Beoordelingen over Hôtel Golf de Saint Junien 3-sterren

Les Jouberties, 87200 Saint-Junien, Frankrijk

Ideaal voor op doorreis of kort verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben hier twee nachten met onze jonge kinderen verbleven tijdens onze vakantie naar Frankrijk, een aan het begin en een nacht aan het einde. Het hotel is nieuw en de kamers zijn uitstekend. Parkeren is geen probleem aan de achterkant. Het ontbijt is te gek! Op onze eerste nacht kregen wij ontbijt-pakketjes mee omdat wij heel vroeg vertrokken... Ideaal!

Een landhuis-achtig hotel in een mooie, rustige omgeving.

De grote hotelkamer was zeer spartaans aangekleed en daarom niet echt gezellig. Met een beetje aandacht kan de hoteleigenaar er best iets moois van maken. Verder was er een koelkastje aanwezig, maar deze maakte alleen maar geluid, koelen deed het niet. Ook was geluidsisolatie in de badkamer, welke grenst aan de badkamer van de buren, minimaal. Je kon hier alles woordelijk verstaan wat de buren bespraken. Gelukkig was de hotelkamer zelf wel stil.

Het hotel staat in een mooie omgeving en heeft een landhuis-achtige uitstraling. Lekker gegeten in het bijbehorende restaurant. De geboekte superior kamer was zeer ruim en had een mooi uitzicht, precies zoals de beschrijving op booking.com had aangegeven. En als je van golfen houdt, dan is dit een perfecte plek. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en de meeste van hen spreken ook goed Engels.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

*Prachtige locatie ver weg van alles ivm rust.

*Er was te weinig volk die dag(vrijdagavond 7/11/2015) om het restaurant te openen. *Om toch te eten moet men een 10 tal kilometer rijden. *Misschien is 12€ voor het ontbijt wat veel. *Wifi kan beter.

*Prachtige locatie ver weg van alles ivm rust.*Prachtige golflokatie. *Mooie attentie(lokaal gestookte kastanje drankje) aangeboden omdat het restaurant die avond niet open was.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

De spectaculaire golfbaan, heerlijk zwembad via eigen terras...

Het geknetter van de hoogspanningskabels op te dichte afstand van de kamer en op de golfbaan en de te zwakke wifi in de hotelkamer.

De spectaculaire golfbaan, heerlijk zwembad via eigen terras te bereiken en het heel vriendelijke en behulpzame personeel.

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

Het was er rustig Mooie omgeving