Beoordelingen over Hotel Bristol 3-sterren

18 Avenue De Colmar, 68100 Mulhouse, Frankrijk

#3 van de 30 hotels in Mulhouse

Gebaseerd op 1981 beoordelingen over dit hotel

Hadden een comfort kamer besproken maar kregen een suite.

Hadden een comfort kamer besproken maar kregen een suite. Niets mis mee, alles er op en eraan. Goed bed! goedkoop eigen parkeerterrein voor de auto

Locatie op loopafstand van het centrum, de prima...

Niet alle ruimtes zijn gerenoveerd

Locatie op loopafstand van het centrum, de prima gerenoveerde kamer, goedkoop en veilig parkeren en de aardige mensen

Prima voor onderweg

Was erg gehorig. Hadden wij gelukkig niet veel hinder van.

Locatie vlak bij het centrum. Je loopt zo de stad in. Goede kamer, mooi groot bed en goed sanitair.

Zeer goed hotel als tussenstop of om de streek te bezichtigen

Mulhouse zelf. Buiten de hoofdplaats was er niets te zien.

Alles. Vriendelijk personeel. Uitbundig ontbijt. Mooie kamers met goede bedden. Goede ligging kortbij het centrum. Alhoewel er niets te zien is in Mulhouse.

Prima hotel voor tussenstop

De locatie van het hotel is niet de meest topbiurt van de stad. Echter na 5 minuten wandelen zit je in het historisch centrum.

De ruimte en de afgesloten parking voor amper 4€/ nacht.

Fijne tussenstop om Mulhouse te bezoeken

Kamer in orde en geluidsdicht ondanks ligging aan drukke straat. Op 5 minuten wandelen van het gezellige centrum. Privéparking zowel buiten als overdekt.

Top! Als je geen allergie hebt...

Onze dochter is allergisch voor gluten en dit hebben we vooraf aangegeven. De vorige keer werden we positief verrast door een zeer uitgebreid ontbijtbordje speciaal voor haar. Deze keer werd er met weinig ceremonie een mand op tafel gekwakt met de mededeling, je kan het brood in de machine roosteren (wat helemaal geen optie is bij coeliakie). Dus een smakeloos ontbijt voor onze dochter was zeer teleurstellend!

Super mooie kamer, perfecte tussenstop voor onze route. Lekker gegeten in het restaurant ‘s avonds. Keurig ontbijt buffet. Privé parkeerplaats, ook voor grotere auto’s.

Prima verblijf voor 1 nacht.

Er was geen gezellige bar om iets te drinken.

Ideaal het parkeren op eigen terrein! Heerlijke bedden en een prachtige badkamer. Het ontbijt was erg goed.

Zeer goed als etappeplaats op weg naar het zuiden

Organisatie restaurant 's avonds. Veel te lang moeten wachten op eten.

Ruime nette kamer in het nieuwe gedeelte. Afgesloten parking beschikbaar in het hotel

Op reis vanuit Italië naar Nederland was dit een fantastich hotel om te overnachten met het gezin.

Alles was perfect

Veilig parkeren achter een hek. Zeer vriendelijk ontvangst. De kamer (535) overtrof alle verwachtingen. Midden in het centrum. Toen we de deur openden, verwachtten we een kamer van 17 m2 (zoals op Booking aangegeven) maar 535 was een kamer van minimaal 80m2 én een groot balkon met uitzicht over de stad. Met aparte slaapkamer voor de kinderen, een luxe badkamer met bubbelbad en regendouche.

Gezellig hotel in Mulhouse centrum

Misschien wat beperkt ontbijt.

De beveiligde parking voor onze auto. De gemeende vriendelijkheid van het personeel. Centrum van de stad Mooie ruime kamer

Aangenaam hotel, ideaal op doorreis naar het zuiden, afgesloten parking.

In de badkamer zijn er enkele losliggende tegels.

Ruime kamers, grote badkamers, lekker ontbijt. Goede verduistering van ramen. Zeer vriendelijk personeel. Afgesloten parking.

