Beoordelingen over Grand Hotel Bellevue - Grand Place 4-sterren

5, rue Jean Roisin, 59000 Lille, Frankrijk

#17 van de 53 hotels in Lille

De locatie was erg gunstig.

er was een verbouwing bezig, daardoor was het trappenhuis nogal vies. Uitzicht op een binnenplaats, had een beetje verwacht op het plein uit te kijken.

De locatie was erg gunstig. Heerlijk ontbijt. Aardig personeel. Sfeervol ingericht.

prima hotel
    • Tradition tweepersoonskamer

douche was niet prettig, klein rotstraaltje kwam er uit

kamer was perfect, ontbijt was prima, er was voldoende van alles. En de ligging van het hotel was super.

Hotel heeft een prima ligging

De badkamer was mega klein Vlekken in lakens van bed Hard bed Ontbijt viel tegen. Veel was er koud, er stond bijvoorbeeld geen brander onder S ochtends ging brandalarm af, personeel gaf niet aan wat er aan de hand was.

De ligging van het hotel

Vriendelijk personeel en goed ontbijt maar geweldig overprijst.
    • Tradition tweepersoonskamer

We betaalden meer dan 160 euro voor een kamer die eigenlijk de helft zou mogen kosten. 2 sterren lijkt me ook correcter. Het bed was heel hard, de kamer dringend toe aan een opknapbeurt en de badkamer de kleinste die ik ooit zag in een kamer van die prijscategorie. Het was letterlijk moeilijk om het toilet te gebruiken zonder ergens tegenaan te stoten. Minder mobiele mensen kunnen de douche volgens mij ook moeilijk betreden en verlaten zonder hulp. We voelden ons bekocht en komen hier zeker niet meer terug. Het is de eerste keer dat ik zo’n review schrijf maar dit was me te gortig.

Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt super en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Super locatie met prachtig uitzicht, mooie kamers en...
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

Helaas was er in de badkamer aardig wat schimmel in de voegen te vinden alsmede op de raamkozijnen in de kamer. Verder absoluut de moeite waard.

Super locatie met prachtig uitzicht, mooie kamers en inrichting van het hotel, vriendelijk personeel.

Van harte aanbevolen
    • Tradition tweepersoonskamer

Er hing gedurende ons verblijf een nare lucht, die kennelijk van buiten kwam: het nadeel van een ligging in het centrum.

Het is een perfect gesitueerd, stijlvol gedecoreerd hotel met ruime kamers en zeer behulpzame staf. Het ontbijt is zeer uitgebreid.

Heel aangenaam, wel prijzig alles bij elkaar.

Wij hadden geluk met de kamer op de eerste verdieping. Mijn zus en zwager hadden voor dezelfde prijs een veel minder ruime kamer zonder bad, alleen een kleine douche. Wij hadden nog een kamer gereserveerd voor onze beide zoons, toen een van de zoons een paar weken voor ons verblijf niet mee kon. We hebben dit op tijd aangegeven maar er kon geen wijziging meer in de kamers gemaakt worden dus hebben we die kamer tegen volle prijs moeten nemen. Parkeren in betaalde parkeergarage in de buurt.

Mooie ruime kamer, vooral heel rustig en zeer schoon. Badkamer met bad en een prima bed. Heerlijk ontbijtbuffet.

Ligging hotel enkel positief.
    • Tradition tweepersoonskamer

De kamer,zeer klein,badkamer kon maar 1 iemand tegelijkertijd in,en als er iemand op toilet zat,kon er niemand in,u zou de badkamer zelf eens moeten bekijken. Gelukkig was het maaar voor 1 nacht.

Ontbijt was gewoon goed,ook niets meer.

Uitgebreid en smakelijk ontbijt, fijne douche, toplocatie!
    • Tradition tweepersoonskamer

Het uitzicht! Wij keken uit op binnenmuren, Niet iets wat je verwacht bij een hotel dat Bellevue heet.

Uitgebreid en smakelijk ontbijt, fijne douche, toplocatie!

Goed centraal gelegen maar wat sleets hotel, type 'vergane glorie'.

