Beoordelingen over Ariane Hôtel Restaurant Nancy Ouest - Laxou 3-sterren

10 Rue De La Saone, Nancy Ouest Laxou, Champ Le Boeuf-Laxou, 54520 Nancy, Frankrijk

#21 van de 26 hotels in Nancy

Het hotel heeft een uitstekende ligging voor reizigers die...

Het hotel heeft een uitstekende ligging voor reizigers die op doorreis zijn. In de buurt zijn diverse restaurants te vinden waar je gemakkelijk terecht kunt en waar voor ieder wat wil is (fast food, grillrestaurants, etc.). De slaapkamers zijn ruim genoeg om een kinderbedje in kwijt te kunnen en ondanks dat de badkamers wat gedateerd ogen wordt alles netjes schoon gehouden.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Gedateerd vies hotel met een heel goed ontbijt

De kamer was echt uitgeleefd en heel erg vies, daar is de afgelopen2 maanden echt geen schoonmaker langs geweest

Het ontbijt was heel goed, uitgebreid en allemaal vers,

zeer tevreden

Het bad was redelijk diep en geen rubbermatje erin zodat het zeer moeilijk was om recht te komen na de wasbeurt.

het ontbijt was ok Dat er ook in een restaurant kan gegeten worden tegen schappelijke prijs is een meevaller.

aanrader en voor herhaling vatbaar.

Mijn kamer beschikte over een ligbad. Ik zelf houd niet van een bad en geef de voorkeur aan een douche. Voor mij is dat een minpunt, waar die voor een ander een pluspunt kan zijn.

na een lange reis was het ontzettend fijn dat het hotel over een eigen restaurant beschikt. Keuze qua menu is niet ruim, maar voldoet en je hoeft de deur niet meer uit. Bed is goed.

Ik zou er zo weer heengaan.

We hebben niet ontbeten, maar wel gedineerd. Alleen het voorgerecht was al heerlijk en voldoende om het ontbijt de volgende ochtend te halen. Lekker rustig, niet naast een snelweg.

Watercooler zou handig zijn.

Een simpel hotel met basis voorzieningen. Slapen, eten, ontbijten voor een vriendelijke prijsstelling. Bewaakt parkeren, wat moet je nog meer.

Gezellige ontvangst, leuke mensen in het restaurant en bij de receptie.

Bed:(

In relatie tot de prijs, een prima hotel. Enige min punt was het bed. Klein, hard en onconfortabel. Maar, bij een volgende vakantie wordt dit weer onze overnachtingsplek:)

Heerlijk rustige omgeving, vlak bij een wandelpark.

Restaurant is handig als je niet meer op pad wilt, maar de keuze is beperkt, en alleen een franstalige bediende die meer oog had voor zijn "bevriende" dronken klanten die tevens door de keuken liepen!!

Heerlijk rustige omgeving, vlak bij een wandelpark. Ontbijt met erg veel keus voor franse begrippen.

Prima, goede locatie tov snelweg naar het zuiden van Frankrijk, beveiligde parkeerplaats

Het missen van de mogelijkheid om bij aankomst een heerlijk kopje thee of koffie op de eigen kamer te kunnen maken.

Handige locatie tov snelweg naar het zuiden

Mooie kamer, goed ontbijt.

locatie valt tegen, maar als doorreishotel echt een aanrader

Mooie kamer, goed ontbijt. Beter dan verwacht voor de prijs en zeker beter dan gemiddeld.

Faciteiten zeer gedateerd daarentegen goede locatie, prima personeel en goed ontbijt.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Interieur van de gangen en kamers is erg somber en gedateerd. Hotel is echt aan een renovatie toe.

Personeel was aardig en correct, locatie op doorreis uitstekend, ontbijt ok.

OK voor doorreis en gezien de prijs
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Geen propere indruk, restaurant was gesloten terwijl dit juist de reden was waarom we dit hotel hadden gekozen. Het was dan wel een feestdag, maar volgens een restaurant in de buurt is het restaurant amper open.

