Beoordelingen over L'Hermitage Gantois, Autograph Collection 5-sterren

224 rue Pierre Mauroy, 59000 Lille, Frankrijk

#5 van de 53 hotels in Lille

Sfeervol!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We moesten de kraan in de badkamer lang laten lopen om warm water te krijgen.

Het hotel is ondergebracht in een voormalig hospice, waarvan de geschiedenis eeuwen teruggaat. Onze kamer was in het oude gedeelte, heel stijlvol gerenoveerd. Het (champagne) ontbijt was buitengewoon goed en de bediening heel attent. Absoluut een aanrader!

Het gebouw, de tuinen, de schilderijen, de locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Lille was uitgestorven ivm de augustus maand. Veel winkels dicht en geen goede restaurants te vinden.

Het gebouw, de tuinen, de schilderijen, de locatie

Mooi oud klooster met modern comfort in hartje Lille
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De drankjes aan de bar zijn heel duur, dus wij zijn het centrum ingegaan. Was jammer want ze hadden live muziek, maar 10 euro voor een biertje of een glas wijn vind ik te veel.

Heel mooi hotel met bijzondere geschiedenis: een oud klooster. Modern en authentiek gaan hier hand in hand. Mooie binnenplaats. Mooi zwembad.

Prachtig gebouw, schoon, ruime kamer.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Geen uitzicht ondanks privilege kamer. Gevoel in de kelder te zitten. Ontbijt, drankjes en parkeren te duur. Wellness al volgeboekt.

Prachtig gebouw, schoon, ruime kamer. Prijs/kwaliteit van de kamers prima. Vlakbij het oude centrum. Rustig zwembad. Leuke bistrot.

Heer-lijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren is zoals in elke stad. Ofwel parkmeter ofwel dure garage.

Heel goede en rustige locatie. Spa, ontbijt en kader maken het heerlijk verblijven hier. De keuze uit een gastronomisch restaurant en een Estaminet ter plaatse voor het avondeten is ideaal wanneer de beentjes te moe zijn van een dagje stappen of het weer even parten speelt! Uitstekend plaats om de 'Vieux Lille' te bezoeken maar ook de Louvre in Lens en de 'Villa Cavrois' in Croix.

Echt een aanrader!

nvt

Het hotel op zich erg mooi en uniek de enorme kamer was ook fijn evenals het zwembad en de spa, heel fijn verblijf en het personeel was ook extreem behulpzaam

Goede ligging in een leuke stad. Te duur voor wat ze te bieden hebben.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Inrichting kamer is gedateerd en somber. Er staat slechts 1 stoel. Bed is aan de krappe kant.Stop in douche/bad functioneerde niet goed. Rolgordijn in badkamer kapot. Prullenbak in badkamer ging niet meer open. Werkzaamheden naast het hotel. Bij onze aankomst hebben wij hier naar gevraagd. De receptioniste deelde ons ,ee dat de werkzaamheden pas om 9.00 uur zouden beginnen en dat er alleen wat vrachtauto’s langs zouden rijden. De werkzaamheden begonnen echter om 6.25 uur en het was een groete bouwplaats met veel werkzaamheden. Er werd dus valse informatie verstrekt. Bij het ontbijt heeft het personeel meer oog voor het afruimen van tafels dan voor de gasten. Geen vers vruchtensap en een bruin brood kwam er alleen nadat er om gevraagd werd. Bi het uitchecken wordt er niet gevraagd of alles naar wens is geweest. Totale desinteresse. Wij vinden dit niet vijf streen waardig. Wij hebben in vier streven hotels verbleven die van een betere kwaliteit waren dan dit vijf sterren hotel.

Ligging van het hotel. Je loopt zo de oude stad in.

Mooie gastvrije uitvalsbasis om Lille te bekijken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt - simpel, niet heel bijzonder Het zwembad - klein en met aantal spelende kinderen een kakofonie van geluid. Een kopje thee voor zes euro echt wat overprijsd.

De gastvrijheid is heel hoof Het gebouw/ ruime hotelkamer Heerlijk geslapen: ondanks oude gebouw is het er super stil De locatie; je loopt zo het centrum in en park Jean-baptiste

Prachtig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De laatste avond was er een bruiloft met eest en tot 2u snachts luidde muziek. Dit vind ik voor 5 sterren hotel niet kunnen. Ik kon pas inslapen tien het gestopt was :-(

Prachtig hotel. Heerlijk ontbijt. Service is top. Alles is schoon en prettige sfeer!

