Beoordelingen over Fasthotel Macon Nord 1-sterren

73 Rue De Barbentane, Péage A6 Sortie 28, Centre Hôtelier, 71000 Sennecé-lès-Mâcon, Frankrijk

#2 van de 2 hotels in Sennecé-lès-Mâcon

6,4

Goed en simpel hotel voor uw doorreis.

De deur van de entree naar de hal was smerig en het stonk er. Maar eenmaal in kamer daar geen last van.

We waren op doorreis naar het Zuid-Frankrijk. En hiervoor is dit hotel ideaal. Vlakbij de snelweg. Alles heel simpel en schoon. Airco aanwezig in beide kamers en ook beide kamers tv. Konden ontbijt ter plaatse bijboeken. Er zijn in de kantine automaten voor koffie/thee en wat te snoepen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

ZEER SLECHT!!!

Na 8 uur te hebben gereden vanuit Spanje...zouden we 1 nacht overnachten bij dit hotel. Bij aankomst hebben we 84 euro betaald voor 4 personen. Kregen we de sleutel van de kamer en een WIFI code, deze deed het niet! terug naar de receptie, kregen nieuwe code, wederom deed het internet het niet. antwoord...jammer dan...ik kan niets voor u betekenen. Dat was de 1e teleurstelling. Naar de toegewezen kamer... grote stink bende! airco die alleen maar aan het rammelen was.... maar geen koude lucht! zelf de filters er uit gehaald (dan maar schoonmaken) heel veel stof en de schimmels die er op zaten, dit gemeld bij de receptie. Volgens de meneer van de receptie deed de airco het gewoon.... of te wel we werden terug het riet ingestuurd! Besloten om niet te blijven overnachten.... alleen deze mentaliteit al ! (oke...goodbay was zijn reactie toen we zeiden dat we niet bleven) Geld konden we naar fluiten! parkeer terrein lijkt veel mooier en groter op de foto, valt vies tegen in het echt (hoge stoepranden) Of te wel.... zoek een ander hotel als je van plan bent om hier te overnachten. Tevens is er geen eet gelegenheid in de buurt! Deze waren allemaal gesloten! (je wordt verkeerd geïnformeerd via de website)

snelle afslag bij de autobaan, dus snel te plaatse

Ontbijt was simpel maar wel goed.

Kamer was niet goed schoon. Nog veel stof rond de airco. We hadden 2 kamers waarvan 1 kamer de airco het eerst niet deed en de douchekop kun je niet ophangen, moest je zelf vast houden tijdens het douchen.

Ontbijt was simpel maar wel goed.

de badkamer,douche kop kon niet opgehangen worden.

Het is dicht bij de snelweg ,schone kamen schone bedden en goede prijs,dit was een uitstekende tussen stop op de terug weg naar huis vanuit z frankrijk om te overnachten.

Ga er NIET heen!

Geen hygiëne, vuile vloer, vuile handdoeken, schimmel in badkamer, we zakten bijna door de vloer,het plafond was in vreselijke staat, geluidshinder. Ik zal dit melden bij de gezondheidsinspectie: mag gesloten worden! Veel geld voor wat het maar is!

oké

De bedden waren vreselijk, de kamer gedateerd en slecht onderhouden.

Vlak bij de snelweg, goede overnachtingsplek De buitenkant van het hotel en de receptie zagen er goed uit.

Dicht aan de snelweg

Airco werdt niet koud Erg stoffig Douche hing veel te laag Gedateerd Al met al prima om een nachtje te slapen, maar vroeg op pad om de warmte voor te zijn

Dicht aan de snelweg Eten genoeg in de buurt Vriendelijke ontvangst

Heel dicht bij de autosnelweg.

Airco werkte niet naar behoren. Kleine badkamer die niet echt proper was. Handdoeken met vlekken op.

