Beoordelingen over Kyriad Beaune 3-sterren

10 rue Yves Bertrand Burgalat, 21200 Beaune, Frankrijk

#33 van de 43 hotels in Beaune

Fijn hotel voor overnachting op doorreis

Fijne ligging dadelijk aan de afrit van de autosnelweg. Het hotel had een fijn terras om 's avonds nog iets te drinken en we mochten er ook ontbijten. De kamer was ok, mooi en gerieflijk.

Prima tussen hotel!

Prima kamer, prima ontbijt, prima bed. Goede parkeerplaats, ofschoon dit hotel erg populair is, dus de parkeerplaats aan het einde van de dag vol. Wel genoeg parkeergelegenheid in de buurt. Centrum van Beaune op loop- en fietsafstand.

Locatie prima dicht bij de afrit van de peage/ Hotel is...

Kamers zijn klein, maar voor 1 of 2 nachtjes goed geschikt.

Locatie prima dicht bij de afrit van de peage/ Hotel is relatief rustig gelegen, prima voor doorreis geschikt. Goed verzorgd ontbijt en mogelijkheid om 's avonds nog in eigen restaurant, evt. op terras te dineren.

Voor een (1) overnachting prima.

Gangen en toegangsdeur naar de kamer shabby. Jammer dat het hek om de parkeerplaats, om deze af te sluiten voor de nacht, verdwenen is.

Prima ontbijt en goede koffie. Kamers klein, maar fris en schoon.

een ideale stop om uit te rusten, een bezoek aan de stad Beaune op wandelafstand is aan te bevelen,

geen negatieve commentaar

aangename ontvangst, klantvriendelijk personeel, we hadden 2 kamers besteld naast elkaar aan de rustige zijde welke we ook gekregen hebben zelfs bij de boeking 2 dagen voor aankomst. Dit niettegenstaande er maar 3 kamers meer vrij waren

Fijn vertrouwd als tusse nstop op weg naar huis

De frisse verzorgde aanblik van de kamer. Gezellige verlichting en mogelijkheid zelf wat thee of koffie te maken. Uiteraard de vriendelijkheid van de dame bij aankomst!

Te doen voor een overnachting van of naar het zuiden.

De kamer was kleiner dan de foto`s doen vermoeden. De inrichting van de badkamer. Het ronde douchescherm is echt een miskleun. Instap bad/douche aan de hoge kant

Ontbijt was goed en genoeg keuze ( behalve de eieren met spek; eieren gemaakt van poeder en spek half rauw ) Personeel was vriendelijk Bed was goed. Dicht bij snelweg

Het was gewoon goed de bedden waren heerlijk.

Misschien een prullebakje in de kamer.

Alles was perfect wij hebben er ook gegeten en dat was erg lekker het ontbijt is zoals het hoort te zijn met verschillende variaties.

Kyriad

Geen minpunten

Een kleinschalige locatie met een eigen terrasje voor de deur (kamer 20). Prima voor een overnachting op weg naar huis. Omdat het restaurant bij uitzondering gesloten was, fantastisch gegeten in Beaune. Ontbijt zeer uitgebreid.

Prettig.

Kamer had groter gemogen. Verder alles naar wens.

Ontbijt was goed . Kamer wat klein, noem het knus. bed was goed.Gastvrouw was zeer vriendelijk. Wij waren tevreden gasten.

Voldoet niet aan de beschrijving/foto's van het hot.
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Aparte Bedden

We wilden graag een familiekamer, met aparte slaapruimte voor onze kinderen. Op de site stonden duidelijke foto's met een aparte ruimte met stapelbed. Helaas hadden we een kamer met vier bedden. Achterstallig onderhoud. Jammer!

Het ontbijt was prima.

Het ontbijt was goed.

De airco ging aan toen we weggingen

Het ontbijt was goed. Maar het was erg warm en de airco ( waar we speciaal voor geboekt hadden), functioneerde niet .

Afgeleefd hotel dat dringend een opknapbeurt nodig heeft
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Veel te duur voor wat je krijgt, nieuwe eigenaar dat nog veel moet investeren en personeel in opleiding dat nog niets kent. Airco stuk, slecht geïsoleerde muren, vrachtwagenparking en nachtclub vlakbij dus geen nachtrust. Sauna buiten werking...

Personeel was wel vriendelijk maar in opleiding en dus nog onervaren.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Goed voor één nacht.

