Beoordelingen over L'Hermitage 3-sterren

Rue Emile Machet, 73570 Brides-les-Bains, Frankrijk

#1 van de 32 hotels in Brides-les-Bains

9,8

Aangename kamers met goede bediening en nabij Les 3 Vallées, maar toch enkele werkpunten

Receptiepersoneel was bijna nooit aanwezig. Er was wel een telefoon om ze op te roepen, maar voor korte meldingen was dat een hele operatie. De hotelkamers zijn behoorlijk koud en kunnen wel een likje verf gebruiken, evenals de deur van de badkamer. Kamers waren niet zo geweldig geïsoleerd. Ook de bibliotheek was héél koud. WIFI-verbinding is hier een gigantisch groot probleem. Elke dag had ik hier problemen mee, terwijl ik die dagelijks nodig had en dit me dus ophield. Beetje duur verblijf, als ik de mankementen optel.

Zéér warm en behulpzaam hotelpersoneel binnen het hotelfamiliebedrijf. Ontbijt biedt een assortiment met veel lekkers. Er is een eigen, fraai, bekoorlijke bibliotheek. Kamers zijn rustiek en bieden wat comfort, alhoewel beperkt. Skigebied Les Trois Vallées is op voetafstand te bereiken. Gratis parkeren op enkele meters van het hotel en internationale restaurantkeukens in de omgeving (Frans, Italiaans, Libanees, Amerikaans, ...).

Kamers beschikbaar vanaf 8.

Kamers beschikbaar vanaf 8.00 bij onze aankomst, we mochten ook onze kamers in tot 16.00 voor een snelle douche voor ons vertrek huiswaarts. Merci pour la souplesse! et la gentillesse. Gezellige apres ski bar.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Savoyiaanse gastvrijheid ten top!

Diana en al het personeel zijn geweldig gastvrij, chapeau! De skilift naar Trois Vallees ligt op 4 min lopen. Na het skiën heerlijk in de jacuzzi en sauna, krijg je lekkere badjassen voor. Heerlijk knus hotel met grote kamers.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Goed gelegen dorpje.

Slecht ontbijt. Geen eieren bij het ontbijt. Weinig keus! De mensen die er werken zijn vriendelijk, maar spreken geen Engels. Biljarttafel is halfgaar, gym stelt niets voor, sauna ....niemand maakt er gebruik van.

Goede locatie. Ligt tussen Courchevel (aquamotion, restaurants) en Meribel (apres ski, skiën) Ideale uitvalsbasis en stuk goedkoper dan bovengenoemde plaatsen. Er is een telecabine Olympia achter het hotel, brengt je regelrechts naar pistes.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Zeer goede prijs-kwaliteit.

Zeer goede prijs-kwaliteit. Leuk dorp met mooie verbinding naar Meribel. Goede bedden, rustige omgeving. Uitgebreid ontbijt.