Beoordelingen over Inter-Hotel Dijon Sud Le Saint Georges 3-sterren

Carrefour De L'europe, 21700 Nuits-Saint-Georges, Frankrijk

#11 van de 15 hotels in Nuits-Saint-Georges

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het hotel is dichtbij de snelweg,
    • Standaard Driepersoonskamer

Erg vies, oud, overal stof, alsof het niet wordt schoonmaakt, s’nachts erg warm, veel lawaai van de auto’s. Geen isolatie .Nooit meer.

Het hotel is dichtbij de snelweg, Voldoende parkeerplekken

Niet nog een keer

Het idee van een zwembad en restaurant in het hotel leek me handig. Ik reisde alleen met 3 kids. Maar het zwembad was vies, koud en heel klein. De kinderen wilden er niet in. Ook het restaurant was van zeer matige kwaliteit! Ik heb nog nooit ergens zo'n slechte carpaccio gegeten. (te dik gesneden, duidelijk net ontdooid (de kleur duidde op niet vers en het was lauw) en alleen wat dressing bovenop, het was gewoon echt niet lekker). Ook de plank met "charcuterie" was niet ok, en het menu van mijn dochter bestond uit een smakeloze hamburger met wat smakeloze "kale" pasta. Uiteindelijk hebben we de frietjes van de twee andere kindermenu's een beetje verdeeld. Het ontbijt hebben we de volgende ochtend maar overgeslagen. De bedden waren wel prima, maar er was een luik kapot en de douche was te vies om aan te pakken. Douchen hebben we maar thuis gedaan....

De locatie vlak langs de snelweg was top. We waren op doorreis, dus konden zonder omrijden ergens slapen. Alhoewel het hotel vlak na de tolpoort ligt, heb je geen overlast van verkeer of geluid. De bedden waren prima.

Prima op doorreis

Geen airco waardoor een zeer warme slapeloze nacht. Ook geen ventilatoren te leen.

Prima overnachtingshotel op doorreis naar het zuiden. Zwembad die weliswaar niet groot is, maar wel de nodige verfrissing biedt.

Lekker eten voor redelijk prijs.

Er was tegelijk met ons een bus met Chinese toeristen die onderling erg veel lawaai maakten. Maar dat was s avonds/ s nachts niet meer het geval.

Lekker eten voor redelijk prijs. Vlakbij de snelweg maar geen overlast

Het was in orde

Spijtig dat het hondje niet in het restaurant mocht er waren nochtans 2 gedeelten dus het was mogelijk 1 voor en 1 zonder honden gelukkig was het mooi weer en konden we op het terras eten waar hij wel mee mocht

Het was in orde

Heerlijke bedden, locatie is super!

We verbleven in het andere gedeelte van het hotel. De kamers waren erg warm, dus wij deden de ramen open maar dan heb je wel last van het verkeer. Gebouw op zich is goed geïsoleerd qua geluid maar erg benauwd op het moment dat wij er waren.

Heerlijke bedden, locatie is super! We reden s ochtends zo weer de route du soleil op. Ontbijt ook super verzorgd,heerlijk buiten gegeten.

Niet voor herhaling vatbaar.

Het bed was klein en kort, 190x140 cm, en veel te hard. De badkamer was erg klein, en met douchen ( in het bad) werd ook de wc en wastafel nat. Geen airconditioning op de kamer, erg heet in de zomer.

De locatie dicht bij de snelweg was prima , voor 1 overnachting op doorreis. Parkeerterrein met een hek eromheen, en goed verlicht.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

goed als tussenstop

het restaurant ter plaatse. zeer vriendelijk personeel, doch het eten middelmatig, maar meer hoef je waarschijnlijk ook niet te verwachten

goede bedden, goede tussenstop, heeeeeel vriendelijk personeel, goede wifi, uitstekend ontbijt, zeer stil ook.

Goed hotel voor onderweg

Het tweepersoonsbed was aan de smalle kant. Ik zou de volgende keer kiezen voor twee aparte bedden, vooral als het warm is

Prima overnachtings hotel voor onderweg. Goed ontbijt en goed gegeten de avond van aankomst. Rustige kamers

Overnachting in verouderde slecht onderhouden kamer.

