Beoordelingen over Logis Grand Hôtel De L'Europe 2-sterren

23-25 Rue Diderot, 52200 Langres, Frankrijk

#6 van de 6 hotels in Langres

Afgesloten parkeerplaats.

Bediening! Niet vrolijk! Ontzettend warm op kamer, geen airco. Bij reservering tafel geboekt, zij beweerde van niet. Kon gelijk aantonen op iPhone.Wilde ons in donker achteraf kamertje laten eten. Dit geweigerd. Toon was gezet!!!

Afgesloten parkeerplaats. 3 gangen menu 23 euro met plaatselijke gerechten, lekker.

Moeizaam

De op de site gesuggereerde parkeer gelegenheid is een drama. Toen wij aankwamen ruim op tijd kreeg ik geen plek en moest maar ergens in de overige zeer drukke en smalle straat parkeren. Na viermaal rond te zijn gereden was ik het zo zat dat ik de sleutel wilde teruggeven en vertrekken. Ik vroeg mijn geld terug wegens de onjuiste advertentie op internet en toen in enen mocht ik wel achter parkeren als ik maar om 9.00 in de ochtend vertrokken was. Dat is me gelukt maar moest eerst ze;f om 7.00 uur in de ochtend een pallwet met groente lossen en verschuiven en kon toen weg. !!!!!!!

Typisch Frans hotel midden in het stadje Langres. Super adres voor een tussenstop!

Het hotel ligt midden in het prachtige oude stadje. Het is een prima typisch Frans hotel waar je ook heerlijk kan eten. Alles is een beetje vergane glorie maar dat is juist charmant vinden wij. Aan te bevelen voor een tussenstop. Tip: reserveer een parkeerplaats

Leuke overnachting

Spreken geen woord buitenlands. In het restaurant weten ze echt niet wat well done is. Ze spreken alle talen zeggen ze maar ja dan moet je dat ook willen.

Gewoon leuk hotel. Voor franse begrippen een gezellig hotel.

Prima 'Hotel d'Étape'

Het ontbijt was wat 'krap', alleen jam e.d.

Weliswaar een zeer oud Frans hotel, mijn ouders logeerden er in 1951, maar goed gerenoveerd en wat ik noem: echt Frans. Kamer 6 op de 1e verdieping is stil en ligt aan de achterzijde van het hotel. Er is geen lift. Een prima Hotel d'Étape: 600 km vanaf Arnhem. Het stadje zelf is zeer sfeervol. Voor degene die weet wie dat was: Diderot is hier geboren, de 'uitvinder van de encyclopedie. Al met al: - ligging van Langres op weg naar het zuiden -een typisch Frans hotel - het stadje zelf: een absolute aanrader!

Schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt, zeer goed...

Betaalde privé parking. Parking wordt prompt aangeboden maar er wordt niet vermeld dat er voor betaald moet worden terwijl gratis parkeren op straat makkelijk is.

Schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt, zeer goed restaurant.

onze kamer was aan de straatzijde dus erg gehorig.

onze kamer was aan de straatzijde dus erg gehorig. gereserveerde parkeerplaats was prima, maar noodzakelijk. de bedden waren groot ,maar niet comfortabel. toilet was erg smal. douche was prima.

Hotel midden in een historische stad.

Veel straatlawaai. Probeer een kamer te boeken aan de achterkant van het hotel.

Hotel midden in een historische stad. Ruime en propere kamers. Er was plaats voorbehouden om onze moto's overdekt te parkeren. Deze parking wordt 's nachts afgesloten. Heel lekker ontbijt met ruime keuze.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Troep

Het eten

Wij gingen vanwegen goede keuken maar die was veranderd kregen bedorven vlees op tafel stank was niet te harden dus zeer slecht nog nooit mee gemaakt nergens ter wereld

historisch Valencia

interieur is gedateerd. geen dekbed maar deken

simpele kamer maar prima parkeerterrein achter gesloten poort. wel reserveren! midden in leuke straat in langres

ik liet mijn creditcard in het apparaat achter, dat werd ook door de baliemedewerkster niet gezien. Maar na telefonisch contact hebben ze hem keurig naar mijn huisadres opgestuurd. Eind goed, al goed.

kamer ruim en prettig, ontbijt goed, uitgebreid.