Locatie, snelle checkin en checkout

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

De kamers waren schoon en ruim.

Niets. Het was voor ons een overnachtingshotel.

De kamers waren schoon en ruim. Lekkere bedden. Het was een goede prijs. Fijn dat het restaurant zulke ruime openingstijden had. Informatie over de mogelijkheden van het restaurant op de website was wel handig geweest.

Prijs was erg goedkoop.

Erg smal bed voor 2 personen. Geen bar open. Geen minibar. Geen restaurant open

Prijs was erg goedkoop. Dicht bij de snelweg en goed parkeren en late aankomst mogelijk. Erg goede douche in bad😀

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Basic hotel, prima kamer, het was er schoon, aardig...

Wij vonden het matras erg stevig/hard en kussen was weer erg klein. Verder was de kamer prima. Wat ik echter apart vond was de ondefinieerbare geur op de gang. Ontbijt aan de dure kant, voor hetgeen er geboden werd. Koffie uit de thermoskan was niet lekker.

Basic hotel, prima kamer, het was er schoon, aardig personeel. Lekker gegeten in het restaurant. Wij waren op doorreis ideale locatie.

Locatie die gunstig ligt aan de route du Solei

Kamer gedateerd Rook wat muffig Vloerbedekking zag er niet schoon uit Erg gehorige kamers

Ligt goed op de route noord zuid Vriendelijk personeel Schoon bed en badkamer

Was gelukkig maar voor 1 nacht.

Verouderd hotel. Heeft een flinke opknapbeurt nodig zowel binnen als buiten. Ontbijt voor een prijs van €9,50 is belachelijk (veel te duur). Max €4,50.

Niet veel.

Wij kwamen vrij laat aan bij het hotel en helaas ging het restaurant dicht en kon ook geen koffie vinden heb het ook niet gevraagd dus misschien fout ons zelf , de persoon van de receptie heeft ons nog wel verteld als we toch nog iets te eten wilde hebben dat dat kon bij andere gelegenheid iets verder op vonden wij toch wel positief dat ze dat vertelden

een lekker ruime kamer met zeer goede tv met ruime badkamer met toilet en bad en douche en wastafel met fohn en wandcontactdoos op 220Volt alleen een beetje gedateerd maar voor de rest goed

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ontbijt was prima.

Hotel is vergane glorie. Best netjes en schoon, maaar oud en muffige geur op de kamer.

Ontbijt was prima. Vlakbij snelweg dus gemakkelijk voor een overnachting van of naar het zuiden.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Een redelijk hotel voor één nacht.

De hoofdkussens waren klein en dun. Het ontbijt was goed, maar op alle tafeltjes stond gebruikt serviesgoed. De schone borden waren op, sinaasappelsap was op, koffie was op. Dat werd op aanvraag wel weer aangevuld.

Het is een goed doorreis-hotel, ligt dicht bij de snelweg. Het hotel en de kamers zijn gedateerd. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima verblijf voor doorreis
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Bij de receptie werd alleen Frans gesproken. Ontbijt kon apart geboekt worden ad. € 9,50 pp maar voor de prijs van het ontbijt was het ontbijt summier; met geen warme gerechten (zelfs geen ei). De vloerbedekking van de kamer zat vol vlekken. Hotel is enigszins gedateerd.

Zeer ruime kamer voor drie personen. Veel ruimte om te parkeren binnen de hekken. Niet ver van de snelweg. Nette kamers (met uitzondering van de tapijt). Schone en comfortabele bedden.

De prijs was redelijk ten opzichte van het comfort.

Het ontbijt.

Het ontbijt was redelijk. Er waren teveel gasten voor een zitplaats voor het ontbijt. Daar was niet op gerekend. Het diner was goed. Op de kamer waren geen fijne stoelen om op te zitten. Voor onze fietsen was geen plaats in een berging. De trap dragen was te zwaar. Het personeel adviseerde de fietsen in de lift mee naar de kamer te nemen. De fietsen paste niet in de lift. Gelukkig konden de fietsen wel in de hal in de buurt van de receptie geplaatst worden. In de hal was wel 24 uur toezicht.