Heel dicht bij de autosnelweg. 4 volwaardige bedden. Goedkoop maar toch nog duur genoeg voor hetgeen je ervoor krijgt.

viel tegen wij gaan er niet meer naar toe.

kamer, afspraaktijden ontbijt er wed gezegd aan de balie dat het ontbijt om 7.00 u was s'morgens stonden we aan een gesloten deur en werd on zeer onvriendelijk mede gedeeld dat het ontbijt om 7.30 u was. De deur werd dicht gegooid en afgesloten zodat e niet naar binnen konden Wij met nog een Frans koppel zijn vertrokken en hebben op het eerste tankstation een broodje en koffie gekocht. Heb via Boeking.com het geld van 2 x ontbijt terug gekregen.

dat weet ik niet

Ontbijt niet genomen kamers matig douche slecht

Wij konden tot 22uur inchecken maar men begon om 20.30 al te bellen in slecht Engels niet te verstaan en vroeg om een nummer van de credit kaart want ze waren om 21.30 dicht aan de receptie Wij waren 21.15 op lokatie hem de boeking laten daar stond tot 22.00 open was hij zei dat dit niet normaal Wij hebben onze sleutel kregen en zijn gaan slapen

Ontbijt niet genomen kamers matig douche slecht

Voor de prijs een goed hotel om te overnachten.

Kamers zijn klein en er is weinig licht. Meer dan 1 nacht moet je hier niet blijven. Erg ongezellige kamers.

Voor de prijs een goed hotel om te overnachten.

voor doorreis oke voor 1 nacht.

badkamer had een wc die losstond. douchekop kon niet worden bevestigd. parkeerplaats kon niet worden afgesloten. wij waren er op zaterdag en dan was er geen avondeten!!!!

rolluik voor raam en auto stond vlakbij.

Viel erg tegen! Onze 1e X in een Fasthotel!

Erg klein, geen comfort. 1 stoel op een tweepersoonskamer Nergens plaats voor je kleding. Zeer klein tafeltje. Gevaarlijk afstap vanaf het toilet naar de kamer!! Hadden helaas het ontbijt al betaald, maar konden pas om 7.30 terecht! Moesten die dag nog veel km rijden, hadden eerder weg willen gaan...

Hele goede (onbeveiligde) WIFI!

Bar slecht nooit meer

Dat wij niets konden eten of drinken en de bedden waren planken met een matras erop

Ontbijt hebben wij niet genomen wij waren er rond 5 uur ener was in de verste verte niets te kopen geen drinken laat staan iets te eten

Voor een nacht goed te doen.

Zeer eenvoudige kleine kamer. Airco functioneerde niet. Restaurant was niet meer open. Ook in de omgeving niet. Voor iets te eten moest je naar de stad. ±8 km.

Locatie was goed gelegen. vlak bij autobaan

Top voor een goeie nachtrust. En

Wifi was na 22.00 uur erg beroerd we hadden geen wifi

Ik heb gebeld met ze omdat we niet zeker wisten of we voor 22.00 uur aan kwamen. Personeel dacht mee en gaf telefonisch de nummers door en waar de sleutels lagen.. Was echt top

Prima!!!

Badkamertje wat aan de krappe kant. Na een douchebeurt stond alles blank. Maar de douche was wel lekker warm en een goede straal.

De kamers waren voor 1 nacht prima te doen. De bedden sliepen goed. Ruime keus bij het ontbijtbuffet. En ondanks dat het klem aan de afslag ligt, is het toch rustig gelegen.

Bedden prima.

Ik vond het echt armoedig. De familiekamer zag er via internet beter uit! Het was gewoon een portocabin! We hebben daar dan ook maar geen ontbijt genomen.

Bedden prima. We hebben goed geslapen

Je betaald minder, je krijgt minder

Je betaald minder, maar dat is ook zeker te merken in wat je ervoor krijgt. Bedden zijn wel heel erg simpel plank met daarop een dun matras, en het hoofdkussen zie je meteen al dat dat niet lekker gaat slapen... De douche ook heel simpel maar ok, een update zou niet helemaal onverstandig zijn.

Geen aanrader

Er was veel lawaai in de gang,toen we aankwamen was het later dan voorzien waardoor er niemand meer was en we ook geen gebruik konden maken van de wifi doordat we geen code hadden

Volgend jaar maar een ander hotel zoeken voor de doorreis

Is een hotel wat vooral door werklui wordt gebruikt. Foto zag er goed uit op booking.com, maar is van receptie. Kamers zitten in apart gebouw. Kamer is niet geweldig. Ontbijt hebben we maar niet genomen. Volgend jaar maar een ander hotel zoeken voor de terugreis.

Perfect op door-reishotel.

Vrij lawaaige nacht, dus de ramen dicht houden ivm veel (zwaar)verkeer in de omgeving. Kleine kamers.

