Beoordelingen over Citotel Hôtel de la Vallée de L'Arc 2-sterren

Avenue Jean Jaurès, 13530 Trets, Frankrijk

#2 van de 5 hotels in Trets

Prima locatie, maar onze kamer viel tegen
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer leek in niets zoals op de website vermeld, de foto's zijn duidelijk genomen van de mooiste kamers die ze hebben (de gerenoveerde wellicht). Onze kamer was een grote bezemkast, met bruine tegels in de badkamer en het bed mag de naam twijfelaar niet eens hebben. Jammer

Onze aankomst was heel laat, maar wij kregen heel lief alle toegangscodes etc via sms. Dat is echt super. Ontbijt was dik in orde. Personeel heel vriendelijk. Locatie midden in het centrum van klein stadje, levendig maar geen last van herrie gehad.

onaangenaam
    • Classic Tweepersoonskamer

Alhoewel vermeld; op zondag geen personeel aanwezig. Maandag morgen de eerste ontmoeting met de eigenaar. Geen verwelkoming. Totaal niet geschikt voor het hotelwezen. Kamer te hoog geprijsd. Kleine kamer. Badkamer oud. Geen lift.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Zeer vriendelijk echtpaar dat het hotel runt.

Zeer vriendelijk echtpaar dat het hotel runt.