Beoordelingen over Holiday Inn Dijon Toison D'or 4-sterren

1 Place Marie de Bourgogne, 21000 Dijon, Frankrijk

#11 van de 45 hotels in Dijon

De bedden

Zeer onvriendelijk personeel. Onvoldoende ruimte in familiekamer. We hebben onze tafel zelf moeten dresseren tijdens ontbijt en niet kunnen eten s avonds omdat het zogezegd volzet was terwijl de helft van de tafels vrij waren. Wij waren daar met 2 kleine kinderen die geen avondeten hadden en de restaurants in omstreken waren eveneens gesloten. Het personeel van het restaurant was vreselijk onvriendelijk en onbeleefd! Echt geen aanrader

De bedden

Kamers met zicht op zwembad heel goed zowel comfort, zicht,.
    • Superior Kamer

Kamers met zicht op zwembad heel goed zowel comfort, zicht,... Met de extreme warmte buiten was het fijn om op een gekoelde kamer aan te komen. Eten en bediening restaurant super alsook het ontbijt de dag erna. Kortom, zeker aan te bevelen.

Voldoende

Was allemaal prima, maar de prijs in verhouding tot wat je krijgt is behoorlijk hoog. Ik weet niet of ik hier nog een keer zou overnachten. Voor 125 euro per nacht verwacht je meet comfort/luxe.

Heerlijk overnachten in een mooie design omgeving

Ontbijt had iets ruimer opgezet kunnen worden.

Het hotel ziet er prachtig uit! De bar is goed, restaurant was toen wij er waren gezellig druk. Leuke afscheidingen waardoor er eigen ruimtes zijn gecreëerd. Voor ons was het buiten te koud maar het zag er goed uit. Een (klein maar fijn) zwembad met een terras (foto's geven een goede indruk; je zit tussen het hotel en een met planten begroeide muur in). Kamer was goed; lekkere douche. Voldoende parkeermogelijkheid. Wat betreft het restaurant eten de kinderen (dacht tot 12 jaar) gratis mee. Evenals het ontbijt. Wij zijn er 1 nacht geweest, onderweg naar ons vakantieadres.

goed, uitgezonderd sukkel aan balie

Diner s'avonds, met fles wijn à 50 € (winkel 10 - 15 €)-helft naar kamer, verdwenen door kuisploeg, aanmelding bij desk, man deed niet meer dan zich te exuseren, ik naar Dijon en aankoop nieuwe fles.

onbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Viel wat tegen

We hadden een kamer met zicht op daken van shoppingcenter . Airco werkte niet, kamer was te warm. Met raam open geslapen, maar heel de nacht lawaai van airco op de daken.

Ruime kamer, goede bedden. Vlakbij tram om Dijon te bezoeken ( 1,30 per ticket ) Ontbijt was goed. Shoppingcenter met verschillende restaurants .

Vlak bij de snelweg, maar zonder dat je het gevoel had dat...

Vlak bij de snelweg, maar zonder dat je het gevoel had dat je vlakbij de grote weg zat. Voor een overnachting hotel op doorreis naar het zuiden een prima plek

Prima hotel voor een overnachting. De faciliteiten stellen niks voor.
    • Classic Vierpersoonskamer

De faciliteiten zoals aangeboden vallen tegen. De bar is exorbitant duur (10 euro voor een glas wijn waarbij het glas vies is en voor een 1/4 gevuld), het restaurant idem en oogt ongezellig. De speeltuin voor de kinderen is ver weg gelegen en heel aantrekkelijk gefotografeerd. In werkelijkheid is het een kleine vieze ruimte.

Prima hotel op de route naar het zuiden, gelegen aan een groot winkelcentrum met eetgelegenheden. De kamer was prima (niet bijzonder).

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

aangenaam verblijf uitstekend voor 1 nacht als tussenstop of voor meerdere voor bezoek aan Dyon

geen opmerkingen

Als tussenstop een prima ligging, gelegenheid tot een korte shopping en verbruik in het naast geleggen winkelcentrum. Hotel was prima

We keren terug....
    • Superior Kamer

Reeds 2 keer enige opmerking over het ontbijt... Vorige keer te druk en ondanks enorme inspanning van het personeel nogal chaotisch, nu, tegenvallende kwaliteit van warm aanbod, eieren, spek.... Nochtans herhaaldelijk zeer goede ervaringen bij het diner...

