Beoordelingen over Inter-Hôtel Valence Nord 3-sterren

50 Allée Ninon Vallin, 26500 Bourg-lès-Valence, Frankrijk

#5 van de 10 hotels in Bourg-lès-Valence

Prima hotel voor één overnachting

Er lag maar één handdoek voor ons tweeën klaar om te douchen.

Goede ligging in de buurt van de snelweg. Geen geluidsoverlast van de snelweg. Afgesloten parkeerplaats. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kamer en eigen badkamer waren schoon!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima ontbijt;

Totaal geen informatie op de kamer over het aanwezige restaurant. Ook buiten het restaurant geen enkele info over het menu. Uiteindelijk gewoon buiten de deur gegeten.

Prima ontbijt; ruime kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Het was gelukkig maar voor een nachtje.

De gangen waren donker, vreemde sfeer hierdoor. De kamer had eerst een onaangename chemische geur. De ontbijtruimte was ongezellig en (oud)erwets. Ontbijt was magertjes. Er is maar weinig nodig om dit allemaal positief te veranderen!

Omdat we op doorreis waren, was het fijn dat het hotel dicht bij de snelweg lag. De bedden waren goed. Het personeel, hygiëne en comfort waren voldoende. Aangezien je geen ‘voldoende’ kan aangeven, eigenlijk nu te positief beoordeeld, maar matig was het ook niet...

Redelijk voor tussenovernachting

Weinig in de omgeving en de kamers zijn laag en bedompt.

Een redelijk overnachtingshotel, schone kamers en een prima ontbijt. Prijs kwaliteit verhouding is goed, maar de beoordelingen van andere bezoekers over bijzondere vriendelijkheid van het personeel zagen wij niet terug.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Nooit meer

Restaurant zou open zijn maar niet dus. Werden naar ander restaurant verwezen zie reactie boven

Het diner was schandalig duur voor wat je kreeg voor dat geld.

Niet doen!

Ongelooflijk veel lawaai. En de badkamer was gewoon vies, er lag een gebruikte handdoek op de grond en iemand had op het bed gelegen.

Wifi is goed en de lokatie.

Perfect doorreishotel.

Het voor ons ideale doorreishotel op weg naar Spanje. Gelegen dicht bij de autoweg en toch erg rustig. Voldoende ruime kamer voor één nacht. Eenvoudig ontbijtbuffet beschikbaar met voldoende keuzemogelijkheden. Ruime bewaakte gratis parking.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prijs, kwaliteit meer dan uitstekend

Er was erg gerookt op de kamer. De airco was nog niet op koeling afgesteld (maart), dus veel te benauwd. Te weinig stopcontacten in de kamer

Voor de prijs uitstekend ontbijt, zo ook de kamer. Geen geluid van de kamers ernaast of van de snelweg. Dicht bij de tolweg. Aan te bevelen voor op doorreis.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

prettig verblijf wij hebben er diverse keren gebruik van gemaakt op door- en terugreis uit Spanje

Ontbijt is simpel, vers stokbrood is er niet alleen zoete en harde broodjes.

Prettige ontvangst, lekker gegeten (half pension) en heel voordelig. Schone kleine kamer. Je moet er alleen niet vroeg aankomen. Er is in de buurt niets te doen, maar voor op doorreis prima.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Fijne onderkomst voor een doorreis. Niet voor langere tijd als je tenminste geen seminaar o.i.d. heb

Een gezellige bar om even gezellig te kunnen zitten.

Ontbijt was goed. Het diner was uitstekend. Parkeren van de auto in de nacht achter slot en grendel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Nice stay for a hotel near the freeway.

Kamers zijn normaal. Niet groot, maar ook niet klein. Hotel is goed voor mensen die aan het doorreizen zijn. Kamers hebben een Bad. Heel schoon en dat maakt een wereld van verschil.

Geschikt als overnachtingshotel.

