kortingsbon aan de receptie) , en goedkoop tanken op 400 meter van het hotel.

Snel vergeten

Alles van bed, douche, wc tot en met ontbijt, en de uitkijk op t parkeer terrein met s nachts vertrekkende auto's, de enorme gehorigheid enz.

Kamer was te klein voor 3 personen, gelukkig was het maar...

Kamer was te klein voor 3 personen, gelukkig was het maar voor 1 nacht op doorreis Op Booking.com was in prijs ontbijt mee voorzien, ter plekke hebben we nog moeten bijbetalen voor ontbijt (we zouden dit extra bedrag wel terugkrijgen via Booking.com)

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Perfect voor 1 nacht

- Het hotel ligt een eindje buiten het stad (op een industrie-terrein).

- De kamers zijn klein maar wel volledig ingericht. De airco werkt goed. De douche is heel klein maar voor een verblijf van 1 nacht is dat niet onoverkomelijk. - Wifi werkt goed. - Mogelijkheid om 's avonds buiten te zitten als het mooi weer is (tafel en terrasstoelen aanwezig naast het hotel). - Personeel heel vriendelijk en behulpzaam (zeker ook naar onze honden toe). - In de buurt van het hotel veel eetgelegenheid (Mc Donald's en KFC voor de kinderen, steak-house, ...)

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Tussenstop

We moesten ons zelf inchecken en dat ging niet toen is er iemand van het hotel toch de deur komen opendoen maar dat was zo te zien niet van harte.

De hygiene en het ontbijt.

Prima hotel voor 1 nacht.

De kamer en badkamer zijn klein maar voor 1 nacht was dit wel oké.

De ligging (doorreislocatie). De kamer was proper en het ontbijt was in orde voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Het internet was goed, het was een prima plek om te...

De kamer was héél klein en daardoor eigenlijk ongeschikt voor gezinnen. De deur van de kamer ging direct naar buiten, waardoor het tochtte.

Het internet was goed, het was een prima plek om te overnachten tijdens een doorreis.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Prima hotel voor 1 nacht als je op doorreis bent

Kamer wel klein maar voor 1 nacht geen probleem.

Prima hotel voor 1 nacht als je op doorreis bent. Ontbijt buffet was voldoende. Aan het eind van de straat is een goed restaurant te vinden.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Goed hotel, met net voldoende comfort.

Douche ruimte is wel erg beperkt.

Goed hotel, met net voldoende comfort. Goed ontbijt. Gelegen op een industrieterrein, maar er was een goede tram verbinding met Orleans. Daardoor kon je de auto laten staan

• Beoordeeld op: 28 september 2016

We hadden zonder ontbijt geboekt.

Prima voor 1 nacht op doorreis.

We hadden zonder ontbijt geboekt. Maar de lieve eigenaresse liet ons niet gaan zonder koffie en croissant "van het huis" , zo lief!

Oud en versleten

Oud en versleten Dringend opsmuk nodig Reservekussen lag onder het stof Amper warm water Pover ontbijt

Propere kamer.

Propere kamer. Fris beddengoed.

Ontbijt was goed.

Erg gehorig. De vloeren kraken

Ontbijt was goed. Bedden waren goed

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Badkamer was klein

Badkamer was klein

• Beoordeeld op: 4 september 2018

De bedden wiebelen ontzettend in kamer 212

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Doorreis accommodatie.

Eenvoudige kamer, wel met airco. Komt wel overeen met de lage prijs.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 1 september 2018

De hygiëne

Volgend jaar weer

Alles perfect

Dichtbij een buffolo grill restaurant

Reddelijk prijs

Gehorig muur en vloeren, beschadigd muren.

De airco werkte heel snel. Okay voor een tussenstop verblijf. Vriendelijk personeel.

Overnachting op doorreis

De ligging was niet optimaal. Vanaf de A10 was het niet makkelijk te bereiken. De plek is ook niet echt aantrekkelijk.

Parkeren voor de deur

Prima hotel, alles erg netjes.