De kamer was heel warm en je kon de temperatuur zelf niet goed regelen. Ook het openen van beide ramen gaf geen verlichting. De badkamer was heel klein waardoor het een uitdaging werd om met 2 personen hiervan gebruik te maken. De douche heeft een heel smalle deur in combinatie met een hoge instap. Ik kan mij voorstellen dat dit voor mensen die minder goed ter been zijn, een probleem kan vormen

Het ontbijt was goed en uitgebreid en de locatie van het hotel was super. Middenin het oude centrum van Lille waardoor je heel makkelijk lopend veel van de oude stad kon zien

matig , niet aanbevelingswaardig geen 4 sterren kwaliteit.
    • Tradition tweepersoonskamer

Harde bedden . Slechts kleine kussens die onvoldoende ondersteuning geven. Gasten veroorzaken bij thuiskomst veel lawaai en kloppen op deur midden in de nacht.

de locatie vlak bij het centrum

Locatie goed, hotel matig, kwaliteit-prijsverhouding slecht.
    • Tradition tweepersoonskamer

Hotel gedateerd en sleets. Stopcontacten los, badkamer ventilatie defect, slechte info receptionist en op de kamer. Rioollucht in gangen en kamer. Personeel afstandelijk!!

Gewoon goed!
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

Uitstekend gelegen hotel voor wie Rijsel wil doen. Wij hadden een qua geluid een goed geïsoleerde kamer aan de zijde van de Grote Markt en dat was maar goed ook, want we waren daar tijdens de jaarlijkse braderie. We zagen 1.722.788 mensen voor onze kamer langskomen en konden toch goed slapen! Chapeau! Ontbijt was ruimhartig, de prijs bleek onderhandelbaar.

perfect,prachtig, voor herhaling vatbaar.
    • Tradition tweepersoonskamer

zie hierboven, de badkamer ruimer (waarschijnlijk zijn niet alle kamers zo,dus voor 2 nachten lukt dat wel maar niet voor 2 weken., het apparatuur in de ontbijt ruimte op juiste warmte instellen misschien, ook meer tafels voor 2 personen nu zaten veel 2 personen aan tafels van 4 personen waardoor op de duur tafels tekort zijn. en vreemde mensen gaan niet zomaar bij elkaar zitten.

heel vriendelijk onthaal aan receptie, het ontbijt was heerlijk met verse producten, vers fruitsap dat je zelf kan persen, vers fruit, fijn vlees en kaaswaren, de warme dingen zoals eieren worstjes bonen waren niet warm, zacht gekookt eitje moest je zelf maken maar het apparaat was onvoldoende warm. koffie apparaat deed ook wat moeilijk, maar uiteindelijk was alles wel lekker, grote keuze van alles. onze kamer (408) was goed , maar de badkamer met douche was te klein, het wc zat tussen douchecabine en muur maar was heel nauw (te nauw). hotel heel centraal gelegen, alles makkelijk op loopafstand te doen. een aanrader.

Opgeladen...
    • Tradition tweepersoonskamer

Ontbijt buffet kan wat uitgebreider voor zo'n hotel.

Locatie ik perfect, midden in het centrum alles op loopafstand. Parkeren 2 min vanuit het hotel €12,- per 24 uur

Goed, maar er zijn waarschijnlijk nog hotels in Lille met dezelfde service en prijskwaliteit
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

Voor een 4 sterren hotel vond ik de zeep en de lotion in de badkamer van mindere kwaliteit , de op de kamer gratis aangeboden koffie faciliteit kon ik niet gebruiken, het geheel van tassen en warmwaterkoker was in de kast opgeborgen, en had maar een 10 cm elektrische draad . Ik kon geen stopcontact vinden waar er minder dan 10 cm nodig was . Ook de vriendelijkheid van de receptioniste bij de aankomst in het hotel kon beter .

De Locatie in het hartje van Lille was geweldig . Heel veel historische gebouwen en winkels .We hadden een kamer geboekt met zicht op de grote markt en hadden absoluut geen geluidhinder .

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prachtig, centraal gelegen hotel.
    • Tradition tweepersoonskamer

De kracht van het WiFi was niet al te best.

De locatie en service van het hotel zijn fantastisch! Het uitzicht vanuit de kamers gericht op het Grand Place is prachtig.

