Beoordelingen over Le Rocroy Hotel Paris Gare du Nord 3-sterren

13 Rue De Rocroy, 10e Arrondissement, 75010 Parijs, Frankrijk

#681 van de 1.578 hotels in Parijs

Mooi hotel op prima locatie in rustige straat, loop afstand...

De bedden hadden diepe kuilen, die zouden wel vervangen mogen worden. Een waterkoker op de kamer zou prettig zijn, bij de receptie kan thee/koffie gehaald worden maar dit kost €3. De kamermeisjes moeten nog leren omgaan met het hele “minder handdoeken vervangen ivm milieu” concept.

Mooi hotel op prima locatie in rustige straat, loop afstand van Gare du Nord en meerdere metrostations. Redelijk wat leuk restaurantjes in de buurt. Hotel lobby en kamer zagen er goed uit en waren schoon. Kleine lift. Ontbijt hebben we niet genomen, zitten prima pattiseries in de buurt.

De locatie, dichtbij Gare Du Nord.

Voor Parijs een prima prijs-kwaliteit verhouding. Sanitair kan desalniettemin beter (toiletbril te klein voor de pot en een douchedeur ontbreekt waardoor de badkamervloer bij douchen erg nat wordt).

De locatie, dichtbij Gare Du Nord. De ideale uitvalsbasis wanneer je met de Thalys een citytrip naar Parijs hebt gepland.

Goede deal nabij Gare du Nord

De douche was erg klein. Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk, maar het personeel van roomservice en ontbijt was wat bars en communiceerde moeilijk in Engels.

Niet ver van Gare du Nord (Thalys) en het handige metrostation Poissoniere. Weinig verkeersgeluiden. Kamer was niet bijzonder maar voldeed. Goede prijs voor deze locatie.

Prettig verblijf

De geluidsisolatie naar buiten toe is prima, maar je hoort alles wat er in de kamers naast je gebeurt. In dit geval betrof dat een koppel dat de hele (!) nacht als konijnen tekeer ging en de hele gang lieten meegenieten. Overigens heb ik nog weinig hotels in Parijs meegemaakt waar je geen last hebt van je buren... Jammer dat er weliswaar een bagageopslag is, maar zonder controle/labels. Je kunt dus rustig weglopen met koffers van iemand anders. Zou niet moeten kunnen.

Gunstige locatie: nabij Gare du Nord, maar toch een rustige, nette straat met weinig verkeer. Zeer klantvriendelijk hotel, moderne kamerinrichting, airco.

De accommodatie ligt op 5 minuten afstand van Gare du Nord.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige deuren met kieren waardoor ganglicht de kamer binnen komt en geluiden doorkomen alsof je in dezelfde ruimte staat. De gordijnen waren niet helemaal sluitend. Op de laatste dag was de algemene toilet kapot. Dus na uitchecken konden wij geen gebruik meer maken van het toilet. Er stond een stoffen oranje kruk in de kamer, deze zat onder de donkere vlekken. De lift was tijdens ons verblijf kapot en daardoor niet in gebruik.

De accommodatie ligt op 5 minuten afstand van Gare du Nord. Wat erg prettig is omdat vandaar een directe verbinding is met het vliegveld CDG. Het hotel ligt in een rustige straat. Dichtbij verschillende metrolijnen, waardoor je makkelijk overal in de stad kunt komen. De kamers zijn netjes, schoon. De bedden liggen heerlijk! Onze kamer was voorzien van airco, tv (geen Nederlandse zender), free WIFI en kluisje. De kamer beschikte over een eigen nette badkamer met douche, toilet en wastafel. Elke dag opgemaakte bedden, gestofzuigde kamer en schone handdoeken. Ik zou zeker teruggaan naar dit hotel!

Goed hotel

Bagage-opslag bij aankomst en vertrek is mogelijk, maar zonder enige controle. Je kunt zo koffers van andere gasten meenemen zonder dat iemand daar iets van zegt.

