Beoordelingen over Hôtel De Brunville Et Restaurant Le Café Louis 3-sterren

9 Rue Genas-Duhomme, 14400 Bayeux, Frankrijk

#15 van de 18 hotels in Bayeux

Het zwembadje was fijn om de warmte van de dag kwijt te...

Dat je naar de vierde verdieping moest lopen vanaf de derde. Ik had knieproblemen. Dat ik door de planken van het bed zakte. Het bed sliep niet echt fijn

Het zwembadje was fijn om de warmte van de dag kwijt te raken. Het ontbijt is ook goed

Goede locatie, mooi hotel met zwembadje en jacuzzi en lekker eten in het restaurant.

De eerste avond bleven we eten en de service was ondermaats. Onvriendelijk en duurde lang. na een opmerking daarover bij de receptie verliep het de andere dagen vlekkeloos.

Bayeux is heel mooie stad

Kamer was nog niet klaar om 15h30 maar was drukke periode met herdenking D day 13 euro voor ontbijt was vrij duur

Heel goed gelegen in centrum bayeux, private parking

Het verblijf top maar de bediening van het restaurant haalde dit weer neer.

De ober in het restaurant. Die was echt slecht. Geen talen kennis, hij heeft geen woord gezet, gooide met bestek, vergat drank en delen van het menu,

De kamer was over boekt waardoor we een betere kamer hebben gekregen. Ontbijt was goed ook het eten in het restaurant van luxembourg was goed.

Ontbijt was goed.

Onze kamer lag aan de straatzijde met een bioscoop, waarna het 's avonds druk was. Nadat de bioscoop uit was wilde men nog graag een praatje maken, maar dat was toevallig wel onder ons raam. Daardoor slecht kunnen slapen.

Ontbijt was goed.

Perfecte uitvalsbasis verkenning normandische kust.

Hotel heeft geen eigen receptie. Halletje en inkom beetje vergaande glorie. Kamers wel mooi opgeknapt. De douchekop kon niet opgehangen worden (geen haal oid) waardoor je deze tijdens douchen cast moest houden. Bar doet wat triest aan. Jammer dat er betaald moet worden voor de eigen parkeerplaats horend bij het hotel.

Lokatie is prima. Bedden goed. Wij hadden ivm een twinaanvraag een invalidekamer. Zeer ruim.

Aardige plaats, matig hotel voor een te hoge prijs.

De kamer was erg klein, tevens was er diverse verlichting defect. Het ontbijt was een matig ontbijtbuffet met weinig keus.

lekker bed, hoewel het wel erg klein was.

Het is gewoon schandalig dat je hier überhaupt geld voor moet betalen

Veel te kleine badkamer geen stoelen geen koelkast en vies!!

Dat we al op de helft van ons verblijf tegen betaling van 9 euro op de parkeerplaats konden en we de rest gewoon buiten parkeren

Perfecte locatie voor de invasie stranden te bezoeken

Kamer had wat beter schoon gemaakt mogen worden.

Prive parkeren is ideaal kosten €9,- per dag Ontbijt was redelijk verse spullen wel weinig beleg (€13,- per persoon) Vriendelijke en behulpzame mensen, ik praat zelf geen woord Frans maar dit was geen probleem.

Zoals u gemerkt heeft waren er voors en tegens. Kamer en het eten zijn goedkoop.

Toen ik de kamer voor de eerste kamer inkwam stonk hij ontzettend naar rook, niet zomaar, maar ontzettend smerig. Ik heb de ramen opengezet, tot mijn verbazing waren die gesloten toen ik een uur later terugkwam. De CV werd pad ‘s avonds aangezet toen ik ernaar vroeg. De kamers zijn uitemate gehorig, naast mij zat een jong koppel die de hele nacht gebeest hebben, ik heb die nacht niet kunnen slapen. En tenslotte, ik kwam net na vieren aan. Op dat moment is de receptie niet bemand, ik heb moeten bellen om binnengelaten re worden. Ook het aanleveren van nieuwe handdoeken viel tegen, het verhinderde dat ik me kon douchen de derde dag.

