Beoordelingen over Vienna House Magic Circus at Disneyland® Paris 4-sterren

20 Avenue De La Fosse Des Pressoirs, 77703 Magny-le-Hongre, Frankrijk

#12 van de 26 hotels in Magny-le-Hongre

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Lekker ontbijt, super locatie, de shuttle van en naar...
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Gemeenschappelijke toiletten konden veel schoner.

Lekker ontbijt, super locatie, de shuttle van en naar Disneyland was super! Heel hygiënische en propere kamer!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Degelijk hotel met goed restaurant en vlotte shuttle van/naar EuroDisney
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Geboekt voor 3 personen doch badkamer voorzieningen &koffie/thee op eerste dag maar voor 2 personen. Matras van dubbel bed iets te zacht voor mezelf (niet voor mijn partner)

Propere badkamer, goed verzorgd ontbijt, diner (buffet) zeer lekker, vlotte shuttle naar EuroDisney

Duur hotel met matig geleverde kwaliteit
    • Kid-suite met Toegang tot Zwembad

De kamer werd maar om de dag schoongemaakt, wat is absurd gezien de prijs van 270 euro/nacht Ook waren er verschillende zaken kapot, zoals de airco omkasting, de TV in het kinder slaapbereik en het achtergrondlicht, wat als nachtlampje dient. Werd naar aangeven ook niet gerepareerd. Het tapijt was bevlekt en is aan vernieuwing toe. Het ontbijt lijkt uitgebreid, maar heeft maar een zeer beperkt aantal producten van middelmatige kwaliteit Het zwembadwater was zeer warm, wat op een dag van 30 C beter wat verkoeling zou kunnen bieden. Ook was het zicht troebel, wat de hygiëne van het bad in twijfel brengt

De Pendeldienst van het hotel naar Disneyland is perfect en is gebruik van eigen vervoer niet noodzakelijk. Ruime kamer.

Uitstraling, personeel, ligging, shuttle bus
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Het eten in het hotel was duurder veel duurder dan dat het waard was (avondeten). Verder was het ontbijt koud, gekookte eieren waren koud, bacon was koud, weinig keuze, de geklutste eieren waren rond uit smerig. Verder was het hotel perfect, je moet er alleen niet willen eten

Uitstraling, personeel, ligging, shuttle bus

Massaal en niet zo ‘Magic’
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Heel massaal hotel, in de lange rij voor ontbijt als je na 9 uur komt. Hygiëne liet te wensen over, heel stoffige kamer en rokers negeren rookverbod door uit het raam te gaan hangen en peuken in de vensterbank achter te laten. Fijn uitzicht dus...

Ontvangst was heel plezierig en de ligging ten opzichte van Disney is echt ideaal. Mooi dat je (eco!) kunt kiezen om je kamer niet dagelijks te laten schoonmaken en je hiervoor een kleine verrassing krijgt.

De ligging en overdekt zwembad ter beschikking!
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Ontbijtbuffet was niet echt wat ik verwacht had. Hard gekookte eitjes waren uit een zak en tomaat steenharde schil. 1 brie ook niet echt smaakvol en 3 soorten goedkoop vlees.

De ligging en overdekt zwembad ter beschikking!

IDEAAL voor Disney

Geen bediening om een drankje buiten te benutten , zelfbediening met lange wachttijden.Alhoewel andere wel buiten bediend worden !!!! Gehele evacuatie van het hotel , s'nachts , door rokende klant op het 3 de verdiep.Evacuatie/communicatie liep mank.

Alles !

Groot hotel met alle comfort, vuile lakens in het stapelbed.
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Groot hotel met alle comfort, vuile lakens in het stapelbed. Kinderen voelen zicht thuis. Het buffet is klein en verzorgt maar niet veel variatie. Het vlees is uitgekookt en onvriendelijke ober die dacht dat we wegliepen terwijl onze zoon op het speelplein wilde vertoeven. Al bij al een hotel om dicht bij het park te vertoeven.

Ijsblokjes machine in gang.
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Slecht onderhoud en hygiëne... vuile toiletten in lobby. Zeer smerig toilet in zwembadruimte. Zwembad ook ondermaats van hygiëne...

Ijsblokjes machine in gang. Ideaal met warm weer. Kamers waren groot genoeg en leuk met circus thema.