De ligging en de infrastructuur.

Teleurstellend.

Het personeel kwam ongeïnteresseerd over. We moesten heel lang wachten voordat de bestelling in de Brasserie was opgenomen en mijn Ceasar's Salad was gewone sla met tomaat, uien, veel kaas (geen parmezaan), veel kip en weinig saus.

Het bed sliep goed.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Zou het niet nog eens doen
    • Classic Vierpersoonskamer

Zeer basic. Airco blies koud ondanks het op 23 graden stond. Bad artikelen stelde niets voor, ondanks er veel gevraagd werd voor een gezinskamer en geen ontbijt erbij inbegrepen voor zoveel geld

Warme ontvangst

Als kamertemperatuur goed te regelen is en personeel adequaat handelt, is het een prima verblijf.

Kamer was nog niet beschikbaar na inchecktijd, moesten half uur wachten. Konden id bar koffie drinken op eigen rekening...niemand id bar dus weer wachten... airco id kamer stond op 28 gr. en liep op tot 30 gr. ipv naar 18 gr. Na 4x bellen met receptie en bezoek van 2x een medewerker (we kregen telkens een ander technisch verhaal te horen) konden we pas rond 17 u. een andere kamer krijgen! Dat was zo’n 2 u. later....kregen nu de koffie vh htl. aangeboden...😝 Kortom: veel ergernis en verloren tijd en warmmmmm pffffff. Hadden hierdoor geen tijd en zin meer om naar de sauna te gaan, was ook niet meer nodig.... De receptie heeft onze klacht aangehoord maar er werd verder niets mee gedaan bv de manager erbij halen en wij wilden geen ergernis en tijd meer verliezen op onze doorreis. Tip: personeel beter laten inspelen op calamiteiten.

Ontbijt en diner prima! Naast het htl. een groot mooi aangekleed winkelcentrum met horeca.

Prima doorreis hotel

De airco stond op een vaste temperatuur van 24 graden waardoor er warme lucht de kamer in kwam. Het raam kon maar op een kier open waardoor het erg benauwd was. De kamerprijs is wat aan de hoge kant voor wat je ervoor krijgt

Ligging hotel; vlakbij snelweg Prima kamer

Ontspannen verblijf in een super hotel!

Ideale ligging vlakbij de autosnelweg. Veilige afgesloten parking. Mooie ruime kamer en badkamer voorzien van alle comfort. Lekker en uitgebreid ontbijt met verse producten. Avondeten kan in het restaurant van het hotel : zeer lekker en goede bediening. Hotel ligt ook naast groot winkelcentrum, en tegenover een park. De tram stopt aan het hotel, en brengt je naar het centrum van Dijon.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Top hotel voor overnachting richting het zuiden van Frankrijk

niks, zou het hotel aan iedereen aanbevelen

mooi gerenerveerd hotel naast een gigantisch groot winkelcentrum. Aparte parkeergelegenheid voor hotelgasten en deze is goed verlicht. Kamers zijn mooi en ruim en met nespresso apparaat. Dineren hebben we in het winkelcentrum gedaan, ontbijten wel in het hotel. Prima ontbijt met veel keuzes en alles werd constant aangevuld.

Uitstekend hotel, mooie kamers.

Uitstekend hotel, mooie kamers. Goed restaurant, mooie bar, mooi zwembad, gratis sauna, hammam en parking. Vlak naast groot winkelcentrum en tramhalte, dat compenseert het feit dat het hotel ver uit het stadscentrum ligt.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima verblijf als tussenstop ri het zuiden.

Eerste kamer die we kregen was klein en airco deed het niet, maar kregen hele mooie kamer als alternatief.

Goed ontbijt, kinderbed was keurig geregeld, naast groot nieuw shopping center waar je ook leuk kan eten 'savonds.

Prima stadshotel, schoon, zwembad, prima ontbijt en goede bedden.

Directe verbinding met de stad, tram voor de deur en naast een groot winkelcentrum. Tevens ook zwembad. Prima bed en praktisch ingedeelde kamer. Prima stadshotel.

gemakkelijk bereikbaar, dichtbij tramstation - directe...