1 handdoek in de badkamer. Beperkt ontbijt.

Het hotel maakt een beetje afgeleefde indruk. De ontvangst was zeer vriendelijk, personeel was in orde. De kamer was erg klein en er was maar 1handdoek beschikbaar in de badkamer. Het ontbijt was zeer beperkt. Natuurlijk voor de prijs die we betaald hebben was het ok. maar volgende keer gaan we toch kiezen voor iets meer kwaliteit.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Parking was afgesloten maar het hek was niet hoog en er zat een spatie in van 1meter waardoor er s"nachts iedereen toch op de parking kan komen.

Kamers zijn goed , ontbijt simpel maar prijs kwaliteit ok.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Een aanrader waren zeer tevreden en komen zeker terug !!! fijne bedden, schoon sanitair.

Het ontbijt een zeer onvriendelijke dame kregen geen uitleg en alles was al leeg gegeten. Moesten echt vragen om brood, waar de een zo zijn best had gedaan werd door deze dame helemaal afgebroken jammer.

De prijs en het heerlijke diner (all in geboekt) aanrader. Een zeer aardige heer bij de receptie die echt zijn best deed om het naar ons zin te maken en hij sprak zeer goed engels. De kamer was ruim en heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Goed overnachtingshotel

Een prima hotel voor een overnachting op weg van of naar Spanje. We hadden een nette hotelkamer met een goed bed.Ontbijt was in buffetvorm,niet heel uitgebreid,maar voldoende. Goede koffie.

Super overnachtings hotel.

Koffie bij het ontbijt was niet te drinken, het apparaat was niet goed ingesteld, net water. Dat was het enige minpuntje van ons verblijf.

Heerlijk groot bed met goede matras! Ruim keuze voor ontbijt. Ideale ligging dichtbij de snelweg. Schoon.

prima voor 1 nacht

Het restaurant was in het weekend gesloten en in de buurt is niets te vinden. Bij het restaurant van Campanile, dat ons door de receptioniste was aanbevolen, werden we geweigerd. En het restaurant van Kyriad was nog niet open en duur.

De locatie is perfect, je bent er zo vanaf de snelweg.

overnachting prima ,kamer was schoon .Ontbijt viel tegen

ontbijt moest om 9,00 vragen of het aangevuld kon worden was al geplunderd.Was 1 vrouw aanwezig die zowel de receptie als het ontbijt moest regelen

voor overnachtingshotel prima .

Goed voor tussenstop naar Spanje

Kleine mankementen zoals geen wc bril.geen stop in lavabo en haardroger houder wat zwart van overhitting

Goede bed vriendelijk personeel gezellig terrasje

Prijs/kwaliteit was goed voor 1 overnachting op...

Vooral het feit dat de douche-kop niet goed opgehangen kon worden en daardoor beter was deze vast te houden tijdens het douchen.

Prijs/kwaliteit was goed voor 1 overnachting op doortocht richting Spanje. Een bed om te slapen. Bad/douche om te verschonen en een simpel maar goed ontbijt om weer fris op pad te gaan richting de eindbestemming. Ligt dicht bij de snelweg en daardoor handig om van de route af even een pauze te nemen. Vriendelijk personeel dat naast Frans ook Engels kan.

Prima geslapen

De bedlampjes deden het niet of er zat geen lampje in. Eén van de kamers kon de douche kop niet opgehangen worden omdat de houder "lam" was

De kamers waren schoon idem badkamer/toilet en de prijs kwaliteit was goed

4,5
    Teleurstellend!

Ondanks het afgesloten parkeerterrein en diverse extra sloten is mijn mountainbike van de fietsendrager gestolen tijdens mijn overnachting. Ook de camera's hebben dat niet kunnen verhinderen. Ik vond de ondersteuning van het hotelpersoneel na deze diefstal matig tot slecht. De receptioniste sprak geen Engels! Mijn vraag of het hotel verzekerd was, is enkele dagen later door de eigenaar van het hotel weggewimpeld...