Eten kan iets beter, zalm te droog.

Hotel is netjes, wel kleine kamers. Mijn man kan slecht lopen op verzoek krijgen we altijd een k amer beneden aan de parkeerplaats grenzend.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima, op kosten ontbijt en koud water-douch na.

Het enige minpunt was dat er geen warm water meer was om te douchen. Als reden werd opgegeven dat het hotel vol zat. Een zwaartellend minpunt dus.

Prima bed, lekker ontbijt. Wel duur!( 10,50)

Prima hotel voor onderweg. Goed gerenoveerde kamers op de eerste etage

Eigenlijk was het er prima, miste alleen een kapstok voor dikke jassen op de kamer

Kleine kamer, met heerlijke bedden en rustig gelegen. 1,5 km van de autoroute af. Ligt in een buurt met vele hotels, eetgelegenheden, die aan te lopen zijn. Prima om te overnachten en route. Ontbijt was super. Diner hebben we hier niet geprobeerd. Er was maar een personeelslid die alles moest doen vandaag.

Tijdens huwelijksreis vlot geholpen om onverwacht onderdak te moeten vinden.

Toen een reservering elders onverwacht niet doorging werden we op 30.12.2017 zeer vlot en welwillend te woord gestaan om in Avignon uit de brand geholpen te worden. Website Kyriad Hotels functoneert uitstekend. We kregen een ruime kamer toegewezen.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Het hotel ligt dicht bij het centrum, goed gelegen om t stad te bezoeken. Hotel de Dieu n aanrader

De badkamer: de douche heel moeilijk om in te stappen voor oudere personen

Het adres van het hotel klopt niet met onze gps, die stuurde ons in n woonerf. Wij hebben het hotel per toeval gevonden Prima bed en het hotel is gelegen in n rustige omgeving

Heerlijk uitgerust geslapen.

De grote van de kamer. Jammer dat wij er niet meer dineren konden. Kwamen namelijk om 21.05 aan en de keuken sluit om 21.00 uur.

De matrassen en kussen waren heerlijk. Bij terugkomst in Nederland gezocht wat voor merk het was maar helaas niet kunnen vinden. Alleen daarvoor zou ik er weer heen gaan. Ha-ha-ha.

Voor 1 nacht goed. Kwaliteit eten in restaurant zeer goed. Wijn erg duur !!

Badkamer. Ongeschikt voor oudere personen! Om te douchen moet men in de badkuip staan, welke een hoge instap heeft van ongeveer 60 cm. Invalide personen kunnen geen gebruik maken van de douche

Nette en schone kamer

te doen

locatie ligt naast parkeerterrein (overnachtingsplaats) voor vrachtwagens. Vrachtwagen rijden rond 06:00 uur weg. Kan Kyriad ook niets aan doen denk ik.

locatie ten opzichte van de stad

Heb de indruk dat ze, indien mogelijk, wel soepel optreden !

de serveerster welke ons 's avonds in het restaurantje bediende, was arrogant en zeer opdringerig ! Stelde ons zaken voor bij het hoofdgerecht (oa puree), en voorzag ons uiteindelijk van rijst ! De frietjes bij mijn man waren koud; de kok beweerde nochtans dat ze recht uit de friteuse kwamen !Was ook zeer verwonderd dat we geen dessert namen (enkel koffie) en kon haar ogen niet geloven dat we ipv glas wijn, geen volledige fles wijn namen ! De jongeman daarentegen was wél zeer vriendelijk en gemoedelijk ! Ook de dame aan de receptie was zeer vriendelijk en tegemoetkomend ! De wijn is zeer prijzig; beter glaasje bier....onbegrijpelijk voor een zo bekende wijnstreek !

geen ontbijt genomen ! Kamers ok voor de prijs; vooral badkamer niets op aan te merken, en goed bed !

Erg fijn, net en gezinsvriendelijk hotel
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Aparte Bedden

De lamp op de badkamer ging aan dmv sensor. Na 2 minuten sprong de lamp uit dus als je in bad zat mocht je elke 2m zwaaien om weer te zien wat je deed.

Vlakbij de afrit route de soleil

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Wij hebben deze accommodatie gekozen als doorreis hotel, amper op 500 meter van de autosnelweg.

Spijtig was er geen lift.