Op de site booking.com kan men niet zien welk type bed men aanbiedt - er staat gewoon "1 extra groot tweepersoonsbed", we vragen in "Speciale Verzoeken" een bed minstens 180 cm breedte; echter het hotel leest de "Speciale Verzoeken" niet. Ter plaatse bleek het bed 160 cm breed (queen). Toen we vroegen om ons te helpen was de reactie aan de receptie jammer genoeg onvriendelijk, brutaal en arrogant. Dit kan te wijten zijn aan onervarenheid, wellicht ontmoeten we bij een volgende gelegenheid een vriendelijker persoon. Tevens zijn bepaalde onderhoudswerken noodzakelijk, zie foto's. Betaalde prijs verblijf : 172 € 1 nacht ontbijt incl.

gemakkelijk bereikbaar, dichtbij tramstation - directe verbinding met centrum

• Beoordeeld op: 16 september 2017

super. Een aanrader voor de tussenstop van of naar het zonnige zuiden
    • Superior Kamer

niks te klagen. uitstekende locatie.

ruime kamer , goed bed, ruime schone badkamer. Zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt. uitstekende locatie met ruime in- en uitcheck mogelijkheden. Winkelcentrum met restaurants en veel kledingzaken binnen 1 minuut lopen.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

• Superior Kamer

Check out drie keer creditcard laten zien, terwijl alles via booking geregeld.

Modern hotel met up to date faciliteiten. Zowel in als net buiten hotel uitstekende eetgelegenheden. Verder parkeren super ook met kleine trailer. Daarnaast WiFi goede kwaliteit

zeer kleine badkamer waar maar 1 persoon kon staan of zitten (wc); de avond van onze aankomst was er geen plaats in het restaurant wegens een bijeenkomst van eigenaars van Triumph-oldtimers. Was jammer, maar gezien de prijslijst (veel te hoge prijzen voor doorsnee schotels) toch nuttig; algemeen voor het verblijf was de prijs/kwaliteit veel te hoog; ook ligging viel wat tegen: ong 15min om snelweg Metz-Lyon te bereiken

ruime kamer met 2 dubbele bedden; ruime parking van het hotel; vlak naast een groot en modern shoppingcenter; openbaar vervoer (tram en bus) vlak voor de deur; erg vriendelijk personeel

oke
    • Classic Vierpersoonskamer

Er zat behoorlijk wat schimmel in de badkamer na een oude lekkage, dat was ronduit vies. ik ben er maar 1 nacht geweest daarom verder geen werk van gemaakt

naast een groot winkelcentrum

Prima hotel voor een gezin op doorreis in Frankrijk

Hotel is gelegen in een buitenwijk naast een shopping mall - prima voor overnachten maar 's avonds te voet wat donker en stil. Ontbijt was duur en erg druk - wij kozen er daarom voor om even in de shopping mall te ontbijten.

Perfect hotel voor een gezin op doorreis in Frankrijk. Goed te bereiken, ruime en veilige parkeergelegenheid en op loopafstand van een grote shopping mall. Leuk klein zwembadje waar de kinderen even kunnen afkoelen terwijl je een drankje drinkt. Verschillende restaurantjes in de buurt. Tram voor de deur waarmee je snel naar het centrum kunt.

Prima hotel, zeker aan te raden voor reizigers met of zonder kinderen op weg naar het zuiden.

De laadpunten voor elektrische auto's in de parkeergarage van het naastgelegen winkelcentrum hebben geen type 2 contactdozen en zijn dus niet te gebruiken voor buitenlanders met een elektrische auto. Het hotel heeft geen eigen laadpunten.

Prima ontbijtbuffet, de kamer en badkamer waren zeer schoon, gratis parkeren en een tramhalte voor de deur. Het personeel is zeer vriendelijk en het inchecken was professioneel en gastvrij.

Prijs/kwaliteit beneden alle peil, geen 4 sterren waard

- Kamer: vloerbekleding nat ?, overal stof, schimmel in badkamer, tweepersoonsbed 1 maakte ondefinieerbaar geluid als je erop ging zitten/liggen, tweepersoonsbed 2 klapte gewoon helemaal naar voor als je aan voeteinde ging zitten, zelfs bij kinderen (onvelig). Gammel meubilair Kamer is 4 sterren onwaardig - Bij afrekening werd er 50 euro te veel aangerekend, hier moeten op wijzen en prijs werd aangepast

+ Goede locatie, vlakbij winkelcentrum met allerlei eetgelegenheden (aantal open tot 22u.) - Ontbijt niet speciaal maar alles wat nodig

Prima ontbijt, goede ligging met gratis parkeermogelijkheid...
    • Classic Vierpersoonskamer

's Nachts hoorden we een brom/zoemtoon die elke paar minuten weer opnieuw aanging. Hierdoor helaas niet optimaal geslapen in dit verder prima hotel.