Kamer op de 2e verdieping zonder lift. Badkamer compleet verouderd met een kapotte deur van de douchecabine. Moeilijk slapen door veel licht en herrie van buiten.

Personeel was vriendelijk.

De ligging van het hotel is perfect!

Helaas spraakt het personeel alleen Frans, op het bordje bij de receptie staat letterlijk dat ze ook Spaans en Engels spreken helaas spreken ze geen buitenlandse taal..... Kamer: televisie niet aangesloten, power kabel ontbreekt...Slot van de deuren zijn erg slecht met een kaart aan de zijkant van deur simpel te openen dus geen waardevolle spullen in de kamer achter laten!!! Badkamer erg smerig!! Het linnengoed van de bedden waren daarin tegen wel goed en schoon! Ik heb helaas geen foto’s gemaakt zal ik voortaan wel doen om een beter beeld te geven! Kortom geen aanrader! Ontbijt niet genomen ivm eerste indruk niet geweldig....

De ligging van het hotel is perfect! Nog geen 2 kn van de snelweg, u hoort het verkeer niet! Zodra u de volgende ochtend de snelweg oprijdt dan kunt u nog brandstof tanken 0,15€ goedkoper dan op de snelweg.

Prima hotel op door

Prima hotel voor een overnachting. Goed ontbijt, goede bedden. Het hotel ligt dicht bij de snelweg, maar er is geen hinder van de weg. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Le Saint Georges ligt pal achter de tolpoort van de Route du...

Le Saint Georges ligt pal achter de tolpoort van de Route du Soleil, handig voor de reiziger voor één nacht. Het pand oogt verouderd, maar wordt goed onderhouden. Personeel is vriendelijk, je kunt met Engels bij de Receptie terecht. De kamer is klein, goed verwarmd maar ook goed te luchten. Bed is vrij goed, kastruimte zeer beperkt, de kluis werkte niet. Verlichting is beter dan gemiddeld. WIFI is twijfelachtig veilig. In de badkamer heeft de architect zichzelf overtroffen: toilet, wastafel en bad die elkaar bijna raken. Het ontbijt was goed, met oa zelf te koken eitjes. De topper van het verblijf is het restaurant: goed klaargemaakt eten van goede producten, en een echt goede wijnkaart.

Verrassend prima hotel voor een zeer goede prijs.

De badkamer is zeer klein en douchen in bad zonder douchegordijn zorgt voor een compleet natte badkamer. Maak er een douche van.

Ondanks oubollige buitenkant werden we verrast door de binnenkant. Vriendelijk personeel, bar om wat te drinken, prima restaurant. Kamer van goed formaat voor 1 overnachting ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Goede prijs / kwaliteit vehouding, verder ongezellig hotel.

Ongezellig hotel, prima voor 1 nacht (op doorreis)

Was op doorreis. Prima hotel voor 1 nacht. Niet geschikt om meerdere nachten te verblijven. Ongezellig, beperkte faciliteiten.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prima hotel voor mooie prijs .

Ontbijt wat sober in verhouding met de prijs. Staat niet vermeld dat op zondag het restaurant gesloten is.

Prima bedden. Makkelijk dicht bij de snelweg. Prima parkeerplaats. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima hotel voor 1 nacht.

Er was een besloten feestje in het hotel toen we aankwamen. Een drankje in de bar ging dan ook moeizaam.

Prima hotel voor 1 nacht. We waren op doorreis.

Lekker overnacht op doorreis

Eigenlijk niets; gewoon goed hotel voor op doorreis. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Dat er geen airco is, is al bekend bij boeking.

Heel lekker gegeten zowel 'S avonds als bij ontbijt. Voor kleine kinderen is de kaart in het restaurant misschien wat te avontuurlijk (geen concessies aan fastfoodcultuur)

Ideaal hotel op doorreis naar of van het zuiden gelegen in super gezellig dropje.