Kamers waren eenvoudig maar heel netjes. Heel vriendelijk onthaal, zelfs met koffie of thee op de kamer. Ook was er een waterkoker aanwezig voor eventueel een tweede tas.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Voor slechts een overnachting is verblijf oké
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Armoedige ambiance. Vergane glorie. Erg gehorig, wanneer overige gasten naar de kamers gaan en/of verlaten. Badkamer niet voldoende schoon. Kleine familienamen.

Prima bed, ontbijt oké !

• Beoordeeld op: 23 september 2017

We hebben dit hotel geboekt als doorreishotel!

We hebben dit hotel geboekt als doorreishotel! Alles was prima maar uiteindelijk hebben we gezien de overige hotels welke we geboekt hebben teveel betaald voor dezelfde service!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Schoon bed en toilet/douche
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Slaapkamer met 3 bedden op zolderkamer was erg krap. Foto's op site waren foto's van het stadje beaune. De indruk werd gewekt dat het een foto van het hotel was. Het leek dus een heel mooi hotel maar was in feite een eenvoudig doorgangshotel.

Schoon bed en toilet/douche

Eenvoudig hotel voor doorreis, wel wat prijzig.

Delen van het hotel zijn iets gedateerd, mag wel iets meer naar deze tijd worden gebracht. Ontbijtzaal was wat onhandig van opzet. Koeling in kamer was wat rumoerig.

Eenvoudig hotel voor de doorreis. Kamers waren schoon en netjes, kleine badkamer met bad (douche in bad), goed bed. Ontbijt was prima (bijbetalen).

Na reeds meerdere bezoeken nog steeds voor herhaling vatbaar.

NIETS !!!!!!

Kamers netjes & proper, koffie en thee aanwezig. Uitgebreid en keurig ontbijt. Restaurant : menu en a la carte OK..Lekkere Belgische frietjes op eenvoudig vermoed.

4,0
    Geen tweede keer meer.

Het was een nauwe donkere kamer.

Het zijn sombere en donkere kamers. Het hotel is gedateerd en kan een opknapbeurt gebruiken. Gelukkig alleen voor slapen.

Goed voor op doorreis naar het zuiden.

Uitzicht op grote parkeerplaats met vrachtwagens.

Prima ontbijt, lekker buiten gezeten. Inchecken ging niet heel snel door trage computer, maar personeel bleef bijzonder vriendelijk. Ze waren ook ook superbereid met folders en mondelinge informatie.

Deugddoende tweedaagse.

Ontvangst. We waren iets vroeger dan voorzien aangekomen. De ontvangst was koel. We kregen enkel te horen dat we te vroeg waren en twee uur later maar terug moesten komen.

Ontbijt tip top in orde. Alles is voorzien. Ongelooflijk groot aanbod en alles vers. Het wordt steeds aangevuld.

Fijn en Gezellig!
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Aparte Bedden

Het is een heel fijn kleinschalig hotel... ontbijt is niet heel uitgebreid maar wel top!! Aardig personeel ook. Echt een fijn en knus hotel voor op doorreis naar Zuid-Frankrijk en Spanje!! Zou zeker terugkeren volgend jaar! Wij hebben genoten die 2 nachten dat we zijn geweest!

De kamer op de tweede verdieping (geen lift aanwezig) lag...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De kamer op de tweede verdieping (geen lift aanwezig) lag net onder het dak. Met een buitentemperatuur van meer dan 30° was het er snikheet en de airco die op volle bak draaide (en veel lawaai maakte) kon het niet halen. Met 3 op een kamer was zeer krap (je kon net rond het bed lopen) en ook de badkamer was miniem. Geen aangename nacht gehad.

Prima hotel voor 1 of meerdere nachten te vertoeven

Wij hebben er 1 nacht door gebracht, kan niets vinden wat er ons tegen viel.

De rust die daar is, maar met 5 minuten lopen in het centrum. Ontbijt is prima, geen moeite te veel. s`avonds kan je gebruik maken van restaurant. Recent dingen vervangen - op geknapt en geschilderd naar deze tijd. Personeel doet alles om je het naar het zin te maken. Parkeer gelegenheid op eigen terrein en voldoende plaats.

Nooit meer!!!