Prima ontbijt, goede ligging met gratis parkeermogelijkheid en tramhalte voor het hotel.

Het ontbijt was genoeg.

Kamer en badkamer prima maar uitzicht verschrikkelijk hadden een kamer op de 6e verdieping keken uit op bovenkant winkelcentrum met alleen maar grote pijpen en airco's Kamer 622.Maar 14 dagen terug hadden we kamer 222 u raad het al er precies er een paar verdiepingen onder. Als je de gordijnen open had keken de mensen die op terras cafe/restaurant bij je naar binnen.

Het ontbijt was genoeg.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Alles was in orde.
    • Classic Vierpersoonskamer

Onze wagen zat vol met vakantiespullen. We voelden ons niet zo veilig om de auto zo achter te laten aangezien er geen hekken rond stonden. Eerder hebben ze al eens aan een hotel ingebroken in onze auto.

Alles was in orde.

Prima accomodatie op doorreis naar vakantiebestemming v.v.
    • Classic Vierpersoonskamer

Consumpties waren ontzettend prijzig. Restaurant in zelfde gebouw was gesloten. Alleen restaurant van het hotel was open.

Prima bereikbaar, mooi zwembad. Tram voor de deur en binnen 10 minuten in centrum Dijon.

Geweldig! Op de metro gestapt en binnen 5 minuten in hartje Dijon.

Geweldige saunaruimte die je privé kan gebruiken. Mooi buitenzwembad sfeervol aangekleed. Ontbijt was super. Parkeren op terrein van hotel dus ideaal voor de doorreis. Wij zijn met de metro (stopt voor de deur) naar Dijon geweest. Heerlijk gegeten daar en de moeite waard qua binnenstad. Er zit een winkelcentrum achter het hotel met zelfs de primark. Voor ons zeker een hotel die wij vaker zullen aandoen.

Hotel met veel faciliteiten

De prijzen voor eten en drinken in het restaurant waren erg hoog. Met 2 kinderen op een kamer was erg krap. Voor 1 of 2 nachten natuurlijk wel te doen.

Moderne kamers, uitgebreid ontbijt. Openbaar vervoer voor de deur en winkelcentrum naast het hotel. Voor de kinderen heerlijk want ze konden sporten incl zwemmen. Groot park aan de overkant van het hotel wat fijn was voor de kinderen en de hond.

zeer prettig

niet echt.

nette locatie, fijne parkeergelegenheid. Binnenstad is gemakkelijk te bereiken doordat de tram stopt voor het Hotel. Mooi modern winkelcentrum direct achter het hotel. Vriendelijk personeel en prima ontbijt.

Zeer snelle check-in wat ik ten zeerste apprecieer.

De prijzen van drank in de bar blijven ontzettend duur wat zeer vervelend is als je na het eten nog iets wil drinken om de tijd te doden. Dit is de derde keer dat we in dit hotel verblijven. De kamerprijzen stijgen jammer genoeg ieder jaar...

Zeer snelle check-in wat ik ten zeerste apprecieer. Uitgebreid en lekker ontbijt. Dit hotel is ideaal voor een korte overnachting op weg of terugkomende van het zuiden. Parking vlak voor het hotel, zeer mooi winkelcentrum vlak ernaast. Ideaal om even met het gezin door te wandelen en iets te eten.

Prima maar prijzig.

Prijzen restaurant en ontbijt

Restaurant is prijzig, maar de brasseriekaart is te doen. Ontbijt is veel te duur (€ 19 pp extra). In de shopping mall naast het hotel ontbijt je met z'n vieren voor dat bedrag. Keurig hotel met vriendelijke medewerkers.

Net naast het hotel heb je een winkelcentrum met een primark.
    • Classic Vierpersoonskamer

Het ontbijt vonden we echt niet kunnen. Het fruit was al bruin. Sinaasappelsap moest je zelf persen, alles hing vol. En het duurde dan ook lang. Beetje te prijzig voor wat het was. Weinig keuze!

Net naast het hotel heb je een winkelcentrum met een primark. dat vonden we we wel leuk!

