3. Hotelbeoordelingen: Normandië

#3 van de 9 hotels in Fatouville-Grestain

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

Geen privacy

• Beoordeeld op: 6 september 2023

Joris was erg vriendelijk, je bent snel in Honfleur en andere mooie plaatsen zoals Pont l’Eveque
    • Huis met 1 Slaapkamer

Het was erg warm om te slapen. De restaurants in het dorp de waren dicht of gesloten.

Goed onderhouden gîte met heerlijk zwembad. Wij waren de enige gasten, dus hadden de tuin voor onszelf.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2022

• Huis met 1 Slaapkamer

Zeer klein, geen plaats om met 3 comfortabel in de zetel te zitten Buiten is er een tafeltje met stoelen per studio, maar je zit pal naast je buren, geen privacy

. De ligging is zeer goed.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

ligging

• Beoordeeld op: 7 augustus 2022

• Tuinkamer

Wij hadden de tuinkamer die nogal klein was en weinig privacy gaf omdat die direct aan het zwembad is waar andere mensen natuurlijk ook komen zwemmen. Dus als het warm is kan je best buiten zitten maar dan ben je er niet alleen.

Het is een fijne plek om tot rust te komen. Geen verkeer te horen, mooie tuin en proper zwembad. De kamer was fris en we hebben heel goed geslapen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2022

Mooie karakteristieke accommodatie
    • Huis met 2 Slaapkamers

Miste een bakker in het dorpje. Je moest echt even rijden voor een supermarkt.

Rustige omgeving , prima accommodatie. Zeer vriendelijke en behulpzame gastheer. Leuk zwembad. Voetbalveld/ speelveld aan de overkant.

• Beoordeeld op: 2 november 2021

Normandië 30 okt 2021 01 nov 2021
    • Huis met 1 Slaapkamer

Niks, alleen kleiner dan het leek op basis van de info op booking.com

De rustige ligging in een klein dorpje

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 10 augustus 2021

Relaxte plek in landelijke omgeving
    • Huis met 1 Slaapkamer

Het tweepersoonsbed is smal. Dat zie je vaker in Frankrijk en is echt een minpunt.

De ligging in een mooie omgeving waar je prima kunt wandelen. En in 10 minuten ben je in Honfleur voor boodschappen en restaurants. Het is ook leuk om een keer in het restaurantje in het dorp te eten. Daar verkopen ze ook brood en wat andere kleine dingen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Te Basic en Te véél reglementen !
    • Tuinkamer

geen mogelijkheid om in de zomer" iets" koel te houden ((koelkast) ! Geen ontbijt en ook geen winkels in de buurt.

heel erg "basic" verblijfje

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

prima geslapen maar comfort viel echt tegen
    • Tuinkamer

de tuinkamer waarin wij verbleven was zeer beperkt qua inrichting en faciliteiten. we misten met name kastruimte, koelkastje en wat comfort. het zwembad was erg klein, meer een kinderbadje.

de rust snachts, de tuin en de buitenkant v het huis

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

De B&B waar we het meest van verwachtten, viel het meest tegen.
    • Tuinkamer

We hadden de "chambre Côté Jardin" en daarvoor betaalden we 166,98 euro voor twee overnachtingen (dus 83,40 euro per nacht). Op de pancarte aan de inkom stond een dagprijs van 55 Euro (zie foto). Dat we 12 euro per persoon moesten bijbetalen voor lakens en handdoeken voor twee nachten vonden we ook nogal fors. De afwerking van de kamer was - om het vriendelijk te stellen - eerder elementair, met erg sombere kleuren. De hoeken in de douche waren donker van het vocht (mogelijk schimmel). We vonden het ook niet prettig dat de gastheer de ochtend van ons vertrek aan het zwembad tegenover de inkom van de tuinkamer zijn GSM kwam bekijken, waardoor hij recht in de kamer kon kijken, terwijl we ons aan het omkleden en aan het inpakken waren. Alsof we niet snel genoeg konden vertrekken. Toch zei hij ons dat we alle tijd van de wereld hadden. En daarvoor een waarborg van 300 of 500 Euro durven vragen ... We hadden voor eenzelfde bedrag makkelijk een kamer kunnen vinden, in de buurt, met ontbijt en zonder deze extra kosten. Het is echt niet dat wij kieskeurig zijn of over-kritisch, we hebben al in tientallen B&Bs in diverse landen gelogeerd, maar deze B&B is "way overpriced".

Een zeer mooi ogend huis, bijzonder rustig gelegen. Je bent overal vlakbij, Honfleur, Le Havre. Een leuke omgeving ook om te wandelen. Precies daarom kozen we deze B&B : een rustige omgeving maar toch dicht bij de plaatsen die we wilden bezoeken.