De kamer is klein, maar gelukkig dat de bed heerlijk was.
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Het naam Magic circus lijkt me niet zo magic, jammer..

De kamer is klein, maar gelukkig dat de bed heerlijk was. De personeel was niet zo vriendelijk en niet zo behulpzaam. Locatie is ok, wij kunnen naar disneyland met hun shuttle bus (iedere 15 minuten).

• Kid-suite met Toegang tot Zwembad

-Weinig goede faciliteiten/amusement voor de allerkleinsten -Veel geld voor weinig amusement ih hotel zelf, hadden hier meer van verwacht voorbeelden die hey leuker zouden maken: een clown die langskomt, volledig ingerichte binnenspeelruimte om te klimmen, klauteren,...met glijbaan,.... - buiten mocht speeltuin groter zijn voor zo een groot domein - eten en drank = duur, zeker voor wat je maar krijgt

Vriendelijk personeel Hygiëne Dichtbij disney, gratis shuttlebus met goede verbinding

Prima verblijf voor jonge gezinnen en stelletjes.
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

De WC's bij de lobby waren nogal ranzig.

Aanbod van het ontbijtbuffet was prima, Ruime kamer, erg fijn dat er een klein koelkastje aanwezig was. Heerlijk bed!

Kamers netjes, frigo op kamer, badk zeer ok.
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

Kamers netjes, frigo op kamer, badk zeer ok. Het is een zeer groot hotel maar dit voelde niet hinderlijk aan. Ontbijt was rijkelijk qua aanbod. Ontbijtzaal aangenaam om, zelfs met zoveel mensen, rustig te eten. Leuk circus-interieur. Snelle check-in. Ons verblijf met de 2 kleinkinderen was geslaagd !(goed bed, locatie, service, ...)

De ligging en de kwaliteit van bijv bad en douche artikelen,...
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

De kamers zijn vrij klein Het hotel krijgt een nieuwe inrichting, wij vonden de originele circuskleuren passender

De ligging en de kwaliteit van bijv bad en douche artikelen, daarnaast de ruimtelijke sfeer op de begane grond (entree, hal, speelfaciliteiten)

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Leuk circushotel, doch de kamers verdienen een opfrisbeurt!
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

De hygiëne vd toiletten op de benedenverdieping. De lange wachtrij aan het ontbijt. De verouderde kamers.

Perfecte ligging om disneyland te bezoeken. Er is een shuttlebus voorzien.

mooi hotel, veel keuze aan het ontbijt buffet.
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

na het vuurwerk in Disneyland zijn er veel te weinig bussen beschikbaar, lange wachtijden, veel frustratie. beter met de wagen parkeren in het park!

mooi hotel, veel keuze aan het ontbijt buffet.

Vlakbij disneyland park zit.
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Haren van mensen in douches bij de zwembad.

Vlakbij disneyland park zit. En met shuttle bus naar disney toe kan rijden. Het hotelkamer ziet erg leuk gemaakt.

Zeer fijn hotel
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Ruime kamer met net sanitair. Klein koelkastje ideaal voor eigen consumpties te bewaren. Goed uitgebreid ontbijt. Prima aan te rijden vanuit Disneyland.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Perfect lokatie voor een bezoek aan Disneyland
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Perfect hotel als je met je kinderen naar EuroDisney wilt. Goed te bereiken, makkelijke shuttlebus, uitgebreid ontbijtbuffet, schone kamers, een Lobby die een fantastisch vermaak is voor de kinderen.

nooit meer!
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

slecht eten.onvriendelijke personeel(niet iedereen)slecht geregeld!paar speelgoedjes bij de lobby en iedereen moet het maar daar uitzoeken

helemaal niks!groot hotel maar niks waard.

Fantastisch propere hotel
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

We checkte in om 10u, we wisten dat we niet op kamer mochten, maar kregen ook geen verdere info. Maar de dame om 21u was wel uiterst vriendelijk om alle info en zelfs kado vr de kindjes te geven.

Lekker ontbijt met wit en bruin brood, fruit, groente, croissant, chocolade broodje, charcuterie, fruitsap... Niet lang moeten wachter voor tafel. Propere kamers, ruim genoeg, propere badkamer, goed bed en warme dons. Voldoende parking en op tijd shuttle van en naar park. Super zwembad maar wel geen tijd voor gehad.

