Beoordelingen over Hôtel Alexandrine Opera 3-sterren

10 Rue De Moscou, 8e Arrondissement, 75008 Parijs, Frankrijk

#1026 van de 1.578 hotels in Parijs

Vlakbij het metrostation, in de buurt een fijne bakker.

Vlakbij het metrostation, in de buurt een fijne bakker. We zijn 2 nachten gebleven en de kamers werden tussentijds ook schoongemaakt + nieuwe toiletspullen en opgemaakt bed. Voor het inchecken en na het uitchecken konden we onze koffers ook in het hotel laten staan. Super personeel!

Praktische locatie, goed voor een kort verblijf

We konden de kamer echt pas vanaf de aangegeven inchecktijd betreden. Er is echter wel ruimte om je koffer achter te laten, zodat je direct na aankomst bij het hotel Parijs in kunt.

De locatie is erg handig. Met de metro om de hoek kom je overal. Op loopafstand van het winkelgebied (centrum) en geen slechte buurt. Bezoek zeker de bakker in de straat voor een heerlijke citroencake.

Zeer goeie ligging!

Elke keer je de accommodatie verlaat moet je de sleutel van de kamer afgeven aan het onthaal, deze bewaard de sleutel voor u.

Zeer goeie ligging! 2 min stappen van metrostation Liegé. Veel restaurants/ bistro’s in de buurt. Zeer proper hotel, vriendelijke bediening, koffie aanwezig in de lobby van het hotel.

Prettig verblijf

Bed piepte wel een beetje bij het minste dat je bewoog. Maar op zich niet heel storend.

Zeer mooie en propere kamers en ook heel vriendelijk personeel. Was gelegen vlakbij metrostation Liège, zeer handig. Toen we op de kamer kwamen lagen er bloemblaadjes in de vorm van een hartje op het bed.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Goed verblijf voor weekendje Parijs

Meerdere kamers geboekt doordat we met een groep waren. Geschakelde kamer (twee twee persoonkamers naast elkaar) waren top, maar er was geen tussendeur. Voor ons maakte dat niet uit, maar met kinderen bijvoorbeeld is dat niet handig. Normale tweepersoonskamer was wat ouder qua inrichting dan de geschakelde kamer. Vooral badkamer was minder.

De bedden in de kamers waren niet heel breed, maar personeel was super vriendelijk en heeft extra dekens verstrekt. Dicht bij ontbijttentjes en metrohaltes (de 13 is wel erg druk). Prima prijs/kwaliteitverhouding. Heerlijke douche

Kamer piepklein. Prijs voor Parijs? Adhv foto's toch veel verschil in kamers :-(

Kamer is piepklein! Bovendien vloer met niet sluitende laminaat (gaten in) en uitstekende nagels. Badkamer: douche kon je nauwelijks draaien of keren, had geen lat mee, maar denk dat maar 70x70 was. Op toilet moesten we schuin zitten want je kon er niet recht opzitten, zo klein! Als ik zo de foto's achteraf bekijk, geen terrasje voor ons, en ons badkamer was zeker niet voor foto vatbaar!

Vriendelijk personeel aan onthaal. Ligging is ideaal. Vlak aan de Métro. Bedje viel heel goed mee. Heel goed warm en zacht water in douche.

Prima hotel voor kort verblijf.

Ontbijt: de warme producten waren niet warm (pannenkoek, spek, ei).

Locatie is prima, nabij Moulin Rouge (ca. 10 min. lopen). Metro op 50 meter. Kamer was bij aankomst zeer warm maar verholpen met thermostaat. Bed was te kort voor 2 volwassenen van 1.80 m. Breedte prima. Douche niet geschikt voor corpulente mensen vanwege te kleine doorgang. Kluisje op kamer. Lazare station op 10 minuten lopen. Daaronder is een grote, betaalbare parkeergarage van Neoparking.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

We hadden gevraagd om vroeger te kunnen inchecken (normaal...

We hadden gevraagd om vroeger te kunnen inchecken (normaal vanaf 12u, wij waren er om 11u). Afhankelijk van beschikbaarheid was dat mogelijk, kregen we als antwoord. Bij aankomst bleek de kamer pas vanaf 16u15 beschikbaar te zijn... Onze spullen mochten we wel achterlaten in het hotel. Bij tweede aankomst (21u 's avonds) was er een kleine discussie omtrent onze spullen. We hadden geen papier mee gekregen dat aantoonde dat dit onze bagage was, waardoor de receptionist eerst niet geneigd leek ons dit te geven. Op aankomst van de kamer waren we ietswat teleurgesteld. De kamer was zeer klein, de badkamer ook. In de badkamer waren heel wat zaken niet echt ok, geheel was onafgewerkt. Wifi zou gratis zijn, maar login hadden we niet ontvangen. Na opnieuw naar de receptie te gaan kregen we de logincode. Deze bleek maar te werken op 1 toestel/1 user. Ligging was ok.

De kamer, met name de badkamer, was eigenlijk te klein.

Vriendelijk, gastvrij personeel Met de metro op de hoek is dit een prima uitvalsbasis om Parijs te bezichtigen Ontbijt verrassend compleet

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Beneden verwachtingen

Zeer kleine kamer - veel kleiner dan verwacht. Geen hotelgevoel, maar gewoon klein kamertje. Personeel kwam twee opeenvolgende ochtenden gewoon binnen om de kamer te poetsen terwijl wij nog lagen te slapen - check met receptie welke kamers vrij zijn en welke niet!

De fles wijn ter attentie van mijn verjaardag

Aanrader voor kort verblijf

De kamer beantwoordde aan de verwachtingen: comfortabel bed en airco. Badkamer is aan kleine kant, maar gezien Parijse normen geen afknapper.

Heel erg aardig en behulpzaam personeel

Heel erg aardig en behulpzaam personeel

Super!

De grote van de kamer en hotel.

De locatie. Prijs kwaliteit verhouding.

Het was een top weekend en ik zou zeker terug gaan.

De kamers zelf zijn ontzettend klein

De ligging van het hotel is perfect, rustige buurt. De metro ligt heel dicht bij het hotel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Aardig personeel heel behulpzaam, nette kamer

Kleine kamer wel geen extra spiegel, heel gehorig

Aardig personeel heel behulpzaam, nette kamer

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Ok hotel voor een kort verblijf.

De ontbijtruimte is piepklein.

Het ontbijt was ok. De kamers klein, maar comfortabel. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Hele vriendelijke en hulpzame personel, recentelijk...

Hele vriendelijke en hulpzame personel, recentelijk gerenoweert hotel. Beste positie, 10 minuten loopend naar de Opera Garnier, en 15 minuten naar de Louvre. Ideal om Parijs te voet bezoeken. Super continentale ontbijt, idere dag worden die kammers schoongemaakt! Ik reiz vaaker naar Parijs, en book altijd Alexandrine Opera Hotel

• Beoordeeld op: 16 april 2016

Heerlijk ontbijt, mooie ontbijtzaal en rustig

De kamers zijn te klein

Heerlijk ontbijt, mooie ontbijtzaal en rustig

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Toilet was heel klein.

Toilet was heel klein.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hôtel Alexandrine Opera