Dit hotel is zeer gunstig gelegen ten opzichte van Gare du Nord, in een rustig gedeelte net achter de Saint-Vincent-de-Paul. Goede metro- en busverbindingen, veel brasserieën. De kamers zijn modern ingericht met een prima badkamer. Ruime kledingkast aanwezig met kluisje.

Heerlijk weekendje Parijs!

Ontbijt was magertjes: de eitjes en yoghurt op. Veel leuker is het om naar een van de vele terrasjes in de omgeving te gaan. Voor een paar euro prima ontbijt.

Locatie is perfect, dicht bij Garde du Nord, fijne wijk met gezellige eettentjes, barretjes, rustig straatje, veilig gevoel.

Aangenaam verblijf en een goeie uitvalbasis voor een weekendje Parijs.

Heel dicht bij station Nord en ze houden gratis de koffers bij, zowel bij aankomst als vertrek. Lekker ontbijt in de gezellige kelder en behulpzaam personeel, kortom een aanrader.

Zó goed bevallen dat we binnenkort weer terugkomen.

Een koelkastje met een paar waterflesjes, blikjes frisdrank en snoep/chips op de kamer was prettig geweest. Echter niet een groot probleem, omdat je bij de receptie dit ook kunt krijgen, maar dan weer naar beneden en naar boven moet.

Kamers klein (gebruikelijk in Parijs) maar schoon, ruime lichte schone badkamer waar het raam open kan voor de ventilatie, goede krachtige douchestralen, heerlijk bed, goed ontbijt, vriendelijk personeel, uitstekende locatie 5 minuten vanaf Gare du Nord. Vanaf station kun je via metro en/of bus alles bereiken, ook lopend is bijvoorbeeld de wijk Montmartre heel goed te bereiken. Als we binnenkort weer voor weekend naar Parijs komen, kiezen we wéér voor dit hotel vanwege goede locatie, goed en vriendelijk (meertalig) personeel, goed schoon bed en goede schone douche én goed ontbijt. Ná uitchecken kun je de koffers gratis in een bewaakte locker room laten.

kamer was veel kleiner dan op de foto, badkamer mini .

kamer was veel kleiner dan op de foto, badkamer mini .... het is niet normaal dat je te horen krijgt dat alleen de mooiste kamers op internet staan en je het ermee kan stellen.

Viel tegen

- Grootte kamers - Prijs kamers (tov wat je krijgt) - Ontbijt primitief - Haardroger zeer oud systeem - slechte isolatie kamers (hoorde alle activiteit gang) - Mijn collega's kamer was aan straatkant: zeer luid

Had er meer van verwacht afgaand op de recensies. Ligging was OK, zeer kortbij Gare du Nord & centrum. Verder was het personeel wel aardig, en ging het in- en uitchecken zeer vlot. Bedkwaliteit was goed.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Ideaal voor een rustig verblijf dicht bij het station en gelegen in een rustige straat.

Ontbijt. Vers fruit in plaats van fruit uit dozen met een bijsmaakje.

De kamers zijn goed, de ligging is uitstekend voor treinreizigers, de straat is rustig, comfort badkamer goed, maar wel kleine douche.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

locatie (dicht aan station gare du nord), mooie uitvalsbasis...

kleine kamer, vrij gehorig, ontbijt gewoon, verouderde badkamer (anders dan op de foto's), gordijnen aan een wasbeurt toe.

locatie (dicht aan station gare du nord), mooie uitvalsbasis om Parijs te verkennen, dicht bij Monmartre

teleurstellend

De foto's op de site zagen er beter uit als in werkelijkheid, een douche waar ik me niet in kon draaien. jeuk wanneer ik in bed lag. En dat voor 144.- per nacht !!!! Valt me zwaar tegen

De locatie, dicht bij het station

Leuk verblijf, voor herhaling vatbaar

Eigenlijk niets negatiefs. Een minibar zou de kamer nog leuker maken...