Fijn hotel om te overnachten bij bezoek aan Disney parken

Water in de douche van 1 badkamer was lauw/ koud. Gelukkig hadden we een geschakelde familie kamer waardoor wij beschikking hadden over 2 badkamers.

Gezellig hotel met voldoende faciliteiten voor (kleine) kinderen. Prima locatie en erg vriendelijk personeel

Goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

Na sluitingstijd zijn de busjes altijd druk, maar rond deze tijd (mei 2018) waren er niet zo frequent busjes waardoor er echt trek- en duwwerk was voor er in te geraken. Vooral gasten voor het nabij gelegen B&B Hotel.

Wij hadden 1 kamer geboekt voor 5 personen en kregen 2 communicerende kamers met 2 badkamers, wat met 5 vrienden een enorme meerwaarde is! Een klein defect (water bleef in de gootsteen staan) gaan melden en werd onmiddellijk opgelost. Lekker ontbijt met voldoende keuze.

Wat mij enorm is meegevallen zijn de bedden.
    • Kid-suite met Toegang tot Zwembad

Wat mij enorm is meegevallen zijn de bedden. Een 2 persoons bed is hier Queensize (160cm breed) terwijl je bij de Disney hotels op 140cm breedte naast mekaar moet liggen. De matrassen zijn hier heel goed waardoor ik eindelijk eens heb kunnen doorslapen. We hebben al in alle Disney hotels gelogeerd en geen één daarvan heeft goede bedden. Het klinkt misschien stom maar als je uitgeslapen aan je tweede dag kan beginnen is dat een wereld van verschil. Wij kozen voor een verblijf inclusief ontbijt. De prijs valt goed mee terwijl je in de Disney hotels bovenop hun al hoge kosten nog eens € 25 per persoon mag bijbetalen voor je ontbijt. De Vienna House Magic Circus is wat mij betreft een topper.

5,5
    het voldeed, maar de titel Magic Circus Hotel... er was weinig magie
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

het zwembad, was erg klein. De receptie was rommelig het ontbijt karig (overigens wat er was was prima)

De locatie was perfect t.o.v. het Disney Park

• Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Vermijdt dit hotel! Per ongeluk was er een verkeerde datum ingegeven op booking.com Daarom boekte ik opnieuw met de juiste datum. Op geen enkele manier krijg ik mijn centen terug: geen annulatieverzekering=geld kwijt. Tot overmaat van ramp rekent dit hotel mij 2 keer de overnachting op de juiste datum aan. Niemand neemt de telefoon op en mails worden niet beantwoord. 1 Nacht in dit hotel heeft me €500 gekost. Meer dan een Disney hotel met inkom kaarten voor Disneyland.

Magisch
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

De verduistering in de kamer kon iets beter maar anders niks op aan te merken.

De bedden waren zeer comfortabel. Ontbijt was ook in orde. Ons reisdoel was Disneyland en het hotel lag maar 10 minuutjes van het park. Ook de gratis shuttlebus is een pluspunt.

Leuk jammer van de verbouwing
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

De verbouwing in het hotel was storend en we waren van te voren niet op de hoogte gebracht Want als we dat van te voren wisten waren we naar een ander Disney hotel gegaan omdat me dochter hee erg last had van de stof

Het ontbijt was heerlijk

Tophotel en locatie
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

alleen wat jammer dat je in een wachtrij staat om binnen te gaan in het restaurant

mooie en propere kamer, ruim genoeg voor 4 personen, ontbijt was heel lekker

Goede ligging, kind vriendelijk, netheid kamer en badkamer...

Geluid s'nachts van buiten, draaiende machines of airco? Airco op onze kamer werkte niet. Warme lucht in plaats van koude.

Goede ligging, kind vriendelijk, netheid kamer en badkamer zeer goed. Zeer goed ontbijt buffet.

Prima,goed hotel,zeker voor een paar dagen Disneyland Paris!
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Wij vonden de hotelkamer erg warm overal wel in het hotel,de airco werkte niet optimaal ,het was 25 graden in ons hotelkamer ,maar met de raam open was het prima om in te slapen.

Vriendelijke mensen,en ontbijt was heerlijk. Bedden waren goed .

• Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

1) Kamers en gangen benauwd, luchtkoeling op de kamers deed niks 2) Twee keer vals brandalarm in 3 dagen (!!) waarvan 1 midden in de nacht - en dat is met kleine kinderen geen pretje

1) Hotel wordt efficiënt gerund met accurate en correcte bediening 2) Ontbijt ruime keuze en smaakvol 3) De mogelijkheid van gezinskamers 4) Prijs

Dicht bij Disneyland!
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Het buffetrestaurant is echt veel te duur in verhouding tot wat je krijgt. Weinig keuze qua eten. Drankjes zijn niet inclusief en veel te duur! 5 euro voor een colaatje. Geen aanrader. Brandalarm ging midden in de nacht af. Kan gebeuren, maar totaal geen communicatie vanuit het hotel wat de oorzaak was en of de situatie (weer) veilig was. Uiteindelijk maar weer terug naar de kamer gegaan. Ook volgende dag geen info.

Dicht bij Disneyland! Gratis shuttlebus service naar Disney en station. Aansluiting met Parijs prima. Goed ontbijt. Klein maar mooi Zwembad. Goede bedden.

Veel keuze bij ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Er waren veel werken bezig in het hotel waardoor de circus ervaring er minder was. Het was zeer warm tijdens ons verblijf, 27 graden en op de kamer was geen airco. ‘S nachts was het dus zeer warm om te slapen.

Veel keuze bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Mooie accomedatie, mooi zwembad, prachtige achtertuin om te...
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Avondeten is niet goed en wordt opgediend in een soort lobby naast speelautomaten. Echt heel veel lawaai en gewoon veel te duur. Zwembad en Fitness waren eerst onvindbaar. Fitness was opeens dicht.

Mooie accomedatie, mooi zwembad, prachtige achtertuin om te wandelen, shuttlebus naar Disney ging heel vaak. Heerlijk ontbijt.

Het ontbijt in het hotel was goed verzorgd.
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Lucht verversing werkt niet. Het raam kon gelukkig wel open. Op de gang was erg warm en muf hierdoor. De kamer was niet erg groot.

Het ontbijt in het hotel was goed verzorgd. Gratis shuttle naar DLRP. Geluiddichte kamers.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Mooie locatie - ruime kamers - zeer vriendelijk personeel.
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

Kamer pas zeer laat beschikbaar! 2 uren in lobby rondgehangen. Tijd kon beter besteed zijn.

Mooie locatie - ruime kamers - zeer vriendelijk personeel. Praktische shuttlebussen! Lekker en uitgebreid ontbijt.

Heel leuk verblijf voor een bezoek aan Disneyland
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Werkzaamheden in de lobby Lawaai in de bar

Ontbijt was super Vriendelijk personeel Kamer is heel leuk ingericht Bedden zijn heel confortabel Geen last van lawaai in de kamer Receptie was dag en nacht open

Wanneer je er enkel moet slapen en voor de rest in Disneyland is het ok. Maar het is zeer basic.
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Het hotel is verouderd. Stukken van de meubelen, douchekop niet meer regelbaar, ... Het was mooi weer maar het terras was niet proper gemaakt, alles jong nog vol met vogelpoep en over lagen flesjes en vuilnis op de grond. De receptie wordt verbouwd dus die is niet toegankelijk. Er staat een tijdelijke receptie.

Het ontbijt is goed, wel zeer druk. Voor half 9 gaan eten anders lang aanschuiven aan de inkom.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de Disneyparken.
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Prijzig diner. (Door werkzaamheden in de lobby vrij veel tocht op de wellicht tijdelijke plaats voor diner.)

Uitzonderlijk uitgebreid ontbijt met talrijke etenswaren. Kundige staff in Disneystijl gekleed. Frequente shuttledienst, tot laat 's avonds, van en naar het station bij Disney Park. Goede bedden. Propere badkamer.

Boek geen kids suite ! Geld NIET waard.
    • Kid-suite met Toegang tot Zwembad

Drukte op het verdiep vd geboekte kids suite. Ook een Engelse scholengroep was daar blijkbaar beland. Uiteindelijk om 23.30 uur met een peuter van 2 jaar van kamer gewisseld gezien geluidsoverlast. Uiteindelijk AMPER geslapen.

Het aangename kader vh hotel. Het zwembad en de hygiëne.