Slechte ervaring

Wij hadden dit hotel geboekt als doorreis hotel. Op de site van bookings.com krijgt dit hotel als classificatie 4 sterren dit hotel is echter 3 sterren (teleurstellend) Prijs kwaliteit verhouding komt niet overeen. Schimmel op het plafond in de badkamer waar overheen was geschilderd, rook erg muf. Kluis werkte niet, kon niet gerepareerd worden, harde krakende bedden, kamer lijkt groter dan in de werkelijkheid. Ontbijt was prima. Enorm slechte ervaring in het restaurant! Kinderen kregen een broodje vooraf wij gaven aan er ook graag eentje te willen. Onbeschofte dame in de bediening van het restaurant gooide een broodje hard op ons bord. (Bleek achteraf alleen voor kinderen te zijn, wij gaven aan er voor te willen betalen.) Praat daarna zichtbaar voor ons met de manager die komt vervolgens komt vragen of wij een probleem met de serveerster hebben! Vervolgens 2x kip met doperwten puree besteld als hoofdgerecht. Wij kregen kip waar nog rauwe stukken tussen zaten aangegeven bij de zelfde serveerster ze nam vervolgens verbaasd onze borden mee terug naar de keuken. Nadat wij onze borden terug kregen merkte wij vervolgens op dat alleen het rauwe stuk van ons bord was verwijderd. Spraken onze verbazing uit en vroegen om de manager. Aangegeven dat wij dit niet gaan eten en dat het gevaarlijk kan zijn ivm kruisbesmetting ze begrepen er niks van er werd geen actie ondernomen. Dit hotel is op zich prima als doorreis hotel mits je niet teveel verwachtingen hebt maar eet daar niet mits je verder met een voedselvergiftiging op reis wilt.

Ontbijt was prima

Shopping center vlak naast het hotel.

Werking van de lift: traag, veel te klein voor te veel mensen. Je moest erg lang wachten op de lift. Veem te druk hotel met veel te veel volk voor ons. Airco slecht afgesteld in ganse hotel. Temperatuurverschillen om onwel van te worden.

Shopping center vlak naast het hotel.

Mooi en net hotel.
    • Classic Vierpersoonskamer

Receptioniste sprak rap frans terwijl ze prima engels kon maar begon telkens in rap frans. Verder alles prima

Mooi en net hotel. Goede ligging. Shopping mall ernaast is zeker de moeite waard. Nette comfortabele kamer. Lekker ontbijt

Het was een lekker en gevarieerd ontbijt.

Geen extra producten in de badkamer. Het hotel had zich in ons ogen niet voorzien op het drukke weekend waardoor de service in het restaurant tegen viel. Lange wachttijden!!!

Het was een lekker en gevarieerd ontbijt. Zwembad en extra speel zone voor de kids.

Prima doorreishotel

Ontbijt voor 17 pp te duur voor wat t is, thermoskan koffie en weinig keuze in beleg. Kinderen dan wel weer gratis.

Prima doorreis locatie. Hotel ligt naast shoppingmall en centrum Dijon is eenvoudig met de tram te bereiken.

Prima tussenstophotel op reis naar of van het zuiden

Bed viel klein uit voor 2 volwassenen, maar is onvoldoende als reden om dit hotel voor een kort verblijf niet te boeken.

Lekker ontbijt, ideaal hotel als tussenstop. Groot winkelcentrum naast hotel is leuk meegenomen.

Net, standaard hotel, met goede ligging tov snelweg en centrum stad

Grootte en ligging zwembad. Op de foto's lijkt het groter. In het echt niet aantrekkelijk genoeg om gebruik van te maken.

Locatie. Metro naar centrum en zeer groot shoppingmall voor de deur.

Hotel ideaal voor op doorreis, kortbij de snelweg, met goed...

niets op aan te merken

Hotel ideaal voor op doorreis, kortbij de snelweg, met goed restaurant en mogelijkheid om bij het hotel de tram te nemen naar de stad

Hele fijne tussenstop

De prijzen van de drankjes aan de bar van het hotel waren erg hoog. € 24,- voor wijntje, biertje en 2 fris.