Mooi historisch gebouw,met smaak gerestaureerd, goede...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

We kregen zogezegd een duurdere kamer dan geboekt. De kamer was wel groot maar lang en smal en donker. Ik had uitzicht op de tuin geboekt en we kregen amper uitzicht hoge mini venstertjes met zicht op de parking; het ontbijt was te duur voor het gebodene.

Mooi historisch gebouw,met smaak gerestaureerd, goede ligging om de stad te verkennen

Geslaagd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Pover ontbijt. Het steeds volgeboekt restaurant en het ondermaats aangeboden Biestrot. Ontoereikende verlichting op de slaapkamer. De kraakgeluiden (via plafond) zijn slechts 3 * waard.

Alles was OK maar niet overdreven. Het personeel was steeds vriendelijk en behulpzaam.

Authentieke sfeer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren is lastig, blijkt niet uit de site. Max 5 uur parkeren toegestaan rondom hotel, kost 17,00. Verderop in Parking Republique is beter, circa 7 minuten lopen

Authentieke sfeer

Aan deze prijzen zeker niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wifi werkte niet, ontbijt en bar veel te duur, douchekop was hopeloos: geen straal maar eerder druppelend

Ontbijt, alles was aanwezig, maar voor €23 ????

Grote ruime kamer.
    • Privilege Tweepersoonskamer

WIFI ontvangst was niet goed op de kamer. Kamer was ook vrij koud en moeilijk warm te krijgen.

Grote ruime kamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer goed verblijf van 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik heb graag een toiletborstel in het toilet.

Uitgebreid en lekker ontbijt. Mooie, grote, propere kamers. Mooie lounge. Ook lekker gegeten 's avonds. Auto voor ons geparkeerd.

fantatisch
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Konden ons geen plaats meer aanbieden in het restaurant of brasserie op kerstavond !! Alhoewel er nog lege tafels waren in de brasserie!! fles wijn in de bar en 2 hondjes 50€ per nacht te duur !!!!!

het ontbijt was heel goed , kamers tiptop in orde , heel mooi gebouw , superverblijf gehad!

Was ee leuk verblijf in Rijsel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was mooi en net, maar was gebruiksonvriendelijk. Geen kleerkast om mantels weg te bergen, moet op je buik op de grond liggen om de safe te kunnen bedienen. Weinig plaats in de badkamer om toilet zak te plaatsen en weinig tot geen verlichting in de douche. Het restaurant was lekker, maar prijs/kwaliteit te duur.

De ligging van het hotel, de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

goed, maar zeer duur voor wat het was.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bar te duur, spa zeer beperkt: 1 douche, hamam en zwembad.. parking 30 euro per dag zeer duur

ontbijt zeer duur 23 euro met een beperkt aanbod: bar 15 euro voor een glas wijn!!! ongezien !

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Sprookjesachtige sfeer in mooi, authentiek hotel
    • Privilege Tweepersoonskamer

Wij vonden alles fantastisch, het zeer mooie oude gebouw, de prachtige lichte lobby met fraai , hoog glazen dak, de service, het ontbijt, de sfeer en de medewerkers.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Genoten van het hotel en zwembad!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De estaminet! Het eten was echt niet goed en zelfs niet warm!

De kamer was grandioos! De renovatie van het klooster is super! Mooie bar,zeker de moeite!!!

European charm zoals het hoort!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik moest een thuis gemaakte power point presentatie aanpassen. Dat lukte niet op de computer in het business centrum van het hotel. De receptie regelde echter meteen een andere computer zodat ik de presentatie alsnog kon aanpassen.

Het hotel is een fraai historisch gebouw niet ver van het oude centrum van Rijssel. Ik kreeg een kamer aan de zijkant: ruim en rustig. De openbare ruimtes waren sfeervol ingericht met veel moderne kunst.

Fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De rand van het centrum. Lopend naar oude deel is goed te doen. Ligt naast de belfort, buiten augustus om te beklimmen. Nu nog vakantie

Erg behulpzaam personeel. Als je Frans roestig is kan het ook in Engels! Karakteristieke kamer, voorzien van alle gemakken! Lekker zwembad.

Prachtig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parking op openbare weg, prijzig. Hotel biedt wel de service om voor jou de parkeermeter in het oog te houden. Prijzig in de bar.