Prima voor kort verblijf, alles aanwezig wat nodig is.

Oude inrichting, mag zeker wel een opfrisser krijgen. Krap douchen in de badkuip.

Prima ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Ruime en schone kamer. Prima parkeergelegenheid en dichtbij de snelweg.

Degelijke hotel.

Wel een kindermenu in het restaurant, maar geen kinderstoelen en geen klein bestek.

Degelijke hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Er werden geen kosten in rekening gebracht voor onze zoon van bijna 2 voor het ontbijt. Dit vonden wij erg netjes.

Prima locatie voor doorreis.

geen tegenvallers

Prima locatie voor doorreis. Kamers zijn netjes en voldoen prima voor een overnachting. Personeel is heel prettig en professioneel. Goed ontbijtbuffet. Ook restaurant aanbod is goed.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Alle waar naar zijn geld.

Alles in het hotel is erg gedateerd. De gangen zijn aan de wanden voorzien van vloerbedekking, alles ruikt daar muf en bedompt (vochtprobleem). Na het doorspoelen van sifons op de badkamer werd de lucht op de kamer gelukkig beter.

De kamer was redelijk schoon en badkamer voldoet

Ideaal doorreis hotel nabij de snelweg!

Het hotel is wat muffig. Raampje open en voilà. Bedden liggen heerlijk en badkamer is basic maar schoon.

Ideaal hotel voor een doorreis! Ligt aan de snelweg en je kan zelfs met aanhanger/caravan uitstekend parkeren. Het id aan afgesloten parkeerterrein met hoge hekken en camera bewaking. Wij hadden 4 (zeer dure) fietsen mee en daar is helemaal niets mee gebeurd (hadden een Thule fietsendrager). Er stond een baby bedje klaar en ontbijt voor een tientje, ach dat vinden wij de moeite waard. He gaat met goed gevulde maag verder op reis. Rij je richting NL, dan heb je vanaf hier geen tolwegen meer. Rij je vanaf de anderekant dan mag je de creditcard bij de hand houden :) Wanneer je over Luxemburg naar Nal rijd, pak dan de 2e benzinepomp. Het is er rustiger en na betaling heb je een mini supermarkt waar je nog wat kan halen (Delhaize). Het avond eten is niet bijzonder. Maar na een lange rit was het voor ons goed genoeg. Je hebt er in de buurt ook een supermarkt en fast food restaurants. We zijn de stad (Nancy) niet in geweest. Wij waten er puur op doorreis.

Goede prijs kwaliteitverhouding voor 1 overnachting
    • 2 Aangrenzende Kamers

Het douchegordijn rook een beetje vochtig en er is achterstallig onderhoud in de badkamer.

Het bed sliep heerlijk al was het kussentje een beetje klein en het bed ook niet zo breed. De lakens en de kamer was schoon. Er was ook een tv en een eenpersoonsbed op de kamer.

Locatie was top veel geluidsoverlast

Geluidsoverlast in het hotel zelf het was super gehorig van het doortrekken van een wc tot met het gebruik waterleidingen die je hoorde bromen, deuren die je hard dicht slaan tot met hard pratende van mensen dit was gewoon slecht. Bekers in de badkamer stonden op zijn kop op het wastafel niet te gebruikt ik vond ze vies. 1 persoons bedden waren doorgezakt voelde de veren door de matras.

De locatie ligt vlakbij de snelweg en was makkelijk te vinden.

doorreis.

Het ontbijt was erg simpel en het eten was wat mij betreft een kleine voldoende.

De kamer was prima in orde met fijne douches. We hadden twee kamers die met elkaar verbonden waren via een tussendeur, wat erg fijn was met onze kinderen.

Goedkoop vies maar redelijk ontbijt.