Oud gebouw maar had zijn charme.

De kamer was piepklein alsook de badkamer. Zeer sterk verouderd, stonk naar sigarettenrook. Veel lawaai ook 's avonds en s' morgens vroeg door voorbijrijdend verkeer. Zeker aan een sterke renovatie toe!

Oud gebouw maar had zijn charme. Lekker eten, goed ontbijt heeft ons verblijf van één nacht goed gemaakt tijdens onze doortocht. Gelegen in het centrum, ideaal voor een wandeling door de historische stad.

Goed voor een tussenstop op weg naar of van Zuid Frankrijk.

Voor dit Grand Hotel is de grandeur echt voorbij. Bloemetjesbehang, scheve vloer. matig bed (veel te smal en het deken nog smaller), versleten vloerbedekking. Sanitair redelijk, maar de rest kan echt een opknapbeurt hebben.

De locatie. In het centrum van de stad Langres, met parkeergelegenheid op eigen terrein.

We komen terug! Aanrader.

Uitgebreid en goed ontbijt, heel vriendelijk personeel en eigenaren, warme ontvangst, schone kamer en prima bedden. Heerlijk eten, kwaliteit voor eerlijke prijs.

Rustig verblijf in Langres

In dit hotel viel me niets tegen. Alles was zoal ik had verwacht.

Het is een rustig hotel in het centrum van Langres. Mevrouw is erg druk, maar ook direct en duidelijk. De kamer was schoon, vooral de badkamer!

Vriendelijk maar erg basic

De kamers in de dependance zijn slechter dan in het hoofdgebouw. De verwarming op onze kamer ging niet uit. Het gebouw was op de gangen al extreem warm. Matras was niet goed, ik kon de lattenbodem voelen.

De ligging van het hotel is perfect en het personeel is vriendelijk. Kamers in hoofdgebouw zijn heel ok voor de prijs

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

redelijk voor de prijs, maar wel erg basic

De kamers zijn erg gedateerd, oude vloerbedekking. De verwarming van de kamer was stuk en kon niet worden uitgezet. Ik kon de lattenbodem door de matras heen voelen. De kamers in het hotel zelf zijn beter dan in de dependance.

De locatie was prima en de mensen vriendelijk. Hoewel het interieur van de kamers erg gedateerd is, was het wel schoon. Parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Was een goed doorgangsverblijf.

Voor de fles wijn werd het dubbele bedrag gerekend. Omdat wij dit zagen werd dit wel gecorrigeerd. Er was parkeergelegenheid bij het hotel. Dit werd echter apart in rekening gebracht. In het hoogseizoen begrijp ik dit wel en ook als het erbij vermeld word.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Zoals dat is in Franse hotelletjes als deze: Sfeervol en heerlijk eten.

Centrale ligging, parkeer-plaats achter het hotel, vriendelijke ontvangst en savonds heerlijk 3 -gangen diner met topwijn van de streek Haute Narne. Le Muid Montsaugeonnais. Per fles E18! Aanrader....

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Nostalgisch in een middeleeuwse stad.

Ik had een kamer aan de straatzijde waardoor er 's morgens nogal lawaai was. Voor 2 jaar had ik een kamer in het paviljoen achter het eigenlijk hotel en parking; dit was natuurlijk veel rustiger.

Enerzijds ouderwets maar met een zekere charme. Goed onderhouden zeker de badkamer.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Het was niet slecht, maar voor een volgende keer niet de eerste keuze.

ontbijt is matig, de kamers klein en niet echt schoon, wifi werkte niet

Vriendelijk personeel, mooie locatie, gratis parkeren in het weekend in de straten in de omgeving van het hotel

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Gezellig typisch frans hotel in binnenstad, met perfecte bediening.

een beetje gehorig aan de voorkant

Mooie grote kamer met twee bedden, en normale badkamer en aparte wc. clean en schoon. Prima opgeknapt en geschilderd, blijft een beetje gedateerd, maar dat maakt het juist zo gezellig en typisch frans. Fijn restaurant. locatie prima.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Leuke plaats maar accomodatie teleurstellend

Geen lift; alles heel erg oud; nooit gemoderniseerd; bed en matras was slechtste ooit

Omgeving. Personeel vriendelijk; parking sur place, weliswaar tegen geringe betaling

Ouderwets Frans

Kamer en badkamer piepklein, sjofel en onfris. Hotelgedeelte is duidelijk aan renovatie toe. Geen lift en smalle, steile trappen naar etages.

