Beoordelingen over Best Western Premier Grand Monarque Hotel & Spa 4-sterren

22 Place Des Epars, 28000 Chartres, Frankrijk

#1 van de 19 hotels in Chartres

Zeer aangenaam goed gelegen hotel
    • Prestige Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het aanbod in het restaurant is beperkt. De lift is zeer traag zeker op piekmomenten. Nachtlawaai in het weekend Verder niets

Een heerlijk hotel midden in de stad. Met super geëngageerd en vriendelijk personeel, zeer mooie comfortabele kamers.

We dachten een kamer met uitzicht op de kathedraal te...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We dachten een kamer met uitzicht op de kathedraal te krijgen maar dat was niet het geval. Booking.com. is een beetje misleidend. je wordt lekker gemaakt met een welness hotel maar in de kleine lettertjes staat dat je daar voor moet bijbetalen. jammer! Douchen moet in bad met als gevolg dat de hele badkamer nat wordt.

Uitstekende plek voor een overnachting in Chartres
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een ontbijt van EUR 17 p.p. beginnen we niet aan. Er zijn zat mogelijkheden vlakbij in het stadscentrum bijv. aan de overkant van het plein (vanaf 7.00 uur!).

Perfecte ligging in hartje centrum van Chartres. De kamer was ruim en rustig. Voor een tientje extra wordt de auto geparkeerd en weer voor de deur gezet, zodat je niet de bekende parkeerproblemen/kosten hebt in het centrum van een grote stad. In de kamer kun je een kopje thee of nescafe maken.

Absoluut een aanrader!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn zeer mooi ingericht, niet groot maar meer dan voldoende, mooie heldere badkamer. Afzonderlijk toilet, hotel super goed gelegen in het centrum. Diner zeer lekker. Ontbijt zeer uitgebreid. Zeer mooie locatie

Het ontbijt was heel uitgebreid, het bed heerlijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bediening op het terras door de bar was onder de maat. Het hotel heeft een opfrisbeurt nodig: ziet er allemaal op het eerste gezicht wel chique uit maar als je beter gaat kijken, heeft alles eens een verfje nodig, zowel binnen als buiten...

Het ontbijt was heel uitgebreid, het bed heerlijk! Verassende dingen gegeten in het in het hotel aanwezige Michelinster-restaurant!

Ik heb ervan genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer - glibberig hout - de deuren schuiven slecht - niet veel privacy - wc staat de verkeerde kant uit

De sfeer, de locatie, de professionele bediening.

Prima om enkele dagen in alle rust en gemak in dit hotel door te brengen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten in La Cour, en zelfs in Le Georges vond ik niet geweldig. Het moest snel klaargestoomd worden en miste daardoor aan kwaliteit en smakelijkheid. Dit vond ik matig.

Niets aan te merken op het ontbijt. Dat was zeer volledig en kwaliteitsvol. De badkamer was prima. Het personeel was heel gedienstig en vriendelijk. De kamer was heel rustig en dat was voor mij heel belangrijk.

De perfecte link tussen de sfeer van vroeger en het comfort van tegenwoordig!!! Geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De perfecte link tussen de sfeer van vroeger en het comfort van tegenwoordig. Zowel het eten als de ambiance in de bistro van het hotel sprak ons erg aan. We vonden het erg prettig dat we de ramen in de kamer ‘s nachts konden openen. Je auto kun je in het straatje links naast het hotel laten staan en die wordt door het personeel weggezet. Dit was 10 euro voor ons verblijf van 1 nacht. Later zagen we dat er onder het plein voor het hotel een Qpark is. Daar hadden we de auto ook kunnen parkeren. We hebben niet gekeken hoe duur dat dan is.

Mooie kamer, leuk restaurant, klassiek van stijl.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst. We waren er wel al om 14 h terwijl officieel de kamer maar om 16h beschikbaar was, maar al onze vragen over een andere kamer, de reservatie van de parking, de tijd voor het klaar maken van de kamer,... werden systematisch negatief of met voorbehoud beantwoord. Dit terwijl het even makkelijk en veel gastvrijer was geweest ons een oplossende antwoorden te geven.