Goed gelegen hotel met al het nodige comfort,ideaal als...

Goede matras,maar te hard

Goed gelegen hotel met al het nodige comfort,ideaal als tussenstop prijs/kwaliteit een aanrader eenvoudig maar kwalitatief restaurant,goed ontbijt aan schappelijke prijs

Perfect overnachtingshotel.

Alles was prima

De locatie als overnachtingshotel, dicht bij de snelweg, de heerlijke bedden, schone kamers. Het ontbijt was eenvoudig, maar het was vers en meer dan voldoende.

Waardeloos

Heeft u een uur om dit te lezen ? Wij hadden deze locatie bewust gekozen omdat u schreef dat er ook diner mogelijk was maar het eerste wat de dame achter de balie zei was:" het restaurant is gesloten". Konden wel bij de buren eten zonder meerprijs. Deze accomodatie is voornamelijk voor werklui of mensen die daar langdurig verblijven. Velen hebben ook een hond/honden en bij elke geluid slaan zij constant aan (blaffen),veel hondepoep op terrein en gras. Het eten bij de buren was redelijk, consumpties zelf betalen (koffie E.D.) en dan betaal je de hoofdprijs ( € 4,20 voor de meest waardeloze cappuccino die wij ooit gehad hebben) Dus een zeeer negatief verblijf als je dan daar ook nog een keer € 111,00 voor moet betalen. Nog even een toevoeging, ik heb net nog de fotos's op jullie site gezien en de foto's van de kamer komen totaal niet overeen met de kamer waar wij in geslapen hebben, waarschijnlijk was dat de mooiste kamer en badkamer op de 1e verdieping en wij sliepen bijna achteraan op de begane grond. Op basis van de foto's hebben wij juist dit hotel geboekt

De parkeerplaats en dat we de volgende ochtend gelukkig weer konden vertrekken

Kamer was donker en er was geen spiegel met een stopcontact.

Kamer was donker en er was geen spiegel met een stopcontact. Alleen in de badkamer. Niet geschikt voor een föhn. Het restaurant was niet open waardoor wij nog op zoek moesten naar een ander restaurant. Dat viel een beetje tegen na een een autorit van 11 uur.

Kamers waren schoon en zowel diner als ontbijt prima!

We hadden via booking.com een 4-persoonskamer gereserveerd dachten we, echter er bleken maar 3 bedden te staan en we moesten ook voor 1 kind bijbetalen voor het diner en ontbijt. Verder was de locatie prima als 'doorreishotel'.

Kamers waren schoon en zowel diner als ontbijt prima!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima hotelkamer voor als je op doorreis bent.

Douchen in badkuip gevaarlijk. Snel een waterballet in badkamer.

Prima hotelkamer voor als je op doorreis bent. Goede locatie vlak bij snelweg. Afgesloten parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel voor een overnachting onderweg naar het Zuiden, met uitgebreid ontbijt.

Op de foto's was bij een driepersoonskamer een extra kamer te zien, bij ons stond het bed gewoon in dezelfde kamer en dat was best krap, bovendien was het een opklapbed, wat niet goed bleef staan

we hadden een kamer met diner en ontbijt. Kamer is aan de kleine kant, wel airco. Badkamer prima in orde. Diner was bij het buurhotel, prima in orde en het ontbijt in het hotel zelf, was ook prima in orde, uitgebreid.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

prijs goed dankzij ligging en ontbijt, verder erg matig hotel

donkere sombere kamer, licht badkamer stuk ongedierte in kamer ondanks dichte ramen geen restaurant op woensdag en donderdag, niet vermeld bij booking geen wificode gekregen bij check-in, terug moeten gaan

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Matig geslapen en snel weer en route

Alles had beter gekund.