Goed diner en prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Parkeergelegenheid. Ligging in stadscentrum van leuke,oude stad

Naar genoegen

Het hotelmanagement beweerde dat wij de hotelkamer niet vooraf via jullie hadden betaald. Zij kon niets terugvinden. Ik had mijn definitieve betalingsbewijs bij me en daar ging ze mee accoord. Ze heeft nog wel ons creditcardnummer genoteerd. Wat gebeurt er als zij alsnog geld afschrijft?

Ruime kamer, uitgebreid ontbijt

Leuk hotel voor tussenstop in een prachtige plaats en centraal gelegen in het centrum.

Leuk hotelletje voor hooguit twee dagen vanwege centrale ligging en goede parkeergelegenheid. Eten is goed, ontbijt weet ik niet, zijn genoeg leuke bakkertjes in de buurt om te ontbijten. Parkeren bij hotel op afgesloten plaats is perfect. Kamers zijn oubollig.

We hebben wel fijnere hotels gehad

Was erg jammer dat door het personeel niet echt hun best werd gedaan om ook wat Engels te spreken.

Wij hadden een hele grote ruime kamer. Zag er allemaal erg schoon uit. Was midden in de stad, weinig gemerkt van het verkeer wat door de straat rijdt.

Alles straalde een grote maten van matigheid uit, net op het randje van slecht .Alleen de ligging OK

de kamer was op een binnen plaatje achter het hotel , een zoek prent om je kamer te vinden . Het eten was matig van kwaliteit .De kamer zelf was klein en zag er een beetje gedateerd uit .

ALLES WAS BEHOORLIJK MATIG , ONTBIJT WAS REDELIJK . HOUDING PERSONEEL NOG AL ONVERSCHILLIG AFSTANDELIJK.

De ligging van het hotel en het ontbijt

Kamer was erg klein en niet echt fris. Bij ontvangst was de dame achter de balie niet echt vriendelijk. Veel lawaai op de gang en ook van de staat.

De ligging van het hotel en het ontbijt

authentiek hotel midden in centrum

Wij zijn een familie met een zoon van 19 en dochter van 13 jaar ik had gehoopt op een familie kamer deze hadden ze niet. Ik kreeg toen kamer 23 - 25 wat blijkt 25 is een kamer met tussen deur naar kamer andere kamer was dus perfect voor ons geweest.

Ontbijt was goed vooral als het om Franse begrippen gaat!

Direct in het centrum met afgesloten parkeergelegenheid.

De bedden waren in 1 kamer slecht. Bij het uitchecken aangegeven, de matrassen zouden volgens de receptioniste direct vervangen worden.

Direct in het centrum met afgesloten parkeergelegenheid.

Voor een nacht goed te doen.

Grote vlekken in de vloerbedekking. Harde bedden en een wollen deken, wat ik niet meer van deze tijd vind. Slechte internetverbinding.

Locatie, gastvrije ontvangst, prima ontbijt.

Locatie is goed als je op doorreis bent.

Geen babybedje meer beschikbaar bij aankomst. Terwijl wij dat vantevoren wel hadden aangegeven. Beetje lastig slapen met een kind van 1. Niet aan te bevelen als je met gezin gaat.

Locatie is goed als je op doorreis bent. Stadje zelf ligt heel leuk.

Grand hotel de l'Europe om toch steeds weer naar terug te komen!

Wat ons enigszins tegenviel is dat het hotel in de loop der jaren 'moderner' ingericht is, wat niet wil zeggen dat het ongezellig is. Met enige nostalgie denken we terug aan het oude hotel de l'Europe en het personeel dat er toen was.

De locatie van het hotel in het centrum van Langres. We komen al ruim 30 jaar met tussenpozen in het hotel logeren.

Leuk hotel in gezellig oud dorpje

We hadden een kamer aan de voorkant. 'S Nachts veel verkeer en pratende mensen. Slecht geslapen. Vorig jaar aan de achterkant geslapen was prima.

