Beoordelingen over Hôtel Inn Design Resto Novo Langres 2-sterren

Avenue Du General De Gaulle, 52200 Langres, Frankrijk

#5 van de 6 hotels in Langres

Goed voor doorreis.

De kamer was erg klein. Goed voor doorreis maar niet voor langere tijd. De badkamer was ook erg krap. Als je wat gezet bent kom je in de problemen. De locatie was ook niet optimaal voor langer verblijf, het lag best afgelegen en vlak bij een buurt waar je als toerist niets te zoeken hebt.

Het ontbijt was lekker en de kamer zag er mooi en schoon uit. Het bed lag prima en ik heb ook geen last gehad van lawaai van naastgelegen kamers oid.

zeer matig

Kamer veel te klein. Geen plaats voor koffertje. Badkamer ook veel te klein? Ook geen plaats voor toilettas. Wel redelijk bed. Beddegoed schoon.

Ontbijt prima, niet geweldig

Prijs/kwaliteit is in orde als je geen speciale wensen hebt m.a.w. een doorreishotel

Beetje weinig faciliteiten maar prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Het avondeten stelt ook niet zo veel voor. De keuze is erg beperkt en we hadden het gevoel dat het vooral maaltijden zijn waarvan de bereidingstijd niet te groot is. Eigenlijk is het een verblijf voor één nacht.

Het ontbijt was goed. De parking is ruim, niet omheind maar toch wel redelijk veilig. De kamers zijn klein maar netjes. Het is er 's nachts ook redelijk rustig. Je kan 's avonds en 's morgens ook buiten eten.

Foto lijkt erg leuk, lokatie voor doorreis of langer verblijf niet geschikt, eens maar nooit meer

Kleine kamers, zeer kleine badkamer, toilet geklemd tussen wand en douche cabine. Douche voor smalle mensen te doen, maar ik kon mijn k... niet keren. Geen kastje, soort kapstok voor weinig kleding, geen behoorlijke stoel, en nauwelijks loopruimte. Ontbijt relatief duur, dus slechte prijs kwaliteit verhouding. Een lokatie om nooit meer terug te komen.

Het diner in het restaurant was redelijk, niet te duur maar ook niet goedkoop, € 5,95 voor 2 bolletjes ijs als dessert is niet echt wat je wil.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het was redelijk voor 1 nacht. Zeker niet langer. Personeel vriendelijk, maar rgonomische werkbalie
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie en een vreselijk klein badkamertje. Metname de douche. Niet meer van deze tijd. Jammer dat je het raam niet kan vastzetten in een slotstand op kieostamd. We sliepen beneden. Dus een onbreker kan zo binnen stappen. Dit zorgde bij mij een onrustige nacht. Maar raam dicht was veel te benauwd. Kleine kamer. Ja en een te zacht doorgezakt bed. Het lag wel lekker maar in de ochtend kwam ik er gebroken uit. Te zacht en een kuil, jammer hoor. Volgende keer zoeken we weer een Ibis hotel. Goede bedden.

Het was schoon en makkelijk dat je redelijk kan eten o p dezelfde locatie. De stad vonden we te ver lopen. We kwamen laat aan dus dit was prima.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goeie bedden, schone kamers.

De begeleiding bij het ontbijt viel wat tegen. Borden en bestek stonden in een kast verstopt. Even moeten zoeken. Simpel ontbijt.

Goeie bedden, schone kamers. Prima overnachten daar.

doorreis hotel

Ik vond alleen de kamer een beetje naar hond ruiken dat was een min puntje.

Het was voor ons een doorreis hotel, dan is het al gauw goed, ontbijt was voor de prijs goed €8,50

Prettig verblijf voor 1 nacht. Prima hotel voor een doorreis.

De douche was schoon en netjes maar de douchekop bleef niet goed hangen.

Fijne kamer. Alles was schoon en netjes. Ook was er een waterkoker aanwezig die goed van pas kwam.

Ideaal voor een tussenstop.

De familiekamer met gescheiden deur is ons heel goed bevallen. Na een lange autorit hebben we nog even iets gedronken bij het restaurant. Personeel bracht onmiddellijk enkele kleurboeken en potloden. Zeer vriendelijk!

Prima hotel voor overnachting onderweg naar het zuiden.

Bedden waren vrij klein. Geen koelkast op de kamer.

