Beoordelingen over Hôtel balladins Lyon / Villefranche-sur-Saône 2-sterren

365 Avenue Theodore Braun, 69400 Villefranche-sur-Saône, Frankrijk

#6 van de 9 hotels in Villefranche-sur-Saône

• Betaald WiFi

4,7

Het avondmaal in buffetvorm bij aankomst en het ontbijt...

Het avondmaal in buffetvorm bij aankomst en het ontbijt 's morgens bevielen ons uitermate. De gezellige rust deed deugd. Een ideaal hotelletje om de trip naar het zuiden in tweeën te splitsen.

Kamer was klein en douche is maar een ingebouwde unit.

Douche.;

Kamer was klein en douche is maar een ingebouwde unit. Buffet s'avonds was matig en enkel goed voor gevuld buikgevoel; Maar misschien was dat wel te verwachten met een prijs van 57€...

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Het was prima, kamer, ontbijt.

We hebben voor de eerste keer ook gebruik gemaakt van het buffet €15,90. Eten was erg doorgekookt en flauw van smaak. Weinig keus en de groente komt uit pot. Zeker geen aanrader maar fijn dat er een mogelijk is om in het hotel te eten.

Het was prima, kamer, ontbijt. WiFi kost nu 1 EUR was vorig jaar nog gratis. De verbinding is nu wel beter. Personeel vriendelijk en ideaal met hond mag in het restaurant. Pakeren afgesloten dus heel veilig.

1 keer maar nooit weer!

Ik werd in de ochtend opgebeld dat ik pas na 17.00 hr in het hotel kon!! De kamers zijn zwaar verouderd en niet schoon. Geen diner mogelijk en geen vertrouwen in het ontbijt.

gezellig !!! komen vast wel weer terug.

Ja nogmaals renovatie van de kamers !! het is wel oud, hier moet echt wat aan gedaan worden.

De kamers zijn niet meer van deze tijd maar wat wil je voor deze prijs. Komen wel steeds terug om het voortreffelijke ontbijt en buffet voor de prijs van 19,95 pp. Komen dan moe aan en hoeven niets meer te doen, er is altijd een gezellige sfeer moeten meer hotels doen geweldig !!

Overnachting op weg naar Nederland

De kamer ziet er netjes uit, maar sterk gedateerd. Zeker het toilet/douchegedeelte was erg klein.

Prima plek voor overnachting op doorreis naar Nederland.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goede locatie maar smoezelige kamers en een slecht dinerbuffet.

De kamers stonken en het douchegordijn was niet fris en met vlekken. De vloerbedekking was ook smoezelig. Het dinerbuffet a 15,90 pp was erg slecht en het eten was erg doorgekookt en smaakte chemisch. Men kon kiezen uit voorgerecht ( salades) deze waren nog redelijk. Je kon kiezen uit meerdere hoofdgerechten maar allemaal doorgekookt en smakeloos. Het dessertbuffet zag er goed uit maar smaakte naar niets en zelfs de cake was smakeloos. Wij waren met 6 man dus uiteindelijk nog een groot bedrag voor zeer slecht eten. Het meest positieve aan dit buffet was de hoeveelheid maar achteraf waren wij liever naar de MacDonald een paar honderd meter gegaan. Het slechte eten heeft ons doen besluiten dat we geen ontbijt namen maar lekker verse croissantjes hadden gehaald bij de LIDL een paar honderd meter verderop. Een voordeel is de prijs maar de Premiere Classe hotels zijn dezelfde prijs maar veel beter! Voor wifi moest een euro betaald worden. Vanwege een korting was dit hotel goedkoop voor ons.

Makkelijk parkeren en vlakbij de snelweg

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima overnachtingshotel .

Prima overnachtingshotel .Goed ontbijtbuffet met zoets en hartigs. 's Avonds kun je tegen een schappelijke prijs genieten van een koud en warmbuffet, inclusief een dessertbuffetje.

voor een doorreis oke.

Het ontbijt was wel heel simpel: een paar stukken witbrood en eenvoudig beleg. Verder hebben we moeten vragen om bestek. Persoeel was wel vriendelijk, maar niet alert.

Goed basic hotel, vooral geschikt voor doorreis

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

overtrof mijn verwachtingen

het ontbijt en het buffet waren kwaliteit/prijs uitstekend. de kamers waren klein, maar zeer proper zeer goed als doorgangshotel vriendelijk personeel

Matig, zelfs voor 1 nacht.