De kwalireit-prijsverhouding

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Mooie gezellige, schone kamer en badkamer met bad voor deze...

De receptie was niet bemand, daarvoor moest u naar het zusterhotel achter de hoek vd straat gaan. De privéparking van het hotel was volzet. Dus openbare parking moeten nemen.

Mooie gezellige, schone kamer en badkamer met bad voor deze toch wel lage prijs 👍

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

goed gelegen ...bedrogen in de prijs ( geen annulatie willen doen )

we hebben op tijd zoals op de website te lezen staat een annulatie gedaan van 1 persoon wegens ziekte...volgens website kon het de dag zelf tot 16 uur. wij hebben echter de volle pot moeten betalen voor de 4 dagen er is geen annulatie gebeurd. Ik vind dat erover! Totaal verkeerde info op website

ontbijt was super kamers klein maar gerieflijk

Pas contant du tout = manque total de service !

SLECHTE service = ontbijt en receptie Geen fruit behalve een appel ! konfituur 60% SUIKER EN 25% FRUIT ! GEEN BRUIN BROOD ! Le service en dessous de tout pas de fruits, confituur que du sucre ! Le staf s'occupe uniquement de l'hôtel LUXEMBOURG !

de ligging ! Wij Vlamingen zijn gewoon = een correcte service te krijgen voor een correct bedrag !

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima locatie voor bezoek aan Bayeux

We hadden gehoopt een aparte douche te krijgen, ipv een douche boven een bad

De kamer was heel goed, niet al te groot, met 2 bedden. Hotel parking uitstekend geregeld. Ligging in Bayeux prima.

Het ontbijt, dit was uitgebreid met verschillende soorten...

De verschillen in comfort van badkamer. Kleine parkeerplaatsen.

Het ontbijt, dit was uitgebreid met verschillende soorten taarten. De ligging, ideaal om Bayeux te verkennen. Het zwembad en de jacuzzi waren zeer gezellig.

Frankrijk prachtig land jammer dat er Fransen wonen

Personeel sprak bij binnenkomst engels. Nadat er een probleem met de badkamer was(tijdens ons verblijf overigens niet opgelost) sprak er niemand meer engels en moest het probleem met booking.com maar opgelost worden .

prettig hotel midden in het centrum van Bayeax.

Wij zaten op de 4de verdieping onder het dak. Lift ging maar tot de 3de verdieping. Trappenhuis naar de 4de verdieping zag er smoezelig uit. Bed was te zacht. Het lijkt erop alsof het hotel nog bezig is van 2 hotels, er 1 van te maken.

Personeel heel aardig en behulpzaam. Goed ontbijt. Er was een zwembad bij. Daar hebben we geen gebruik van gemaakt, maar zag er goed uit Als parkeerplaats van het hotel vol is, is er dichtbij een betaalde parkeerplaats.

Restaurant is een aanrader.

Kamer en badkamer niet meer van deze tijd. Dringend à renovatie toe. Stinkend tapijt en armtierig badkamertje.

Het ontbijt viel mee. Het restaurant prijs/kwaliteit heel goed.

Mooie locatie in mooi stadje

Voelt een beetje shabby aan. Moet via een ander 4sterren hotel naar binnen en wordt dan naar een achteraf hotel begeleid. Voelt een beetje gek

Zit op perfecte locatie midden in t centrum

wij zouden zeker terugkeren naar dit hotel

de kamer was naar de kleine kant geen ijskastje op de kamer(wij hadden ons hondje mee en konden zijn eten niet koel bewaren )

de vriendelijkheid van het personeel (bediening in het restaurant++) de lekkere maaltijden heel goed gelegen ,midden in het centrum ,veel op wandelafstand

Goed voor doorreis

Kamer was heel klein en verouderd,en er zaten gele plekken op de kussensloop.