Wij zijn hier met ons gezin ( 2 volwassene en 2 kids van 8 en 2 jaar) geweest als tussenstop op weg naar de Ardèche. Het was een heerlijke tussenstop. Fijn even afkoelen in het zwembad, heerlijk geslapen en een lekker ontbijt gegeten.

spijtig dat ze niet antwoorden als je een vraag stelt via booking.com

Ik had via booking.com gevraagd naar een kinderbedje. Hierop heb ik geen antwoord gekregen. Eens aangekomen kreeg ik melding dat er geen bedje meer was. Pech voor ons! Ik vond dit ondermaats.

Modern hotel, propere kamers.
    • Classic Vierpersoonskamer

Het was maar 1 overnachting, dus niets negatiefs te vermelden.

Modern hotel, propere kamers. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Ontbijt was van 7 tot 11, vonden we super omdat we pas laat ingecheckt waren. Het personeel was vriendelijk en professioneel.

Fabriek!!

Sfeerloos hotel. Zwembad zeer klein en ongezellig. Tuin die je geen tuin kunt noemen. Uitzicht op de airco's van nabij gelegen grote shoppings mal. Deze kamer is zelfs duurder . Harde matrassen. Erg duur half kopje koffie( cappacino) €6 en ongeïnteresseerd personeel zagen je in de bar zitten maar duurde lang voor ze je bestelling opnamen. Wederom vragen ze voor ontbijt veel geld, zat vroeger in de kamer prijzen bij de hotels. Dus geen gebruik van gemaakt. Kortom op de site ziet het er mooi uit maar voor ons viel het erg tegen. Hadden spijt dat we daar hadden geboekt. Ondanks de lovende recenties bij Booking.com.

Kamer oke . Koffie thee faciliteit was goed. Maar niet in alle kamers.

Flinke tegenvaller van 76 euro. Slechte service
    • Classic Vierpersoonskamer

Ik heb een kamer geboekt met gratis ontbijt. Toch moest ik bijbetalen voor het ontbijt. Later geklaagd bij de receptie maar die verwezen mij naar Booking com

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Meer van verwacht

Bar is erg duur: 6 euro voor een gewone thee. Op de booking-site was sprake van een gratis tram naar het centrum maar daar was het personeel zelf onvoldoende van op de hoogte. Bleek uiteindelijk om een enkel ritje te gaan dat je terugbetaald kon krijgen.

Ruime parkeergelegenheid voor het hotel. Tram stopt voor het hotel en brengt je in een kwartier naar het centrum. Mooi terras buiten, waar je het ontbijt kunt nemen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Aangenaam maar prijzig om met 4 te verblijven.
    • Classic Vierpersoonskamer

Ik vond het ontbijt eigenlijk niet zo heel vers en niet zo uitgebreid. De koffiekoeken waren mals, brood was hard, voor de rest was er niet zo heel veel. Voordien hadden we een hotel bezocht waar pancakes, verschillende soorten boterhammen waren, verschillende soorten confituur etc.

Het geheel.

We hadden een babybedje besteld, maar dit was er niet bij...
    • Classic Vierpersoonskamer

We hadden een babybedje besteld, maar dit was er niet bij aankomst. Antwoord van de receptie: alle bedjes zijn uitgeleend, geen oplossing mogelijk. Baby zal in het grote bed moeten slapen.

Perfect om een nacht te verblijven bij doorreis.

Ontbijt viel tegen vooral als je 17€ pp betaalt , (croissants uit verpakking hoort toch niet in Frankrijk) Het hotel heeft duidelijk behoefte aan renovatie. Alle meubels waren bvb beschadigd, de badkamer dateert precies uit de jaren 90. Geen intenet op de kamer.

De omgeving, vlakbij shoppingcenter , park en openbaar vervoer. Een klein zwembad om te verfrissen

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Mooi hotel op een mooie locatie, maar met nog wat verbeterpuntjes. Fijn voor het hele gezin

Ontbijt viel tegen, croissants smaakten alsof ze al een paar dagen oud waren. Eieren waren groen gekookt. Prijs/kwaliteit voor het ontbijt viel tegen. Schimmel in de badkamer. Voor de heenreis niks voor de hond hoeven te betalen, maar op de terugweg moesten we opeens 20,- betalen.