Kamer stonk verschrikkelijk naar rook! Raam kon open maar niet vastgezet op een kier of zoiets. Afstandsbediening van tv deed t erg slecht.

Makkelijk bereikbaar langs route. Snelle incheck.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

het was ok voor 1 nacht op doorreis maar last van koude

verwarming werkte niet , veel last van straatlawaai , geen dekens , kamer rook naar sigaretten

het ontbijt was ok , rustige plaats voor ontbijt , hygiene was in orde , plaats is ok voor 1 nacht bij doorreis , mensen waren vriendelijk

Uitstekend doorgangshotel naar het zuiden.

Niks.

Een prima doorgangshotel op weg naar Zuid-Frankrijk of naar Spanje. Ook prima voor een 2 à 3 overnachtingen om Lyon te bezoeken. Goed ontbijtbuffet met zoets en hartigs (kaas , hesp). 's Avonds kun je er genieten van een buffet met koude en (lekkere) warme gerechten en ook nagerechtenbuffet. Prijs - kwaliteit dik, in orde.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Onderweghotel

Erg gehorig. Toilet en douche cabine in de kamer, elk geluid was hoorbaar. Geen privacy. Ook gebruik toilet en douche uit andere kamers en gepraat op de gang was te goed hoorbaar

Dicht bij de selweg. Prettige ligging voor overnachting op doorreis. Afgesloten parkeerplek.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Het was geweldig gaan beslist terug !!!!

Het enige min puntje is geen bvn en toch canal plus jammer er komen toch genoeg nederlanders

Dit was een van onze beste hotels aan de tolweg, geweldig aardig personeel spraken ook engels. Het ontbijt was zo uitgebreid voor dat geld en we hebben daar ook heerlijk gedineerd zo veel keuze en geweldige desserts wij hadden een special offer voor ontbijt en diner. fam Danse

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed hotel voor 1 nacht op doorreis naar het zuiden.

Het diner viel ons tegen.

Het zijn eenvoudige kamers met airco. Het hotel is erg geschikt voor 1 nacht op doorreis naar het zuiden. Het ontbijt is goed en de kamers zijn schoon.

vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien een beetje oplapwerk maar als je naar het zuiden reist weet je dat er andere waarden zijn.

Alles is basic wij stoppen daar al enkele jaren en tot nu toe was alles naar wens.

Functioneel, goed voor 1 overnachting met diner

Een iets aardiger baliemedewerker bij aankomst. Hij was zeer kortaf. De anderen waren erg aardig

De kamer was niet groot, maar is ook niet nodig. Alles is aanwezig. Bedden zijn goed en het is schoon!

Voldoende voor een overnachting onderweg.

Familie kamer geboekt, 2 aparte kamers, zonder tussendeur gekregen. Badkamer erg klein. Hotel is toe aan verfrissing, denk aan vloerbedekking e.d.

Airco werkte prima, en bijna geluidloos. Voldoende handdoeken aanwezig en schone en frisse bedden.

Prima hotel voor een overnachting onderweg.

Prima hotel voor een overnachting onderweg. Zeer vriendelijke medewerkers! Wij vonden de aanbieding voor diner/ontbijt heel goed en het eten was prima!!

Redelijk hotel, kan wel een opfrisbeurt gebruiken

1 v/d 2 kamers; er hing een vreselijke lucht (alsof er gerookt was terwijl het een "niet rokers" kamer moest zijn). Alles was een beetje smoezelig; dekens, muren, tapijt

makkelijk te bereiken, afgesloten parkeerplaats, prima ontbijt, goed restaurant in de buurt, bedden lagen goed.

Door de onsmakelijke geur viel het verblijf erg tegen helaas

Onze kamer stonk heel erg naar braaksel k 202 , de kamer van de kinderen 201 was een beetje muf maar verder welterusten doen. Tienik het 's morgens melde werd er nauwelijks op gereageerd

Ontbijt was goed , erg uitgebreid voor Franse begrippen

Goed bereikbare stop voor op doorreis.

De grootte van het bed. Ik denk dat meeste mensen toch wel een tweepersoonsbed van 160x200 (210) gewend zijn. Misschien zijn Nederlanders zijn groter dan Fransen.

Receptie zeer vriendelijk. Kamer (heel) klein maar erg schoon. Buffet (diner en ontbijt) goed geregeld en redelijk van kwaliteit. Prima accommodatie voor op doorreis naar het zuiden. Lekker dicht bij de snelweg.