Heel mooi modern gezellig zwembad en grote jacuzzi om 's avonds wat te drinken. Ontbijt met lekker fruitsap, croissants en baguetten en de mogelijkheid om eitjes te koken. Mooie propere badkamer.

Kamer te warm , alleen dekbedden geen lakens om onder te slapen. Bleek ook code te zijn om s"nachts hotel in te kunnen. Wisten wij niet.

Locatie, faciliteiten, ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Kamer veel te klein. Voor de rest goed hotel.

Kamer veel te klein, vanuit bed konden wij langs beide kanten aan de muur, max 50 cm afstand. Als je aan het bureau zat was ook passeren aan het voeteinde niet meer mogelijk. Bij het passeren langs kamers die gekuist werden zag ik dat die kamers beduidend groter waren. Wij hadden duidelijk de kleinste kamer, nog kleiner zou van mijnentwege tot klachten geleid hebben. Gelukkig hadden we de kamer enkel nodig om te slapen!

Vrij uitgebreid en lekker ontbijt.

Aanvaardbaar voor een verblijf van slechts een nacht

De kamer zelf was aan renovatie toe en bood weinig comfort behalve het bed van goede kwaliteit en een heel goede tv. Er was echter geen zitmeubel in de kamer aanwezig. Geen enkele vorm van koeling in de kamer, geen koelkastje aanwezig, kamer klein en zeer sober

De ligging in de stad zelf, met parkeerplaats voor hotelgasten

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

zeer mooie ligging.perfect als passagehotel.

niks viel ons tegen

Perfecte ligging in stad/gemakkelijk bereikbaar/vriendelijke gedienstige ontvangst/ Persoonlijk vinden wij dit een uitstekende prijs kwaliteit verhouding/passagehotel/mooi ontbijt/

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Onbeleefd personeel

Heel onbeleefd personeel in het restaurant, dit verpest de hele ervaring. Het restaurant is open van 19:00-21:30u., maar men serveert wel menu's van minimum 4 gangen. Als je dan nog aan het dessert bezig bent (en de kleinste menu hebt gekozen) om 21:30u. vindt men het nodig om luidop te reclameren tegen de kok, de andere tafels rondom met veel lawaai te dekken voor het ontbijt (servies en borden/tassen werden echt op de tafels gegooid) en heel sarcastisch te vragen of we ook nog een koffie wensen. Zo smaakt je eten natuurlijk niet meer. De volgende dag had ik trouwens buikloop.

Netjes, comfortabel

Het dorp Bayeux is zomer en winter een perfecte basis voor het bezoeken van Normadie.

Positie van het toilet in de badkamer erg krap. Ontbreken van douche scherm/gordijn maakt dat de badkamer een water ballet werd.

Locatie en prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

goed verblijf

kamer te klein voor 2 mensen mijn schoonmoeder was alleen en had grotere kamer prijzen bar te hoog geen wifi

ontbijt prima geregeld parkeren naast de deur goede bedden restaurant ok

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

3 nachten Normandië

Bedden waren splinternieuw, maar voor mij persoonlijk helaas VEEL en VEEL te hard. Na 3 uur slapen al ontiegelijke rugpijn. Op 2 dekbedden moeten liggen als soort top matras om toch nog te kunnen slapen.

Ontbijt was uitstekend, badkamer zeer netjes, personeel zeer vriendelijk en de perfecte uitvalsbasis voor de invasiestranden en de rest van Normandië.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Goeie lokatie, wel geluidsoverlast en niet al te frisse badkamer

Als je een kamer aan de zijde van de bioscoop hebt, heb je erg veel geluidsiverlast van de bios en later in de nacht van uitgaanspublek. De openslaande ramen laten erg veel geluid door. De hygiene in de badkamer laat te wensen over. Schimmel veel aanwezig en badmeubel door vocht aangetast. Tegelvoegen versleten/ verdwenen en daardoor veel vuil tussen de tegels. Mijn familielid en ik hadden kamers 111 en 106

Lokatie midden in centrum is handig. Tegen betaling is er een eigen, afgesloten parkeerplaats, dat is prettig

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

al met al was gezien de prijs de kwaliteit in orde.

kamer aan de kleine kant tussen bed en muur/kast ongeveer 30 centimeter aan beide kanten

ontbijt was top en was in naastgelegen hotel Luxembourg.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Verblijf in Bayeux...

