Beoordelingen over Hilton Paris La Défense 4-sterren

2 Place La Défense, 92800 Puteaux, Frankrijk

#9 van de 13 hotels in Puteaux

6,4

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Mooi hotel, prima locatie voor zaken maar er is veel ruimte voor verbetering.
    • Deluxe Familiekamer

Rekening van € 75,- van bar (op mijn kamernummer) die ik niet had gebruikt. Terugboeken ging vriendelijk maar koste veel tijd. Wifi is erg traag. Kamers ok maar douch was zeer klein, lekte en kan echt niet in een hotel met deze uitstraling.

Locatie. Vriendelijk personeel

ok
    • Kamer met Kingsize Bed

ik had wat moderners verwacht voor een hotel in La Defense

eenvouidige kamer; goed bed; goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima hotel voor bezoek aan Parijs!
    • Kamer met Kingsize Bed

Donkere kamer door weinig buitenlicht.

Ligging, vriendelijk personeel en ontbijt

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

De matrassen zijn afschuwelijk slecht.

De matrassen zijn afschuwelijk slecht. Ik ben meermaals per maand in een hotel; een hotel waar een gast 3 nachten met ontbijt betaalt en daarnaast ook nog apart moet betalen voor wifi op de kamer, kom ik niet meer tegen. Hilton Parijs dus wel.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

De bereikbaarheid was super.

Zowel de prijs, service als de geserveerde dranken en maaltijden waren van minderwaardige kwaliteit. Echt een viersterrenhotel onwaardig. Bovendien is La Défense een zakenbuurt. Dat impliceert dat het er 's avonds doods is maar evenzeer horden druggebruikers aantrekt die het veiligheidsgevoel helemaal niet positief beïnvloeden. 's Morgens is het dan ook een vieze en vuile buurt: bedenkelijke figuren die rondzwerven, graffiti overal, hinderlijke geuren van menselijke oorsprong en vooral heel wat afval op de grond.

De bereikbaarheid was super. De kamers waren goed en de bedden waren comfortabel.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Locatie was goed in een grote winkelcentrum.

Heel erg moeilijk om de hotel te vinden met de navigatie. We hebbn zeker 40 minuten rondjes gemaakt omdat de navigatie herkent de plaats niet nergens borden of naam van de hotel. Badkamer was niet echt schoon. En je moest 20 €betalen voor wifi in je kamer, dat heb ik nog nooit meegemaakt in ander hotels.

Locatie was goed in een grote winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

Mooie ruime schone kamer en badkamer en heerlijk uitgebreid...

Betalen voor internet gebruik, vind ik niet meer van deze tijd. Gelukkig kun je wel gratis internetten via het winkelcentrum maar dan moet je in de lobby zitten. Dat er geen ramen naar buiten open kunnen; het hotel is inpandig.

Mooie ruime schone kamer en badkamer en heerlijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

De man van de bagage vond ik super vriendelijk!

Ik vond de vrouwen achter de receptie heel onvriendelijk. Ze waren heel erg neerbuigend naar jonge meiden zoals ik terwijl ik ook een klant ben. Verder vond ik de bagagedrager super vriendelijk en de kamermeisjes.

De man van de bagage vond ik super vriendelijk! De kamers waren heel schoon en goede temp..

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Heerlijk bed, ruime kamer, goede locatie.

Betalen voor wifi is altijd jammer, al kon je in de kamer het gratis wifi van het winkelcentrum ontvangen.

Heerlijk bed, ruime kamer, goede locatie.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

vriendelijk personeel