Beoordelingen over Hôtel Du Plat d'Etain 3-sterren

69 Rue Meslay, 3e Arrondissement, 75003 Parijs, Frankrijk

#528 van de 1.578 hotels in Parijs

Prima hotel voor op doorreis of stedentrip

Goed hotel voor een stedentrip of voor op doorreis. Ligt in goede wijk met voldoende restaurants in de buurt. Metro station op 200 meter afstand. Goede kamer

Aanrader, interessant gelegen, voldoende comfort.

De kamer is ruim genoeg. We hebben reeds kleinere kamers gehad ... maar ook grotere. Er was een stoel waar je je valies kan op openleggen en een bank (voor hetzelfde) maar die was wat smal. In elk hotel graag een brede stoel om bagage op open te leggen. (Er was wel een kast maar ik verkies mijn valies)

Zeer goede douche en badkamer voldoende ruim (relatief gezien t.o.v. andere hotels). Uitgebreid ontbijt in aangename ruimte. (aparte ruimte) Geen lawaaihinder van straat (kamer was op 1e verdiep) relatief weinig geluidshinder van andere kamers. Vriendelijk en efficiënt onthaal. Het dichtste metrostation heeft 3 metrolijnen met ondermeer lijn 4 doorheen het centrum (Les Halles, Châtelet, île de la Cité, St.-Michel). Het metrostation is dichtbij. Niet ver gelegen van République. Lift aanwezig (maar wij hadden deze niet nodig)

Goed hotel, goede locatie

Graag uitgebreider ontbijt. Misschien een automaat om nog wat water of frisdrank te kopen.

Het hotel was goed, basis, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Locatie is ook goed. wij hadden een familiekamer, 1 dubbel bed en 2 eenpersoonsbedden. Waren trouwens goede bedden. De badkamer was ruim met bad, regendouche, haardroger. Handdoeken werden gewisseld iedere dag (indien je dit wenste) Er was goede airco, minibar, kluisje. We kregen ook code voor de WIFI, die ook goede verbinding gaf. Personeel aan de receptie was zeer vriendelijk, sprak ook Engels. Lift is zeer klein, max 2 personen. Ontbijt is heel povertjes, geen schelletjes jonge kaas, enkel brie, wel hesp. Mini-croissantjes, stokbrood Zeer dichtbij de metro: Strasbourg-Saint-Denis. Veel leuke plekjes in de buurt om te eten. Maar wij als gezin, zorgde er wel voor dat we voor 22.00 terug in hotel waren. Veel kleine bendetjes op de hoek van de straat. Staan daar praktisch de ganse dag, vaak te babbelen (soms ook luid met veel gebaren). Maar ik als moeder vertrouwde het toch niet te veel. Wij zijn dat niet gewoon. Na een ganse dag wandelen was dat niet erg om vroeg in hotel te zijn, we vielen als een blok in slaap.

Uitstekend hotel.

Enige minpunt was dat wij onze kamer al in mochten maar de schoonmaakster nog bezig bleek te zijn toen we boven kwamen. Maar verder uitstekend allemaal!

Mooie kamers, goede ligging, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Parkeren vlakbij was goed geregeld, kregen korting via het hotel. Prijs kwaliteit was uitstekend, een volgende keer zou ik zomaar weer voor dit hotel kunnen kiezen.

Een uitgebreid ontbijt.

Bad en douche gel en de shampoo, roken niet lekker. Kleine/ smalle lift. Kan letterlijk een kinderwagen in met nog 1 persoon.

Een uitgebreid ontbijt..

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Het was een mooie naar Parijse normen grote kamer,allemaal proper en nog recent. Perfecte ligging!

Het was gevarieerd en lekker, voor ieder wat wils. De eerste ochtend waren er eerst geen propere glazen meer maar we waren de tweede shift. De tweede ochtend bij de eersten en toen was alles in orde.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Top hotel

Geen

Goede ligging van het hotel in de binnenstad van Parijs. Het personeel bij de receptie was erg behulpzaam en sprak goed engels. De kamer zag er verder erg netjes en schoon uit. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

goed maar niet comfortabele kamer

We waren met 3 volwassenen in een 2 persoonskamer waar gewoon een (klein) bed bijgezet was. Er bleef veel te weinig ruimte over voor bagage en loopruimte. We konden alleen maar op het bed liggen!!!!

Vriendelijk, goed ontbijt.

Geslaagde citytrip met ons gezin (ouders met zonen van 8 en 13 jaar)

Het was warm op de kamer en de airconditionning leek niet te werken om de temperatuur naar beneden te krijgen. Alternatieve manier van afkoeling (de venster openzetten).