Goede locatie, prima hotel voor een overnachting. Geen airco, maar met open ramen prima kunnen slapen. Pizzeria (Nico Pizzas) in de buurt, waar we met kleine kinderen snel een pizza konden halen. En ook een boulangerie, om in de ochtend wat brood te halen voor onderweg. Personeel was behulpzaam, we konden wat spullen in de koelkast laten zetten.

Goed voor een nacht.

We hebben in het restaurant gegeten en hadden een fruitsalade als toetje gekozen. Jammer dat deze uit blik was en geen vers fruit bevatte.

Prima onderkomen voor een overnachting als je op door reis bent naar het zuiden. Het ontbijt voldoet.

Buiten de noemde minnetjes.....

Ontbijt eenvoudig, diner van de kaart beef, viel tegen terwijl het dagmenue goed was

Ontvangst uitstekend,locatie op 10mn lopen naar centrum Vrij parkeren!!

Ee goed hotel one derweg.....

De kamer was erg ERG klein. ..

Het terras was de goede plek voor het ontbijt! Het was er heerlijk rustig. De ligging t. o. v. de oude stad was ideaal.

Prima voor een stop over op reis naar het zuiden en dicht bij het stadje.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eenvoudige maar goede kamer, eenvoudig restaurant - het eten was ook simpel, maar niet duur. De grootste kwaliteit van dit hotel is het geweldige vriendelijke personeel.

Voldoet voor één overnachting, maar is te duur voor het gebodene. Wij betaalden ruim 80 euro.

Voor de verlangde prijs is de 3 persoonskamer erg krap. De 3e persoon moet met opgetrokken knieën op een soort van bank slapen.

Kamer was schoon en fris

Prima hotel voor overnachting halverwege onze reis

Reactie op mijn e-mail (mogelijkheid om s’avonds een babyflesje warm te maken) kwam 3 weken later. Ontvangst was niet verkeerd maar kan iets warmer/vriendelijker.

Hotel is prima geschikt voor tussenstop wanneer je bijv. naar het zuiden reist. Goede ligging net naast het leuke centrum van Langres. Prima schone kamer en lekker ontbijt. Goede parkeergelegenheid.

Voor 1 nacht is het prima.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer. Douche was afgeschermd met gordijn rondom. Na het douchen stond de vloer van de badkamer vol water. Waardoor je door het water naar de toilet en wastafel moest. Er was geen vloerwisser aanwezig.

Langres was een leuke ontdekking.

Kamer was proper. Het hotel beschikt over een grote parking en ligt buiten de stad, die de moeite waard is om te bezoeken. Het is een gezellige, oude, ommuurde stad. Wij kozen ze als stopplaats op weg naar het zuiden.

Goed hotel voor een nacht op doorreis.

De kamer en douche zijn erg klein. Er stond een klapstoel in de kamer...opgeklapt achter een klein tafeltje. Die kon je daar niet eens kwijt.

Het bed lag prima! Alles is goed schoon. Ontbijt: goed

slechte prijs/kwaliteit verhouding

prijs kwaliteit niet correct dit is slechts een door reis hotel maar veel te duur hiervoor

Niet zo vriendelijk onthaal Eveneens koele bediening tijdens diner Kamers heel klein en badkamer veel te klein

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima tussenstop!

We hadden gehoopt om iets van het tennis op Roland Garros te zien, maar de sportzender was betaal tv. Jammer. Wel een prachtige documentaire over de Galapagoseilanden gezien, ook mooi!

Geen ontbijt genomen, wel 's avonds heerlijk op het terras gegeten. Prima plek om de lange reis naar het zuiden te halveren.

Mooi stadje en goed te bereiken
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en douche zijn klein(Nr 39)en ze probeerden ons weer kamer 1 te slijten en dat vonden we niet niet gepast omdat die veel te lawaaierig is.

Bedden zijn heel goed

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima locatie voor een tussenstop.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn relatief klein, vooral de badkamer is erg klein, maar voor een tussenstop hoeft dat geen probleem te zijn. De andere pluspunten maken dat weer goed.

Het eten (goed) en het personeel (vriendelijk). Prima voor een tussenstop, je hoeft het hotel niet meer uit. Parkeren is ook geen probleem. Goed!

Goed hotel, uiterst geschikt als tussenstop voor reis met auto tussen Belgie en Spanje.

badlamer is wat krapjes

heerlijk ontbijt met zelfgeperst appelsiensap,avondeten in de avondzon op het buitenterras,op loopafstand van het stadscentrum van LAngres

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is hèèl klein. Met een hond erbij moet je om beurten ademen. Personeel is niet vriendelijk.

