Beoordelingen over Hôtel du Bourg 3-sterren

22 Bourg Morel, 73260 Valmorel, Frankrijk

#2 van de 7 hotels in Valmorel

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima plek voor een korte skivakantie.

Er liggen plastic onderleggers tussen de matrassen en lakens! Het WiFi bereik is beperkt. Slapen is niet altijd voor 2.00 uur mogelijk i.v.m. feestelijkheden buiten vlak onder de hotelkamers. Weinig onderscheid in wat de restaurants in Val Morel - Le Bourg serveren.

Het hotel ligt op loopafstand van de skiliften. Val Morel - Le Bourg is een leuk straatje met veel barretjes en restaurants. Het personeel spreekt redelijk goed Engels. Ontbijtbuffet is gewoon goed en de voorraad aan e.e.a. wordt goed bijgehouden.

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

enkel het ontbijt was voldoende (inbegrepen in prijs)

we hadden een upgrade genomen naar 3 comfort kamers ( zeer duur, we betaalden nl 590,- euro voor 3 kamers maar bij aankomst waren er slechts 2 beschikbaar en we kregen als 3° een gewone kamer met 3 bedden in de plaats, van een commerciele korting was geen sprake en we werden met onze rug tegen de muur geplaast, kleine harde bedden, zeer kleine badkamer waar maar 1 pesoon tegelijk aanwezig kon zijn, men beloofd Amerikaanse & Engelse zenders, maar enkel de locale Franse zenders zijn beschikbaar, balkon zonder tafel of stoelen, geen venster maar enkel zicht naar buiten via de balkondeur, geen lift en luidruchtige kamers, je waant je bij de buren, vele plekken op het vast tapijt, ondanks belofte was er geen restaurant aanwezig, we konden wel iets eten in de onmiddelijk omgeving Hier zien ze ons nooit meer terug!!!

enkel het ontbijt was voldoende (inbegrepen in prijs)

• Beoordeeld op: 12 april 2016

niks!

prijs-kwaliteit van de kamer viel enorm tegen; de foto's kloppen niet met de realiteit. het ontbijt is erg sober.

niks! enkel de locatie is goed.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Schone, mooie & ruime kamer (duplex).

Basic en beperkt ontbijt.

Schone, mooie & ruime kamer (duplex). Vriendelijk en hulpvaardig personeel.