In de badkamer was er een bad, maar was er geen douchegordijn of glas voorzien waardoor de badkamer helemaal nat was na een douche. De wifi was niet altijd even stabiel en viel vaak uit.

Perfect hotelletje op weg van of naar het zuiden gelegen vlak naast de autostrade, maar toch zeer rustig. Naast het hotel bevind zich eveneens een carrefour waar je ook nog iets kan kopen. Het onthaal van het personeel was zeer vriendelijk en de kamer was zoals beschreven en vooral proper en lekker fris. Onze hond was eveneens zonder toeslag toegelaten. Parkeren was gratis op het terein vlak voor het hotel, gemakkelijk om even uit te laden. Het ontbijt was voor 10€ zeer uitgebreid en werd al geserveerd vanaf 6:30u zodat we snel konden doorrijden. Last but not least, ligt het hotel is een super gezellig stadje waar je zeker een terrasje moet doen bij mooi weer.

Het ontbijt was redelijk maar het restaurant was super.

Betere bedden - renovatie voor de kamers

Het ontbijt was redelijk maar het restaurant was super. De kamer was ruim maar oud en de bedden hebben een redelijk tot laag comfort.

Praktisch door ligging op terugweg en parking voor auto. Net maar wat oud. Lekker avondeten.

Het hotel gaat al een aantal jaren mee en dat merk je aan de slijtage ( lampenkap kapot, zitting van stoel, kast ..) maar alles is net en het bed ligt lekker. Eerst wat ontgoocheld maar het viel best mee. Er is geen kluisje, geen airco ( en het was 38°C). Ventilator had nuttig geweest.

Het hotel is op 300 m rijden van de autoweg en toch rustig. Voldoende en gratis parking. UITSTEKEND gegeten voor 24€, hoofdgerecht en dessert!, zo lekker bereid is zou ervoor terugkeren. Er is een terras om bij heet weer buiten te ontbijten. Ontbijt is buffet met voldoende keuze. Nuits-Saint-Georges is een half uur wandelen of 3 minuten per auto. Er is een buitenzwembad. Zeer vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Denk niet dat ik hier nog terugkom. Alleen voor het avondeten zou ik hier komen.Mijd de bar !

Bij aankomst je bent in de Bourgogne en verwacht wel een glaasje gekoelde drank. Niets daarvan . Avondeten was wel erg goed en ook de rode wijn . Kamers veel te klein ook badkamer .De drankjes van de bar beneden alle peil.

Geen ontbijt genomen . Kamers veel te klein . Hoofdkussen slecht.Badkamer te klein . Wat me het meest beviel parking ok en het avondeten was heel goed.

Het hotel ligt in een kale industriewijk, naast de Aldi,...

Het hotel ligt in een kale industriewijk, naast de Aldi, vlak na de afrit van de autoroute, het heeft echter wel een tuin. De behulpzame receptioniste kon er niets aan doen dat het zwembad onbruikbaar was want juist die dag afgekeurd vanwege een te hoog chloorgehalte en dat er alleen in de zaal en niet op het terras gedineerd kon worden ondanks de zomerse temperatuur van 30 graden. En bovendien was er een groot gezelschap van 55 man gearriveerd dus (!) geen keuzemenu. Wij zijn daarom heerlijk gaan eten op een gezellig plein in het centrum! Het bed was uitstekend, de kamer kaal maar schoon, licht en niet ongezellig. (De badkamer iets minder schoon, het teveel aan chloor in het zwembad had in de wc gebruikt kunnen worden) en er waren geen haken voor de handdoeken.) Het ontbijt was prima, wij namen als enigen ons bord mee naar het terras; aan de reactie van het -verbaasde maar erg vriendelijke- personeel te zien was dat nog nooit gebeurd. Beetje saai terras, ze zijn niet van de bloembakken. Er is een afgesloten garage, het hotel heeft geen lift. De prijs was 10 euro hoger dan op de site en voor het niet beschikbaar zijn van zwembad, terras en menu à la carte is geen korting voorgesteld. We sliepen uitstekend maar op een volgende reis boek ik toch een hotel op een gezelliger plek.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Redelijk en personeel kan beter.