Centrale ligging van het hotel in Parijs met metrostation (kruising van 3 lijnen). Warenhuizen (LIDL / Monoprix / Carrefour) op enkele minuten stappen (ideaal voor zelf ontbijt te voorzien). Pizzeria (met mogelijkheid tot afhalen) eveneens om de hoek. Geen omgevingslawaai (ondanks nabijheid drukke steenweg en metro).

Perfect hotel om Parijs te verkennen!

Het blijft een Hotel in Parijs. Verwacht geen riante kamers.

Locatie is geweldig. Vlakbij metrostation. Prima ontbijt en heel vriendelijk personeel. Aanrader!

Kamers een beetje klein.. op fotos zag het er anders uit met bad stond er maar was geen bad.. en loopafstand van de eifeltoren stond er op booking maar was zeker een uur lopen.. voor de rest alles was top!

Lekker dichtbij de centrum

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Net hotel, heerlijke bedden en gunstig gelegen!

Afgereisd per auto naar dit hotel met 2 volwassenen en 2 kinderen (4&2jr.). Super vriendelijk personeel. Bedden liggen heerlijk. Kamer is ruim zat, badkamer is prima. Parkeergelegenheid is niet bij het hotel (is bekend), je krijg kortingskaart voor dichtsbijzijnde parkeergarage. Maar hotel ligt prima voor alle richtingen van de stad. We hebben genoten!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Fantastisch!!

Mooie ruime kamer, lekker ontbijt, ruime badkamer, mooie buurt en zeer centraal. Metro halte aan overkant met rechtstreekse verbinding naar la fayette, champs elysee en eifeltoren

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Aangenaam verblijf met vriendelijk personeel.

Spijtig dat de buitenkant beneden aan de ingang minder aantrekkelijk is. Dat geeft een mindere indruk, hoewel de kamers mooi zijn. Omgeving straat wat rommelig

Bereikbaarheid, kamer, ontbijt. Ook rustig, geluidsarm. Ik vroeg om vroege check in, dat werd geregeld, zonder meerkost.

prima, voor herhaling vatbaar

kluisje op de kamer werkte niet

we verbleven in de 'familie kamer' met onze twee kinderen (11 en 12 jaar). Was helemaal prima. schoon, lekkere bedden, goed werkende airco, ruime badkamer en voldoende ruimte.

Erg fijn hotel en centraal gelegen.

De kamers zijn klein maar zijn voorzien van airco wat voor ons heerlijk was met een buiten temperatuur van 34 graden. Personeel is erg vriendelijk en helpen je graag met het uitstippelen van een route door Parijs. Parkeren kan tegen een gereduceerd tarief, €29 per 24 uur ipv €39. Metro om de hoek!

Prijs/kwaliteit zeer goed.

Niks.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Uitzicht was op een binnenplaats. Had ook geen aanvraag gedaan voor uitzicht aan de straatkant. Goede kamer, schoon, voldoende ruimte voor 2 personen, kluis gratis, zeer mooie badkamer. Goed bed en WIFI uitstekend.

Correcte prijs/kwaliteitsverhouding en goede uitvalsbasis voor het verkennen van de stad.

Had een extra groot tweepersoonsbed gevraagd maar het gekregen bed was eerder klein. Kamer had iets ruimer mogen zijn. Ontvangstruimte is krap wanneer er meerdere mensen worden bediend.

Vriendelijke ontvangst en interesse in hoe je de accomodatie ervaart. Uitgebreid ontbijt met voldoende keuzemogelijkheden. Propere kamer met de nodige faciliteiten (koffie zetten, haardroger, bergruimte). Comfortabel bed met mooi linnengoed. Goede ligging nabij centrum en openbaar vervoer. Levendige locatie.

Heerlijk geslapen in een superschone kamer

Badkamer was klein.

Bij binnenkomst kregen we duidelijke instructies hoe we bij de Indigo garage konden komen om te parkeren. De auto geparkeerd en vervolgens een half uur bij de receptie gewacht tot de kamer klaar was. Personeel vriendelijk, en de kamer was ontzettend schoon(!) Uitzicht was prima op 5 hoog. Straat was best druk op zaterdagavond, maar met de ramen dicht prima en geen geluidsoverlast.

Goed gelegen met een goede ontvangst.

De kamer was nipt van grote om met drie personen te slapen.

De goede ontvangst aan de receptie en de ligging van het hotel vlakbij een groot metrostation.

Geweldig!

Parkeren in parkeergarage erg duur, wanneer men in het weekend verblijft zo snel mogelijk je auto uit de garage halen want zondags is het gratis parkeren op straat.

Ontbijt perfect, kamers erg netjes, ietsjes te klein. Metro ook geweldig.