Het verblijf was verder prima.

Op mijn reservering stond inchecken tot 23.00 uur, maar is maar tot 21.00 uur. Wij stonden om 22.00 uur voor een gesloten poort. Wij kwamen op zondag aan maar zondags is restaurant gesloten.

Het onbijt was goed,, en het personeel was vriendelijk.

Een echt doorreis hotel met airco.

Ontbijten konden we pas om 7.30 uur terwijl in de papieren stond 7.00 uur. Voor een hotel op doorreis naar je vakantie adres is dit te laat. Redelijk ontbijt maar het aanvullen konden ze niet zo goed bijhouden. Het zijn erg kleine verouderde kamers en ruiken muf. Voor doorreis prima maar prijs-kwaliteit? We hebben voor deze prijs wel in betere hotels gezeten.

Een echt doorreis hotel met airco. Vlakbij de snelweg op loopafstand van de Mc Donalds.

Chaotisch. Niet uitgerust verder gereisd. Gelukkig goed op onze bestemming aangekomen

Moesten er 2x uit ivm brandalarm. Half 4 en half 6. Hoezo uitgerust verder reizen. Geen personeel aanwezig voor nadere uitleg. Konden de sleutels niet eens afgeven. Want we zijn na 2de alarm verder gereisd

Niet byzonder goed om te slapen

Prima doorreis hot

We hadden wat pech dat twee keer midden in de nacht het brandalarm afging

Handig en praktisch hotel voor doorreis. Hotel was goed en ontbijt een aanrader.

Overnachting op doorreis.

Eigenlijk niets.Perfecte locatie voor een overnachting op doorreis.

Maaltijden waren perfect in orde zowel qua organisatie als kwaliteit. Perfecte locatie voor een verblijf op doorreis.

Voldoende voor een doorreishotel. Balladin zou ik zeker opnieuw willen boeken tegen deze prijzen.

Omgeving, grootte kamers, ambiance. Maar ja, zeker voldoende gezien de prijs!

Het eten was prima gezien prijs hotel. Bovendien ben ik zeer gevoelig voor eten van mindere kwaliteit. Eten prima gevallen! Verder alles was er wat nodig voor een doorreishotel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

kamer was goed met airco en goede bedden en tv. Onbijt was erg goed,veel keuze. Het hotel ligt dichtbij de snelweg en ligt in een leuke plaats.

Locatie is prima. Goedkoop hotel met kleine kamers zonder luxe.

Kamer is zeer sober ingericht en erg klein. Bed redelijk. Douche zeer klein met smal gedeelte voor toilet. Het leek een soort ingebouwde caravan douche. Niet heel erg comfortabel. Maar voor de 39 euro die wij hebben betaald, kun je natuurlijk ook geen luxe verwachten. Bij het ontbijt was niet heel veel keuze en ook geen luxe, maar verder prima.

De locatie is perfect als je op doorreis bent naar Zuid-Frankrijk.

Prima hotel voor een overnachting

Dat je blijkbaar je moet aanmelden voor het speciale aanbod en dit in de toegezonden mail hierover niet duidelijk is.

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Airco werkt goed maar maakt wel wat lawaai. Prima ontbijt en prima diner voor een goede ptijs. Zeker met het speciale aanbod,

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goede nachtrust op doorreis naar de Provence

nvt

Op doorreis is dit een prima hotel. Vriendelijke mensen, goed eten en een prima bed. Bovendien ligt het vlakbij de snelweg. In de buurt is weinig te zien maar dat is voor één overnachting niet erg.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goed hotel voor op doorreis

We hadden de pech dat er die avond een ganse bus Polen kwam logeren. Daardoor was het avondeten en het ontbijt maar beperkt. Toen de Polen vertrokken waren werd alles terug aangevuld,maar hadden wij ook al gegeten.Twee jaar terug was alles naar wens.

Goed hotel voor op doorreis Goede ligging ten opzichte van autostrade

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Goede prijs kwaliteit prima overnachtingshotel.

Wifi was slecht maar nu raoming niks meer kost geen probleem.

Prima kamer, heerlijke douche, vriendelijk personeel, honden kosten 5 euro per nacht. Ontbijt simpel maar prijs kwaliteit top. Pakeren veilig achter een hek.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima als doorreishotel voor één nacht.

Niets. Goed voor een nacht onderweg.