Prima hotel, alles erg netjes. Eenvoudig, betaalbaar ontbijt. Wij zouden hier zeker terugkomen.

Prima bed voor een overnachting als je op doorreis bent.

De badkamer was erg klein.

Prima bed voor een overnachting als je op doorreis bent.

in de kamer iedere keer een tikkend geluid, konden niet...

in de kamer iedere keer een tikkend geluid, konden niet vinden waar het vandaan kwam

Goede prijs kwaliteit, goede airco, prima voor stop onderweg.

Goede prijs kwaliteit, goede airco, prima voor stop onderweg.

prima doorreishotel op weg naar het zuiden

goed gelegen "doorreishotel", 24/24 check-in

Prima tussenstopplek

Goed ontbijt, dicht bij de snelweg

Voor een overnachting een prima hotel.

Vriendelijk, lekker omtbijt, goedkoop, goed bed.

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Viel niet tegen. Voldeed aan de verwachtingen

Heerlijke airco 3 x 1 persoonsbedden Konden eerder op de kamer Zeer vriendelijk personeel

Niet voor herhaling vatbaar!

Accommodatie is afgeleeft, niet hygiënisch en klein!

- akoestische isolatie kamers

- akoestische isolatie kamers - sporen van slijtage, doet verouderd aan

Doortocht voor zomervakantie

Douche en wc is wat klein maar ach voor 1 nacht...

Prima plek voor 1 nachtje

Prima overnachtingshotel.

Jammer dat een voorganger gerookt had in de niet roken kamer..

Prima overnachtingshotel. Jje kunt met een tram heel makkelijk Orleans bezoeken.

Werkzaamheden nog al rommelig

Doorreis

Goede bedden. Kamer is klein maar netjes

geluids isolatie

geluids isolatie

het was een kleine kamer maar er was alles wat we nodig...

het was een kleine kamer maar er was alles wat we nodig hadden. bed en douche. goede routebeschrijving. prima voor doorreis.

Alleen om te slapen.

Zeer kleine kamer

Alleen om te slapen.

Goedkope overnachting

Lakens stonk en naar sigarettenrook Gehorig

Goed ontbijt Prima service met vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Alles: lawaai, erg kleine kamer, nicotine stank, slechte hygiëne bij het ontbijt.

Het vertrek.

Auto parkeren voor de kamer.

Erg gehorig. Geen probleem als alle gasten dat weten vantevoren.

Auto parkeren voor de kamer. Eigen badkamer. Voordelig doorreishotel.

Goed doorreis hotel met een prima restaurant op loopafstand.

De prijs was hoger dan op de booking site,slechte beurt van booking.com

Goede geupdate kamer

• Beoordeeld op: 30 september 2017

ontbijt was goed maar slecht geslapen matrassen te hard en geluid van naast liggend bedrijf

Erg gehorig i.v.m. houten vloeren met buren boven je contant gestommel en geluid boven je.

ontbijt was goed

Eenvoudig, goed en vriendelijke medewerkers

Goede kamer en bed. Uitstekend ontbijt Vriendelijke Staff Goede parkeergeiegenheid Restaurants in de directe omgeving

Het was een etapestop in onze trip

De kamer is iets te krap.

Het ontbijt was zeer uitgebreid voor zijn prijs.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Ca va

Zeer kleine kamer. Wel voldoende voor kortstondige overnachting .

Mogelijkheid om in te checken na sluiting receptie d.m.v. automaat,

Zeer vriendelijke eigenaresse prettige kamer charmant hotel

Niet voor de rust tijdens een lange reis

Rumoerig halve nacht draaiede auto, s en met veel gestamp naar boven lopen

Gunstige ligging

locatie aan de snelweg en makkelijk naar Orléans met de auto.

Ontbijt: geen bruin brood. Verder oke.

locatie aan de snelweg en makkelijk naar Orléans met de auto.

Sober

De kleine kamer en douchecel

In verhouding van de prijs was het voldoende

Prima hotel als hotel onderweg

Wat gehorig

Schoon en netjes. Simpel hotel