Badkamer beetje gedateerd en roestvlekken bij de douche, jammer van zo'n mooie ambiance Aanduiding voor GPS niet handig als de ingang op een andere straat ligt.

Kamer en bed mooi en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Uitstekende ligging voor een bezoek aan D-Day stranden /...

Voor deze prijs kun je wel een grotere, wat luxere kamer verwachten. badkamer was wel keurig en schoon!

Uitstekende ligging voor een bezoek aan D-Day stranden / Normandie, Bayeux is een klein, aardig stadje L'Arbre de Liberte is zeer aan te raden, 3 x in de week 's avonds lichtshow met muziek op een hel eoude boom

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

schoon maar erg simpele kamer.

Kamers zijn heel erg klein.Geen loopruimte naast het bed. Aan de achterkant kijk je uit op het parkeerterrein.

midden in het centrum van Bayeux. Prive parkeer terrein. Ontbijt is prima. Kamers zijn absoluut erg schoon.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Bezoek D-Day stranden

De kamers zijn te krap, badkamer verouderd en veel schimmel in de douche, kapotte vloertegels etc. voor iets meer geld per nacht kun je beter het gekoppelde hotel Du Luxenbourg nemen met grotere kamers en verbeterde badkamer.In dit hotel is ook de ontbijtzaal

Ontbijt was voldoende voor Franse begrippen, maar de prijs per persoon aan de hoge kant, parkeren op privé parkeerterrein was prettig wel tegen kosten en van tevoren reserveren, anders heb je geen plek, locatie perfect in het centrum van Bayeux

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Teveel geld voor wat je krijgt.

Vond het ontbijt erg tegen vallen voor wat je er voor betaald. En de kamers zijn niet zoals op de foto's. De kamers zijn een stuk kleiner. En heeft achterstallig onderhoud.

De ligging van het hotel midde in het centrum. En de bedden waren ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prima hotel voor een redelijke prijs.

Het hotel was lichtelijk gedateerd. Doordat de kamer en badkamer goed schoon werd gehouden vonden wij het op zich niet zo'n probleem.

Het ontbijt was prima. De ligging perfect om regelmatig het gezellige stadje in te lopen en een goede uitvalsbasis om de rest van Normandie de verkennen. Elke dag schone handdoeken en een opgefriste kamer.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Goed verblijf!

Niks dat tegenviel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Uitgebreid ontbijt, vers fruit, yoghurtjes, koffie, thee. Behulpzaam, vriendelijk personeel. In het centrum. Mooie licht- en geluidshow bij de kathedraal,

Het ontbijt was zeer slecht

Prima hotel, ruimere kamer boeken bij een volgend verblijf

Kamer veel te klein, geen plaats naast het bed, raam kan moeilijk open

Te kleine kamers, badkamer ok, super vriendelijk personeel.

zeer goed gelegen

de kamers waren klein en agefgeleefd

het ontbijt was prima

Ik ga terug

Frigo op de kamer

Ontbijt zeer ok De restaurant is buiten categorie

Een deugddoende vakantie

De bediening aan de bar kon soms lang duren, maar was zeker niet storend.

Heel lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel

Locatie en badkamer

de lengte van het bed. waarschijnlijk 1m90

Locatie en badkamer

ik vond het zeer goed,kom zeker terug

mooie kamer,zeer ruime badkamer,prima ontbijd avondeten in rest zeer goed

Prima ontbijtt kamer schoon Prima kamer zeker voor deze...