Prima hotel voor doorreis naar het zuiden. Vlakbij de snelweg. Kamer met eigen sanitair, prima douche. Ontbijt (€7,95) kent een uitgebreide keuze. Meer dan voldoende parkeermogelijkheid.

Prima plek om te overnachten tegen een goede prijs

We zijn hier eerder geweest, dus we wisten hoe het hotel was! Het is sober. Je kan s'avonds eenvoudig dineren en s' ochtends goed ontbijten.

Ligt vlak langs de snelweg

Ontbijt was prima.

Dat het restaurant op zondag gesloten is. Dat wisten wij niet. Vorig jaar nog heerlijk gegeten daar voor een redelijke prijs. Nu maar naar de Chinees geweest, aan de overkant. Was ook goed en redelijk geprijsd.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Prima hotel op weg naar het zuiden.

Om twee uur 's nachts ging er een alarm in de gang af. dat heeft een kwartier staan loeien.

Ligt dicht bij de snelweg. goede parkeermogelijkheid op afgesloten parking

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Goed hotel voor goede prijs.

Ontbijt- en dinerbuffet zijn eenvoudig maar goed en voldoende. Bedden zijn goed. Kamers zijn klein, maar practisch ingericht. Parkeren bij het hotel.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Redelijk voor een tussenstop. Maar voor ons niet meer

De badkamer Geen bagagewagentje

Het diner en ontbijt redelijk maar geen lactose vrije producten en als ontbijt alleen ham en kaas terwijl mijn vrouw geen varkensvlees mag hebben en dit vooraf was doorgegeven.

goed gelegen tussenstop naar de Alpen

ontbijt pas vanaf 7.30 uur restaurant voor avondmaal was niet open, en niets in de omgeving te vinden.

goede locatie voor tussenstop overnachting na skiereis

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Goed hotel

Vriendelijk personeel, Het hotel zag er schoon uit en goede bedden. Heerlijk ontbijt.Het avondbuffet was niet hoogstaand, maar wel lekker en voldoende keus. Aangezien wij op doorreis waren, is het fijn als je niet meer weg hoeft om ergens te gaan eten! Dicht bij de snelweg en goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Heel goede keuze voor overnachting en eten tegelijk prima

zou niets kunnen bedenken.

Personeel heel vriendelijk,vlakbij de snelweg , beetje gedateerd maar alles keurig schoon,goede bedden,goed buffet s avonds en een heel goed ontbijt,perfecte locatie als tussenstop , ga zeker terug,parking mooi afgesloten .

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Gelukkig maar 1 nacht

Erg gehorig, douchecel heel erg klein om samen met een kindje te douchen, erg lag veel stof op de kamer en overal haren van anderen (lang zwart)

Snelle in- en uitchecken

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Kamer was schoon en lag dicht bij de snelweg, waardoor het...

Kamer was zeer klein, maar voor een nachtje wel te doen.

Kamer was schoon en lag dicht bij de snelweg, waardoor het een goede tussenstop is voor een lange reis. De kamer was wel erg klein, maar op zich oke voor de prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Wij komen hier nu voor de derde keer en waarschijnlijk niet de laatste keer.

Er is geen lift.

Heerlijk diner en ontbijt tegen een redelijke prijs. Goed bed. Prettig en behulpzaam personeel. Spreken goed Engels. Afgesloten parkeerterrein. Dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

prima hotel voor een tussenstop

De vriendelijkheid van het personeel, prima diner en ontbijt. Afgesloten parkeerplaats. Prima hotel voor een overnachting op doorreis naar Zuid-Frankrijk.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima en goedkoop hotel voor de overnachting richting het zuiden.

De kwaliteit van het avondeten en het ontbijt zou beter kunnen. Gebakken aardappelen waren zacht en taai vanwege het lang liggen in de wamhoudvoorziening. een gekookt eitje was wel aanwezig bij het ontbijtbuffet, maar steenkoud.

De ongedwongen sfeer en het eten op het terras. Als overnachtingshotel zeer geschikt vlak langs de route soleil en met voldoende parkeerruimte. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Goed te doen voor 1 overnachting.

Locatie viel tegen, erg. Drukke weg. Lopen naar dorp was ruim 2 kilometer. Dit hadden wij niet uit omschrijving begrepen. In de buurt niet veel te doen, soort industrieterrein.

Prima. Vriendelijk personeel. Hotel voor een overnachting, goede prijs-kwaliteit erhouding. Buffet ook goed voor de prijs (17 euro). Ontbijt ook goed voor bijna 8 euro. Wij betaalden 39 euro per nacht. Binnen geen last van de drukke weg of ander lawaai. Wij zaten aan schaduwkant was prima. Was wel airco aanwezig.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Het ontbijt was goed maar eenzijdig.