Een hotel dat meer geschikt is voor backpackers. Weinig comfort, weinig service, gelegen op een industrieterrein nabij de autobaan du Sud.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Prima stop onderweg naar het zuiden.

Nederlandstalige zender op TV, zoals BVN.

Parkeren zeer eenvoudig en veilig achter gesloten hek. Personeel zeer vriendelijk, onze koelelementen in de vriezer: geen probleem. Kamers niet al te groot, maar voor 1 nacht meer dan voldoende. Verder schoon en in orde. Veel zenders op TV, helaas geen NL kanaal, dan maar BBC. Ontbijt keuzes beperkt, wel gezellig binnen of buiten op terras kunnen zitten.

Goed voor doorreis - basic maar degelijk

Goed als plek voor overnachting op doorreis. We kwamen laat aan, maar konden gemakkelijk de parking op en er was ook nog iemand aan de receptie. Het ontbijt is basic, maar degelijk. Kamers proper. Niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goed voor 1 nacht op weg naar het Zuiden.

Badkamer kamer 4 is aan renovatie toe...voor avondeten auto naar pizzeria in centrum want menukaart erg beperkt.

Rustige ligging met parking vlak de deur. Geen nachtlawaai.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Vlak naast de snelweg met goede parkeergelegenheid.

Sober en wat somber ogend hotel. Restaurant gesloten. Itt suggestie op booking zat ontbijt niet bij de prijs inbegrepen.

Vlak naast de snelweg met goede parkeergelegenheid.

Vreselijke ervaring! Smerig en gehorig.

De kamer rook naar hond en sigaretten en was niet schoon. Daarnaast was de airconditioning kapot, dat werd niet verteld bij het inchecken. De kamer was daardoor vreselijk warm. Er was geen ventilator beschikbaar en er kon ook geen raam open omdat er op de begane grond alleen maar deuren naar buiten open kunnen. Het hotel is ook nog vreselijk gehorig waarbij geluiden de kamer binnen komen die je niet wilt horen als je met één gezin op een kamer slaapt. Er was ons compensatie beloofd vanwege de kapotte airco maar die is niet gekomen. Slecht hotel! Niet naar toe gaan!

Ligging aan de snelweg

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Alles was er qua ontbijt maar heel simpel.

Geen stokbrood, enkel toastrood en mini croissants en chocoladebroodjes (vettig, afgebakken). Cake was niet vers. Fruitsap en appelsap: geen goede kwaliteit. Badkamer: levensgevaarlijk bad=superglad en als je valt nergens handgreep om je aan vast te houden. Het personeel zei achteraf op de hoogte te zijn maar ze doen er niks aan. Parking: er is een afsluitbaar hek, dus de auto's kunnen niet gestoken worden...maar aan de zijkant kun je zo over de draad stappen. Dus niet veilig om bagage in de auto achter te laten.

Alles was er qua ontbijt maar heel simpel. Heerlijke koffie. Goed bed en nette badkamer. Privépersonen die afgesloten wordt 's nachts. dat

prima hotel voor een nachtje als je op doorreis bent

wij vonden persoonlijk de bedden veel te hard, en de kamers erg warm, de airco kon op 17 graden, en daar stond hij op, maar het bleef echt veel warmer (buiten was het 32 graden)

Het ontbijt was prima, verder lekker rustig geen herrie.

Het restaurant en ontbijt

De hotelkamer stonk naar sigarettenrook.De vloerbedekking was smerig.Er staat in de beschrijving Parketvloer.In de douche zaten geen douche deuren verwijderd door ouderdom.Ik wil eigenlijk mijn geld terug.

Het restaurant en ontbijt

Lokatie was prima, maar de kamer viel erg tegen.

Er hing een rare geur in de kamer en de deur van de douchecabine was stuk, waardoor douchen zonder de hele badkamer nat te maken een echte uitdaging was.

Ontbijt was prima!

Uitstekend hotel om te overnachten op weg naar Zuid Frankrijk.