Prima ontbijt met heerlijk frans brood en croissants en alles wat bij een uitgebreid ontbijt hoort.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Mooi hotel met haperende service
    • Prestige Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is praktisch onbereikbaar per auto. Toen we inchechten hoorden we meteen van de receptie dat er voor onze auto geen plaats was in hun garage. Dat er gedurende het hele weekend geen plaats was in hun restaurant of hun brasserie behalve vanaf 22.00 uur. Aangezien er en een restaurant en een brasserie in dit hotel zijn dachten wij dat we geen tafel hoefden te reserveren. Dat is dus heeeel vervelend voor oudere mensen die dan 's avonds door de regen de stad weer in moeten om te gaan eten. Dit dus en op zaterdag en op zondag. Reden om hier niet meer te boeken.

Mooi oud frans hotel en een prima ligging. Nadat ons verteld was dat er in hun garage geen plaats was voor ons, werden we later in onze kamer gebeld dat dit wel ineens het geval was. Toen hebben we kunnen profiteren van hun geweldige valet parking service. Dat kwam geweldig goed uit want anders moest je weer in de publieke garage aan de overkant, die dan weer moeilijk bereikbaar is wegens het drukke verkeer.

Wij hadden het hier heel erg naar onze zin!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was een geweldig hotel! Heerlijke bedden, prachtige kamer. De bagage werd voor ons uit de auto gehaald en de auto werd naar de parking gebracht.

Prima ligging.

Auto parkeren (tegen betaling). Het ontbijt is vrij prijzig en het personeel begon al vroeg met het opruimen van de ontbijtspullen, wat niet echt gastvrij staat.

Prima ligging.

Luxe verblijf in ruime deluxe kamer, voor een goede prijs.

Douchekop was te zwaar voor de houder. Bovenverdieping gehorig door de houten vloer. Wij verbleven op de 2de verdieping.

De kamers waren geweldig, met goede faciliteiten: badjassen, slippers, amenities. Lekkere bedden. Hartelijke, service gerichte ontvangst en prettig uitchecken.

Luxueus logeren in Chartres!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer verzorgde en aangename kamer met een comfortabel bed en een propere badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Mogelijkheid om ofwel een ontbijtbuffet te nuttigen (+ 17 EUR pp) ofwel een ontbijt "express" (warme drank, verse jus en ontbijtkoek voor 7 EUR pp).

Goed doorgangshotel zonder meer , en zo wordt het dan ook gerund!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel niet echt netjes , overal tapijt en lastige badkamerindeling.....

Zeer volledig ontbijt, gereserveerde parkeerplaats in de buurt , goede ligging om de stad te verkennen...vriendelijk personeel

Het verblijf kan misschien goed zijn afhankelijk van de kamer waar je verblijft.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer 121 en kamer 122 bevinden zich op het gelijkvloers je dient echter eerst de lift te nemen naar het eerste verdiep, door een lange gang wandelen en dan dien je met de bagage de trappen naar beneden te nemen. Hier is geen lift. Er werd ook geen hulp aangeboden om de bagage naar de kamer te brengen. Bij het uitchecken heb ik de bagage via het raam naar buiten gebracht. Dit is een veel kortere weg dan alle trappen te moeten doen. Je staat direct op het trottoir en kan direct naar de openbare parking stappen. De straat is direct naast de kamer 121 en 122 om 5 uur werden we gewekt door een vrachtwagen die zijn goederen kwam lossen en dit op een zaterdagmorgen. Nog een tegenvaller: het zwembad was niet beschikbaar omdat al het water de avond daarvoor was weggelopen. Het personeel was afstandelijk bij het uitchecken men heeft niet gevraagd of we het naar onze zin hadden gehad. Vandaar doen we het via deze weg.

de ligging van het hotel is goed, centraal gelegen. Maar vermijd kamer 121 en 122

Het hotel is prachtig, de spa is top, eten is lekker.