De badkamer was echt vies met schaamhaar in het bad. Vloer bedekking onder de vlekken en heel vies. Het restaurant was simpel maar ook eigenlijk niet te eten op de creme brulde na deze was wel te eten.

De prijs van overnachten

Voor een overnachting tijdens een reis prima, maar geen hotel waar we terugkomen
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Het ontbijt. Wij hadden voor 4 man gereserveerd en bij aankomst om 09.00 uur (ontbijt was van 06.00 tot 09.45) lagen er nog 2 stokbroden en wat restanten van het beleg. Op onze vraag of dit alles was kregen we een bevestiging en verontschuldiging van de medewerker. Vervolgens met 2 kleine kinderen in de auto een ontbijt bij de supermarkt moeten halen. Erg slecht!

Toegankelijkheid en vlotte manier van in- en uitchecken.

Rustig hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding

Er is een gevaarlijke situatie met de douche-bad kraan, normaal gesproken is naar rechts bedienen voor kouder water, hier was het naar heet water! als je er geen erg in hebt komt er ineens heet water uit de douche, om dat te corrigeren moet je door het hete water reiken om de kraan bedienen. voor kinderen is dit zeker gevaarlijk. Bij de wastafel is het wel normaal, bedienen naar rechts is kouder

Rustige locatie met openbaar vervoer om de hoek. winkel centrum op loop afstand.

Overnachting
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Geboekt 4 pers.kreeg 3 pers kamer.oké onze jonge kinderen kunnen samen in een bed.Hingen er maar 2 badhanddoeken en 2 gastendoekjes. We kwamen laat aan dus we wilde gaan slapen. Het was voor een overnachting en we wilde de volgende ochtend op tijd terug naar huis. Maar we gaan niet meer terug naar dit hotel.

Ontbijt was goed

Op doorreis als beter kwalitatief alternatief dan formule1...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Stond vermeld als geschikt voor twee kinderen en twee volwassenen. Het was inschikken met een eenpersoonsbed en een tweepersoonsbed.

Op doorreis als beter kwalitatief alternatief dan formule1 of andere keten voor bijna zelfde prijs.

prima plek om te overnachten heen- of terug naar Zuid-Frankrijk.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

locatie/ omgeving is weinig inspirerend

Goede bedden, voldoende ruime kamer, makkelijk parkeren. Wij wilden 2 babybedjes in de kamer, dat was geen probleem en netjes geregeld.

Voldoet als tussenstop...

Gebouw doet gedateerd en kantoorachtig aan; niet echt uitnodigend. De bedden waren hard en er lag een winterdekbed op terwijl het tegen de 30 graden was. Geen airconditioning. Bad was vuil (haren van de vorige gast nog in de badkuip) en schimmel in de voegen tussen tussen de tegels. Vloerbedekking vuil. Ontbijt niet bijzonder; ontbijtruimte vol en uitermate onpersoonlijk.

Kamers zijn ruim. Ligging is uitstekend ten opzichte van de snelweg. Ruime parkeerplaats die 's-nachts wordt afgesloten. Het meeste personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, schoon en gastvrij - coulance erg op prijs gesteld.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Mixed grill in restaurant was erg donker. Salades en omelet daarentegen wel goed.

Ontbijt niet inrekening gebracht uit naar aanleiding klacht eten restaurant. Kinderbedje stond klaar in slaapkamer. Goed ontbijt buffet. Parkje om de hoek.

Voor herhaling vatbaar als de prijs dezelfde blijft voor de kamer.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De vriendelijkheid van het personeel en de snelheid waarmee alles geregeld was voor ons een zeer goed pluspunt . Ideaal hotel om door te reizen. Dichtbij autosnelweg.

Prima hotel voor op doorreis, goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Goede locatie voor op doorreis naar het zuiden. Prima ontvangst, prima prijs/kwaliteit verhouding. Locatie goed te vinden, ruim parkeerterrein bij het hotel.

Voldoende voor één overnachting

Kamers zijn een beetje gedateerd en smoezelig. Er is geen minibar op de kamer en de bar was al vroeg in de avond gesloten. Een tegenvaller na een autorit van 10 uur.