De bediening tijdens het diner was matig. We zouden ontvangen worden in de nederlandse taal maar men sprak nog geen woord engels en ook tijdens diner konden we eigenlijk niet communiceren. Kamers waren wel een beetje aan onderhoud toe. In het bad zat een flinke kalkplek en her en der wat fineer van de meubels af. Verder leek het wel schoon. Het personeel 's morgens tijdens ontbijt kon redelijk tot goed engels spreken.

Het eten was prima Locatie dicht bij de snelweg dus erg gemakkelijk als tussenstop.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Niet op zondag....

Op zondag is het restaurant dus gesloten, maar in de beschrijving van het hotel wordt dit niet vermeld..., terwijl we juist dit hotel op zondag hadden geboekt vanwege het aanwezige restaurant! De eerste betaling met bankkaart werd "geweigerd" en de tweede betaling geaccepteerd. Bij thuiskomst blijkt dus nu dat we twee keer hebben betaald. Hierover is contact met het hotel en men moest het nakijken... Gaan ervan uit dat bedrag z.s.m. gerestitueerd wordt.....

Kamer en ontbijt was eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima voor op doorreis

Wifi had gemakkelijker gekund. Nu moet je jezelf eerst registeren met mail adres enzovoort, ondanks het feit dat je een code hebt ontvangen

De locatie is geweldig. Langs de snelweg.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Na een lange autorit: erg goed eten en slapen.

Gemakkelijk te vinden hotel, erg geschikte locatie aan de Autoroute. Voor wie het plaatsje in wil: dat is op loopafstand. Kleine kamer, die een wat kale indruk maakt. Maar de verwarming doet het goed, het raam kan open, het bed is goed. Er is een klein bureautje en een stoel. De badkamer is klein maar doelmatig. De kamer blijkt rustig gelegen. Het hotel biedt een aantal openbare ruimtes die prettig zijn: naast een zitkamer bij de bar is er een gezellige speelkamer. De topper hier is het restaurant. We aten hier werkelijk buitengewoon goed, echte Franse kaart en kwaliteit, met een zeer uitgebreide wijnkaart. Het ontbijtbuffet is uitgebreid genoeg.

Bij de volgende rit naar het zuiden van Frankrijk stoppen we zeker opnieuw

Heel vriendelijk behulpzaam personeel

• Standaard Driepersoonskamer

Geen airo in veel te warme kamer

Aanradertje

Langzame WiFi

Heerlijke bedden en beddengoed

Doorreis

Nihil

Ontbijt zeer goed. Restaurant zeer goed. Zeer vriendelijk personeel

Doorreis

Nihil

Zeer goed ontbijt. Praktische ligging als tussenstop. Goed restaurant.

Dicht bij autostrade

Dicht bij autostrade

Vriendelijk en klantgericht

Niets. Correct prijs kwaliteit

Vriendelijk en klantgericht

Goed doorreis hotel. Aanrader. Prijs prima in verhouding met faciliteiten.

De kamer was schoon, netjes verzorgd. Dichtbij de tolweg, waarvan je geen overlast van hebt.

Doorreis hotel

Geen airco op de kamer

Dicht bij de autosnelweg. Het ontbijt was ruim voldoende. Rustig terras bij het zwembad.

Leuke plaats voor een overnachting tijdens het reistraject. Een aanrader. Dicht bij de autosnelweg

Airco in de kamers

Lekker ontbijt, super avondmaal in het restaurant. Kamer klein maar in orde en rein. Geen airco wat wel spijtig was.

Lekker dicht aan de snelweg en toch geen geluidsoverlast.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt mocht iets uitgebreider/meer keuze

Lekker dicht aan de snelweg en toch geen geluidsoverlast.

Prefect hotel voor doorreis

Geen minpunten

Mooie kamer, perfecte ligging voor doorreis, lekker restaurant

Prima lokatie op doorreis!