Goed ontbijt. Mogelijkheid om iets te drinken. Honden kunnen gemakkelijk uitgelaten worden.

Uitstekende locatie op weg naar het zuiden van Frankrijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekende locatie op weg naar het zuiden van Frankrijk. Slaapkamers zijn erg klein maar voor 1 nacht geen probleem. Kamers zijn schoon en een goed bed. Parkeergelegenheid volop. Prijs/kwaliteit uitstekend. Ontbijt ook prima.

Jammer dat ik daar heb geboekt zonde van mijn geld.

Eten en de kamers.

Geen ontbijt gebruikt. Kamers waren te klein, prijs kwaliteit ver uiteen. Diner gebruikt eten was in verhouding met de prijs veel te duur. Maaltijd stelde eigenlijk niets voor. Ik gebruikte een biertje werd 4 euro voor gerekend. Belachelijk duur.

Een prima adres voor een overnachting op de heen of of terugweg
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er ‘s-nachts om twee uur een groep, overigens keurige Franse gasten, met elkaar in gesprek waren juist voor ons hotelraam.

Goed ontbijt. De kamers en badkamer zijn aan de krappe kant. Alles goed schoon.

Prima overnachtings hotel

Comfortabel groot bed. Kleine kamer, kleine badkamer, kleine prijs. Raam kan open en dat is prettig want geen airco. De goede douche is aan de kleine kant maar wij (geen kleintjes) pasten er makkelijk in. Ontbijt en restaurant zijn beide goed. Geen culinaire hoogstandjes gewoon lekker.

Tof als etappeplaats

Op zondagavond blijkt enkel een dagmenu ter beschikking. De uitgebreide kaart die uithangt is dus niet van toepassing. Er is enkel keuze uit drie voorgerechten (twee uitverkocht) en drie hoofdschotels (waarvan er ook twee niet meer ter beschikking waren). En drie desserts. Ik hoop voor hen dat het een uitzondering was.

Aangename locatie, aangenaam personeel. Gelijkvloers volstaat niet altijd bij een rolstoelpatiënt. Ik kon mij nog behelpen met rollator en hierdoor viel het reuze mee.

Zeer tevreden. Een ideale tussenstop van of naar het zuiden van Frankrijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was een beetje klein voor twee volwassenen en huisdier (Mechelse herder). Weinig bewegingsvrijheid op de kamer.

Vriendelijk personeel, rustig gelegen en toch goed bereikbaar. Voldoende parking. Goed ontbijt.

Het hotel is op 20 minuten loopafstand gelegen van het oude...

Het hotel is op 20 minuten loopafstand gelegen van het oude stadje Langres. De kamers zijn klein maar goed uitgerust. Het bed is redelijk. Het personeel is zeer vriendelijk. Het restaurant bied eenvoudige maar goede maaltijden. Het ontbijt is voor Franse begrippen uitstekend.

vo

De kamer was voor 3 personen erg klein: we konden onze weekend tas niet eens in een kast zetten. Dan maar voor de deur...

Het ontbijt en onthaal aan de receptie waren voor Franse begrippen echt geweldig: ontbijt buffet en de receptioniste probeerde Engels uitleg te geven.

Prima voor 1 overnachting

Ontbijt te duur, je kunt beter op de A31 bij een wegrestaurant ontbijten. Diner weinig, toetjes waren grotendeels op, terwijl het nog vroeg was. Niet vriendelijk bij de receptie en bediening.

Bed en douche waren heerlijk

Prima overnachtingshotel op doorreis.

Het diner was slecht.

We hebben overnacht in dit hotel op onze weg naar huis na onze wintersport vakantie. Het is een modern en schoon hotel. Nette badkamer en goed bed. WiFi op de kamer. De kamer en badkamer zijn klein. Maar voor een nacht op doorreis prima. Het ontbijt, gezien de prijs van € 8,50, is goed. We hebben er gedineerd. Er was geen keuze mogelijk omdat het zondag was. Het hoofdgerecht was niet lekker. Te gare vis met een beetje rijst en een paar blaadjes sla. Voorgerecht aardappelsalade en nagerecht cake. Hier kon niet veel mee misgaan. Het diner is niet aan te bevelen. Mijn voorkeur gaat de volgende keer uit naar een restaurants in Langres. Leuk stadjes, waar zeker leuke restaurants zijn.