Nette, praktische kamer met heel goed bed. Ontbijt met voldoende keuze. Goede ligging, vlakbij gare du nord, veel eetgelegenheid in de buurt, metro ook vlakbij. Leuk interieur en vriendelijk personeel.

Het hotel was een prima uitvalsbasis om Parijs te bezoeken. Wij hebben alles lopend gedaan.

De toegang tot de kamer ging met een kaart. Die raakte steeds ontregeld. Dat merk je pas als je voor je kamerdeur staat. Dan moesten we weer terug naar de receptie en hem opnieuw laten programmeren. Dat was wel lastig. Waarom de kaart steeds ontregeld raakte weten we niet. Wellicht door alle beveiligingspoortjes waar je in de Parijse musea doorheen moet.

Prima prijs kwaliteit: goede kamer, super schoon. In een rustige straat op een paar minuten lopen vanaf Gare du Nord en vlak bij de Rue de la Fayette. Ontbijt was niet inbegrepen en was 12 euro pp extra. Dat hebben we niet gedaan. Op de kamer was een waterkoker en een koelkastje. Winkels om de hoek.

Ik heb geen ontbijt genomen.

Ik heb geen ontbijt genomen. Ik was vroeger in dit hotel en ik miste erg vers fruit bij het ontbijt. De kamer was comfortabel, de badkamer net en het hotel ligt in een rustige straat.

Super, behalve dan die enkele slaaploze uren (na het tumult)

Voor het hotel kun je elektrisch tanken. De eerste nacht nachtlawaai aan het station met dansende en drinkende én lawaaierige noord-afrikanen en dit rond 2.30h. Het duurde één uur, hebben de receptie verwittigd die zegden op de hoogte te zijn, politie werd verwittigd doch kwam niet.

Geen ontbijt genoten, doen we liever buiten. De prijs was interessant aangezien we een speciale prijs ontvingen van U wegens "maand augustus".

Heerlijk relaxed hotel dat centraal staat gelegen

De prijs voor het ontbijt, Nog geen 2 min afstand van het hotel heb je een brasserie dat heerlijke broodjes verkoopt (bijna in elke straat van Parijs is er een brasserie te vinden, ontbijten bij een hotel is niet nodig)

Vriendelijk personeel Het hotel is 5min loopafstand van het trein station Met een half uur lopen ben je bij de Louvre en andere bezienswaardigheden

Fantastisch!

Geen opmerkingen.

Enthousiaste ontvangst, grote gastvrijheid, zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, prachtige kamer, prachtig sanitair, zeer schoon, frisse, gezellige kamer, heerlijk bed, heerlijk ontbijt. Alles tiptop verzorgd. Mogelijkheid je koffers in bagageruimte te zetten, zodat je zonder bagage nog van Parijs kunt genieten voordat je afreist. Een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

De locatie is uitstekend, het personeel was erg vriendelijk...

Het ontbijt viel een beetje tegen. Ook had de hygiene in de badkamer beter gekund.

De locatie is uitstekend, het personeel was erg vriendelijk en de kamers waren klein, maar compleet en de airco werkte perfect.

Personeel was vriendelijk.

Geur in de kamer (schimmel). Lek in badkamer. Matig ontbijt voor 12 euro in ongezellige kelder.

Personeel was vriendelijk. Goede bedden. Goede ligging, vlakbij Gard du Nord. Metro vlakbij.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prima hotel voor een citytrip in Parijs.

het ontbijt : nogal basic voor een driesterrenhotel. Fruit uit blik i.p.v. vers fruit. Meeste toespijs verpakt in wegwerpverpakking.

De ligging van het hotel en de verzorgde kamer.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

heel fijn hotel met super vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de verwarming stond nog op winterstand waardoor we snachts weg smolten

het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima en de kamers zijn goed schoon. De ligging is ook echt perfect, vlakbij gare du nord maar toch rustig

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zeer vriendelijk personeel, hotel op loopafstand van het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchecabine is iets te ieniemini.