Bezoek Lille, maar bereid u goed voor.
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

Hotel is gerenommeerd maar oogt nogal sleets. Badkamer met bad/douche ineen is geen succes, ventilatie sanitair gedeelte laat te wensen over. Prijzen voor ontbijt hoog (14 euro p.p. per dag). Er zijn alternatieven binnen loopafstand. Prijzen in omliggende horeca zijn (erg) hoog. Kopje koffie: 2 Euro en meer is gangbaar: glas bier minstens 5 euro, glas wijn vanaf 6 euro. Lille kent veel dak- en thuislozen die voortdurend om geld bedelen.

midden in het centrum met parkeergelegenheid voor het hotel. Wel duur: 25.00 euro voor 24 uur. Kan ook anders, dus beter voorbereiden. Uitzicht op plein is erg mooi. dus kies voor bijv. kamer 101 Metro op 300 meter. Prima verbindingen. 24-uurs kaart 5 euro voor alle transportmiddelen. Lille is een veelzijdige stad. Oude centrum is mooi, gezellig, maar ook de nieuwe wijken zijn een bezoek waard.

• Tradition tweepersoonskamer

Kleine benauwde kamer ( kamer 311) en slechte kussens...slechts 1 bedlampje ..uitzicht op een platte overkapping van de eetzaal...we hadden geen keuze omdat alle kamers gereserveerd waren....anders hadden we dit niet geaccepteerd..verder was de ruimte voor het ontbijt zeer klein voor zoveel gasten en hebben we dan ook onze koffie buiten het hotel genomen ...

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Uitstekend hotel als uitvalbasis om Lille te verkennen.
    • Tradition tweepersoonskamer

Het hotel is bij de ingang moeilijk binnen te komen voor mensen die slecht ter been zijn. Een handgreep plaatsen zou al aardig helpen om binnen te komen.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima kamer, ontbijt en andere faciliteiten. Midden in het centrum waardoor je bijna alles te voet kan doen, of gemakkelijk gebruik kan maken van openbaar vervoer of stadsfietstaxi's.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Héél authentiek hotel en prachtig gelegen.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Onthaal aan de receptie viel tegen door 1 dame die nogal uit de hoogte deed doordat wij niet de kamer toegewezen kregen die we geboekt hadden. Door tussenkomst van haar collega, die wel de moeite deed om te luisteren, kregen wij de kamer die we gevraagd hadden. Gedurende ons verblijf was de eerste persoon erg onsympathiek en hautain !

Goed ontbijt, matige keuze maar heel vers.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

locatie was goed centraal, vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

verouderd hotel. 1e kamer stonk, was bloedheet en ramen konden niet open ivm lawaai. 2e kamer was aanzienlijk beter maar zeer gehorig

locatie was goed centraal, vriendelijk personeel

Charmant ouder hotel op TOP locatie
    • Tradition tweepersoonskamer

bij het uitchecken was de afhandeling door de vrouwelijke medewerkster wat moeizaam, onze factuur aanpassen op de juiste naam was kennelijk iets te veel moeite, gelukkig wel gelukt na wat aandringen !

top locatie, goede bedden over het algemeen zeer vriendelijk personeel, ontbijt ok..charmant wat ouder hotel.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Schitterende ligging voor verkenning vd stad!
    • Tradition tweepersoonskamer

Ontbijtruimte was echt wel te klein....en te druk....ook beetje muf.....wel jammer

Heel mooie kamer ! Prima bed en ruime badkamer ! Prachtige locatie !!ze gaven ons ook goede tips voor restaurant in de buurt!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Ronduit een klassehotel
    • Tradition tweepersoonskamer

Jammer dat er geen restaurant aan het hotel verbonden was. Dit was slechts een klein ongemak daar er veel eetgelegenheden waren in de directe omgeving.

Héél vriendelijk en behulpzaam personeel;

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Leuk, goed gesitueerd hotelletje
    • Privilege Tweepersoonskamer

Bij thuiskomst bemerkte ik dat er een bedrag gereserveerd stond op mijn kredietkaart terwijl mij dat niet gemeld werd. Dit vind ik niet kunnen ! Alles werd betaald en toch blijft de reservering geblokkeerd gedurende een maand. Dit is not done!

Al verschillende keren naar dit hotel geweest. Het meest bevallen de kamers met uitzicht op het grote plein met de fontein!

• Beoordeeld op: 15 september 2016

De kwaliteit is de volle prijs van 295 euro die aangeplakt is in de kamer beslist niet waard.
    • Privilege Tweepersoonskamer

De realiteit van de kamer kwam niet overeen met de foto's. Geen bedsprei zodat de eerste indruk tegenviel. Detonerende bedlampen hingen zo hoog dat je uit bed moest om ze uit te doen en er hing er 1 half van de muur. Gedateerde kleine badkamer met kleine douche. De douchekraan drukte je dicht bij elke draai. Was dus geen thermostaatkraan.