Goed gelegen hotel

Het hotel is ideaal gelegen voor een overnachtig onderweg naar een vakantiebestemming. Heel vriendelijk onthaald aan de receptie. Ontbijt voldoende.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Op doorreis
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de badkamer (tevens toilet) zaten vlekken op de wand. Het was niet goed schoongemaakt. De kamer is toch wel erg klein, geen ruimte om je koffer ergens op te zetten. Daarom op de grond (=gangpad) en staat dan in de weg.

Goed toegankelijk en redelijk dichtbij het centrum maar niet op loopafstand. Goed ontbijt

Super prima voor op doorreis vanuit wintersport.

De kamer was schoon, maar het schoonmaakmiddel was duidelijk ruikbaar in de kamer. Gelukkig kan het raam open.

Super prima voor op doorreis vanuit wintersport. Klein maar alles wat je nodig hebt is er en de openingstijden van het restaurant zijn ruim.

Praktisch gelegen dichtbij autoweg. Goede prijs-kwaliteit- verhouding.

De kamer is niet groot maar schoon en biedt alles wat je nodig hebt, zelfs waterkoker en koffie/thee faciliteit. Goed bed. Parking is gratis. Hotel is praktisch gelegen, dichtbij autoroute. Je kan er 's avonds warm eten, nu zelfs op zondag ( beperkte keuze maar lekker en niet duur). Het ontbijt is uitgebreid.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onbijt viel een beetje tegen omdat alles al bijna op was en niet werd aangevuld. Ook de receptioniste die daar was was totaal niet vriendelijk... Terwijl die van gisteren wel heel behulpzaam en vriendelijk was. Het tv baske ging ook niet seboor.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Weinig comfort. Matig eten.

Het kleinste badkamertje wat ik ooit heb gezien. Het eten was zeer matig.

De ligging en de prijs zijn ok. Bed is redelijk en alle faciliteiten zijn aanwezig en schoon.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

praktische tussenstop op weg naar Alpen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet groot maar praktisch en net. Het was aangenaam dat we zelfs op zondagavond een licht warm avondmaal konden genieten in het hotel zelf. Ontbijt biedt voldoende toespijs, zoet en ander.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Op doorreis een goed verblijf en prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

De kamer was een beetje klein, en de badkamer was te klein.

Het diner was een dagmenu en was uitstekend, en het ontbijt was goed. Vriendelijke gastheer en gastvrouw

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Meedenken van receptiepersoneel, toen we door sneeuwval niet...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meedenken van receptiepersoneel, toen we door sneeuwval niet op de geboekte datum konden arriveren. Werd zonder extra kosten naar een andere dag verschoven.

Goed.

Zie boven.

Ligging en parkeergelegenheid. Kamer wel erg klein. Jammer ook dat er geen "kantelraam" is. Als nu aanwezige raam open zet kan iedereen zo naar binnen klimmen!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

overnachting
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer had een verbindingsdeur met de kameer ernaast. Midden in de nacht werd ik wakker doordat de buurvrouw van 95jr ineens aan mijn bed stond. Wat bleek er zat geen slot op de deur. Ook was het zeer warm op de kamer, de thermostaartknop v/d verwarming was niet te regelen.

praktisch, neutraal en enigszins onpersoonlijk

De kamers zijn op de centimeter ontworpen, waardoor er nauwelijks ruimte rond het bed is

Onderdelen van het ontbijt die op een zeker moment op waren, werden niet aangevuld

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Voor i1nacht te doen als je niet te groot bent ... uit rusting te beperkt l

Alles veel te klein nauwelijks ruimte kon niet een koffer kwijt . Geen kast slechte en heel klein kussentej 2 stuks zou een. betere optie zijn.. Toilet ruinte zo klein en pas je nauwlijk in de zit half in de dousch ... En als je de dousch. gebruikt heb staat de vloerr van het toilet vol met water . TV met alleen franstalige zenders... zou toch voor reizigers beter zijn als er ook wat engels talig zou zijn ,,, Het was schoon netjes goed bed matrass aardig receptie goed parkeren auto maar 1 nacht was genoeg... voldoet niet aan deze tijd wat ruimte aan gaat konden alleen maar op het bed zitten er was 1 klap stoel

Geen aanbeveling voor doorgangreizigers.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een basisprijs van € 70 was de beweegruimte in de kamer en vooral in de badruimte wel heel erg beperkt. De kamer kon niet worden geventileerd, want de kamer bevond zich op de begane grond met alleen een deur naar buiten, die alleen helemaal open of dicht kon (met een draadje!). Door de vloerbedekking rook het er een beetje muf. Het avondmaal was ronduit slecht. Een MacDonald was beter geweest.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

OK, zonder meer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht geïsoleerd, is een opgefrist hotel nieuw geverfd maar deuren , ramen etc... zijn zeer oud en sluiten zelfs niet goed. Vervelend als je op het gelijkvloers ligt. Super kleine douche. Goed voor 1 nacht voor mensen die op doortocht zijn.

ontbijt was OK, op 25 min wandelafstand van het centrum van Langres. Goede internet connectie , belangrijk voor zakenreizigers.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Onder de maat en niet eerlijk en gastvrij.