Zeer vriendelijk personeel, hotel op loopafstand van het Gare du Nord in een rustige straat.Loopafstand van Blv Hausmann en goede uitvalbasis voor de hele stad.

Goed bed!

Men schrijft een voorschot af van mijn credit-card. Later betaalde ik cash. Het duurt wel erg lang voordat de reservering van de credit-card ongedaan wordt gemaakt.

Goed bed!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Keurig verblijf, voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaaiige omgeving met name in de nacht op straat. (laad- en los activiteiten)

Vriendelijke personeel. Mooie kamer, heerlijk bed. Ontbijt ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

de kamer was prima ,net als de ligging .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de tapijten in de gang en trappenhuis waren niet schoon .

de kamer was prima ,net als de ligging . vlakbij het station en de metro. het ontbijt was ook goed .

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Tof verblijf in hotel Rocroy
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden kamer met 2 bedden geboekt maar hebben er eentje met 1 bed gekregen.

De ligging is heel goed, rustig en toch heel dicht bij Gare Du Nord. En fijn dat op de vertrekdag de koffers in het hotel konden blijven, scheelt weeral het gedoe met een kluis in het station. Ontbijt was lekker en genoeg keuze , de kamer was proper. Prijs/kwaliteit een aanrader!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Eerste keer laatste keer!!!

Een hele kleine kamer en vooral badkamer (douche). Brandalarm gehad door personeel die rookte waar niet mocht. Dochter heeft een trui in de kast laten hangen (nieuw), maar toen ik er voor belde beweren ze dat er niets gevonden was. Zou toch denken dat de kamer goed gepoetst wordt en ook gecontroleerd. Mij zien ze niet meer terug

Toen we ariveerden in het hotel werden wij echt heel vriendelijk ontvangen. Ook een goede uitleg ivm het gebruiken van de metro, heeft alles op het plan uitgeschreven waar wij wilden geen gaan en welke metro we moesten nemen.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Propere en nette kamer met een goed bed.

Propere en nette kamer met een goed bed. Ontbijt met ruim aanbod en lekkere kwaliteit. Op wandelafstand van Gare du Nord. Dus ideaal voor een kort verblijf. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Fijne locatie, minder plezant personeel

Zeer kleine douche cabine. Personeel dat onvriendelijke reageert op vragen.

Bij aankomst kamers niet klaar. Gevraagde 3 persoonskamer niet beschikbaar wat zeer jammer was daar het een zussen weekend weg was nu moest er 1 alleen slapen.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Zeer kort maar net wat we nodig hadden (een goede nachtrust na een vermoeiende beurs)!

De hevige oranje lampenkapjes boven bed werden iets minder geapprecieerd vooral omdat je ze niet apart kon bedienen.

Prima kwaliteit voor zijn prijs. Alle benodigdheden aanwezig tot zelfs naaigerief.

Net hotel, gastvrij personeel maar wel klein en vrij krap.

Het ontbijt zat niet bij de prijs inbegrepen en dat was vooraf bij het boeken naar mijn mening niet duidelijk aangegeven. Toen we uitcheckten moest ik ineens tweemaal ontbijt betalen.

De kamer was vrij klein maar wel netjes en een nette badkamer.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Verval?

De kraan in de eerste kamer die we hadden gaf de tweede dag minutenlang kastanjebruin water. Toen we gingen vragen wat er aan de hand was, kregen we te horen dat er aan de waterleiding gewerkt was. We waren niet vooraf gewaarschuwd. We kregen een nieuwe kamer. De badkamer was zo klein dat je kon kiezen of je je stootte aan de voorkant aan de wastafel of aan de achterkant aan het bidet. Het ontbijt was zijn prijs niet waard: ook hier kon je kiezen: zo dik gesneden brood dat je het niet in je mond kreeg of ander brood dat zo taai was dat je het niet gebeten kreeg. Het fruit was in veel te grote stukken gesneden: kreeg je ook niet in je mond. Koffieapparaat in ontbijtruimte twee dagen stuk. Als service bracht men dan ergens anders vandaan 1 kop met een bodem koffie voor 2 personen. Verschillende familieleden en wijzelf kwamen hier al langer en waren tot deze keer erg tevreden. Dat gevoel is nu voorbij.