Parkeergelegenheid t.o.de kamers, die op de begane grond waren, dus supermakkelijk met de bagage! Vriendelijke ontvangst door personeel. Zeer dicht bij de afrit autoroute. Koele kamers, de airco stond al aan. Gunstige prijs

Locatie was goed. Slecht onderhouden, vieze hotelkamer met kapotte airco en slechte bedden.

Slechte en vieze staat van alles in en om de kamer. Her en der zaten scheuren en gaten. Airco was stuk. Omdat we een familiekamer hadden, was er een tweede airco, maar die werkte alleen op de (luidruchtige) tweede stand. Badkamer zeer klein en alles werd nat. Slechte matrassen en kussens. Geen mogelijkheid raam op kier te zetten met een hor tegen insecten. Lelijk schilderwerk. Vies tapijt. Zwakke verlichting.

Locatie was zeer goed. Familiekamer mogelijk.

Douche/wc vies

De douche/wc zag er niet uit. Er hing boven de wasbak iets van een schimmelbuisje, echt vies! En de spiegel was bruin. Het was snel douchen en verder niet kijken. En de douche in kamer 10 kon niet opgehangen worden en de verschoof bij gaan zitten erop.

veel te duur voor hetgeen het is

er is gans de buurt niks te eten of te drinken , restaurant in het hotel is toe, men moet tot macon gaan om iets te kunnen eten wat vrij ver is wanneer men laat toe komt, Men zou toch een broodje moeten kunnen krijgen , voor die prijs kan men alle kanten logeren met avondeten mogelijkheid.

ontbijt was niet super maar voldoende.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Trap er niet in: dubbel betalen voor een hotelkamer!

Kamer stonk, was vies en overal schimmel. Geen eetfaciliteiten. Onaardig personeel, lawaaiige kamers, klein bed. Kamer zelf was flink beschadigd, stoel, bed, muur, plankjes etc. Verder te vies om aan te raken. In de omgeving was alles gesloten, behalve de MacDonalds en een asielzoekerscentrum. Uiteindelijk gegeten bij een hotel verderop gelegen, met afgesloten parkeerplaats! Geboekt en betaald via booking.com en bij het hotel moesten we opnieuw betalen, het volledige bedrag. Dit betekend dat we 2x betaald hebben. Het bedrag dat we aan booking.com betaald hadden zouden alleen reserveringskosten zijn. Ik heb nog nooit zo een hoog bedrag daarvoor betaald! Belachelijk, voel me opgelicht!!! Ik boek nooit meer via booking.com De hoofdprijs betalen voor zoiets slechts. Dat men het uberhaupt durft aan te bieden.

Niets, alleen de lakens waren schoon.

Beter dan in een keer door moeten rijden. Maar verder niet prettig

Airco maakt zoveel lawaai dat je er niet van kunt slapen. Douchehokje in de kamer was bijna kleiner dan een hokje in de caravan. Personeel bij het ontbijt was ronduit onbeschoft. De receptionist bij aankomst was overigens wel erg vriendelijke

Het was erg goedkoop en dicht bij de snelweg

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Slecht!! Voor ons nooit geen Fast hotel meer!!!

Dat je in het hotel niets te drinken en eten kon krijgen. En ook in de wijde omgeving niet, behalve bij Novotel die daar slim op in speelt. Maaltijd duur en niet te eten!!

Het ontbijt was redelijk. De kamer was schoon met een goed bed.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

3,5
    niet voor herhaling vatbaar

vieze receptie met rooklucht waar je ook kon ontbijten. daar hebben bij de aanblik vanaf gezien wil niet in een rokers hok ontbijten. het hotel was groezelig en niet schoon

ligging was handig voor een tussenstop

Middelmatig

Badkamer

Ik zou het niet weten.

Alles was prima.

Het ontbijt was verrassend, uitgebreid.

Verlichting in douche was stuk.

Het ontbijt was verrassend, uitgebreid.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

redelijk

gordijn in douche

het sanitair was gebrekkig

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Badkamer hing geen douchekop in die vast zat Bedden gewoon planken en de vloer kraakte verschrikkelijk en liep scheef

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het ontbijt was oké !

De badkamer is te klein en douche en WC te dicht bij elkaar.