De eigenaresse probeerde mij af te zetten door te vertellen dat door mij de sleutel van de kamer was verloren, hetgeen niet zo was. Dit kwam niet klantvriendelijk over. Het is voor dan ook de laatste keer dat ik daar zal overnachten..

Het ontbijt was redelijk.De eigenress

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed hotel voor overnachting bij doorreis of tussenstop, geen vertier in het hotel of omgeving.

De informatie kaart op de kamer was zeer onduidelijk en gedeeltelijk onjuist. Het was een hele klus om de TV aan te krijgen. De WiFi inloggegevens waren onjuist. Er waren slechts drie kleerhangers voor twee personen. De parkeerplaats is niet bewaakt of beveiligd.

Het ontbijt buffet was uitstekend, erg volledig en heel goed. De hygiëne was goed en alles was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

prima hotel en locatie voor doorreis naar Spanje

Personeel is vriendelijk, toegankelijkheid kan wat beter.

Uitgebreid ontbijt en mogelijkheid om te dineren. Prima prijs\kwaliteit verhouding. Eten is zoveel mogelijk biologisch. we hadden een hond bij ons en daar werd niet moeilijk over gedaan. Goede mogelijkheid om met de hond te wandelen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prima hotelletje voor overnachting op doorreis in leuk plaatsje.

Parkeerplaats op zich prima op eigen terrein bij hotel. Alleen vrij toegankelijk. En je gaat niet voor een dag je auto leeghalen. Dus maakte mij wat zorgen over ongewenste nachtelijke activiteiten bij mijn auto.

Prima hotelletje voor overnachting op doorreis of 2 dagen verblijf om Langres te bezoeken. Niet bedoeld om overdag te verblijven.

Hotel voor 1 overnachting
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douchekop kon niet opgehangen worden, en het douche gordijn hing niet echt handig.

makkelijk te vinden. Fijn dat er een waterkoker en thee op de kamer aanwezig was.

Hee was voor een overnachting dus geen groot probleem, masr alles welnijxonder krap en geen airco.

Bijzonder kleine kamer met een klein bed. Badkamer/toilet erg klein. Geen airco, en omdat wij op de begane grond sliepen konden we ook geen raam openzetten. Dit alles maakte het een klein benauwd hok!

Prima hotel. Ga er volgend jaar zeker weer overnachten.

Alles was prima.

We waren op de terugreis van onze vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk naar Nederland. Prima overnachtingshotel in een mooie omgeving in de buurt van het prachtige stadje Langres.

Je kunt snel je kamer in.

Bij aankomst was het parkeer terrein al bijna vol (het hotel ook). We hadden een kamer geboekt voor 4 personen (2 volwassenen, 2 kinderen; 2 jaar; 5 maanden). De kamer had 3 bedden en er was geen plek voor een reisbed. Deze had dan moeten staan voor de deur van de hotel kamer en van de badkamer. Deze kamers zijn dus niet geschikt voor 4 personen, ookal is de 4de een kleine baby.

Je kunt snel je kamer in. Inchecken gaat vlot. Uitchecken ook. Het ontbijt is voor een doorreis prima.

Zeer teleurstellend
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een paar mensen van het hotel waren vriendelijk maar de "bedieners" bij het ontbijt waren ongeinteresseerd Het ontbijtbuffet werd vanaf negen uur niet meer aangevuld, er waren twee containers met een onbestemde inhoud en dat voor € 7,90 per persoon Wij zullen noch dit hotel noch Langres weer bezoeken

Het ontbijt was soberder dan sober, de kamer was/is voor twee volwassenen absoluut te klein, j kunt je bagage niet kwijt, er is geen opbergruimte alleen een ijzeren stang met een paar knaapjes De badkamer is zeer klein je kunt je amper bewegen

Vakantie kan alleen maar beter worden

Kamer erg klein. Douchedeur zat met plakband aan elkaar. Om naar het toilet te kunnen mag je niet te dik zijn, anders zit je in de douche.