De gastvrijheid Het ontbijt

Het ontbijt was goed maar eenzijdig. Er waren trouwens te weinig zitplaatsen om iedereen van een plaats te voorzien binnen.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

prima kamers , maar ga er niet eten.

voor 17,50 pp hadden wij een lopend buffet in het hotel,maar dat is geen aanrader het eten was heel vet en heel erg lang doorgekookt en heel veel vliegen op het eten. . Het ontbijt was niet slecht maar stelt weinig voor .

prima nette kamer met airco .

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Acceptabel overnachtingshotel op doorreis naar het zuiden...

De hotelinrichting is wat gedateerd aan het geraken. Het ontbijtbuffet dat wordt aangeboden is OK, maar het avondmaal (eveneens in buffetvorm) viel wat tegen (zowat alle groentenschotels bulkten van de mayonnaise).

Acceptabel overnachtingshotel op doorreis naar het zuiden van Frankrijk. Goede parkeerfaciliteiten vlak bij het hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Goede en goedkope overnachting

In de badkamer hing helaas een indringende wc-lucht, maar hij was wel schoon. Ook verder voldeden de kamer en de badkamer prima.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Schone en ruime kamer. Goed en vriendelijk geprijsd restaurant en gevarieerd ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prima als budgethotel op doorreis

Kamer niet erg schoon. Bed, toilet, douche overigens wel.

Precies wat je mag verwachten van een budgethotel, voor als je op doorreis bent: bed, toilet, douche, wastafel. Ontbijt was niets mis mee.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Waren op doorreis, niet te ver van de autoweg en niet duur.

Wij vonden het diner (buffet) niet veel bijzonders en te duur.

Kleine kamer met een nog kleinere douche. Het was er schoon en de bedden zijn er goed. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Niets .. Zijn hier al diversen keren geweest.

Prima ontvangst. Wat ouder hotel geen overbodige luxe. Heel goed als overnachtingsmogelijkheid op doorreis naar het zuiden .

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Een geweldige prijs/kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader!

Ongelofelijk wat we kregen voor het geld wat we betaald hebben. Een echte aanrader voor mensen die een budgethotel zoeken.Uit de antwoorden op de vragen komt een 8,3, maar ik vind het meer waard. Ook het ontbijt is erg goed en uitgebreid (buffet)!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Het was oke voor 1 nacht.

De matrassen waren erg hard (lag niet lekker) en het ontbijt was wat matig.

Nette locatie en een beveiligde parkeerplaats. Vriendelijk personeel en nette kamers.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Overnachten vlakbij Route du soleil

De muffe lucht van de kamer en de vuile vloer onder het bed (enorme laag stof).

De ligging vlakbij de route Du soleil, rustige locatie en kamer, goede parkeergelegenheid, schone badkamer en prima bed.

Goed voor op doorreis ( max 1 nacht )

Badkamer

Kamers verouderd maar proper

goed ontbijt en vriendelijke receptie

goed ontbijt en vriendelijke receptie

alles was ok.

alles was ok.

Ontbijt goed en volledig, kamer goed

het ontbijt is af.

kamer is klein. maar de airco is geweldig

het ontbijt is af. Het avondmaal is uitstekend

Zoals verwacht

Prijs/kwaliteit

Zoals verwacht

Prijs/kwaliteit

Gewoon

Bedden

Prijs

locatie goed, dicht tegen autosnelweg

kamer aan de kleine kant, avond eten is tegen gevallen

goed ontbijt, hotel dicht tegen autosnelweg

Goed Hotel qua prijs /kwaliteit

Ligt mooi aan de snelweg

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima hotel om te overnachten naar het zuiden.

Goed ontbijt, prima kamers.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heel vriendelijk onthaal en zeer behulpzaam.

Heel vriendelijk onthaal en zeer behulpzaam. Lekker eten in het restaurant en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

alles klopte wel

Het apparaat voor de poort om de sleutel en de code te krijgen vond ik nogal omslachtig

het ontbijt en de ligging en prijs/kwaliteidverhouding

Komen volgend jaar weer

Dicht bij de snelweg. Prijs / kwaliteit is prima

Ontbijt en diner was goed.

Kamers erg klein. Maar 1 stoel.

Ontbijt en diner was goed.