Beoordelingen over Novotel Grenoble Centre 4-sterren

7 Place Robert Schuman, 38000 Grenoble, Frankrijk

#28 van de 50 hotels in Grenoble

Goede bedden, veilige parkeerplaats voor de wagen en zeer...
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Goede bedden, veilige parkeerplaats voor de wagen en zeer goed uitgebreid ontbijt. Vlakbij autosnelweg en dus ideaal als tussenstop naar Haute Provence.

Het enige zwakke punt was het eten in het in-huis restaurant...
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het enige zwakke punt was het eten in het in-huis restaurant dat niet in verhouding tot de rest van het hotel was. Het eten is ons werkelijk bijzonder slecht bevallen.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Naar Franse normen was dit een ruime kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

De maximale hoogte van de parking is slechts 1,90 m wat voor een gewone wagen (AudiA3) met dakkoffer nog net haalbaar is maar voor de monovolume met dakkoffer, van m'n schoonzoon, is dit (helaas) te laag.

Naar Franse normen was dit een ruime kamer. We hebben 's avonds in het restaurant gegeten en dit was in orde en voor een schappelijke prijs. De ondergrondse parking is zeer handig, vooral als je met regen toekomt.

Kortom: ideaal als doorreis!
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank voor 2 Personen

Enerzijds de ondergrondse parking: ik had een dakkoffer en kon er daardoor niet in. Ik moest mij wel aan de straat zetten. Al moet ik eerlijk toegeven: ik mocht mijn dakkoffer demonteren en aan de receptie brengen... Maar dit zag ik niet zitten... Anderzijds het lawaai, lees kabaal, s' nachts omstreeks 4u30 tot 5u30 op straat: benden die luid tegen mekaar bezig waren alsof het overdag was. Zelfs geroep en claxons van auto's. Mijn puree 's avonds bij de "poulet de Bresse" was eerder koud. Maar bon: tot daar aan toe. En tot slot: het hotel ligt in de nieuwe Grenoble: veel beton en buildings. Eerder doods de dag dat wij er waren.

Voor mij was dat een tussenstop: na een lange doorreis eventjes stoppen en overnachten om de dag nadien de doorreis verder te zetten. Ik was daar met een zoon en mijn hond. In die zin vond ik het hotel "voldoende" goed. Ik zocht geen luxe of andere faciliteiten.

Kamer met uitzicht en parking

Kamer met uitzicht en parking

• Beoordeeld op: 18 februari 2015

We hadden wel de indruk dat de barman stress.

We hadden wel de indruk dat de barman stress. Ook de bediening in het restaurant 's avonds was wat minder ... Te weinig personeel mss? Of niet geroutineerd? Voor de rest zeer tevreden, de personen aan de receptie wsren zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Snelle check-in en comfortabele kamer.

Diner in hotel van matige kwaliteit.

Snelle check-in en comfortabele kamer. Prima locatie voor zakenverblijf.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

vriendelijke ontvangst, duidelijke info, lekker ontbijt

vriendelijke ontvangst, duidelijke info, lekker ontbijt

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.