Het zwembad was dicht toen we aankwamen terwijl dat wel één van de redenen was dat we voor dit hotel kozen. Gelukkig konden we wel nog eventjes zwemmen na extra navragen.

Het hotel is prachtig, de spa is top, eten is lekker.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Wij hebben genoten van ons 1 dag verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het enige minpuntje is de ligging, wanneer men toe komt is het moeilijk om enkele minuten te parkeren aan het hotel , de politie is er niet klantvriendelijk .

Het vriendelijk en behulpzaam personeel zowel aan de balie als poetsdienst als bediening aan tafel .

Prima uitvalsbasis voor het bezoeken van Chartres.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluiden komen wel heel goed door. Het was redelijk lawaaiig. Het diner was behoorlijk duur naar onze mening.

Prima ontbijt. Behulpzaam personeel. Fijne douche en schone kamer.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

De kamers waren geweldig, schoon, mooi ingericht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoge prijzen van de drankjes en eten. Maar dat was overal ook op andere locaties in de stad.

De kamers waren geweldig, schoon, mooi ingericht. Ontbijt was erg goed. Personeel erg vriendelijk en vloeiend in engels. Goed gelegen hotel.

zalig genietend verblijf in klassevol hotel !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer gunstig gelegen voor stadsbezoek, mooie kamer en ruime badkamer, lekker ontbijt auto werd door personeel naar parking gereden, service! zalig bed!! goede badproducten

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We vergaderden in de bibliotheek en er was te veel rumoer/lawaai rondom die ruimte om dat als aangenaam te kunnen ervaren. Jammer. Het koffie-apparaat was bovendien te vaak geblokkeerd in die ruimte.

Het kwalitatieve ontbijt, het bekwame personeel en de charme vd authenticiteit vh hotel.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Rustige en charmante sfeer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer heeft een douche en een bad, maar het bad is eerder klein en het douchegordijn schermt onvoldoende af waardoor de badkamervloer helemaal nat wordt.

Heel mooi charme-hotel met veel uitstraling en authentieke decoratieve elementen die je helemaal in de sfeer brengen. Zeer vriendelijk personeel. Leuke bar, zeer verzorgd ontbijt. De deluxe kamer was zeer gezellig, maar minder groot dan ik had gedacht.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

A perfect stay

De ontvangst was fantastisch, kamers perfect in orde, locatie pal in het centrum. De spa was uiterst luxueux, net zoals het team dat ter beschikking stond. Idem voor het restaurant

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

-Heerlijke spa.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-De kamer was prachtig, maar in de badkamer was het erg onpraktisch. Doordat een designbad de helft van de badkamer in beslag nam, zat de wc bijna onder de douche, waardoor alles nat was na het douchen. -Als je aankomt is het haast niet mogelijk om de auto voor de deur te zetten en je spullen uit te pakken.

-Heerlijke spa. -Goed gegeten en goed ontbijt. -Goede locatie. -Wifi werkt goed

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Prachtig sfeervol hotel in het centrum van chartres
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alle kamers hebben niet het zelfde comfort . wij logeren regelmatig in het hotel en deze keer was de kamer minder luxueus en ook de badkamer was kleiner .

De sfeer van het hotel , de private parking . Het uitgebreid ontbijtbuffet .

• Beoordeeld op: 8 september 2018

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

N.v.t.

We waren blij verrast met deze kamer. Prima ontbijt.

Schitterende aanrader voor een bezoek aan een autoluwe en verbluffende stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hartelijkheid. Service.En vooral attentvol.