De kamers waren totaal niet in overeenstemming met de foto's!!! Airco wekte niet, werd uiteindeljk wel een monteur gestuurd, maar konden pas om 1.30 gaan slapen na een lange dag

Het uitchecken

Uitgebreid ontbijt.
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Aparte Bedden

Grootte van de kamer. Was een 3 persoonskamer met 4 bedden. Een beetje verouderd Sauna was kapot

Uitgebreid ontbijt. Rust. Airco. Vriendelijk personeel. Zeer vreemd : het bier is er goedkoper dan cola !

waardeloos
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

je wordt zwaar misleid door de foto's die worden gepresenteerd op de website van booking.com de kamer die wij kregen toegewezen op de zolderverdieping was om te janken voor de prijs die je er voor betaald. klein, benauwd, gedateerd. Voordeel was wel dat je geen wekker hoefde te zetten, omdat de achterzijde van het hotel grensde aan een truckerparkeerplaats en deze mannen reeds vroeg de wagens starten om aan het werk te gaan.

Goed hotel met vriendelijk personeel

Iets ruimere keuze bij ontbijt

confortabele kamer met airco. Goede ontbijt service. Voldoende restaurants in de buurt en eenvoudig te bereiken vanaf de snelweg

uitstekend

Het werd uitgebaat door moeder en dochter en die waren heel vriendelijk en attent. Het was gewoon heel mooi en gezellig zelfs voor 1 overnachting

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima accomadatie voor een doortocht op reis!!

Dat het restaurant op zondag gesloten was. Begrijpelijk maar jammer.

De mooie ligging vlak bij de snelweg maakt je doortocht eenvoudig. Kamer en badkamer zijn fris in orde, niet te groot, ook niet te klein. De waterkoker en koffie en thee voorraad geven een genoegelijk gevoel. Omdat ik geen onbijter ben stel ik dat kopje thee erg op prijs! Het hotel heeft een fijne keuken en een leuke serre om te dineren. Niet luxe maar comfortabel genoeg en de menukaart biedt voldoende variatie. De parkeerruimte is fantastisch en goed verlicht 's avonds. Gebruik kunnen maken van een leuke 'last-minute' boeking en prijs...

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Goed hotel voor een kort verblijf.

Vriendelijke ontvangst en vriendelijke medewerkers. Leuke dat op de kamer de koffie en thee met een koekje klaar stonden. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Diner was standaard, maar lekker en meer dan genoeg.

Kamer en mogelijkheid tot dineren

Bediening diner, totaal niet berekent op aantal gasten. Weggelopen na anderhalf uur wachten op hoofdgerecht, voorgerecht gelukkig een buffet. Drinken na ongeveer half uur, wijn wordt vergeten nog een half uur wachten. Deze opmerkingen graag verwerken, dit kan zo niet.

Kamer en mogelijkheid tot dineren

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Geen vakantiebestemming voor 1 à 2 weken.

Geen vakantiebestemming voor 1 à 2 weken. Prima geschikt voor doorreis of 2 à 3 nachten ifv wijnstreek. Krappe kamers, maar zeer net en voorzien van het nodige comfort. Prima bed.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

lekker ontbijt en het avondeten was ook in orde.

geen commentaar

lekker ontbijt en het avondeten was ook in orde. De afstand tot het centrum van beaune is te voet zeker doenbaar. een twintig minuutjes stappen.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Door de kleine kamer het gevaarlijke bad en de geluidshinder raden we dit niet aan

De kamer met twee bedden was te klein je kon elkaar niet passeren . Je kon alleen in bad douchen. Je moest over een heel hoge rand wat erg gevaarlijk is vooral voor ouderen. Wij hadden een kamer naast trap wat heel veel geluidshinder op leverde. Het was druk dus er liepen veel mensen naar boven.

De kamer zag er netjes uit. Vriendelijk personeel, ontbijt was redelijk

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

het was perfeckt in september gaan we weer naar france en willen daar opnieuw boeken

niets en als ik dan toch iets zou moeten zeggen misschien een beetje zwemgelegenheid

alles was prima diner kunnen we niet beoordelen resstaurant was gesloten op zondag

Prima als je op doorreis bent.

De afstand hotel naar centrum van Beaune was veel verder als verwacht, lopend niet te doen. Hotel aan rand van de stad, leuk voor iemand op doorreis niet voor iemand die de stad wil bezoeken. Donkere, deprimerende kamer. Zeer kleine badkamer, gehorig, geen ruimte om toilet te maken.