Zeer prettige omgeving

Niets viel tegen.

Zeer goede kamer met heerlijk bed. Ontbijt was erg goed verzorgd, zeer vriendelijk personeel! Heerlijke airco, kortom zeer aan te bevelen.

Veel zwervers en mensen die bedelen, maar dat heb je in heel Parijs wel.

De kamer was klein , maar wel schoon. Metro was op loopafstand. Lekkere bakkers in de buurt.

De hotelkamer was mooi en had een ideale ligging.

We hebben 29 euro betaald voor de parkeergarage maar de kaart werkte niet dus moesten nogmaals 40 euro betalen bij de garage.

De hotelkamer was mooi en had een ideale ligging. Het personeel was ontzettend vriendelijk!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima hotel voor deze prijs. Prijs/kwaliteit is voor Parijs prima.

Onbijtzaal lijkt een omgebouwde kamer: klein en je zit een beetje bij elkaar.

Gezinskamer is prima als nachtverblijf. Heerlijke douche. Locatie is prima. (drie metrolijnen)

Algemeen

Mooie kamer Alles in orde Hygiënisch Badkamer proper Uitgebreid ontbijt Rustig hotel Weinig overlast van geluid Engels en Frans mogelijk

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goed hotel op een top locatie

De bedden zijn wat smal en klein. We hebben redelijk geslapen. Ook was het snachts heel warm in de kamer, zelfs nadat we verwarming op 18 graden hadden ingesteld.

De ligging is perfect; super leuke buurt met veel (hippe) cafés en vlakbij de metro. Je staat binnen 10 minuten lopen voor het centre Pompidou. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prima, kom hier graag terug.

Ik vond het iets te warm a'nachts. Gelukkig kon er een raam open.

Goede kamer, prima bed, koffie en koelkast op de kamer en schoon. Ligging van het hotel is prima, metro is om de hoek en gelegen in een leuke buurt met veel restaurants, theater etc. Ook bezienswaardigheden zijn goed te bereiken. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Spreken niet altijd even goed engels.

Spreken niet altijd even goed engels. Maar verder was alles top! Prijs was goed tedoen voor 4 man, alleen voor na de eifel is tram toch de beste keuze. Kost €1.90,-

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Kamers prima, goede ligging centraal in de stad

Kamer werd dagelijks schoon gemaakt en bed opgemaakt. Opgeruimd werd er niet, bv een tijdschrift dat op de grond lag lag daar na de schoonmaak nog steeds

Kamers prima, goede ligging centraal in de stad

Goede locatie, prettig personeel, schoon, modern

Wat kleine kamer, maar op top locatie. Kunt ontbijt beste bij bakker tegenover halen; heerlijke croissants voor weinig geld

Goede locatie, prettig personeel, schoon, modern

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Prima hotel voor een weekendverblijf

Prima locatie, slechts 2 metrostops van Gare du Nord. Zit dichtbij het metrostation vanaf waar je eenvoudig alle kanten op kunt. Schone kamers & prima sanitair. Hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Kamers aan de achterkant liggen aan een rustig steegje.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Aangenaam hotel maar de accomodatie is wat aan de kleine kant

De kamer was nogal klein maar groot genoeg voor een paar dagen. De badkamer zou zelfs 2 keer groter mogen zijn, het is onmogelijk om met 2 mensen samen in de badkamer te staan! Ook de ruimte voor het ontbijt is wat te klein. Als het hotel volzet is, zou er wat meer ruimte mogen zijn. Jammer dat er geen restaurant was maar dat weet je op voorhand!

Degelijk ontbijt, meer moet het niet zijn! Hotel is heel goed gelegen, tegen metrostation waardoor alles gemakkelijk bereikbaar is. Over de hygiene kunnen we zeker niet klagen! Veel bars en restaurantjes in de buurt!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prettig verblijf in dit typisch Parijse hotel.

Eigenlijk niets...

Prima en uitgebreid ontbijt, zeker voor een relatief klein hotel. Kamers zo te zien recent gerenoveerd. Goede locatie dicht bij de triomfboog in de rue St. Martin, op loopafstand van Centre Georges Pompidou en de Cité. Metrostations Strasbourg-St. Denis ligt om de hoek.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Goed hotel op toplocatie in Parijs, voor een schappelijke prijs

Het inleveren van de sleutel bij het verlaten van de hotelkamer en weer opvragen bij terugkomst geeft (gelukkig onterecht) een enigszins onveilig gevoel. HZe zouden het tonen van legitimatie verplicht moeten stellen bij het ophalen van de sleutel.