Parkeergelegenheid

het isons goed bevallen,prijs/kalititeit in orde,niets te zeuren.

Het ontbijt was in orde,wat je voor deze prijs kan verwachten,van alles genoeg.Kamer was heel schoon,wat klein,voor 1 nacht is het hotel een aanrader.vriendelijke ontvangst.We hebben in de stad gegeten,doen we meestal.

Op doorreis vanuit Zuid Frankrijk

Een gemiste kans is dat er geen mogelijkheid is om een kopje koffie te verkrijgen, het resaurant gaat pas om 19:00 open. Er is wel een waterkoker, 2 zakjes thee en 1 zakje oploskoffie op de kamer, maar er gaat niks boven een echt kopje koffie. Maar voor de rest niks te klagen!

Kamer is top, avond eten was heerlijk in het restaurant, ontbijt de volgende morgen, perfect en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima voor een nacht

Er was geen lift. Door de kleine kamer was het lastig de bench van de hond ergens neer te zetten.

Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar voldeed. De kamers zijn klein en schoon, net als de badkamer, maar voldoet, prima voor een nacht.

ok als doorreis hotel

onaangename geur in de kamer door tapijten.

rustig gelegen en toch niet te ver van Route du Soleil avondmaal ter plaatse kunnen nemen bij latere aankomst

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

aanrader!

Prima hotel voor een nacht of een paar nachten. Heel leuk stadje ook om te bezoeken vlakbij. Kortom dit hotel is een aanrader qua prijs/kwaliteitverhouding!

Prima hotel voor op doorreis voor 1 nacht...

Kamers erg klein. We hadden een grote familiekamer verwacht. Nu zat er een tussendeur tussen 2 hotelkamers, dat wordt dan een familiekamer genoemd...Badkamer ook superklein. Wel schoon.

Ontbijt goed, bedden ook goed. Wel schoon.

Prima overnachting

Helaas geen airco.

Ontbijt was heel goed. veel variatie. Kamer was ook goed, jammer dat er geen airco was. Het was maar voor 1 nacht dus prima overnachtings hotel. In het dorp zelf genoeg restaurantjes,

Tussenstop

Kleine badkamer inclusief douche Ontbijt was voldoende maar niks bijzonder.

Rustig, proper, voor ons een prettige tussenstop na een dag rijden. Langres is zelf ook heel leuk

Voor een doorreies overnachting meer dan verwacht.

mooie ligging. Makkelijk vanaf e snelweg langs de prachtige ommuurde stad Langres. Overblijfselen van de barakken uit WOI op loopafstand. McDonalds en een ander restaurant op zeer korte loopafstand.

Dat de familie kamer uit twee afzonderlijke kamers bestond...

kamers hadden wel iets groter gemeen.

Dat de familie kamer uit twee afzonderlijke kamers bestond en onze kinderen (5 en 7) dus hun eigen kamertje hadden. Daardoor voor het doel, tussen overnachting op reis naar zuiden van Frankrijk, uitermate geschikt.

Voor stopover geschikt, niet langer.

Kamer erg klein. Bed niet comfortabel en zeer smal voor 2 personen. Badkamer(tje) wel heel erg klein. Om onder de douche of bij het toilet te komen moest je je in allerlei bochten wringen. Claustrofobisch klein allemaal.

Goed ontbijt, werd regelmatig aangevuld.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zij hadden het bevestigingshouder voor de douchkop moeten vervangen, was wel een beetje onhandig!!

Kamer was goed! Bed comfortabel en het ontbijt was gevarieerd. Voor op door reis, was het een prima locatie.

Fijn hotel voor een overnachting.

De kamers zijn wel een beetje klein.

Prima hotel waar wij hebben overnacht opweg van Zuid Frankrijk naar Nederland. De kamers zijn schoon, prima bedden. Het is klein hotel met vriendelijk personeel. Het restaurant is prima. Andere eetgelegenheden zijn ook in de buurt te vinden

de bedden waren prima
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was lachwekkend; een mooie grote douchekop maar...een debiel gordijntje zonder functie. de hele vloer wordt kledder; Wil je nadien naar het toilet dan moet je door het douchewater waden. Bovendien er is geen enkele ventilatie. De vloerbedekking in de kamer was vlekkerig

de bedden waren prima

ligging

slecht bed kuil te klein vliegen overal (in kamer, buiten en restaurant) voor je kamer laten mensen de hond uit (hondenveldje), we sliepen beneden

ligging vaker geweest