De lokatie. Erg leuk dorpje. En makkelijk te bereiken vanaf de grote weg. Ruime kamer met grote bedden. Zeer dier vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Parkeergelegenheid en centale ligging.

Wat slonzige accommodatie. Duur ontbijt ( 9,50 p.p.). Proberen je al meteen bij het inchecken een ( duur) diner aan te smeren.

Parkeergelegenheid en centale ligging.

Onderweg naar vakantiebestemming

Kamer (2e etage) niet in hoofdgebouw maar in pand achter binnenplaats. Geen lift, ongelukkige trap met scheve treden.

Ontbijt en diner waren prima. Parkeren op binnenplaats. Gratis Wifi werkte perfect.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

de kamers zijn aan een behoorlijke opfrisbeurt toe.

de kamers zijn echt aan een behoorlijke renovatie toe. Het was allemaal wel schoon maar echt te gedateerd qua inrichting.

de kamers zijn aan een behoorlijke opfrisbeurt toe. Ontbijt was simpel maar goed en voldoende, restaurant redelijk maar buiten de standaardmenu's om wel prijzig.

Mooi als overnachtingsplaats richting het zuiden.

Dit soort hotels is langzamerhand wel aan een update toe.

Degelijk ouderwets Frans Hotel. Locatie in hoofdstraat in levendig stadje. Parkeren op eigen terrein; afgesloten. Goed ontbijtbuffet. WiFi goed.

Erg leuk hotel om één of twee nachtjes te pauzeren nabij de Autoroute du soleil‎

Personeel zou een korte cursus Engels kunnen volgen maar Voila, je bent ten slotte in Frankrijk, nietwaar?

Kamer netjes en schoon maar, net als de rest van het hotel, erg oud maar met voldoende ruimte Sanitair goed en schoon, Ontbijt naar Franse normen uitgebreid en gezellig. Accommodatie heeft geen lift en trap naar kamers is nogal steil. Diner in het restaurant is van zeer goede kwaliteit maar redelijk duur. Parkeren kan, betaald, op de binnenplaats maar iedereen moet heel goed kunnen sturen om op, of van, een plekje te komen. Langres is een erg leuk oud vestingstadje en vanuit dit hotel stap je zo de middeleeuwen in, leuk om een rondje over de stadswallen te maken met adembenemend uitzicht. Er zijn in de zelfde straat een redelijk aantal horeca gelegenheden waar goed gegeten kan worden voor een redelijke prijs.

Eens en niet weer.

Ik ben nooit zo bot, zo lomp en zo chagrijnig door de receptie van een hotel te woord gestaan als hier. Het hotel, midden in de drukste winkelstraat, heeft een eigen binnenplaats waar je kunt parkeren. Maar uiteindelijk staan er te veel auto's in te weinig ruimte. Chaos dus als je vertrekken wilt.

Het ontbijt was ok. De kamer was zeer eenvoudig en wat haveloos.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Op doorreis.

Niets, We hebben er niet ontbeten omdat het ontbijt misschien wel lekker is maar veel te duur, 9,50 per persoon en we heben dus bij en bakker vlakbij een lekker kopje koffie, croissant en broodje gegeten voor 8,50. Sorry! Ze kunnen het beter in de prijs van het hotel bereken ?

De kamer en badkamer was erg leuk, netjes en heel erg rustig. We hadden 2 aparte bedden maar dat betekende hier zelfs 2 aparte slaapkamers met ieder een 2 persoons bed, vn 1 slaapkamer hebben we geen gebruik gemaakt.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

prachtige locatie, maar dienstverlening onder nul!!!

- reactie dat het licht defect was , na 3x reclameren eindelijk gereageerd. - erg lang gewacht voordat de bestelling werd opgenomen, (kreeg de indruk dat er te weinig personeel was op dat moment, (19.30 uur), kom in dit hotel al ca 5 jaar, dit jaar zeker minder/veel minder dan vorige jaren!

bed was prima

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt had beter gekund, het diner was prima!

Een echt Frans hotel. Voor 2 personen kregen we geschakelde kamers met ieder een 2-persoons bed. Goed geoutilleerde badkamer met zeepjes, wattenstokjes en douchemuts.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Een hotel dat grondig vernieuwd moet worden.