Goed hotel, top locatie (dicht bij metro), vriendelijk personeel (enigszins sneue doch zeer behulpzame man van de receptie), goede airco (variabel in te stellen luchtstroom, draait ook bij lege hotelkamer)

Personeel was vriendelijk, kamer klein maar fijn. Met alles er in wat je nodig hebt. Prima bedden, nette douche.

we hadden voor 4 nachten geboekt gelukkig konden we daar 3...

we hadden voor 4 nachten geboekt gelukkig konden we daar 3 nachten van maken we vonden Parijs niet zo leuk om daar 4 nachten te blijven

Het internet is echt slecht en het kamer zijn te klein...

Het internet is echt slecht en het kamer zijn te klein alleen was wel schoon en ontbijt was genoeg goed !

prima bedden

4 persoons kamer wat krap

prima bedden vriendelijke receptionist parkeergarage met hotelkorting vlakbij

Nette kamers, airco stond al aan, goede ligging

Personeel aan het onthaal was niet echt vriendelijk en nogal kortaf.

Nette kamers, airco stond al aan, goede ligging

Hele fijne accommodatie voor een verblijf in Parijs.

Hele fijne accommodatie voor een verblijf in Parijs.

Het ontbijt was uitgebreid, locatie hotel was prima,...

Het ontbijt was uitgebreid, locatie hotel was prima, familiekamer was goed

Was als netjes en schoon

Was als netjes en schoon

Topper.

Kan niets zeggen.

Heel vriendelijk personeel. Erg behulpzaam en echt uit je een heerlijk verblijf te geven.

Accommodatie van het ontbijt

Accommodatie van het ontbijt

Zeer goede ervaring met dit hotel !!!!!

Ontbijtruimte was wat te klein

Kamers waren supergoed

Goed ontbijt prima kamer goede locatie tov Metro

Goed ontbijt prima kamer goede locatie tov Metro

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

heeeerlijk weekend

ontbijt viel tegen maar dat is frans

overal lekker dichtbij

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

De grootte

Hygiene

Uitzicht en parkeergelegenheid was heel slecht of erg duur.

Hygiene

Kleine kamers maar alles aanwezig.

Kleine kamers maar alles aanwezig.

schoon, locatie, ontvangst

schoon, locatie, ontvangst

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima ervaring

Kwaliteit WiFi

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel

Top locatie top verblijf

Mooie plek. Van alles te doen

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima ligging.

Prima ligging.

Goede ligging van het hotel.

Ontbijt was goed, alleen stokbrood was vrij hard.

Goede ligging van het hotel. Rustig hotel. Konden onze fietsen ' nachts in bagegehok zetten.

Gehorige kamers, hele kleine lift

Relatief laat uit kunnen checken, lekker bed en warm licht in de kamer

prima hotel op goede locatie

ventilatie badkamer (airco in kamer prima!)

goede, snelle service

Ok

Ok

Prima vertoeven

Zie boven krappe ontbijtruimte.

Ontbijt was lekker maar de ruimte erg klein.

Ligging ,hygiene , ontbijt ,service was top

Geen minpunten

Ontbijt was goed , genoeg variatie en er werd geregeld bijgevuld . Locatie dicht bij Metro Vriendelijk personeel

- ligging hotel

- ligging hotel - netheid kamer - ontbijt voldoende

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Personeel zeer vriendelijk

De kostprijs van de te betalen parking, ondanks de korting verkregen via het hotel

Personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

kleine kamer voor 3 volwassenen en uitzicht

netjes en modern

correct geprijsd , niets tekort , zeer goed ontbijt

zeer goed ontbijt naar franse norm

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

geen ontbijt genomen, aanbod was niet zo uitgebreid.

beter ontbijt tegen een redelijkere prijs

geen ontbijt genomen, aanbod was niet zo uitgebreid. Lekker in de buurt ontbeten

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Hotel is goed bereikbaar met openbaar vervoer en alle...

Hotel is goed bereikbaar met openbaar vervoer en alle relevante metrolijnen zijn dichtbij

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Ontbijt prijs kwaliteit verhouding prima

Ontbijt prijs kwaliteit verhouding prima

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Ontbijt was heel goed en de ligging was top

Kamer was niet de we geboekt hadden

Ontbijt was heel goed en de ligging was top

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Servië, prijs kwaliteit, verzorging

Servië, prijs kwaliteit, verzorging

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

ideale locatie met kind, handig op wandelafstand van leuke buurt

LOCATIE super

Heerlijk Parijs

zeer vriendelijk personeel ,fantastische ligging

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima hotel vlakbij metro

Erg kleine lift voor mensen met claustrofobisch neiging.

Gezien het prijsniveau in Parijs was de prijs kwaliteitverhouding van het ontbijt goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hôtel Du Plat d'Etain