Geweldige locatie. Ontbijt was goed. Leuke antieke meubelen en schilderijen. Prachtige glazen lift.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Mooi uitzicht over Grand Place.
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

Kamer deed enigszins gedateerd aan. 's Nachts een rioollucht op de kamer, het had voor ons geen zin om hier midden in de nacht over te gaan klagen. Maar uiteraard wel laten weten de volgende ochtend, dat was volgens de receptie te wijten aan de hevige regenval. Blijkbaar gaan er ook aan aantal kamers gerenoveerd worden. Al met al vind ik 4 sterren voor de totale indruk van dit hotel en kamer gerelateerd aan de prijs die wij ervoor hebben betaald toch een beetje overgewaardeerd.

De locatie is mij het best bevallen aan deze accommodatie. Ook het uitzicht van de kamer op de Grand Place is geweldig (weliswaar heb je dit uitzicht tegen een hoger kamertarief). En je hoeft niet bang te zijn dat het gehorig is, Je hoort geen lawaai van buiten vanwege de dubbele beglazing. Uitgaansleven en genoeg eetgelegenheden in de buurt, ook waar je kan ontbijten, hetgeen wij gedaan hebben.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Het ontbijt wordt geserveerd in een stijlvolle kamer.

Het ontbijt wordt geserveerd in een stijlvolle kamer. De keuze aan gerechten is groot. Het personeel is op de achtergrond aanwezig en behulpzaam wanneer gevraagd

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

3-daags bezoek aan stad Rijsel met bewondering voor de mooie gebouwen en de gezelligheid van de stad
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

Er is me niets bepaald tegengevallen. Fijn hotel waarvan wij een kamer vooraan hadden met zicht op de Grote Markt waar toch altijd iets te beleven valt.

Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Tijdens onze 3-daagse in Hotel Bellevue konden we van geweldige promotie voorwaarden genieten i.v.m. ontbijt. Dat is best meegenomen.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontbijt was een goed gevulde en uitgebreide buffet.
    • Tradition tweepersoonskamer

Er had wat beter/ andere thee soorten bij de koffie/ thee faciliteiten op onze kamer mogen zijn.

Ontbijt was een goed gevulde en uitgebreide buffet. Onze matras was uitstekend en het bed erg groot. De room was donker en stil genoeg dat wij uitstekend uit hebben kunnen slapen. Personeel was zeer vriendelijk en spraken veel talen. Locatie kan niet beter.

• Tradition tweepersoonskamer

de verbouwing alles in de gangen en hal zag er niet uit door de verbouwing

ontbijt was gewoon

ligging in stad
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

minder luxueus dan door u gezegd ( slechts 3 sterren ) , nauwe ontbijtzaal , primitieve douche .

ligging in stad

De charme van het hotel

De charme van het hotel

Goed geamuseerd
    • Tradition tweepersoonskamer

Het ontbijt mag iets uitgebreider

, de locatie is top

mooie badkamer.

de kamer was klein.

mooie badkamer. klassieke uitstraling van het hotel.

Nice location
    • Tradition tweepersoonskamer

Bed erg hard. Verbouwing bezig in het gebouw.

Lille is een kleine mooie franse stad, ideaal voor een weekendje weg.
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

Het ontbijt viel wat tegen en was niet in verhouding met de prijs de ervoor moest worden betaald.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima verblijf vriendelijk personeel.
    • Tradition tweepersoonskamer

Douchen in een bad is wat achterhaald.

Ontbijt goed en netjes. Kamer ruim en badkamer ruim genoeg.

De locatie: centraal in Lille.
    • Tradition tweepersoonskamer

Parkeren is, in de publieke parkeergarage vrij duur.

De locatie: centraal in Lille. De historische uitstraling van het interieur.

Locatie in het hart van Lille.
    • Tradition tweepersoonskamer

Vier-sterren grandeur is verleden tijd.

Locatie in het hart van Lille. Zeer vriendelijk personeel.

