Beoordelingen over Hotel & Spa des Gorges du Verdon - Chateaux et Hotels Collection 4-sterren

Route de La Maline, 04120 La Palud sur Verdon, Frankrijk

#3 van de 3 hotels in La Palud sur Verdon

Erg mooi hotel.
    • Observatoire Kamer

We kwamen ook naar de Verdon om daar te kanoën, dat was echt een behoorlijke tegenvaller. Heel erg druk op de rivier en wachttijden voor een kano lopen op tot wel 2 uur in de brandende zon. Verder liggen er kiezels, dus waterschoenen zijn wel echt een must! Je kan dus het beste om 9u bij de rivier zijn en picknicken of iets dergelijks om zo al om 9:30u a 10u de eerste te zijn op de Verdon, anders met de wachttijden en drukte is het niet meer leuk ;-) Wat ook een aanrader is om te paragliden door de Verdon!

Erg mooi hotel. Kleine kamers met badkamers in de slaapkamers maar dat maakt het ook wel erg leuk (wel apart toilet). Uitzicht was fenomenaal en het privé terrasje waar we ook een keertje hebben ontbeten was erg leuk. Zwembad met jacuzzi veel gebruik van gemaakt. Het uitzicht is super! Bij aankomst konden we kiezen voor half-board voor € 40,- Dat is incl. ontbijt (a € 18,-) en een 3-gangenmenu (a € 38,-) voor diner. Dit hebben we niet geboekt omdat we het wel leuk vinden iedere avond ergens anders te eten, alleen kwamen we er al snel achter dat dit echt het beste plekje in de wijde omtrek was. Dus hebben er uiteindelijk alsnog iedere avond zeer goed (Frans) gegeten. Het is wel nog best een stukje rijden om bij de Verdon te komen, zeker 40 minuutjes. Dat viel ons een klein beetje tegen. Ook wat andere plekjes via tripadvisor bekeken ter plaatsen maar wel tot de conclusie gekomen dat dit plekje verreweg het beste plekje in de regio Verdon is!

5,5
    Voor die prijs ergens anders
    • Tweepersoonskamer met Terras Lilas

veel te hoge prijs voor wat je in ruil krijgt. Sommige personeelsleden zijn niet vriendelijk. Zwembad niet proper. Slaapkamer heel klein en matras kan vervanging gebruiken. Geen 4* hotel waard aan die prijs.

uitzicht

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Fietsvakantie

Zwembadwater , veel dode insecten aan oppervlakte

Goede parekeer mogelijkheden met opslagruimte voor fietsen . Goede ligging bij de Gorges du Verdon, vriendelijk personeel. Originele inrichting. Prachtig terras .

Bij het zwembad te weinig schaduwmogelijkheden.
    • Standaard Verdon Tweepersoonskamer met Toegang tot het Verwarmde Zwembad

Bij het zwembad te weinig schaduwmogelijkheden.

Schandalig
    • Standaard Verdon Tweepersoonskamer met Toegang tot het Verwarmde Zwembad

De hele accomodatie, schijnheilig personeel!!! Duur! Niet prijswaardig, te kleine kamers!!!

Het dorpje 25 Km verder

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Heerlijk luxe plekje.

Heerlijk luxe plekje. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Nergens om je zorgen over te maken. Lekker

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Zeer vriendelijk personeel, zeer verzorgd interieur en een...

Zeer vriendelijk personeel, zeer verzorgd interieur en een uitstekende keuken.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Zwembad.

Eten vond ik niet heel goed, kamers beetje lawaaiig ,

Zwembad. Eetgedeelte heeft een prachtig uitzicht