Mooi hotel met mooie kamers, van alle gemakken voorzien
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

Er was een onaangename stank in de kamer. ze hebben geprobeerd dit te maskeren door met een spray te spuiten, maar de geur kwam later weer terug. De kamer naast ons rook echt heerlijk!

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Het avondeten was ook prima De kamers waren mooi en netjes ingericht, van alle gemakken voorzien

Upgrade naar een grotere kamer was mooi meegenomen.
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

De kamer was proper maar wel verouderd. Kasten vol krassen, handoekenrekje stuk, ... Ontbijt was uitgebreid maar de warme gerechten waren koud.

Upgrade naar een grotere kamer was mooi meegenomen. Vriendelijke ontvangst. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Fijn!
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

Iets verouderd maar er werd aan gewerkt .jammer dat het al niet klaar was wanneer wij er waren(maar er werd aan gewerkt )zwembad vuil:-(

Personeel en ontbijt niets op aan te merken!:-)

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Blijven terugkomen naar Disneyland en het Vienna House Magic Circus!
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Dit maal er voor gekozen om langer te blijven liggen 's morgens en even te ontspannen waardoor je toch een enorme drukte tegen komt in het restaurant bij het ontbijt waar het hotel soms moeite mee heeft om deze te verwerken. Maar we kozen er zelf voor om later te gaan, dus dit nemen we erbij. Andere keren altijd behoorlijk vroeg naar het ontbijt gegaan en hier geen last van gehad.

Zeer goede service aan de receptie ondanks een klein probleem met het inchecken. Direct een upgrade gekregen van onze kamer zonder enige bijkost! Ook met het management kunnen babbelen over groepsprijzen en kortingen bij het nemen van een groter aantal kamers!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Dicht bij Disneyland, de grote droom van onze dochter. Rest vd dagen er op uit op zoek naar cultuur
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Er was maar 1 restaurant open, ipv 2 plus een snackbar, met een matige kaart en buffet, vegetarische opties treurig. In de weide omgeving is niets te doen, dus een flink stuk rijden voor cultuur en normaal eten als je niet iedere dag een burger wilt. We zouden een groot 2persoons bed hebben, maar kregen 2 losse bedden. De fitnessruimte zou open zijn en allemaal toestellen hebben, echter het was een klein hok met maar een buikspierprop.

Dochter vond het zwembad leuk! Handig, de shuttlebus naar Disneyland.

Mooi hotel, zeker aan te bevelen voor gezinnen die Disney willen bezoeken.
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

Zwembadwater is te koud, en het zwembad is toe aan renovatie. Kapotte deuren of zelfs geen deur bij de kleedkamers. :(

Ontbijt is heerlijk. Kamers prima. We waren overdag in Disney, dus niet in het Hotel. Ideale pendelbusverbinding met Disneyland.

Het eten was lekker maar mocht meer zijn.

Kamer mocht groter.

Het eten was lekker maar mocht meer zijn. Goed bed, lekker op geslapen. Vriendelijk personeel en op 5 min rijden met de shutle naar het Disney park.

Eenvoudige accommodatie met vlotte verbinding naar Disneyparken

De bediening in het restaurant: het is lang wachten op een drankje ondanks dat er veel medewerkers zijn. We kregen een tafel voor vier terwijl we met vijf waren. De ene dag moest het ontbijt voor de kleinste betaald worden, de dag nadien bleek ze het gratis te krijgen. De kleedkamers en douches bij het zwembad waren niet 100% proper.

Mooie, nette kamer. Leuk zwembad. Pendeldienst naar Disneyland is heel handig. Vriendelijk onthaal.

De ligging van het hotel is super, gratis parking en een...
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

De kamer was verouderd. Er waren ook heel weinig stopcontacten, zoals bvb een stopcontact aan tenminste 1 kant van het bed is wel handig. Het ontbijt was ok maar het is eerder een basisontbijt, er was geen ruime keuze aan beleg.

De ligging van het hotel is super, gratis parking en een gratis shuttlebus naar de parken!

Super locatie om naar Disneyland Parijs te gaan met de...
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

Geen negatieve elementen ervaren tijdens ons verblijf

Super locatie om naar Disneyland Parijs te gaan met de gratis shuttle! Lekker ontbijt, leuke kamers, fijn dat wij als groep communicerende kamers konden nemen

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Leuk hotel met kinderen.
    • Kid-suite met Toegang tot Zwembad

Ze waren aan het verbouwen dus de ballenbak was gesloten. Vonden de kinderen wat minder...maar ach...we gingen voor Disney.

