Beoordelingen over Hôtel Le Richiardi 2-sterren

18 avenue Elie Gauthier, 83320 Carqueiranne, Frankrijk

#2 van de 5 hotels in Carqueiranne

Het hotel is prachtig gelegen aan de jachthaven, vlak bij...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Vorig jaar hadden we een kamer met terras, een stille airco en genoeg bewegingsruimte. Dit jaar een kamer zonder terras, een heel klein bed met een kuil in het midden, bloed aan de sprei en heel weinig ruimte om te bewegen en een lawaaierige airco die constant op je blaast. Allemaal dus niet echt comfortabel. De badkamer kan ook wel wat onderhoud gebruiken. De verf van de muren en op de deur bladert af. Het douchegordijn is vies en op diverse plekken is schimmel te vinden. De douchekop kan niet normaal worden opgehangen. De wastafelkraan is niet te bewegen. Kortom een grondige renovatie is daar wel op zijn plaats. Jammer. Maar gezien onze eerdere ervaringen hopen we op verbetering en gaan mogelijk volgend jaar kijken of het weer is zoals in ons eerste jaar.

Het hotel is prachtig gelegen aan de jachthaven, vlak bij het strand, de restaurants en alles wat Carqueiranne te bieden heeft. Het heeft een leuk terras waar in de ochtend een prima ontbijt wordt geserveerd. Het uitzicht vanuit onze kamer met zeezicht is iedere keer weer leuk. We hebben hier in het voorgaande jaar ook verbleven en gezien onze ervaringen waren we nu weer voor een paar dagen terug. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijke locatie, echt Frankrijk gevoel en uitzicht op zee is geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Hotelkamer aan de achterzijde gekregen. en typisch Frans, klein en gedateerd. Wel schoon en goede bedden en airco. TV werkte niet. Weinig stopcontacten.

Het ontbijt is een waar feestje. Elke morgen buiten op terras ontbijten met uitzicht op de Middellandse zee. Verse croissants en stokbrood. Parkeren naast hotel of gratis parkeerplaats op 50 meter loop afstand. Vriendelijk personeel en winkels en restaurants letterlijk naast de deur.

Een paar dagen lekker ontspannen aan de Mediteranee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Terras

De kamers zijn best wel gehorig en de waterdruk van de douche was erg beperkt. Maar al met al toch wel waar voor je geld!

Heerlijk centraal gelegen hotel. Uitzicht over de haven en de zee daarachter. Uiterst ruim balkon met een zonnescherm zodat je toch altijd in de schaduw kan zitten. Perfect werkende en zeer stille airco. Heel vriendelijk personeel. Prima ontbijt op het terras voor het hotel, weer met het uitzicht op de haven. Met de taxi in 10 minuten vanaf het vliegveld is natuurlijk ook ideaal. Carqueiranne is geen bruisende stad maar een gemoedelijk plaatsje aan de Middellandse zee met best veel aantrekkelijke restaurantjes.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Ontbijt en ontvangst, viendelijkheid personeel, locatie aan...

Kamer was wel erg klein maar prima om alleen als slaapplek te fungeren

Ontbijt en ontvangst, viendelijkheid personeel, locatie aan de haven, prima bed en schoon

• Beoordeeld op: 14 december 2015

Kamer met terras met uitzicht direct op de haven.

Badkamer kan een upgrade gebruiken.

Kamer met terras met uitzicht direct op de haven.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Vriendelijkheid en toegankelijkheid

De badkamer erg eenvoudig. douchen was een probleem Was in bad en handdouche kon niet in en vaste houder.

Vriendelijkheid en toegankelijkheid

• Beoordeeld op: 28 juni 2015