Het diner is minder goed bevallen. We konden niet veel meer kiezen van de kaart.

Het hotel ligt op een goede locatie. We konden alles lopend bereiken. Het ontbijt was erg goed.

Vriendelijke dame die keek voor ons eten er was vanalles...

‘S avonds boven ons veel lawaai . Badkamer raar gelegen op een hoek met 4 pers. Moeilijk

Vriendelijke dame die keek voor ons eten er was vanalles niet en zo behulpzaam hier over om toch tot een goeie keuze te komen ! Ze verdiende een pluim

Ligging!

Een kluis los op de kastplank=niet veilig?!

Ligging!dadelijk in de stad en bij de snelweg Zeer goede afgesloten parking Heerlijke kamer met zeer goed bed ,mooie badkamer en geruisloze goed airco!!! Goed ontbijt en mogelijkheid voor diner

Mooie ruime kamer, voor iets extra geld met bubbelbad!
    • Deluxe Kamer

Jammer genoeg was het restaurant vrijdagavond dicht maar gelukkig genoeg restaurantjes in de buurt!

Mooie ruime kamer, voor iets extra geld met bubbelbad! Zag er netjes uit!

Verrassend ruime kamer na oudbollige entree

Entreehal en afwezigheid bar. Loszittende wc bril en toiletrolhouder in nieuwe kamer. Erg beperkt tv net (alleen Frans zenders)

Verrassend dat het hotel met een oudbollige uitstraling en entree/ inrichting nieuwe ruime kamers heeft aangebouwd.

Goed voor het doel doortrekken.

In tegenstelling met eerder verblijf de kosten voor parkeren verrekenen, douchekoppen mogen vervangen worden. WiFi is nauwelijks bruikbaar.

Ligt op de route, makkelijk te bereiken en heeft een eigen parkeerplaats

Voor doortrekkers ideaal, maar niet goedkoop

Bedden waren erg ingeslapen, ontbijt was magertjes. Voor ons prima, we waren toch op doortocht naar Italië maar voor langer periode meer dan een dag is er wel iets beters te vinden.

Locatie en het gebouw zelf, erg leuke locatie, fijn personeel

Overtrof de verwachtingen!

Onze dochter heeft een gluten allergie, en normaliter is dat in Frankrijk lastig. Het was geregeld van A tot Z. Goede parking, goede bedden, keurige kamer, fijn dat de kids een aparte kamer hadden binnen onze 4-persoons kamer. Super goed geregeld en gevarieerd ontbijt, zeker het geld waard! Was alleen een beetje lastig om zonder hulp bij de kamer te komen (we zaten in een nieuw gedeelte), dus erg fijn dat er iemand meeliep.

Maakt niet waar wat het belooft.

Groot hotel. Vooral gericht op groepen. Restaurant lijkt meer op een kantine / eetzaal dan een sfeervol restaurant.

Centrale locatie in Mulhouse. Mooie kamers. Parkeren prima op parkeerplaats hotel.

Een aangename ervaring en voor herhaling vatbaar!

De kamer was bijzonder ruim, comfortabel en luxe. Apart toilet, ruime badkamer met groot bad en inloopdouche. We waren aangenaam verrast. En zeker voor deze prijs.

Super aanrader!

We hebben daar niet ontbeten omdat de ruimte waar het ontbijt geserveerd wordt nogal warm en 'groot' leek. Maar ontbijt zag er anders prima uit. De kamers zijn veel mooier dan de inkomhal. (waarbij ik niet zeg dat deze niet mooi is ;-) )

Volledig vernieuwde kamers. Heel mooi en proper! Is echt top om er te slapen! Mooie badkamer. We hadden een kamer waar we met 2 kinderen in sliepen. De kamer was nog eens onderverdeeld in 2 kamers. Super aanrader!

Fijn hotel, comfortabele kamers, uitstekend ontbijt.