Kids suite geboekt. Ruime kamer, pastte nog makkelijk een kinderbed bij. De vorige keren hadden wij een standaard kamer en met 3 kinderen (waarvan 1 onder de 3) is dat toch wel erg krap. De kamer was schoon en netjes.

Ongevraagd upgrade gekregen :) dus heel blij!
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Het avondbuffet was gewoontjes...

Ongevraagd upgrade gekregen :) dus heel blij! Kamer was netjes. Badkamer was proper en er waren doucheproducten aanwezig. Je moet wel op tijd gaan ontbijten als je wachtrijen wil vermijden. Uitchecken ging supersnel!

Geen 4 sterren waard

Inkom in hotel viel tegen, veel lawaai van verbouwingen. Het personeel kon vragen rond faciliteiten niet beantwoorden Heel dure dranken in de bar die tevens ondermaats van kwaliteit waren. Eten van roomservice van andere kamers bleef uren op de gang staan Weinig uitstraling Dag nadien logeerden we in Disney in een 3sterrenhotel dat veel veel beter was. Geen aanrader

Het ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Fijn hotel voor gezinnen, dicht bij Disneyland
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Vooraf doorgegeven wensen worden niet gelezen (kinderbed, rustige kamer), kamer lag vlak bij lift en dus veel lawaai van gasten tot 's avonds laat, 's ochtends gewekt door rammelende karren van poetsploeg. Overdag lawaaihinder door werken in het hotel. Zwembad vrij koud (water + omgeving). Inkomhal staat vol te betalen speelautomaten e.d., moeilijk om kinderen van af te houden.

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer, douchegel/shampoo/handzeep voorzien, comfortabel en ruim bed, zeer beleefd en behulpzaam personeel, vlotte shuttle-verbinding naar Disneyland, gratis parking, eenvoudig zwembad

Heerlijk voor gezinnen met jonge kinderen.
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Ons kamer was zeer ruim enkel stonk het wel heel erg muf, vooral omdat ik zwanger ben had ik er meer last van. Voor de rest was het super!

De personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Slaapverblijf om naar Disney te gaan
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Kamer aan de lift, waardoor er last was van de lift die constant omhoog en omlaag ging. Plus het opengaan van de rechterlift piepte behoorlijk hard, maar we laten daar onze disneyuitstap niet voor verpesten. Blijft een goed hotel!

Prettig verblijf
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Zeer traag personeel zorgt voor onnodige drukte. Prijs van eten of bakje koffie is 2x zo hoog als in Disneyland of midden in Parijs! 15€ voor een drOetker pizza kan echt niet.

Lekker ontbijt, gezellige sfeer.

Goede uitvalsbasis om zowel Parijs als Disneyland te bezoeken
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Personeel aan de snackbar was niet vriendelijk: er konden geen munten gewisseld worden aan de bar voor de speelautomaten. De rest van het personeel was heel beleefd.

Ruim ontbijtbuffet en veel automaten in de speelhal. Leuk voor de kids. Gratis wifi op de kamer. Ruime gratis parking vlakbij het hotel.

De ligging van het hotel viel heel goed mee.
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Jammer dat het hotel, eetzaal en kamer afgeleefd aan tonen, zeker voor een 4 sterren hotel dat zou beter kunnen!

De ligging van het hotel viel heel goed mee. Er zijn gratis pendelbussen naar het park en die waren goed. je kan altijd wel iets vinden dat niet goed is maar over het algemeen is het ontbijt goed en gevarieerd. Het personeel was zeer vriendelijk!

De circus stijl is leuk gedaan en compleet doorgevoerd met...
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Kamer werd matig schoongemaakt. Shuttle service was erg druk (wachten op de bus met kleine kinderen en een buggy is toch wel een gedoe hoor). Badkamer had schimmel en het handdoeken rek zat los.

De circus stijl is leuk gedaan en compleet doorgevoerd met diverse mooie oude posters, foto’s en schilderijen. De hal bij de bar is leuk voor kinderen met diverse speelapparaten (helaas meeste wel tegen betaling) Ontbijt is prima; diner buffet ook prima (toetjes met name goed)

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Gezellig en goed uitvalsbasis voor disneyland
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

De prijzen van de drank zouden wat lager mogen zijn.