Prima bedden.

ideale ligging voor passage

Het ontbijt is 5 sterren waard , men is nog aan 't renoveren(verven enz...) Centrum Beaune met cafétjes en restaurants ligt op ongeveer 1 km en is zeer aangenaam en pittoresk , wat wil je nog meer? Ideale afstand om de weg verder te zetten via autostrade.

Prima doorreishotel.

Prima doorreishotel kortbij de autostrade, eenvoudig maar lekker ontbijt. Goede bad- en slaapkamer voor 1 overnachting met gratis thee en koffiefaciliteiten, op +/-3 km van het mooie oude stadscentrum waar vele leuke kleine restaurants te vinden zijn. Voldoende (gratis) parking die wel niet afgesloten is wat in de meeste hotels in de buurt wel zo is.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Kamers , ontbijlt , ligging en parking zeer goed . avondpersoneel aan de receptie onvriendelijk.

personeel aan de receptie 's avonds , toen wij nog iets wilden drinken na het stadsbezoek kwam men on ons niet bedienen wat wij vroegen was niet aanwezig , men vroeg ons veel te veel voor een klein glasje wijn.

Het onbijt was in orde , personeel aan de receptie bij de aankomst 's avonds was niet vriendelijk, 's morgens was de dame aan de receptie het tegenovergestelde - lief en behulpzaam .

Een fijn adres met een goede keuken en vriendelijk personeel.

De kamer had iets groter mogen zijn, maar hij was niet kleiner dan de kamers van de overige hotels die wij hadden.

Het ontbijt was inderdaad erg lekker en uitgebreid. Het is ook een rustige locatie. In elk geval de achterzijde.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Redelijk hotel voor 1 overnachting met vriendelijk personeel

Armoedig ogende gang (overal beschadigde verf, een wand met alleen maar gipsplaat, deuren met 'goud'geverfde sloten, etc). Zeer klein kamertje Zware geur van tapijtlijm (waarschijnlijk net nieuw zeil in de kamer) Prijs-kwaliteit verhouding ontbijt

Restaurant in tuin Vriendelijk (helaas wat gestrest) personeel Modern badkamer(tje) Gratis en voldoende parkeerplaats Airco in de kamer

Zoals altijd goed.

De gebakken roereieren komen uit poedervorm ! Is het echt zoveel moeite om verse roereieren te maken ?

Het ontbijt, maar ..... zie negatieve commentaren.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Redelijk tot goed

Ontbijt ( beperkt assortiment) en prijs/ prestatie verhouding menu du jour ( 21 Euro) . Kyriad in Ludres scoorde veel beter wat deze elementen betreft

Servicegerichtheid personeel

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Vrolijk en vriendelijk personeel.

Erg kleine kamer. De ene hoge stoel is een sta-in-de-weg op weg naar de badkamer.

Heerlijk ontbijt. Super bedden en dito kussens. Zeer rustige locatie. Prima snurkadres voor prima prijs.

Kamers worden momenteel volledig gerenoveerd (tapijt weg ,...

Kamers worden momenteel volledig gerenoveerd (tapijt weg , bed, muren enz) voor alles sterke verbetering en wifi is ook vernieuwd en uitstekend.Hoop alleen dat ze in dezelfde prijsklasse zullen blijven. Het ontbijt is tevens ook moderner geworden , was al zeer goed en nu bij verbetering excellent voor die prijs

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Hier komen wij nooit meer

De bedden stonden op wieltjes zonder rem. Was héél duur. Glas wijn 9 euro. Lijkt Parijs wel. Personeel spreekt sleeën Frans. Menukaart Frans. Er kan geen uitleg gegeven worden over de menukaart. Daardoor verkeerde keuze. Was zéér slecht.

Weinig

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Heerlijk hotel, avond was ook heerlijk

Personeel tekort, de receptionist was ook de barvrouw, bediening bij het eten, zij had het veel te druk dus moest je lang wachten.

Ontbijt is heerlijk, heel uitgebreid . Hotel is dicht bij de tolweg.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

zowat alles was goed behalve.

...het eten was redelijk maar beperkt (waarschijnlijk omdat het hotel de dag nadien een week sloot wegens renovatie-werken). Dit was/is eigenlijk geen probleem aangezien er op wandelafstand (= minder dan 1km) veel eetgelegenheden zijn.

zowat alles was goed behalve...