Dat de hond ook in het hotel mocht. Mooie ingerichte kamers.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Het viel tegen

De incheck tijd van 15.00 uur is al vrij laat en helaas werd dit nog later omdat ze nog niet klaar waren met de schoonmaak. Dat terwijl we vooraf een indicatie van aankomst tijd hebben gegeven, en wij ons begin middag bij de incheck balie gemeld hebben. De filter van de airco op de kamer is lang niet schoongemaakt waardoor onze airco het om die aangegeven reden begaf. Resulteerde in warme kamer en actieve muggen waardoor we rond middernacht naar een andere kamer moesten verhuizen. Bar is sfeerloos en geen wijnen op de kaart (alleen bieren, cocktails en soda), eten is duur en restaurantruimte koeltjes/sfeerloos waardoor we in restaurant naast hotel hebben gegeten (net als vele andere gasten)

Het ontbijt was goed

iets verder van autoroute maar zeer goede overnachting gehad, goed eten, goed ontbijt maar kamer had

badkamer en douche, vlekken op vloertapijt, leek vies !

ontbijt zeer goed. vorige booking veel betere kamer en vooral betere douche. Hier liep bij douche water in de badkamer. Slecht gordijn. Was het een superior kamer ?

prima hotel voor doorreis

Toen wij er waren kwam er ook net een bus met toeristen aan. Met 2 liften raakt de boel dan wel wat verstopt.

mooie kamer met airco die al aan stond, wat heerlijk was met 35C buiten! Ontbijt prima met genoeg plaatsen voor toch wel groot hotel. Het is een groot, zakelijk hotel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Heeft me aardig verrast proficiat!

Om te muggenziften,de warmte in de hotelgangen heeft zeker iets te maken met de goede airco op de kamers.

Het ontbijt was ruim voldoende en lekker,je kon zelf je fruitsap persen ,en de koffie was in thermoskannen ,eveneens de melk en warm water voor theeliefhebbers. Op de kamers niets dan lof ,zelfs een nespressomachine was aanwezig. Het restaurant kan ik sterk aanbevelen klasse.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prima prijs kwaliteitverhouding.

avondmaal

Prima prijs kwaliteitverhouding. We hebben een avondmaal genoten, maar dit was zeer ondermaats in vergelijking. Prima openbaar vervoer vanuit het hotel. Tijdens ons verblijf waren de lokale temperaturen rond de 35 graden. De airco op de kamer en het zwembad waren ideaal om deze temperaturen te trotseren.

Ideaal verblijf bij autovakantie.

Restaurant kan beter (oa bediening en communicatie was wat ondermaats).

Ruime moderne kamer, zeer rustig 's nachts. Ideale ligging indien op rondreis met de wagen. Heerlijk ontbijtbuffet.

Deze mensen schrijven 100 euro extra af van mijn credit...

Deze mensen schrijven 100 euro extra af van mijn credit kaart ( garantie bedrag ) dat wij vooraf moesten pinnen. 1 nachtje geslapen 90 euro. 2 diners 88 euro Geen ontbijt maar wel extra 100 euro afschrijven . Schandalig als dit niet opgelost wordt nooit meer Booking.com . Gr. J.J.Haan

Waardeloos en vermoeiend!

Bij aankomst gevraagd of we moesten reserveren voor het restaurant, dit was niet nodig. Vervolgens toen we wilden dineren werden we weggestuurd, want we hadden niet gereserveerd. Wij naar de receptie gelopen en de receptionist ging in discussie met de kelner. Uiteindelijk konden toch dineren. 45 min ofzo op ons eten gewacht. Smerige glazen en bestek. En mijn lamsrack was niet door te snijden! Hoorde messengeluid van anderen die ook moeite hadden. Vette friet. Enige wat lekker was was het bijgeserveerde stokbroodje! De kip van mn man was ok. Totaal €66,00 afgerekend voor een waardeloze maaltijd. Hard bed! Melk was op vertelde het personeel het ontbijt maar de cornflakes was er wel. Superior room was alles behalve superior!

Alleen het stokbrood wat bij het eten geserveerd werd!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Slecht hotel
    • Superior Kamer

Heel erg kleine kamer, dineren pas vanaf 20.00 uur, bar open, maar barkeeper had in eerste instantie iets anders te doen (iets met flesjes) alvorens ons te bedienen. Was meteen weer weg. Zeer saaie omgeving.

De parkeerplaats. Rest was absoluut waardeloos. We komen er NOOIT meer.

Geweldig hotel !

