Beoordelingen over Hôtel Belles Rives 5-sterren

33 Boulevard Edouard Baudoin, 06160 Juan-les-Pins, Frankrijk

#13 van de 70 hotels in Juan-les-Pins

Het uitzicht vanuit de kamer, de service, de bday taart voor...
    • Superior Kamer met Zeezicht

De locatie aan de VOORkant is wat minder “mooi” gelegen, een leegstaand pand in de buurt en een wat minder leuk dorpscentrum. Maar aan de achterkant van het hotel is het meer dan subliem!!

Het uitzicht vanuit de kamer, de service, de bday taart voor mijn man op de kamer, de grandeur, de beleving, het ontbijt op het waanzinnige terras. Alles was geweldig!

prachtig
    • Superior Kamer met Uitzicht op de Kaap (geen Uitzicht op Zee)

locatie

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Tophotel voor topprijs en personeel passend bij een Frans twee sterren hotel
    • Deluxe Kamer - Zeezicht

Eten ongelooflijk slechte prijs kwaliteit verhouding en personeel schandalig ongeïnteresseerd

Strand accomodatie

Alles was prima.
    • Superior Kamer met Uitzicht op de Kaap (geen Uitzicht op Zee)

Alles was prima. Ontbijt heel goed. Jaren geleden een aantal keer geslapen. Viel toen tegen. Nu erg veranderd. Super.

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Het is een prachtig hotel op een rustige locatie maar toch...

Wanneer ik een 5 sterren hotel boek en vervolgens 40 euro per dag moet betalen voor 2 ligbedjes op het terras van het hotel dan vind ik dit niet kunnen. Voor het ontbijt wordt 29 euro in rekening gebracht. Daar heb ik geen probleem mee maar waar ik dan wel een probleem mee heb is dat ik voor een gekookt ei, voor een gebakken ei of voor een kop koffie moet bijbetalen. Bijna 10 euro voor 2 gebakken eieren bovenop de prijs van 29 euro voor een eenvoudig ontbijtbuffet is echt belachelijk. Ook de bedden zijn smal en kort. Ben zelf 1.85 dus niet extreem lang maar mijn benen staken al 20cm. buiten boord..

Het is een prachtig hotel op een rustige locatie maar toch dichtbij het centrum. Het uitzicht is fenomenaal.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Ontbijt super!

Het was de tweede keer dat ik in dit hotel kwam, vorig jaar ook, maar daar merkte ik niets van bij aankomst. Geen welcome back/home, opnieuw kopie identiteitskaarten etc etc. Voor een hotel van deze klasse en prijs verwacht ik wel iets meer op dat gebied!

Ontbijt super! Service super! Locatie zeer goed! Hotel prachtig!

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Geweldig ontbijt!

Ac was niet gerepareerd

Geweldig ontbijt!!

• Beoordeeld op: 26 april 2016

De gastvrijheid van het personeel en de locatie met het...

Alles was top

De gastvrijheid van het personeel en de locatie met het terras aan de zeekant