De accommodatie is zéér dringend aan een grondige renovatie toe. Scheefhangende traptreden die doorbuigen.....geen lift Het gebouw is zeer oud (250jr ?) en 50 jaar geleden ingericht naar de normen van toen......en sindsdien zijn hooguit het meubilair de ramen en het sanitair vernieuwd en de rest is opgelapt.

Mooi klassiek geveltje. wifi is ok Prachtige ligging

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Aangenaam

Eigenlijk niet echt iets. Als ik iets moet zeggen dan alleen dat de kussens een beetje plat waren. Ik lag pas lekker toen ik er 3 op elkaar had.

Kamer was mooi, leuk ingericht en gewoon gezellig. Ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Prima voor een overnachting onderweg.

Eigenlijk niets; het hotel is iets gedateerd.

Kamer bestond uit twee separate kamers; ideaal met de twee hondjes. Na een redelijk lange reis heerlijk om te kunnen parkeren op de binnenplaats.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Overnachten in een gedateerd, echt Frans hote, dat toch uiteindelijk

Een hotel zonder liften; bagage trap op sjouwen dus. Parking niet gratis zoals aangekondigd. Locatie is prachtig en de mensen doen hun best, naar het is zeer gedateerd.

Aanvankelijk werd een kamer aangeboden in de annex. Twee hoog met smalle draaitrappen. Geen lift. Voor mijn vrouw niet te doen. Toen we dat gemeld hadden kregen we direct een andere kamer in het hoofdgebouw, nu op de eerste verdieping en ook geen lift, maar met een brede goede trap. Mooie kamer, goede bedden. En behulpzaam personeel. Restaurant goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

De ligging in midden Frankrijk, de parkeerplaatsen achter...

Geen airco op de kamer, daarom comfort wat laag.

De ligging in midden Frankrijk, de parkeerplaatsen achter het hotel, het leuke stadje. en dichtbij de snelweg.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Centrale ligging in Langres.

Sterk gedateerd qua outillage, wifi werkt slecht of geheel niet. Geen lift.

Centrale ligging in Langres. Oud traditioneel hotel met authentieke Franse sfeer. Redelijk restaurant, goed ontbijt. Inpandige parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Prima voor doorreis naar het zuiden

Badkamer was niet schoon. Door de houten vloeren erg gehorig, alsof er een kudde olifanten op de bovenverdieping liep.

Lokatie was perfect. Apart toilet al was deze ontzettend klein

• Beoordeeld op: 11 september 2016

5,5
    Tegenvaller

Wij waren hier zeker 10 jaar terug. Wat was het toen geweldig m.n. restaurant. Het is nu vergane glorie. We begrepen dat het hotel verkocht/een ander management heeft. We komen hier niet meer terug. Tegenvaller/afknapper

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Leuk geweest voor 1 keer.

Op het oog best wel schoon , maar bij verder kijken kon het toch wel wat frisser zijn. ontvangst niet heel vriendelijk. Hoe laat gaat U morgen weg en bijna betalen nog met de koffer in je hand.

Een oud nostalgisch pand, het heeft wel wat

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Langres? Prachtig! Hotel de l'Europe? Een pak minder...

Personeel niet echt onvriendelijk maar bijzonder onverschillig. Gasten zijn onwelkome verstoring. Restaurant & ontbijtzaal donker en muf. Vensters niet heel schoon; talloze sporen van plakband van affiches die al lang weer weg zijn. Ontbijt niet geregeld bijgevuld; paar keer genoegen moeten nemen met half kopje koffie en bodempje fruitsap. Maar wat ik niet begrijp is een bijzonder onsmakelijk detail in onze overigens onberispelijke badkamer: een oude blaasradiator annex haardroger met een dikke laag viezigheid op de richels en de elektrische draad. Als je oog daarop valt terwijl je je tanden staat te poetsen...

Hotel ligt supercentraal maar onze kamer was heel rustig. Parking tegen betaalbaar tarief. Goeie bedden. Voldoende hagelwitte handdoeken. Alles oud en beetje scheef maar toch met een zekere charme.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Voor een tussenstop hotel is dit ideaal

Alles is oudbollig en dus niks staat recht of waterpas. Zelf in bed rol je van eene kant naar andere Maar ja het is een oud dorp

Alles is nogal oudbollig maar goed onderhouden en proper Perfecte ligging en rustig. Wifi tv ok

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Avondeten prima.