Goed ontbijt met uitstekende croissants. Heel vriendelijke en behulpzame staf. Het is een familiehotel dat in de afgelopen jaren verbouwd heeft. Er zijn nogal wat verschillen tussen de kamers in de oudbouw en de nieuwbouw

Mooi hotel, goed personeel, leuk stadje.

Parking is betaald net zoals ontbijt.

Ligging in het centrum was goed, ondanks dat de kamer aan de wegkant lag geen past gehad van lawaai. Familiekamer was goed. Uitgebreid ontbijtbuffet.

De familiekamer is ruim en chique met een aparte slaapkamer...

De tegelvloer in de badkamer zou opnieuw gevoegd moeten worden. Wel was het goed schoon.

De familiekamer is ruim en chique met een aparte slaapkamer en mooi bubbelbad.

Ideaal hotel op doorreis naar het Zuiden.

De dame aan receptie gaf ons een verkeerde uitleg waar we onze kamer konden vinden. Toen we opnieuw uitleg gingen vragen (de gangen zijn een doolhof) reageerde ze onvriendelijk. Maar bon, dat is detailkritiek. Voor de rest perfect hotel.

Ideaal hotel op doorreis naar het Zuiden. Mooie badkamer met bubbelbad. Heel proper allemaal.

splinternieuwe kamer met airco met prachtige badkamer met...

splinternieuwe kamer met airco met prachtige badkamer met broebelbad - heel uitgebreid en lekker ontbijt- overdekte parking aan prijs van een parkeerticket

Prima pitstop

Ff buiten de deur wat eten: op straat voor het hotel veel gespuis, paar straten verder werd het beter.

Verbleven een nachtje in een suite; zeer ruim en rustig. Erg fijn en comfortabel. Zeer vriendelijk personeel. Auto lekker parkeren op een prive-terrein, dus we hoefden niet alles uit te laden. (Waren op doorreis)

Zeer ruim, badkamer en slaapkamer.

Had graag wat vers fruit bij ontbijt gehad. Maar verder was het prima.

Zeer ruim, badkamer en slaapkamer. Zelfs een klein zitje in de kamer. Uitstekend bed, erg comfortabel. Parking ruim en veilig.

voor mij de ideale overnachting op doorreis

Het aanbod van ontbijt, parking, ... was heel goed. Ik gebruikte dit hotel voor 1 nacht op doorreis en het personeel is dat blijkbaar gewoon :) ze waren heel vriendelijk.

Comfortabel maar weinig van Mulhouse gezien.
    • Deluxe Kamer

De voorzieningen (bars) in de directe omgeving. Locatie was ideaal voor ons primaire reisdoel (Cité d'Automobile) maar in de buurt was verder niet veel soeps.

De luxe (nieuwere) kamers met bubbelbad.

Goede accommodatie voor doorreis of bezoek Mulhouse of Colmar
    • Deluxe Kamer

Engelstalige TV zenders zou prettig zijn

Prima, grote kamer. Airco. Afgesloten privé parkeren bij accommodatie. Redelijk ontbijt. Personeel behulpzaam.

Mooi hotel, fijn verblijf.

Niets...

De kamers waren zeer ruim en netjes. Ze waren ook geluidsdicht en volledig te verduisteren. Ook de bedden zijn zeer comfortabel. Een voordeel was ook dat de auto op een afgesloten parking kon staan.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Uitstekende locatie

Uitstekende locatie voor overnachting op dooreis of kort verblijf in Mulhouse. Schone en moderne kamer, apart toilet en badkamer met inloopdouche, veilige parkeerplaats en dichtbij het centrum met ruime keus aan rstaurants.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Een gezellige bar ontbrak, ook in de nabije omgeving, om s'avonds nog na te genieten.

Zeer goed voor op doorreis. Ontbijt was zeer goed, kamers ruim. Niet ver van het centrum.

Tussenstop van Italie

Hotel is vergane glorie. Bankstel in kamer gescheurd . Bad was niet proper . Heel ongezellige restaurant/eetzaal.