Lekker, uitgebreid ontbijt. Prachtig hotel: leukdat authentieke elementen behouden werden. Prachtige en comfortabele kamer. Vriendelijk personeel. Ideale locatie om Lille te bezichtigen. Wellness was in orde (zwembad en hammam). Massage tegen betaling, maar de moeite waard!

Een heerlijke, luxe afsluiting van een fantastische vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het parkeren was wat aan de dure kant.

Wat een geweldig hotel is dit. Het personeel is zeer vriendelijk en onze kamer was prachtig. We reisden ditmaal voor het eerst met onze baby en de babyset was zeer compleet, zelfs met een cadeautje. 's Avonds heerlijk gegeten in de brasserie en 's ochtends afgesloten met een fijn ontbijt.

Prima hotel op onze terugreis!!
    • Privilege Tweepersoonskamer

De locatie is weliswaar dichtbij het oude en gezellige centrum, maar de directe omgeving is 's avonds wel een beetje 'unheimisch'. Het is goed en snel te bereiken vanaf de snelweg! Wij begrepen de kritische recensies niet toen wij in hotel waren: aardig personeel, heerlijke kamer aan binnenplaats, ruim en licht hotel met zeer goed verzorgd ontbijt.

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Het gebrek aan overgordijnen in de badkamer/ de prijs-kwaliteit van de drank in de bar : prijs was buiten proportie tov de kwaliteit

De kamers en de algemene inrichting van het hotel

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Uitstekend adres voor een shopweekend, goed hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren deden we in de garage bij het stadsplein. Ging prima, en stukken goedkoper dan de valet parking van het hotel.

Uitstekend gelegen karakteristiek gebouw met moderne elementen en goed personeel hebben ons een prima overnachting bezorgd. Goed geslapen en goede voorzieningen

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het was een tophotel met super vriendelijk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De sauna was op verdieping 1; dat was niet ideaal ( niet samen met het zwembad) Onze wifi ging niet in de kamer,... dat was jammer!

Personeel was ENORM vriendelijk!!! Super mooi hotel en heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Een luxe oase van rust in het bruisende Lille !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt voldeed niet aan de verwachtingen in verhouding tot de prijs ( 25 euro pp.) De warme gerechten en zelfs de koffie was niet echt warm te noemen. Goed om weten is dat wellness behandelingen best voor aankomst al gereserveerd worden.

Zeer mooie locatie. Midden in het centrum van Lille een oase van rust. Mooie, kraaknette kamers met alle comfort.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Management van het ontbijt (zelf verwezen naar zaal NAAST...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Management van het ontbijt (zelf verwezen naar zaal NAAST ontbijtruimte, met zetels en lage tafels, ongeschikt om aan te ontbijten) maar mensen die later kwamen mochten wel gewoon aan tafel aanschuiven) Vriendelijkheid van het personeel (niet oplossingsgericht denkend, geen aandacht voor besognes van gasten) Betere regeling van parkeermogelijkheden (langdurig verblijvend kregen we GEEN mogelijkheid tot parkeren, korter verblijvende gasten wel)... een miskleun, enkel locatie (het gebouw) is haar sterren waard, de invulling ervan laat flink te wensen over

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Een wandelde museum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ruimte van de parking is klein. Als je pech hebt sta je buiten.

De Luxe en netheid van de kamers. Vriendelijkheid van het personeel. De gangen van het klooster.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Aanrader
    • Privilege Tweepersoonskamer

Verrast dat er geen portiers zijn in dergelijk luxe hotel en iedereen zomaar binnen kan komen zonder enige vorm van controle, zeker in Frankrijk waar de dreiging inzake terrorisme hoog is.

Heerlijk ontbijt, prachtige kamer +badkamer

Goede locatie, zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat er voor het zwembad extra betaald moet worden

Goede locatie, zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt .

Heel fijn !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie kamer en prachtige ruimtes in gebouw

Mooie kamer.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Mooie kamer. Vriendelijk personeel. Prima hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg sfeervol restaurant en bar.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de nabije omgeving is helaas minder fraai, veel gesloopt.

mooi hotel met zeer goede faciliteiten

Gezellig lobby en ook waar je kon ontbijten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles was piekfijn in orde!

Gezellig lobby en ook waar je kon ontbijten.

Geweldig!