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Beslist geen 3 sterren waard

Wij waren hier in december. De keycard werkte niet en toen ik daarvoor meeliep achter de eigenaresse? Aan, liet ze de tussendeur gewoon voor mijn neus dichtvallen. Bijzonder onvriendelijk vind ik. De kamer was erg koud. Na melding hiervan een extra kacheltje gekregen. Maar de kamer was zo slecht geïsoleerd dat het kacheltje met grote moeite een gedeelte van de, overigens erg kleine, ruimte behaaglijk kreeg. Richting het raam bleef het koud. De badkamerdeur sloot niet goed.

De handdoeken waren lekker zacht.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

voor weinig geld prachtige locatie en alles is er naar mijn wens

het is een verouderde locatie , maar alles is zer voor mij naar wens

-ontbijt zoals altijd zeker zijn 10 euro waard -men heeft een totale vernieuwing gedaan van da bestaande wifi met sterke verbetering en vereenvoudiging -mensen zoals altijd superlief en behulpzaam

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

prachtig centraal gelegen en uitstekend ontbijt

-Voor de prijs zeer goed ontbijt -pefect als ligging en accomodatie -de badkamer is klein maar ik heb alles wat ik maar wens -ongeveer 1 km verder ligt het centrum van Beaune met goeie restaurantjes en tavernes , wat kan men meer wensen naast een goed en goedkoop hotelletje

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Indien het vminder warm was was de kamer ok voor één nacht
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Kamer was wat klein. Zeker voor drie volwassen en een hond bij. Vraag mij af waarom ook het kinderbedje stond opgezet. Het was er ook warm en airco maakte veel te veel lawaai

Heerlijk ontbijt en restaurant.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Te kort (één nacht) voor een goede beoordeling

We vroegen kamer aangepast aan rolstoel, maar dat hebben we niet gekregen. De kamer was wat te klein.

Ontbijt was heerlijk. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ze waren heel hondvriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

ging niet door

Op zaterdagmiddag 12.00, werden wij blij verrast met de mededeling dat de gereserveerde kamer, aangepast voor rolstoel, niet beschikbaar was. Erg vervelend dus!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

goeie ligging zowel voor bezoek centrum Beaune als voor passage

niets er zijn vele mogelijkheden en die moet je maar zelf maken

Perfecte ligging voor doorpassage , op wandelafstand van het centrum van Beaune waar vele bistros en restaurants en lekker eten

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

leuke dorpje om in de avond heen te gaan, 10 minuten lopen in rustig tempo

Het personeel was oke, maar dat is ook alles, voor een overnachting met ons drie in een kamer, prima, airco was super, kamer iets wat stoffig, maar voor 1 nacht, goed te betalen

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Gedateerd hotel, matige douche/toiletruimte.

Gedateerde kamers en doucheruimte. alles kan wel een opknapbeurt gebruiken. De prijs voor een overnachting vind ik echt teveel gevraagd. Daarnaast ging ik ervan uit dat het ontbijt in de prijs was inbegrepen. Hiervoor moest nog apart € 10,-- worden betaald. Bij het boeken op de site is niet duidelijk kenbaar gemaakt dat het ontbijt niet in de prijs was inbegrepen!

Ontbijt was okay. Voldoende keuze en goede koffie.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het diner was smaakvol, de vis was zeer lekker. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, er was voor elk wat wils.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

De dame doe ons ontving. Een regelrechte tang. Maat dat werd de volgende dag dubbel en dwars goed gemaakt door het personeel wat er toen was.

De plek. Ondanks dat het aan de snelweg ligt toch een landelijk terras en veel eet mogelijkheden

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Keurige ontvangst, prima en zeer nette kamers met fijne bedden en keurige badkamer.

We zaten gelijktijdige met een bus japanners in het hotel en die vonden het nodig 's avonds op hun kamers eten te koken waardoor er een behoorlijke vreemde geur rond hing. Hier kan het hotel natuurlijk niets aan doen, maar wellicht had men daar even op in moeten grijpen want de geur bleef de hele nacht hangen en was zeker niet aangenaam.

Keurige kamers, prima ontvangst.

Dicht langs de snelweg

Kamer vraagt hier en daar wel onderhoud

Dicht langs de snelweg

mooi, comfortabele kamer

achterkant uitzicht op parkeerterrein

mooi, comfortabele kamer

zeer mooie kamer, rustig gelegen

mooie kamer met heerlijk bed!