Beoordelingen over Hôtel Club Les Bergers resorts 3-sterren

Le Village, 04400 Pra-Loup, Frankrijk

#18 van de 19 hotels in Pra-Loup

6,4

6,4

Mooi hotel om mooie locatie. Aanbeveling voor relax weekend / week

Mooi hotel op een zeer mooie locatie. Kamers zijn mooi ingericht. Personeel was zeer attent. Wij waren buiten het seizoen en de kok werd speciaal voor ons geroepen om een verrassingsmenu te maken. Erg goed. Het hotel heeft een klein zwembad zodat je wel even lekker kunt verfrissen.

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

Pra-Loup als ski-oord is werkelijk fantastisch.

Het leek wel een grote kinderclub daar. Het zwembad stonk, de skikamer was 1 grote bende, en het all-in eten was werkelijk niet te eten. Koud, bleef veel te lang staan, en dreef letterlijk in de saus. Alhoewel het hotel met de beste bedoelingen opgeknapt was, was dit niet helemaal gelukt. Veel dingen kapot, de vloeren smerig en veel te weinig personeel om de troep op te ruimen. Tafels bleven vaak heel lang vol. Prijs kwaliteit totaal uit verhouding. De foto's van het hotel zijn wel duidelijk daar genomen maar geven geen beeld van de werkelijke situatie.

Pra-Loup als ski-oord is werkelijk fantastisch. Mooi onderhouden pistes, snelle liften (sommige wel wat ouder) en heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 2 september 2015

de ligging is prima.

het buffet 's avonds (all inclusive) is ons niet bevallen, er heerste nogal chaos en drukte. Wij zijn ook geen liefhebber van dit concept en waren op doorreis. vandaar voor locatie gekozen.

de ligging is prima.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

zeer onvriendelijke hotel eigenaar en personeel hebben er duidelijk geen plezier in. keurig geboekt toen we aankwamen zei hij "vol" en dat was het. Na geweldig tussenkomst Booking.com was er ineens wel ruimte. Maar zeer zeer onvriendelijke baas.