De locatie de vriendelijkheid

Niet wat je van een 5 ster hotel verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uitzicht en de openingstijden vd faciliteiten

De kamer

Kamer krap, matige douche

Mooi gebouw.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. Zeer beperkt in keuze.

Lille, een stad vol tegenstellingen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

De prijs kwaliteit vond ik niet goed. Kamer viel tegen, hotel is toe aan een opknapbeurt.

Erg vriendelijk personeel. Goed restaurant.

Kleine kamers met ‘ vis a vis ‘ op de andere kamers op...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamers met ‘ vis a vis ‘ op de andere kamers op binnenkoer

Mooi gerestaureerd gebouw, vriendelijk onthaal, goede bedden...
    • Privilege Tweepersoonskamer

Mooi gerestaureerd gebouw, vriendelijk onthaal, goede bedden, lekker ontbijt

Leuk, maar koud bezoek aan Lille
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Piepende deuren (toilet), ligging (tov centrum)

Inrichting

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prettig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs van normaal glas wijn: Euro 14 !

Hotel interieur; oud klooster van modernste snufjes voorzien

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Zeer aangenaam

Parking redelijk duur

zeer goed ontbijt en mooie kamers

Genoten van het gezelschap in een tophotel

Het eten ...

De service en de vriendelijkheid van het personeel .

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Leuk en privé wordt zeer gerespecteerd.

Zeer hard bed.

Het ontbijt was lekker.

Spa was niet inbegrepen bij een standaardkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Spa was niet inbegrepen bij een standaardkamer.

ALLES WAS GOED NIKS OP AAN TE MERKEN

Zwembad en stoombad

Zwembad en stoombad

uitmuntend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de sfeer de mooie kamer en het comfort

Aangenaam, luxueus verblijf in een historisch gebouw
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel mooi gebouw, aangenaam vertoeven in de bar. Nette, stille kamers (ruime badkamer, apart toilet). Vlotte service, ontspannen sfeer.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

100% genieten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtig hotel gewoon geniet, is gewoon een bezoek waard zonder er te verblijven prachtig oud gebouw voormalig ziekenhuis.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Lekker hotel dichtbij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt kan beter voor die prijs.

Prachtig gebouw. Heerlijke stoelen en banken bij de bar.

Super luxe hotel in een hele leuke stad!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Komt nog 30€ per dag parkeerkosten bij. En er was geen plek meer voor een behandeling in de spa.

Luxe hotel op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Wij hadden een city trip gepland. Stad bekijken en genieten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk rustige kamer. Geen last van verkeersgeluid. Prima bed en heerlijk kunnen rusten

• Beoordeeld op: 15 september 2017

we hebben de meest afgelegen kamers van het hotel gekregen

ontbijt

Een exclusieve ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Super vriendelijke service , heerlijk ontbijt, ontspannende Spa en een toffe bar

Op een Idilische locatie prima kamers en uitstekend personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was niets te klagen. Je loopt zo naar het oude centrum of metro of trein.

Shitterende locatie. Geweldig personeel

Spontaaan een upgrade bekomen. Leuke verrassing.

Het kader (historisch)

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer was aan de kleine kant

Diner en de lounge

Fantastisch gewoon!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Super hotel, zeer vriendelijk en kundig personeel en spreken niet alleen Frans maar ook uitstekend Engels. Aanrader!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Een ontspannen verblijf in centrum Lille
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers te warm en inrichting hier en daar gedateerd

Fantastische bed, en heerlijke spa.

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Valet parking ad. € 30,- per nacht is best prijzig.

Mooi hotel, bijzonder gebouw. Personeel is vriendelijk, kamers zijn comfortabel. Locatie prima.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

zeer bevredigend en voor herhaling vatbaar
    • Privilege Tweepersoonskamer

kamer, kinder bedje en stoeletje + benodigdheden. de bar heeft een uitstekend assortiment.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

De spa is erg minimalistisch te noemen.
    • Privilege Tweepersoonskamer

De spa is erg minimalistisch te noemen.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

De receptie was super behulpzaam. Top !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat het bad iets te hoog was om te komen.

Kamers waren goed. Alles was schoon.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prachtig hotel

Prachtig hotel

super
    • Privilege Tweepersoonskamer

uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt. ruime moderne kamer; maar vooral uiterst vriendelijk personeel!!

Spa
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was 23 euro p.p Dat vind ik te duur..

Spa

• Beoordeeld op: 29 december 2016