Uitermate tevreden

Breakfast superb

Aangenaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel, met heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Valet parking voor de auto. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

De locatie was ideaal voor het bezoek aan de stad

De locatie was ideaal voor het bezoek aan de stad

Heerlijk hotel, zeker de moeite waard.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De service en sfeer en het heerlijke bed en ontbijt natuurlijk

prima hotel onderweg naar je vakantieadres
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie kamer alleen jammer dat deze zich aan de voorzijde bevond. Veel lawaai. Ontbijt was goed en het personeel was erg vriendelijk

Heel fijn hotel met mooie ligging in een gezellig stadje

We hadden familie kamer geboekt maar zaten met 4 in een heel klein kamertje en 2 sliepen op een kleine slaapbank

Hele mooie en fijne badkamer

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Tophotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tophotel. Ik had mijn tablet op de kamer laten liggen en werd dezelfde ochtend al gebeld.

je voelt je welkom in dit mooie hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg vriendelijk personeel. Uitstekende ligging in historische centrum.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

jammer genoeg maar 1 nacht,hotel super gelegen in centrum...
    • Suite

jammer genoeg maar 1 nacht,hotel super gelegen in centrum,vlakbij de kathedraal, heel goed ontbijt, lekker gegeten in brasserie

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toiletpot in de douchecabine?

Perfect op alle vlakken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heb geen negatieve punten waargenomen

Perfect hotel....zeer vriendelijk ontvangst...lekker eten...goede bedden...mooie locatie

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Zeer gastvrij personeel en schitterende ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke kamer. Schitterende ligging aan rand historische stad en winkels.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Tophotel!

Tophotel!

Centrale ligging Klassiek hotel met vriendelijke medewerkers...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De temperatuur op de kamer was te warm

Centrale ligging Klassiek hotel met vriendelijke medewerkers Goede bedden.

Prima, comfortabel, vriendelijk verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In feite was alles prima. Gezellig, comfortabel hotel. Prima kamer. Goede prijs. Vriendelijk servicegericht personeel. Uitstekend ontbijtbuffet.

Aangenaam, rustig

Restaurant was heerlijk

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie kamer, prima ontbijt, mooie ligging in t centrum en daarnaast is Chartres een zeer relaxte stad

Sfeervol hotel in een romantische stijl.

Het hoefde niet beter.

Een grand hotel uit een vervlogen tijd en toch helemaal in het leven van nu!

Heel vriendelijk personeel, fantastische locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel vriendelijk personeel, fantastische locatie.

goede keuken, centraal gelegen, mooie kamers, goede...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat voor spa faciliteit extra moet betaald worden

goede keuken, centraal gelegen, mooie kamers, goede ontvangst voor de kinderen

Een fijn hotel, zeer centraal gelegen

Een fijn hotel, zeer centraal gelegen

Voldeed niet aan verwachting

Uitgekozen op de aanwezigheid van zwembad voor onze kinderen. Blijkt deze toegankelijk vanaf 16 jaar en de kosten 15 euro pp te zijn! P

aangenaam verblijf in klassiek hotel
    • Suite

hygiëne was niet top maar ook niet echt problematisch

Mooi klassiek hotel met stijl . Men waant zich terug in het verleden .

prima verblijf en kort bij een prachtig centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

Had verwacht dat de prijs inclusief ontbijt wad

Ontbijt prima locatie goed

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Excellent
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer lekker eten en ontbijt. Charmante kamer.Valetparking.Personeel professioneen en behulpzaam .

zeer mooie kamer / lekker ontbijt

zeer mooie kamer / lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Heel goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het licht van het toilet

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prettig hotel

De centraal gelegen plek van dit hotel

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Fantastisch hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Maar wel een duur hotel - maar een last minute via Booking was zeer betaalbaar.

Fantastisch hotel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Mooie kamer, goede ligging, SPA.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets...enkel dinner viel mij wat tegen...kwestie van smaak zeker?