De theekeuze was beperkt. Geen zwarte thee. Die was op. Op verzoek werden er dingen aangevuld bij ontbijt. 9

Avondeten prima. Parkeren prima georganiseerd.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Rampzalig

1. De boeking: we vroegen bij booking.com een kamer voor 3 personen (Hotel was vroeger bekend om comfortabele familiekamers). Als antwoord kregen we dat deze niet (meer?) beschikbaar waren. Kan gebeuren. We boekten dus extra kamer voor dochter (€65). Bij aankomst bleek echter dat wij voor 2 personen een 3-persoonskamer (!) kregen toegewezen waarvan dus 1 bed onbeslapen bleef en onze dochter (1 persoon) werd ondergebracht in een 2-persoonskamer. U begrijpt dat we ons afgezet voelden, maar omdat niet duidelijk was of dit aan booking of aan het hotel lag, konden we er niets aan doen. Wel €65 voor niets uitgegeven. 2. Personeel. Op één jonge medewerkster van de restaurant bediening na was het personeel ronduit snauwerig, onaangenaam en onflexibel. 3. De keuken. Vroeger had dit hotel een leuk restaurant met een goede regionale keuken, waarmee overigens nog steeds wordt geadverteerd. Het restaurant bleek de afgelopen 30 jaar geen spat veranderd, het gebodene des te meer: oneetbare prefab vettigheid. Om beroerd van te worden. Niet erg vers ook, zo kregen wij de indruk. Restaurant dus bepaald een afrader!. 4. Ontbijt (niet inbegrepen!). Thee en koffie moet je zelf regelen, zo werd ons op snauwerige toon duidelijk gemaakt: 'Staat er allemaal!' Inderdaad: oude cholesterol koffie die al een uur eerder ververst had moeten worden, lauwe melk (nog net geen vel), water voor thee (ondanks de voornamelijk Britse en Nederlandse logés maar één soort zwarte thee). Nog net wat stokbrood van de bakker. Dat gold zeker niet voor de andere deegwaren: smerige prefab chocoladebroodjes (iets heel anders dan de gebruikelijke pain au chocolat die je in Frankrijk zo graag eet) en andere rommel, smerige groothandel jam in kleine plastic kuipjes, vleeswaren zeer mondjesmaat: (fabrieks)ham was op, er lag alleen een enkel plakje salami worst toen wij vroeg (!) wilden ontbijten; schoorvoetend werden een paar nieuwe plakjes worst en ham afgesneden in de keuken....

Wij kenden het hotel van vroeger (30 jaar geleden) toen het een goed etablissement was met vriendelijke mensen, een goede keuken en simpele maar adequate, comfortabele logeermogelijkheid met een goed Frans ontbijt. De locatie blijft prachtig, maar daarmee is inmiddels wel alles gezegd. En je kunt er inderdaad nog steeds op de binnenplaats parkeren. Dat is prettig als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

de laatste vakantiedag

de entree naar de kamers, via rommelige binnenplaats.

centrale ligging in Langres, nette kamer met goed sanitair (klein, maar met goede douche en apart toilet)

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Langres is een verrassend mooi stadje.

Oude, gedateerde kamer. De kamer was schoon, maar de hal en de trap van het aparte gebouw waar onze kamer was, waren ronduit smerig.

De locatie is top! Eigen parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima hotel in de hoofdstraat van het charmante Langres.

In plaats van dekens zou ik liever een dekbed hebben.