Het ontbijt was oké ! Een ruim aanbod ... De kamer viel evenwel wat tegen.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Auto voor de deur parkeren, mooie kamers en lekker ontbijt

Ontbijt kan beter mss 1 euro meer vragen iets meer variatie

Ontbijt kan beter mss 1 euro meer vragen iets meer variatie

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Voor overnachting richting vakantieadres een goed hotel

Dicht aan de snelweg, en parkeerplekken voor de deur.

Zou daar niet voor de tweede keer boeken.

Slechte kamer, douche kabinet zag er vies uit. Lakens op de bedden zaten gele vlekken in.

Dicht bij de tol weg

de functionaliteit in het algemeen

lawaai van de airco

de functionaliteit in het algemeen

Echt een budgethotel.

Echt een budgethotel. Had iets weg van een cellencomplex. Tevens bleef de creditcardreservering actief. kreeg die er nietaf.

Na telefoontje 's nachts kunnen toekomen was geen...

Na telefoontje 's nachts kunnen toekomen was geen probleem.

Arico

Arico

Dat het dicht bij de route du soleil ligt.

Kamer was warm en oud.

Dat het dicht bij de route du soleil ligt.

Het ontbijt was goed.

De kamers waren erg smerig. Geen restaurant in de buurt.

Het ontbijt was goed.

Goede bedden, mooie kamers voor weinig geld.

geen

Goede bedden, mooie kamers voor weinig geld. Uitstekend geschikt voor doorreis.

Doorgangshotel, dicht bij de snelweg, toch rustig gelegen, prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Het ontbijt was prima!

Goed geslapen en lekker ontbeten

Vriendelijk personeel. Aangename kamers met airco. Per kamer een douche plus toilet.

Simpele 4-persoons kamer, van alle gemakken voorzien. Prima bedden.

Ideaal dat er airco aanwezig was in de kamer omdat het 35gr was.

Badkamer en geen horeca om wat te drinken

Badkamer en geen horeca om wat te drinken

nooit meer

alles

gewoon ontbijt

Goed hotel voor een doorreis. Niet te veel eisen aan stellen. Ontbijt is goed.

Ontbijt was goed. Kamer redelijk.

Matige accommodatie voor de prijs die we betaalde

Badkamer was krap en niet schoon. Stank in de kamer. Slecht/matig ontbijt voor het bedrag we ervoor betaalde

Locatie van de snelweg

Geen enkel apparaat werkte

Geen enkel apparaat werkte

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Ons verblijf was gewoon naar onze zin !

Er viel niets tegen en was goed

Niet van toepassing

Was zeer slecht

Was zeer slecht

afstandelijk personeel.

typisch frans ontbijt, direkt aan de snelweg gelegen.

typisch frans ontbijt, direkt aan de snelweg gelegen.

Rustige omgeving

Krappe douche/toiletruimte

Rustige omgeving

Onderweg naar onze vakantiebestemming.

Voor deze prijs was alles ok.Alleen de airco werkte niet.

Eenvoudig maar netjes.Ontbijt prijs,kwaliteit was ok.Nabijheid van de autosnelweg.

ok

Zeer goed

Netjes en clean

Netjes en clean

Geen WiFi.

Geen WiFi. Airco stuk.

Ontbijt boven verwachting.

Ontbijt boven verwachting. Goed gelegen voor doorreis.

Valt tegen, beter schoon maken.

Airco zijn smerig. matras door gezakt, voelt de plank, afzuiger douche werkt niet, zit vol vuil en schimmel.

Hote ligt vlakbij snelweg voor doorreis naar Spanje.

Hote ligt vlakbij snelweg voor doorreis naar Spanje. Zeer ruime kamer voor 4 personen. Goed ontbijt voor Franse begrippen.

Nou ik zou daar niet meer boeken

Geen waterkoker gehorig rook muf

Dicht bij autoroute

Goed bed

Alles ok

Goed bed

Op weg nr de sneeuw

Netheid, afgebladerde muren, zwakke dunne matras, geen restaurant in de omgeving open.

Ligging dicht bij autostrade. Prijs.

vies. en gehorig.

kartonnen muren. gehorig. Vies

1 minuut van de snelweg, perfect voor 1 overnachting.

1 minuut van de snelweg, perfect voor 1 overnachting. Goed ontbijt (tegen betaling)

Voldeed aan het doel

Kamer erg gehorig en verouderd

Ontbijt en lokatie