De locatie was zeer goed. Beleefd personeel, super vriendelijk. Eten, zowel ontbijt als avond eten was in buffet vorm. Verzorgt en lekker

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Nette kamer
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Het is wat rumoerig dus de isolatie zou iets beter mogen.

Leuk hotel, genoeg ruimte in onze 2-persoonskamer en een leuke badkamer. Alles was goed schoon. We hebben het ontbijt in het hotel genoten en daar was meer dan genoeg keuze.

Prima hotel voor met kinderen en goede service.
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

verwarming stond erg warm (24 graden) en was niet in te stellen. Raam open voor de nacht was de oplossing.

Mooie kamers en erg kindvriendelijk. Prima eten en lekker dicht bij Disney.

Het ontbijt was héél uitgebreid en lekker.
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

De kamer is wel een beetje klein.

Het ontbijt was héél uitgebreid en lekker. Een dikke pluim hiervoor. De hygiëne van de kamer waren ook héél goed. Weinig geluidshinder in de gangen.

• Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Het personeel met name de barmedewerker : Emerick was zeer onbeschoft Het bad was flink beschadigd. Roomservice deed het niet Geen minibar staat wel in de booking En in eerste instantie kregen we de verkeerde kamer

Dichtbij Disneyland

Geweldig hotel met lekker ontbijt, ruime kamers met grote...
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

De gratis schuttlebus kan erg druk zijn.

Geweldig hotel met lekker ontbijt, ruime kamers met grote bedden en een bad, voldoende faciliteiten en dichtbij Disneyland Parijs.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel.
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Ik vond de incheck niet echt snel gaan. Ondanks het vele personeel . Maar vond het niet storend voor mezelf.

Het ontbijtbuffet is prima. Goed en redelijk veel.

Prima verblijf, dichtbij Disney en lekker uitgebreid ontbijt
    • Torensuite met Toegang tot Zwembad

Benauwdheid in de kamers. Kastdeur stuk.

De ruimte en warmte in de torensuitte. Elke dag schone handdoeken. Heerlijke grote kingsize bedden en fijn beddengoed !

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Leuk adres voor een super gezellige uitstap naar Disney!
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

De badkamers worden ouder en hebben onderhoud nodig. Oudere badkamers schoonhouden is moeilijker! Verder kan je zien dat het veel gebruikt wordt.

De ligging van het hotel! De shuttle bus stopt voor de deur!

Leuk hotel voor paar dagen naar Disney te gaan.
    • Communicerende Kamers voor Gezinnen - Toegang tot Zwembad

Overschot aan eten bij het ontbijt.

Ontbijt was heel goed. Hotel is echt een kinder hotel. Bedden waren goed. Klein koelkastje en koffie en thee faciliteiten. Kluisje op de kamer. Kleine 10 min van Disney af. Jammer dat de eerste dag de kamer bij terug komst niet was schoongemaakt. Er hing een zakje met pepermuntjes aan de deurknop. 🤣

• Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Onder het bed was het niet heel schoon maar het bed en badkamer gelukkig wel.

Voor de kinderen was het een feest om in een stapelbed te slapen wat leek op een circustent

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Kamers niet schoon.
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Kamers niet schoon. Erg droge lucht, Als je kussen vies is draaien ze de volgende dag gewoon het kunnen om !! 2 nachten geboekt . Na de 1 e nacht weg gegaan ! Als ze de kamers beter schoon maken is het netjes

Redelijk
    • Familiekamer met Toegang tot Zwembad

Wachttijden in restaurant bij ontbijt. Tafels waren al lang leeg, maar werden niet snel afgeruimd, waardoor een lange rij ontstaat.

StapelBed afsluitbaar door een gordijn.

leuk hotel!
    • Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

het water in de douche was niet erg warm, kluisjes bij het zwembad waren moeilijk op slot te krijgen, ik raad aan om vroeg te gaan ontbijten, anders staat er een lange rij.

de lobby met de pooltafels,grijpers en racemachines waren leuk, ontbijt was lekker, bedden slapen lekker, aardig personeel, zwembad was ook een pluspunt