Het hotel ligt een beetje ver van het centrum en het uitzicht is matig.

Uitstekend ontbijt, goede kamer en badkamer, uitstekende gratis parkeerplaats en goed restaurant met redelijke prijzen. Het hotel ligt vlakbij een supermarkt.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

ideaal als tussenstop bij lange reis

er zijn geen negatieve opmerkingen

avondmaal en ontbijt verzorgd en lekker volgens prijs/kwaliteit afgesloten parking zodat de wagen veilig kon geparkeerd worden ligging perfect als tussenstop , direct aan afrit autostrade

• Beoordeeld op: 23 april 2017

prima overnachtingsadres, wij komen hier vaker

ontbijt was niet goed. geen lekker brood, jus d´ orange was op, geen plakje kaas (alleen in een fabrieksverpakking).

prima kamer, goed eten halfpension

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

aan te raden hotel

ik had graag willen weten dat er op zaterdag en zondag niet gegeten kan worden. dit staat niet vermeld bij BOOKING.COM

prima kamer goeie bedden alles schoon. vriendelijke ontvangst ontbijt voldoende

• Beoordeeld op: 15 november 2016

zeer vriendelijk personeel prettige ontvangst alle vragen...

matrassen aan de harde kant maar redelijk goede kwaliteit

zeer vriendelijk personeel prettige ontvangst alle vragen werden direct beantwoord ook 2 extra kussen waren gratis en zelfs 2 gratis wifi code's internet werkte perfect ruime beveiligde parkeer plaatsen rustige kamers geen last van verkeerslawaai makkelijk bereikbaar via tomtom navigatie perfecte locatie voor doortocht van of naar spanje

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Door deze vervelende ervaring twijfel ik of ik nogmaals booking.com zal gebruiken.

Zeer spijtig. Zodra je boekt (4 nov.) wordt de kamerprijs van je creditcard afgeschreven. Bij aankomst (7 nov) wordt nogmaals de kamerprijs gerekend. Dan wordt het wel erg prijzig. Het vervelende is dat je er zelf achteraan moet bij je creditcardmaatschappij. Het zou Ptit dej sieren als zij zelf de dubbele afschrijving corrigeren. Of anders booking.com.

het diner was matig. Bij ons verblijf vorig jaar was dit veel beter.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Niet gastvrij

De vloer in de gang was smerig. Het scherm aan het bad sloot niet aan op het bad waardoor de badkamer na het douchen blank stond. We konden niet dineren omdat we de hond bij ons hadden, wat ik begrijp maar er werd ook niet mee naar een oplossing gezocht.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Vreselijke nacht want de TV sprong 3 keer ongevraagd en erg luid op !

Tijdens de nacht sprong de TV tot 3 keer toe ongevraagd en erg luid op. Toen ik dit meldde de volgende ochtend, kreeg ik te horen dat dit vaker gebeurde. Ik had een vreselijke nacht. During the night, the TV went on and this 3 times. When I told them the next morning, they said that they knew the problem...I had a horrible sleep.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

wij komen hier al jaren.

wij komen hier al jaren. Denk wel de laatste keer. een upgrade is nodig. ontbijt matig. Net als vorig jaar douchedeur valt er nog steeds uit en de eettafels staan nog steeds te wiebelen en worden met karton geprobeerd recht te zetten.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Goedkoop proper hotel voor op doorreis, niet meer niet minder.

Het ontbijt verliep een beetje chaotisch. Goed hotel voor 2* en voor 1 nacht voor op doorreis maar niets in de buurt om iets te eten. Eigenlijk verplicht om daar te eten, weinig keuze en ik vond het persoonlijk niet erg lekker.

Kamers waren klein maar proper. Heel goede wifi ontvangst. Dicht bij snelweg.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Geen aanrader.