Goede parking voor de auto met afgesloten hek

Zeer vriendelijk personeel.

Aanwijzing parking.

Zeer vriendelijk personeel. Restaurant bleef later open omdat we zelf door files laat aangekomen waren. Eten was heel lekker en genoeg

Het was prima

Een flink balkon en een leuk uitzicht. Best een ruime kamer. Men ik dat deel van het hotel aan het opknappen en wij hadden een nieuwe kamer. Medewerkers waren erg aardig.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Luxe maar inefficente inrichting

De kamer was zeer ruim, maar erg onpraktisch ingericht, een bedbank precies onder te televisie, dus niet geschikt om te kijken en twee stoelen met een wel zeer beperkt zitcomfort. Er stonden 2 staande schemerlampen die geen van beiden werkten en nog 3 andere schemerlampen. De badkamer was op het eerste gezicht uitermate luxe uitgevoerd met een diepliggend bad en een wastafel met twee kranen. Maar in het bad viel niet te douchen zonder de hele badkamer nat te maken. Bij de wastafel ontbrak een planchet o.i.d. om toiletgerei op te leggen en het toilet had een hoogte die het nagenoeg ongeschikt maakte voor personen langer dan 1,50 m.

Ontbijt was prima, zowel wat assortiment als wat uitvoering betreft. Ook de keuken serveerde een prima diner.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

We hadden een kort verblijf van 2 nachten maar hadden toch de gelegenheid veel te zien.

Er zijn geen negatieve punten te melden !

Het hotel is goed gelegen op loopafstand van Porte Jeune en van de oude stadskern, de kamer en badkamer waren ruim en net, het onbijt zeer uitgebreid. In de nabije omgevering keuze genoeg voor eet en drankgelegenheden, goede verbindingen met openbaar vervoer in de stad, doel was een bezoek aan Cité du Train. Dit hotel is zeker en vast een aanrader !

Nieuwe jacuzzi, ruim bed.

De garage naast het hotel was moeilijk te vinden, wel naast het hotel maar door eenrichtingsverkeer moet men eerst ca. 1 km. een blokje omrijden. Nadeel van luxe jacuzzi, dat men niet eenvoudig kan douchen.

Nieuwe jacuzzi, ruim bed.

Super verblijf
    • Deluxe Kamer

Eigenlijk niets. De WiFi werkte wel wat traag. De suite zou helemaal af zijn geweest met een eigen koffie/thee faciliteit (Nespresso).

Onze suite was uitstekend. Zeer ruim, schoon en verzorgd. Moderne zeer ruime badkamer met bubbelbad en aparte douche. Verder een separate wc. Airco en rolluiken, veel opbergruimte. Ontbijt (tegen betaling) was goed, waarbij ook een echte cappuccino geen probleem was. Heel aardig personeel. Eigen parkeergarage voor slechts 4,- per dag.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Goed doorreishotel

Een beetje een verouderde kamer met een muf tapijt op de grond. Maar bon, het was maar voor één nachtje dus best ok.

Plaats genoeg op de parking buiten voor alle auto's van de gasten. Ontbijt dik in orde.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Ideaal om even tot rust te komen op doorreis.

Er was veel nachtlawaai nabij ons raam. Ontbijt was beperkt.

Door omstandigheden kregen we een andere kamer toegewezen. Deze was ruim, modern en voorzien van alle comfort.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Super als tussenstop.

Niks, alles was perfect.

Zeer grote rustige kamer. Lekker en verzorgd ontbijtbuffet. Zeer goeie ligging om het oude centrum te bezoeken. Gratis parkeergarage.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Super hotel, luxe en vriendelijk personeel

Vrij gehorige kamers.

Super kamer, heerlijk bed en massage bad! Goede service, gevraagd babybedje stond netjes opgemaakt klaar en lekker ontbijt! zeker een aanrader, jammer dat we maar 1 nachtje hadden.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Net hotel met goed ontbijt

Hotel is volledig ingesteld op bejaarden. op zich niks mis mee, maar soms wel handig om te weten. S'avonds een gezellig een drankje in de bar is er niet bij

Nette kamers

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Goed voor een korte, betaalbare overnachting.