Voor ruim 9 euro pp was het ontbijt goed. Locatie van het Hotel is prima, redelijk dicht bij de autoroute. Voldoende voor 1 overnachting.

Mooie en ruime en schone kamer waarin alle belangrijke voorzieningen aanwezig waren
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Niets, we waren bijzonder tevreden

We kwamen op een zondag aan en op die dag is het restaurant in het hotel gesloten. We werden door een zeer vriendelijke receptionist verwezen naar een nabijgelegen restaurant en kregen als compensatie een kortingsbon van 15% mee. Geweldige service en belangrijker het restaurant waarnaar we werden doorverwezen was voortreffelijk en dan ook nog veel korting. Dus hulde aan Ariane hortel

Helemaal goed voor ons doel, nml 1x overnachten vlakbij snelweg
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Niet ontbeten, vroeg weer weg. prettige, iets te warme kamers. Zou volgende keer weer boeken. Vergat toilettas- probeer 'm op terugreis weer op te pikken daar, ben benieuwd...

Prima plek voor een kort verblijf.

Geen airco. De kamer was warm en bleef dit ook gedurende de nacht.

Ruime en schone kamer, prima prijs/kwaliteits verhouding. Basis is echt prima, een dubbel een een enkel breed. Schoon en vriendelijk personeel. Goed bereikbaar en binnen een km weer op de snelweg.

Gelukkig dat het maar voor 1 korte nacht was....
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Familiekamer met een bijkomende kamer, deze hebben we echter niet gebruikt... Het raam in deze kamer hing vol schimmel, zwarte schimmel tot halverwege de muur, raamkozijn was volledig rot hout en in jaren niet meer proper gemaakt, spinnenwebben in elke hoek....

Zeer ruime kamers en badkamers

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Ach... goed voor doorreis!

Het fruit bij het ontbijt zaten beschimmelde vruchten tussen. Badkamer heeft erg vieze voegen. Lekker in bad liggen wil je daar niet!

Het bed was prima. Grote parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Voor een nacht prima hotel. Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

omgeving van hotel ziet er slecht uit (rommelig, enigszins uithoek)

ligging t.o.v. snelweg. Hotel gebruikt als overnachtingsplek voor onderweg. Geen hoge eisen gesteld. Kamer was sober maar netjes (3-persoons). Ontbijt idem.

Oud

Zeer oud en vervallen hotel. Deuren kraken, alles kan wel een likje verf gebruiken en al met al gewoon een oud hotel zonder echt faciliteiten. Te veel geld voor deze kwaliteit.

Personeel en kindvriendelijkheid van personeel.

We waren op de terugreis dus dan neem je met minder genoegen.

Het Diner was niet goed. Ontdooide rivierkreeftjes: smakeloos. Ontdooide kabeljouw: ook niet bijzonder lekker.

Het ontbijt was goed. Parkeerplaats met een hek en bewaakt.

Prima voor doorreis

Het ontbijt was ok, maar niet bijzonder voor de vrij forse prijs. Aangezien het heet was buiten (ongeveer 30 graden), waren de kamers zeer benauwd. Ook het openzetten van een raam had niet heel veel nut. De kamers waren redelijk gedateerd, maar wel schoon.

Kamers waren vrij ruim opgezet. We hadden slechts een uur van tevoren geboekt, maar toch stond het kinderbed al klaar. De kamers waren schoon. De prijs van de kamer was zeer beperkt, dus de prijs kwaliteit was goed te noemen.

Er zijn maar 3 slaapplaatsen wanneer je voor 4 boekt!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Je boekt voor 4 (2 volwassenen en 2 kinderen), maar hebt maar 3 slaapplaatsen (1 kleine dubbel en 1 enkel). Personeel helpt niet bij het zoeken van een oplossing

Schoon en goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

aanrader!!!!!!!