Geweldig hotel dat buiten het Centrum ligt maar waar voor de deur een metro vertrekt naar het centrum. Geweldig ontbijt...fijne kamer kortom heel goed hotel voor deze prijs ! Wij hebben niet in het hotel gegeten maar er naast en dat is zeker een aanrader !!

Top tussenstoppertje!

Het hotel heeft een inpandig restaurant. Goede kaart maar slechte prijs/kwaliteitverhouding.

Netjes ontvangen door personeel. Behulpzaam. Geweldige kamer. Schoon en kindvriendelijk hotel. Heerlijk zwembad. Ontbijt uitgebreid en naar volle tevredenheid.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

prima voor een overnachting op doorreis en dagje dijon
    • Classic Vierpersoonskamer

Badkamers kunnen een update gebruiken, wel prima douche

prima locatie, grote shopping mall ernaast, parkeren voor de deur net als tram naar centrum Dijon en lekkere welness

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Ligging als doorvoerhotel, gratis parking, mogelijkheid om...

Kwaliteit van de hamburger s avonds, maar dat is een detail

Ligging als doorvoerhotel, gratis parking, mogelijkheid om laat nog iets te eten (tot 22u30), wifi, tv, douche,...

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

De kamer was top
    • Suite

Helaas was er geen plaats in het restaurant, we hadden ook niet gereserveerd vooraf. Ontbijt viel wel tegen, te veel mensen op te kleine ruimte, koffie uit een kan.

De kamer was top

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Prima hotel voor doorreis naar de Franse Alpen.
    • Classic Vierpersoonskamer

Jammer dat het zwembad buiten is een frisse duik in de winter is daarom niet mogelijk.

Prima hotel voor doorreis naar de Franse Alpen. Goede bedden en sanitair. Schoon en comfortabel. Uitgeslapen op reis.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Aanrader

Geen badkamer producten zoals douchemuts shampoo enz

Mooie kamer fijn bed hotel ligt naast Toison d'or een super groot overdekt winkelcentrum en heeft voor het hotel de tram naar centrum. Restaurant was goed maar prijzig er is wel keuze uit goedkopere brasserie gerechten er zijn ook restaurants in winkelcentrum. Hotelbar erg sfeervol wel prijzig cocktail kost 12,00. De spa is gratis maar daar hebben we geen tijd voor gehad waren maar 2 nachten. Dijon is erg leuke oude stad

• Beoordeeld op: 9 september 2016

ik denk dat het totale cijfer niet meer dan 7 moet zijn!
    • Superior Kamer

Receptie hoewel beleefd kwam niet aardig over. 3 lampen in ons kamer deden het niet en pas volgende dag vervangen. het water bleef staan in de wastafel, het zou gerepareerd zijn maar was niet adequaat verholpen, het water liep heel slecht af. De airco koelde goed, maar na 3 uur moest weer aangezet worden (ook s,nachts) en het werd gezegd dat het centraal geregeld was en kon niet veranderd worden!

Wij hadden een mooie ruime (superior) kamer met uitzicht op het zwembad, ruime mooie badkamer met een ruime douche, ruime, aparte wc. gratis parking, goede verbinding met het centrum, nabijheid va een grote winkelcentrum

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Zeer goed overnachtingshotel!
    • Classic Vierpersoonskamer

Zeer vroeg weer vertrokken, de nachtportier kon ons niet uitchecken maar zou dezelfde dag een factuur per e-mail laten sturen. We zijn nu bijna een week verder en ik heb nog niets ontvangen.

Mooi, modern ingericht hotel. Entree direct bij de entree van de shopping mall. Onaangekondigde early check-in was geen enkel probleem. Kinderen hebben zich in het zwembad en in de speelkamer vermaakt.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Tussenstop naar Nederland

Niets eigenlijk!

We hadden een familiekamer geboekt en die was prima voor ons en onze dochters van 15 en 17. Erg vriendelijk personeel die vloeiend Engels spraken, grote parkeerplaats voor het hotel en aan de rand van Dijon, goed bereikbaar dus. De bonus voor de dames was dat naast het hotel een erg mooi winkelcentrum zit waar je lekker kunt winkelen maar ook kunt eten.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Ideaal hotel voor tussenstop

Bedden iets te hard. Zwembad klein en niet heel uitnodigend.

Goed bereikbaar en uime parkeergelegenheid. Lekker ontbijt met verse jus. Moderne ruime kamers. Goede prijs/kwaliteit verhouding.