Prima ontbijtt kamer schoon Prima kamer zeker voor deze prijs

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Gezellig samenzijn met 6 vrienden in mooi hotel

Mooie kamers, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima hotel op goede lokatie

Parkeerterrein v hotel was vol

Fijne lokatie en goede uitvalsbasis om omgeving te bekijken. Dicht op centrum

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Heel goed!!

alles was pico bello in orde !

goede ligging in centrum Bayeux

altijd problemen met tv in combinatie met digitale ontvanger; ,moeilijk te bedienen.

goede ligging in centrum Bayeux

Ontzettend kleine kamer

Goed ontbijt. Goede bedden. goede parkeergelegenheid (niet gratis)

Prettig verblijf op doorreis

door centrale ligging prettig om in directe omgeving veel te doen, ook te voet.

oppervlakte slaapkamer ca 10 m2 max excl gang en badkamer,

centraal gelegen, goed ontbijt

Teleurstellend

Alles. Kamer veel te klein en slecht geïsoleerd. Ontbijt was een totale ramp.

Fietsvakantie

Geluid van parkeerplaats tot laat in de nacht.

In het centrum

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Kamer was mooi.

Kamer was mooi. Pand is charmant en locatie is ideaal. Parkeren op eigen terrein wel tegen betaling. Mooi hotel met zwembad(je) en een bubbelbad.

Goede locatie, lekker ontbijt , goede prijs kwaliteit

Goede locatie, lekker ontbijt , goede prijs kwaliteit

Klein bed 1m20

Klein bed 1m20 Tapijt op de kamer Verouderde badkamer Ontbijt werd amper aangevuld

Ontbijt, hygiene, douche

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima hotel!

Beetje gedateerde kamer.

Locatie is super en het ontbijt was ook heel goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Goed hotel centraal in Normandië

Zwembad was erg klein.

In het centrum van Bayeux goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Ok

Restaurant

Seer lekker, prijzig

Heerlijk ontbijt!

Heerlijk ontbijt! Zeer vriendelijk personeel , goede kamers!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

De kamer was prima.

Het restaurant en het ontbijt hadden stukken beter gekund.

De kamer was prima.

Perfecte ligging in centrum Bayeux, leuk stadje en prima uitvalsbasis om de landingstranden te bekij

Badkamer gedateerd

Acceptabel door de ligging

achterstallig onderhoud (in verhouding duur voor deze kwaliteit)

Locatie; in het centrum en bij parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Het hotel bevindt zich in het centrum

Kleine kamer

Het hotel bevindt zich in het centrum Prima bedden

Prettig

Kleine kamer

Ligging, prijs, parkeren

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Ontbijt was prima

Kamers zijn klein. W.c. is zo geplaatst dat er op gaan zitten lastig tot onmogelijk is, afhankelijk van hoe lang je bent

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Goed ontbijt

De eigenaar had jong hondje wat om 6:00 uur waker was eenzaam en dan leessuggesties maakte ( was wel heel mooie husky en lief )

Goed ontbijt En bij aankomst gratis upgrade naar hotel grand hotel wat beter was

• Beoordeeld op: 23 april 2016

goede service, mooie ruime kamers.

Men stond erop dat ik 20 euro meer betaalde dan het bedrag van mijn booking.com-boeking. Dit probleem heb ik bij booking.com neergelegd, ik vertrouw erop dat dit netjes zal worden afgehandeld.

goede service, mooie ruime kamers. prima verblijf!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Vriendelijk personeel en een zeer centrale ligging t.

De kamer was redelijk gedateerd.

Vriendelijk personeel en een zeer centrale ligging t.o.v. de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Badkamer iets verouderd , verder perfect

Badkamer iets verouderd , verder perfect

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Afstand centrum

Het bed te klein

Afstand centrum

Er zijn ook 28 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.