Hotel top prima kamer Ontbijt zeer goed en uitgebreid Zeer prettig en behulpzaam personeel Goed restaurant met prima kaart tegen een goede prijs Topper

Prijs goed, personeel aardig.

Het bed en het ontbijt. Croissants keihard, bij in de fruitbowl. Koffie slecht. Restaurant en bar hele dag gesloten. Niks te eten en drinken dus bij aankomst. Vorig bezoek was dit nog gewoon geopend.

Zeer goed bereikbaar voor een vlotte tussenstop.

Geluid van de koelinstallatie was gedurende de nacht met open raam storend. De overnachting was goed betaalbaar, de prijzen van consumpties en diner daarentegen niet.

Zeer goed bereikbaar voor een vlotte tussenstop.

Goed overnachting hotel maar niet bij warm weer.

Geen airco onze kamer( 275) was aan de Zonzijde en was erg warm. Gelukkig koelde het in de nacht af en we konden het raam open laten want het was rustig buiten. Wij boeken dit hotel daarom niet meer .............jammer

Prima ligging vanaf de snelweg voor een overnachting op de terugreis vanuit het zuiden. Goed restaurant , de kamer is gedateerd maar wel schoon en comfortabel.

Comfortabel

De sinaasappelsap bij ontbijt. De bar en restaurant gesloten op zondagavond. Maar ik heb het mooie centrum hierdoor leren kennen.

Makkelijk vanaf autoroute te bereiken. De rust en ruimte van de kamer. Parkeergedeelte bij hotel 's nachts met hek afgesloten. Verzorgd ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Perfecte tussenstop onderweg naar Spanje
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Het hotel is wat oud, maar je ziet dat ze er alles aan doen om het netjes te laten ogen.

Perfecte ligging, parkeerplaats met camera, ruime openingstijden

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Het personeel is gastvrij, waardoor het verblijf ontspannen is.

Een fles shampoo/zeep aan de muur bij het bad vind ik niet prettig. Terug naar de tijd van aparte flaconnetjes!

Het ontbijt was uitstekend, het personeel heel prettig, warm. De bedden zijn goed. De ligging van het hotel, vlak bij de snelweg, is belangrijk. De prijs (via Booking.com) is zeer redelijk.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Het ontbijt was uitgebreid.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Het kan schoner. Denk dat personeel in korte tijd, aantal kamets moet poetsen. Dat merkje. Maar ze doen wel goed hun best. Is wel een aanrader

Het ontbijt was uitgebreid. Kinderen waren gratis. Kamer is ruim. 2 kamers waren met elkaar verbonden. Leuk voor de kids.elke dag word er gepoetst. Bus is op 2 min lopen van het hotel. 1.50 p.p

• Beoordeeld op: 17 april 2017

afrekening van de kamers.

afrekening van de kamers. Ik moest 1 x 3 persoonskamer nemen voor 2 personen .deze werd dan ook duurder aangerekend. Echter alle kamers zijn voorzien van 3 bedden?

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Tegenvaller

Wij zijn in dit hotel meerdere keren geweest,. Nu in het week-end geen diner in restaurant mogelijk. Geen bar om iets te drinken en Geen B.v.n Televisie, wel geprogrammeerd. Wij zijn niet goed ter been en moesten naar buiten om te dineren in een grillrestaurant. Wij hadden geboekt voor de prijs van 79 euro. Toen we aankwamen stond er een bord buiten dat de kamers in het week-end verhuurd. Werden voor 45 euro. Bovenstaand werd niet vermeld in de informatie bij de boeking.

De ligging aan de tolweg is prima

OK voor overnachting op doorreis. Wel vragen om extra handdoeken.
    • 2 Aangrenzende Kamers

Gehorigheid. Dekbedden veel te warm. Ramen blijven niet open staan. Badkamer nauwelijks geventileerd. Slechts één badhanddoek per badkamer terwijl er drie slaapplaatsen zijn per kamer.

Goede ligging. Kwaliteit-prijs OK.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Op doorreis, maar niet voor herhaling vatbaar.