Prima hotel in de hoofdstraat van het charmante Langres. Wij verbleven in het paviljoen achter het hoofdgebouw: ontzettend rustig! Een van onze kamers bestond zelfs uit 2 kamers met 2 tweepersoonsbedden. Ideaal voor onze kinderen. Veilig parkeren op de binnenplaats, alle bagage kon in de auto blijven. Als je vroeg weg wilt moet je dat wel even melden, anders word je klem geparkeerd. Ontbijtbuffet prima, niets op aan te merken. Ook het diner was goed. Aanrader!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Tegenvallend

Ontbijt was pover, kamers niet zoals op de foto, parking vrij benauwend, hotel aan de hoofdstraat, veel lawaai van voorbijkomende auto's, restaurant zgn bekend vanwege haar streekgerechten (niets van gemerkt)

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Langres is leuk, hotel verdient opknapbeurt

De kamer van me lag in een bijgebouw op een binnenplaats annex parkeerplaats. Je merkt niets van het leuke plaatsje Langres. De kamer verdiende een opknapbeurt: sinds 1975 was het behang en het bed niet aangepast. De prijs was hoog voor het gebodene

Langres is een mooi plaatsje. Ontbijt was adequaat

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Wat ouder hotel maar wel met de nodige charme.

Parkeren is een beetje gedoe maar het is sowieso wel prettig dat de mogelijkheid bestaat. Door houten vloeren wel wat gehorig.

Wat ouder hotel maar wel met de nodige charme. Ontbijt is eenvoudig maar wel goed.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Gezellig familie hotel, midden in het centrum

Het ontbijtje was wat klein. Helaas geen croissants. Als je geluk had en op tijd was was er een mini croissantje, maar niet echt lekker vers.

De afgesloten parkeerplaats achter het hotel. We hadden 2 maal 2 persoons kamer gereserveerd maar kregen uiteindelijk, voor de zelfde prijs, 2 kamers met elk 2 giga bedden. Het avond eten was goed en lekker.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Leuke locatie, prettig met een eigen parkeerplaats maar zeker geen hotel op weer terug te komen.

Ontbijt was zeer karig in een donkere ongezellige ruimte, goedkope slecht smakende jam, koude eieren en goedkope afbak croissants die oud smaakte. Voor de prijs van 8 euro kan men beter stokbrood met goede jam en kaas serveren en daar aandacht aan besteden ipv goedkope producten serveren die slecht smaken. Medewerkers zijn vrij nors en weinig enthousiasme.De opgang naar het bijgebouw achter het hotel ziet er zeer armoedig uit! Langres heeft meer hotels dus wij zullen een volgende keer zeker voor een ander hotel kiezen.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Zeer matig.

1.Afwezigheid van een lift is grote fout als dat niet wordt aangegeven op de website. 2. De eis van een douche (slecht ter been) was genegeerd (wel vermeldt in de bevestiging) en bad aangeboden. 3. Afvalbak in de badkamer was nog vies. 4 Alles was oud/verouderd; dekens i.p.v. dekbed. 5. Wifi wel aangeboden en geïnstalleerd, maar het werkte niet.6. Hotel was de prijs niet waard; prijs wordt ingegeven door Langres als mooi stadje maar niet door de kwaliteit. 7. Telefoonnummer op de website bestaat niet meer; reserveren voor een parkeerplek was dus niet mogelijk. Ergo, een auto vol spullen stond ergens midden in het stadje geparkeerd.

Ontbijt was matig. Voor 8,50 had ik meer verwacht. croissants waren slecht. Alles behalve een Franse croissant. Weinig dingen die bevielen.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

'

De eerste indruk met het personeel. De kamers zijn van de vorige eeuw. De bedden (matrassen) mogen vernieuwd worden. De prijs ontbijt, prijs kinderen en volwassenen hetzelfde.

De locatie is het enige pluspunt. Het ontbijt was in orde, enkel hetzelfde tarief voor kinderen (klein) als volwassenen. Volgens booking was er geen familiekamer meer vrij, eenmaal ginder was dit wel het geval.

Parkeerplaats.

Oud gebouw en minder goede matras.

Parkeerplaats.

Een hotel om terug te komen

Het zeer vriendelijke personeel. De ligging van het hotel en de parkeergelegenheid

WiFi zwak.

Hotel, restaurant hotel,omgeving.

Schoon, goede bedden

Gedateerd, personeel spreekt alleen Frans, super slecht eten, slechte koffie

Schoon, goede bedden

supervriendelijke mensen

supervriendelijke mensen

prettig hotel, vriendelijke mensen

de badkamer

ligging midden in het centrum

doorreis hotel

geen lift, bed matig.

ligging erg gezellig

Grote kamer, aan vernieuwing toe maar het was proper.

Grote kamer, aan vernieuwing toe maar het was proper. Het ontbijt was zeer goed