Het steeds inleveren van de sleutel als je naar buiten ging.
    • Tradition tweepersoonskamer

Het steeds inleveren van de sleutel als je naar buiten ging.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Locatie, vriendelijk prrsoneel

Locatie, vriendelijk prrsoneel

Straatlawaai

Straatlawaai

Dit is absoluut geen 4 sterren!! Slechtste ervaring in jaren!!
    • Tradition tweepersoonskamer

uitgeleefde kamers, muffe geur, badkamer die naam niet waardig, lawaaierige airco en verwarming

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Bereikbaarheid tov parkeergelegenheid

Kamer was prima

zeer goed hotel om Rijsel te beleven

tapis plein in kamers

Uitstekende ligging, ruime kamers met zeer goede bedden en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 24 november 2017

• Tradition tweepersoonskamer

prima service, , advies over de stad ontbijt zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 23 november 2017

aangenaam

andere kanalen op tv

Grote kamer en badkamer ontbijt voldoende

• Beoordeeld op: 23 november 2017

• Beoordeeld op: 15 november 2017

we komen regelmatig en kijken niet naar een ander hotel wanneer wij Rijsel bezoeken
    • Tradition tweepersoonskamer

aangenaam en gedienstig personeel-goed ontbijt-grote en verzorgde kamer-uitstekende ligging

Redelijk hotel maar geen 4 sterren kwaliteit
    • Tradition tweepersoonskamer

Enigszins vergane glorie, zeker voor een 4 sterren hotel, kamer was erg gedateerd.

De ligging midden in het centrum.

Lille leren kennen te voet

parkeren in de buurt is moeilijk en duur

de locatie

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima hotel voor een citytrip.
    • Tradition tweepersoonskamer

Het hotel is wat verouderd, al heeft dat ook wel een zekere charme.

Uitstekende locatie middenin het centrum. Vriendelijk personeel.

Locatie.

Locatie. Centraal gelegen vlakbij de oude stadskern. Prima ontbijt.

Heerlijk hotel op een toplocatie.

Het was te warm in de kamer. Daar viel niets aan te doen.

Mooi zeer sfeervol hotel op een prachtige locatie.Fantastisch uitzicht op la Grande Place.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Airco doet het in de winter niet, blaast dan geen koude...

Airco doet het in de winter niet, blaast dan geen koude lucht, kan ook niet ingesteld worden.

Erg leuk weekend gehad

Wifi matig

Fantastische locatie midden in de stad

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goed ontbijt, prachtige locatie in centrum en goed te...
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

Goed ontbijt, prachtige locatie in centrum en goed te bereieken vanaf station. Hotel met geschiedenis.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Super, voor herhaling vatbaar
    • Tradition tweepersoonskamer

overal direct bij, de citytour met de bus als kennismaking is top

Tophotel in hartje Lille
    • Tradition tweepersoonskamer

Het uitzicht op de brandtrap was niet echt gezellig.

Ruime kamers met ruime badkamer in hartje Lille. Goed bed.

prijs kwaliteit goed

Hygiene

ontbijt was allemaal vers en goed

een prachtig weekend!

breder toilet en douche

prima en uitgebreid ontbijt. Ruime kamer met airco en goede matrassen. Mooie entree met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima verblijf in hartje centrum

Prima verblijf in hartje centrum

De mooie kamer .
    • Eenpersoonskamer Zonder Raam

Kleine douche

De mooie kamer .

Locatie was uitstekend

Ontbijt leek niet altijd even vers. Kaas leek eerder gebruikt en brood/deegwaren niet vers gebakken/taai.

Locatie was uitstekend

Degelijk ouderwets, uitstraling, ligging
    • Tradition tweepersoonskamer

Er hing een vieze geur in sommige kamers, we hebben de eerste kamer teruggegeven ivm stank. (Rioollucht)

Degelijk ouderwets, uitstraling, ligging

Stedentrip

Geluidsoverlast

De centrale ligging

Helemaal goed
    • Tradition tweepersoonskamer

Mooi oud klassiek gebouw mooie kamer midden in de stad

locatie (kamer met uitzicht op de Grand Place).
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

locatie (kamer met uitzicht op de Grand Place). Goed ontbijt. Parkeergarage Nouveau Siècle (redelijke tarieven) op 3 minuten loopafstand.

Wat oud aanvoelend hotel op een super locatie.
    • Tradition tweepersoonskamer

Eerste kamer was slecht geventileerd, duffe vochtgeur.

Centrale locatie, pal aan grote markt

Ideaal gelegen hotel,midden in het centrum van Rijsel.
    • Tradition tweepersoonskamer

Ideaal gelegen hotel,midden in het centrum van Rijsel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Sfeervol
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Grote Markt

Ontbijt was rampzalig. Geen alternatief voor lactose, weinig keuze, fruitsap werd onvoldoende aangevuld,..

Locatie en sfeer gebouw.