Kamer en zelfs het bed roken naar rook. Ik had niet verwacht, dat er nog hotels bestaan, waar in kamers mag worden gerookt. Bah. Verder was het 2 persoonsbed erg smal en kort.

Ontvangst

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Douchen in het bad vond ik lastig Wel prima douche en goed schoon alles! De verwarming wordt centraal geregeld en stond voor ons te hoog.

Erg schoon

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

prima hotel voor een tussenstop op weg naar de wintersport in Frankrijk
    • 2 Aangrenzende Kamers

we hadden 2 kamers geboekt die met elkaar verbonden zouden zijn, dat bleek niet het geval te zijn. niet onoverkomelijk, maar is niet volgens afspraak/booking geweest :)

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima verblijf op doorreis, fastfood en snel restaurant lopend bereikbaar.

bereikbaarheid en adressering. We zijn er nu driemaal geweest en telkens blijft het "even" zoeken.

prijs / kwaliteit verhouding en vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Waar naar je geld op geweldige locatie

Geweldige locatie voor als je op doorreis bent. Je zit vlakbij de snelweg. Aan de rue des Boufflers zit een geweldige bakker waar je voor weinig een heerlijk ontbijt kan scoren en gelijk weer onderweg kunt.

als doorreishotel prima

Wifi was gratis maar je moet iedere keer opnieuw inloggen en daarbij steeds allerlei gegevens invullen. Geen bar of iets waar je na aankomst nog wat kunt drinken

Goed gelegen vlak bij de snelweg. Kamer oke in verhouding tot de prijs

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prettig verblijf waren opdoorreis komen zeker terug.

restaurant aan de dure kant.

ontbijt prima kamers en bedden ook alleen missen we een lekkere stoel op de kamer inplaats van die harde kleine stoeltjes. Die je in vele hotels tegenkomt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Dit hotel is goed voor personen die niet veel geld willen besteden voor een overnachting.

Het hotel is toe aan renovatie, het diner was niet lekker en te kleine kaart en het ontbijt was ook maar matig. Het verschil tussen Movotel Nancy waar we in juni verbleven was hemels groot maar ja dat was dan ook veel hoger in prijs maar dat heb ik er in de toekomst wel voor over.

De bedden waren zeer goed.De kamer was ruim en de badkamer was ruim en proper. De prijs was goed.De parking was goed.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

• Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Deprimerende omgeving, lelijk gebouw, zwaar verouderd, niet onderhouden, niet vernieuwd sinds 1990 of zo, muffe kamers, schimmel in badkamer en slaapkamer, plakkerige telefoons op kamer, vies tapijt; kortom te treurig voor woorden. Het keek wel een cel in een gevangenis. Wij zijn na de check-in direct omgedraaid, weer uitgecheckt en door gereden naar huis. Belachelijk hoge prijs voor zo'n waardeloze kamer!

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Doorreis

Het ontbijt! Erg prijzig € 9.50 voor het gebodene. Ook was het restaurant niet geopend op zondagavond in tegenstelling wat vermeld stond!

De ligging en parkeermogelijkheid.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima accommodatie; goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad Nancy!

Niets; voor de prijs-kwaliteitsverhouding was prima. Je moet niet verwachten dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten!

De locatie is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad Nancy; het hotel als overnachtingsadres op weg van/naar is een aanrader.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Ligging zeer goed bij snelweg maar o dient hrndanks de gunstige prijs

ontbijt viel tegen door de slechte koffie(thermos of gekookt op elec.vuurtje}waardoor de rest ook niet tot zijn recht kwam.Hotel dient gerenoveerd te worden{nog geen chaufage}

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Niet genuttigd, het nodigde ons niet uit om hier gebruik van...

Het is een oud gebouw wat nodig renovatie kan gebruiken. In de kamer bevinden zich spinnen, neefjes, andere vliegjes etc. De wc is klein.

Niet genuttigd, het nodigde ons niet uit om hier gebruik van te maken.