Gemoedelijk hotel, lekker dichtbij de snelweg, prima ontbijt.

klantvriendelijk en ligt pal langs de RN

n.v.t.

ruime kamer, grote ramen, eten en personeel positief

redelijk maar niet meer dan dat.

personeel, vriendelijk maar niet bekwaam

mogelijkheid om kort van te voren te reserveren

Prima voor een doorreis. Wat verouderd, maar zeker schoon en aardig personeel.

Parkeerplaats bij hotel, volgens mij zelfs afgesloten voor publiek 's nachts.

Kort ..was een tussenstop van doorreis

Maaltijd erg summier

Ligging en kamer

een oud gerenoveerd hotel . Geen plaats voor bagage

de kamer uitrusting

Het personeel

Fijn hotel op doorreis
    • Standaard Driepersoonskamer

Aardig personeel. We waren speelgoed van onze kleine vergeten. Dit hebben ze super fijn met ons afgehandeld.

Heel goed

Goed eten goede ligging. Gezellig hotel

Aan te raden.

Het ontbijt.

Eenvoudig hotel, maar voldoende en compleet.

Kamers zijn klein, maar bedden en doucheruimte zijn net en goed. Jammer alleen dat het restaurant op zondag gesloten is...

Beoordeling

Bar buiten om 18u dicht

Net naast de lift! Top

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

prima doorreis hotel

slechte route informatie, uiteindelijk zeer makkelijk te vinden

diner was uitstekend

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Grote vd kamer

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Perfecte locatie voor een kort verblijf

Het avondeten en het ontbijt waren in orde

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Wij waren op doorreis

Bedden , douche , de kamer

Gezellige bar / zit

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

hotel is goed voor 1 nacht

kleine verouderde kamers

De kamers zijn verouderd , maar op doorreis naar het zuiden is dit hotel een prima stopplaats.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Voor de terugteis na de skivakantie is de locatie van dit...
    • Standaard Driepersoonskamer

Wat kaal en versleten aanblik.

Voor de terugteis na de skivakantie is de locatie van dit hotel uitstekend!

Mooi hotel, Dicht bij de snelweg, makkelijk te vinden.

Mooi hotel, Dicht bij de snelweg, makkelijk te vinden.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

redelijk, maar gezien de prijs niet voor herhaling

De mogelijkheden in het restaurant vielen tegen, of ons Frans en hun engels was onvoldoende.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

het was er stil, rustig, net van de snelweg af!

Kamers waren wat klein, maar compact.

het was er stil, rustig, net van de snelweg af!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Redelijk oude locatie maar goed verzorgd.

Vriendelijk en lekker eten

Prima tussenstop op reis naar huis

Ontbijt was oke, Restaurant bij het hotel was gesloten op zaterdagavond.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

het ontbijt was super

kamer zijn een beetje oud

het ontbijt was super

goede bedden prima restaurant lekker eten goede wijn

schoonmaken

ontbijt ja . hotelkamer matig , voor een nacht goed.

De kleine badkamer

De locatie. De keuken was prima.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Viel mee, voor diner naar stadje gewandeld, lekker gegeten!

Ligging ong.1 km van stadje, geen diner op zondag

Kamers, ontbijt en personeel prima

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima hotel voor 1 nacht op doorreis

Goed ontbijtbuffet.

aangenaam

heel vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Avondeten was lekker- ontbijt was in orde - vriendelijke petsoneel

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

De kamers klein, maar comfortabel, diner zeer goed

De kamers klein, maar comfortabel, diner zeer goed

komen zeker terug

weinig keuze in menu

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goed voor doorreis

Restaurant op zondag gesloten, staat niet vermeld. Kleine kamers

Vlak bij snelweg

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel

Matras is nodig aan vervanging toe

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel

eten en ontbijt waren geweldig.

perfect voor 1 nacht

Lekker gegeten in het restaurant. Perfect hotel onderweg naar het zuiden;

• Beoordeeld op: 15 september 2017

vriendelijkheid en behulpzaamheid was uitstekend.

Vloerbedekking en inrichting van de algemene ruimten erg ouderwets. geen lift, ook geen traplift.

Het diner