Mooie kamer, goede ligging, SPA.....en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

meer stilte op de kamer mag nog wel

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Hotel beschikt over een laadpunt voor (onze) Tesla!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klassiek Hotel met 'grandeur' em uitstekende service!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

prima hotel met erg vriendelijke mensen op een prima locatie...

niets1111

prima hotel met erg vriendelijke mensen op een prima locatie en een uitstekend ontbijt. zeker een aanrader.!!!!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Mooi restaurant, prive parking, midden in centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een wand in de douche zou geen overbodige luxe zijn

Mooi restaurant, prive parking, midden in centrum

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Prachtig

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

schitterend , zeer goede ligging

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Het hotel is fraai gelegen aan een groot plein.

De lift is erg krap en sterk verouderd. Een douche boven een bad is erg onhandig en bovendien riskant wegens risico van uitglijden.

Het hotel is fraai gelegen aan een groot plein. Vanuit het hotel loop je zo de binnenstad in, De kathedraal ligt op een kleine 10 minuten lopen van het hotel. Ruime kamer, smaakvol ingericht, heerlijke bedden. Het ontbijt was geweldig en het geld (€ 15,-- p.p.) dik waard! Auto werd door personeel in de garage van het hotel gestald en bij vertrek keurig voor de deur van het hotel gereden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, en spreekt tenminste ook Engels.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Een van de allerbeste hotels ooit door ons bezocht !

Dat we maar 1 nacht gebleven zijn...

Een van de allerbeste hotels ooit door ons bezocht ! Vakkundige en menselijke ontvangst en service. Twee restaurants op verschillende niveaus. Goede bar. Hotel in familiehanden en reeds in 1900 vermeld in de Guide Michelin...

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Sfeer, ambiance en hotel met karakter en historie.

De beperkte eigen parkeerplaats was vol en dan mag je bij Q park parkeren voor €20 per dag. Hotel zou vrijkaarten voor het parkeren buiten moeten hebben.

Sfeer, ambiance en hotel met karakter en historie.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Vriendelijk personeel , lekker ontbijt , lekker avondeten ,...

Vriendelijk personeel , lekker ontbijt , lekker avondeten , mooie kamer , zeer propere badkamer en een zeer goed bed . Kortom een echte aanrader

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De kamer was zeer gehorig! Een constant gebrom van ventalitoren of motors en geluidshinder van de andere gasten (krakende vloeren, gebruik badkamer en toilet)

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

We hadden een hele fijne grote kamer voor het hele gezin

Het extra bed voor de kinderen (slaapbank) was wat gammel. En toegang tot het zwembad met de kinderen was mogelijk maar wel erg duur. (standaard toegangsprijs voor de spa maar met kinderen gebruik je alleen maar het zwembad)

We hadden een hele fijne grote kamer voor het hele gezin

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het totaal: de sfeer, de luxe.

Gereserveerde parkeerplekken waren niet meer beschikbaar. Gelukkig is het van zaterdag op zondag heel goedkoop parkeren tegenover het hotel

Het totaal: de sfeer, de luxe. Aardig en meertalig personeel.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Mooi ouderwets hotel met ruime kamers.

Mooi ouderwets hotel met ruime kamers. Centraal gelegen maar goed bereikbaar, mooi terras dat tot laat open was. Staat al sinds 1900 in de Michelin gidsen. Ondergrondse parkeergarage voor de deur, handig op doorreis. Loopafstand van de kathedraal.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Was s avonds een feest naast het hotel met veel geluidsoverlast. Na klachten daarover vroegen we om een andere kamer en die kregen we ook.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

-Uitstekende locatie in het centrum van de stad met...

- eten in het restaurant was volgeboekt de dag toen wij arriveerden - eten in de brasserie viel tegen

-Uitstekende locatie in het centrum van de stad met parkeermogelijkheid ook voor auto's die 2m hoogte nodig hebben! - Vriendelijk personeel - Hele mooie kamers! de muren waren bekleed met prachtige stoffen! - Heel belangrijk-zeer comfortabel 1-2 persoonsbed! - thee en koffiefaciliteit op de kamer - gezellige bar!

Er zijn ook 34 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.