Schimmel in de badkamer: de rand van het badscherm was zwart van de schimmel en het rook ook sterk naar schimmel. Douchekop bleef niet hangen was kapot. Te beperkte hoeveelheid handdoeken en zeep/shampoo. Geen stang om uit bad te kunnen stappen, dus gevaarlijk, want het bad is vrij hoog. Geen extra kussen(s) aanwezig, enkel een dun plat kussen. Restaurant was in het weekend niet open (deze mededeling werd wel vermeld, maar omdat er in de buurt niks open was buiten de Mc Donald, was dit na een lange reis wel vervelend).

Vriendelijkheid personeel, ligging tov snelweg.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Op doorreis op de route de soleil is dit een prima...

de kamer was enorm klein en het campingbedje voor ons 1jarig zoontje was alles behalve comfortabel. Ontbijt was lekker, maar niet veel keuze.

Op doorreis op de route de soleil is dit een prima overnachtingsplek dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed voor een overnachting als tussenstop

Het ontbijt is een afknapper en geen 8.50€ waard.

De ontvangst door het vriendelijk personeel. Sobere en kleine kamers maar proper. Prijs kwaliteit is goed. Het avondeten was lekker.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Een aanrader op weg naar het zuiden!

Zeer vriendelijk personeel, mooie schone kamers, met airco en prima bedden! Goed ontbijt en hele goeie parkeergelegenheid! Conclusie: een perfecte locatie op weg naar het zuiden, vlak bij de A7!

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Perfecte uitvalsbasis voor een doorreis-overnachting!

Eigenlijk niks, we hebben er lang over nagedacht en het enige wat we echt konden bedenken was de kapotte wc-bril en het rooster in de badkamer wat helemaal vol zat met stof.

Ontzettend aardige mensen, ideale uitvalsbasis voor een doorreis-overnachting. Vrij simpel hotel, maar alle faciliteiten voldeden zeer zeker. Klein barretje waar je wat te drinken kan halen en een fijn terrasje. Ontbijt was prima verzorgd. En heel fijn dat je auto (die vol met alle spullen ligt) veilig achter een afgesloten hek geparkeerd kan worden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Aanrader voor doorreis met een uitstekende prijs kwaliteitverhouding!

Eigenlijk niets. Kamer zou misschien iets ruimer mogen maar voor 1 nacht prima.

Prima hotel voor doorreis. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service. Warmwaterketel was kapot en in ruil daarvoor een gratis ontbijt met excuses. Zo hoort het! Schone kamer, geen geluidsoverlast van verkeer en een afgesloten parkeerterrein. We gaan hier zeker weer eens overnachten!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

goede kamer en proper.

Ons ontbijt: frans brood ,te weinig voor al die gasten en alleen confituur en choco verpakt,ijskoud ei kwam toen we gedaan hadden. Geen warm water,zodus na zoveel km en de hitte Geen douche,ook s'ochtends niet! Kamer goed en proper.

Kamer was goed,netjes inorde. Maar Geen warm water,toen ik dit na het eten voor de tweede maal ging melden,kreeg ik als antwoord,we hebben een klein probleem,maar geen zorgen morge heb je een warme douche(35°) wat bleek s'ochtends: niks warm water! Ik melde dit nogmaals aan de receptionist,die zei van er moet een ander stuk komen maar het laat op zich wachten. Jammer dat u uw ontbijt al hebt betaald,anders had u het gratis gehad! Tja ben ik nu niks mee en het ontbijt was niet schitterend,we verlangen echter niet veel hoor. Gasten die er van woensdag waren,die hebben ook hun verhaal gedaan,zijn daar aangekomen en hebben die 3 dagen Geen douche kunnen nemen! En dan vind ik het echt wel overdreven veel als ik voor mijn neus zie staan dat booking.com hen een 8,2 geeft. We hebben via jullie al betere gehad met goed ontbijt en mindere score van jullie.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

De airco op de kamer werkte prima en was zeker een pluspunt.