Het diner was, mede gelet op de prijs, erg eenvoudig. Vanwege het late uur wilden wij de deur niet meer uit, maar waarschijnlijk kun je in het nabijgelegen centrum beter, en gezelliger eten voor dezelfde prijs.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Comfort

Volgens mij kregen we een upgrade naar een suite, het was in ieder geval een grote kamer met een jaccuzi. Het grote bed sliep heerlijk. Het centrum van Mulhouse ligt op een paar minuten lopen.Fijn dat de auto op het terrein kon staan. Ontbijt is prima. Ideaal als tussenstop voor een reis naar Italië.

alles

kort, maar erg comfortabel

Gezinskamer was erg groot, met eigen keukentje en terrasje, mooie bedden

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uiterst vriendelijk onthaal, ruime kamers, alle comfort

Uiterst vriendelijk onthaal, ruime kamers, alle comfort

Airco werkte niet

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

geslaagd

Alles was prima in orde.

Prima hotel met grote kamers.

Was prima allemaal. Beetje oudbollig.

De grote kamer

De kamer was top, zeer mooie badkamer en ruime familiekamer...

De kamer was top, zeer mooie badkamer en ruime familiekamer met heerlijke bedden.

We hadden kamer 121 en die is geweldig groot.

We hadden kamer 121 en die is geweldig groot. Aparte kinderkamer en aparte badkamer. Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt zeer ok.

Goede locatie tov centrum.
    • Deluxe Kamer

Goede locatie tov centrum. Die wij overigens niet leuk vonden.. hotelkamer en badkamer prima verder een wat smoezelig hotel.

Super as stop over

Super as stop over

Aangenaam en comfortabel hotel, goeie ligging, dichtbij centrum. Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Restaurant heeft iets te veel de sfeer van een grote eetzaal.

Hotel- en kamerinrichting OK. Bediening en receptie prima.

Het weer😂

Mulhouse is niet mooi. Colmar is prachtig of riquewire

Het weer😂

Mooie ruime kamer en badkamer.

Mooie ruime kamer en badkamer. Goed werkende airco. Parkeer mogelijkheden bij het hotel.

Fijne accomodatie

Badkamer begint wat te dateren

Late incheck en ruime kamer! Ziet er netjes uit

Leuke familiekamer, prettige bediening.

Sanitair iets verouderd

Leuke familiekamer, prettige bediening. Fijn dat er een prive parkeerplaats is.

Zeer schone kamer, goede bedden, makkelijk parkeren en een...

Zeer schone kamer, goede bedden, makkelijk parkeren en een gunstige ligging. Voor ons was het een tussenstop

Prima doorreis hotel

Eigenlijk niets.

De locatie dicht bij het centrum

Bij toeval gereserveerd als overnachting op de terugreis en zeer goed meegevallen.

Niets ...

Luxueuse familiekamer waar we met 4 zeer comfortabel hebben overnacht (wat een badkamer!)

Proper, goed gelegen, afgesloten parking,...

Proper, goed gelegen, afgesloten parking, prijs/kwaliteit dik ok. Wij lagen in het nieuwe stuk

Prettig Mulhouse

Grote hotelkamer, goed bed, gunstige locatie nabij centrum en betaalbare, eigen parkeerplaats van hotel

Prima hotel voor doorreis

De familiekamer is lekker groot en heeft en een extra kamer. Parkeren op het terrein is handig voor een auto vol met bagage.

Locatie en mooie kamer

Beetje verouderd restaurant

Locatie en mooie kamer

de jaccuzi 🤗

de jaccuzi 🤗

De kamer!
    • Deluxe Kamer

De kamer! Zeer veel luxe voor die prijs.

Mooi, verzorgd hotel..... vriendelijk personeel op een goede locatie.

Geen opmerkingen

Ontbijt vind ik goed.... msch net iets te duur......