De inrichting van de ontbijtzaal is povertjes. Ramen van deze zaal waren zeer vuil. Ook het terras buiten stelde niet veel voor (niet gezellig).

De airco op de kamer werkte prima en was zeker een pluspunt.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

prima verblijf voor 1 of enkele dagen.

Prijzen voor de drankjes zijn relatief hoog. Vloerbedekking in de gang zijn erg vies en aan vervanging toe.

Goede service. Ruime openingstijden. Uitstekende bedden.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Redelijk

Keuken moet beter ik was een van velen die geklaagd hebben. Vier weken geleden was het nog goed nu nieuwe kok

Ontbijt goed maar diner was vreselijk nooit meer!!!

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

de kamers waren goed en proper ideaal als je op doortocht...

de kamers waren goed en proper ideaal als je op doortocht bent zoals wij het ondbijt is goed maar daar betaal je wel bijna 10 euro per persoon voor de autoparking wordt s'nachts afgesloten

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima overnachtingshotel

Niets. De kwaliteit van het ontbijt (€8,50 volwassenen, €5 kinderen) is niet geweldig maar ik had lage verwachtingen. De kinderen vonden het prima.

Prima overnachtingshotel op een handige locatie. Goede bedden. Rustig. Hoewel volgens de informatie op Booking.com je bij inchecken na 22:00 een code zou moeten opvragen bleek dat niet nodig. Er zit gewoon iemand achter de balie.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Personeel was erg behulpzaam.

Het restaurant. 1 van de 3 gerechten op de kaart hadden ze niet meer en het was ondermaats

Personeel was erg behulpzaam. Kon ons vanalles vertellen over de omgeving en wijnen

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

De locatie en wifi

Wifi ontoerijkend. Een enkele aansluiting mogelijk. Bij wisselen van apparaat minstens een halfuur geen bererij mogelijk. Erg teleurstellend.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Kamer was netjes met afgescheiden douche , wij hadden kamer...

Ontbijt was zeer matig . Wij hadden de eerste kamer aan de trap en hebben geluidshinder gehad tot diep na middernacht = tip !! , geluidsdemper op de onderste deur . Krediet kaart werd niet aanvaard , verschillende toeristen na ons ( Nederlanders , Belgen en Engelsen ) hadden hetzelfde probleem . Pas toen erkende zij dat de fout bij hun lag , verouderd systeem . Hebben dan cash betaald .

Kamer was netjes met afgescheiden douche , wij hadden kamer voor 3 personen en die kamer was ook afgesloten . Goed hotel voor doorreis naar het zuiden .

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

3,5
    Zeer slechte keuken een ongeregelde bende kreeg mijn...

Zeer slechte keuken een ongeregelde bende kreeg mijn voorgerecht en hoofdgerecht gelijk mijn partner hoofdgerecht en dessert gelijk wij wilden dat niet maar de chef?had dat zo beslist daarbij was het niet te eten en ook nog eens zeer kleine porties nooit meer.

Verbleven in juni 2016

Schoon laken

Schoon laken

Slaapkamer met airco

Slaapkamer met airco

aangenaam

het ontbijt was zeeeeer goed

Zeer net en vriendelijk.

Zeer net en vriendelijk. Lekker diner. Supper ontbijt. Gratis parking.

Goed, voor 1 nacht

De prijs en de bediening

Heineken bier

Makkelijke Locatie richting Spanje

Kamer is donker en zeer klein en de vloer en bed plakt

Makkelijke Locatie richting Spanje

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Aanbevolen

Douchedeur was defect.

Heerlijk hard bed Absoluut zeer aardig personeel Perfecte locatie

Redelijk verblijf gezien de locatie

Dat alles verpakt was bij het ontbijt

Locatie bij snelweg en afgesloten parkeerruimte

prima verblijf voor doorreis

Matras erg hard

het diner-douche-ligging hotel t.b.v. doorreis