De locatie, de rust in het hotel en de uitstekend functionerende airco. En niet te vergeten het uiterst vriendelijke personeel.

prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen koffie of thee en te kleine doucheruimte bij omdraaien druk je de kraan dicht

bedden prima douche prima alleen klein

Ideale uitvalsbasis voor verkennen Parijs

Lift kapot bij aankomst en duurde 2 1/2 dag

Lift kapot bij aankomst en duurde 2 1/2 dag

Verouderde kamers maar vriendelijk personeel en prima lokatie

Verouderd

Locatie en personeel

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goede accomadatie dicht bij Gare du Nord en metrolijn naar centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bidet stond wat in de weg voor het bereiken van de wastafel.

Het ganse pakket. Onbijt eenvoudig continentaal, maar goed.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Uitstekende locatie voor wie met de trein komt

Kamers niet geluidsdicht. Last van nachtlawaai op straat en lawaai in de gang.

Het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

prima voor 2 dagen en dicht bij het treinstation

Prima ontbijt en een gratis upgrade gehad....

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Cosy kamer verrassend ruim.

Kleine douche

Cosy kamer verrassend ruim. En super locatie

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Het hotel heeft erg comfortabele bedden en de kamers zijn...

Het hotel heeft erg comfortabele bedden en de kamers zijn schoon.

ik ben erg tevreden

Personeel erg betrouwbaar,kamer/badkamer extreem schoon,mooi design/ontbijt erg copieus,alles perfect

Eenvoudig goed

Bed

Prima hotel voor zakelijk of privé verblijf met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Prima kamer, vriendelijk personeel, goede lokatie

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Hotel verblijf Parijs

Diverse mankementen aan de kamer

Locatie is prettig , centraal gelegen dicht bij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Lang weekend Parijs

Bedmatras met kuil

Ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Kamers zijn basic maar proper
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen eten meer aan het ontbijt, 2 dagen na elkaar. Geen brood, geen beleg, geen borden of tassen.

Kamers zijn basic maar proper

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima bed

De temperatuurregeling

Prima bed

Kamer uitstekend voor een 3sterren hotel.

Kamer uitstekend voor een 3sterren hotel. De kamers op de 1é verdieping en aan de straatkant wel niet erg geluidsdicht.

Genoten van Parijs!

Super locatie. Op loopafstand van het station en dichtbij de metro. Eenvoudig hotel, maar schoon en vriendelijk personeel. Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

schone kamers, aardig personeel, prima ontbijt

schone kamers, aardig personeel, prima ontbijt

De bedden waren hard en oncomfortabel.

De bedden waren hard en oncomfortabel.

Ik miste wel een waterkoker met zakjes thee

Ik miste wel een waterkoker met zakjes thee

Was relaxing

Moeilijk te vinden

Kamer was redelijk goed en het bed

Er zat ineens een andere gast in onze kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zat ineens een andere gast in onze kamer. Een verklaring hebben we niet gekregen. Wel een andere kamer. Erg slordig en onprofessioneel

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Top hotel

Kamers zijn schoon en comfortabel, ontbijt goed en locatie uitstekend.

Prima hotel voor een aantal nachten Parijs.

Ontbijt is heel matig.

Erg vriendelijk personeel. Kamer was schoon en netjes. Ligt vlakbij gare du nord.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Hebben genoten van parijs en het goede hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging dicht bij gare du nord Personeel spreekt goed engels Bedden liggen goed en zijn extra lang Airco op kamer werkt goed

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Prima hotel voor een bezoek in Parijs!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik sluit me aan bij alle goede beoordelingen die geschreven zijn over dit hotel. Aanrader!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Reasonable hotel in Slightly bad neighboorhood

Info over parkeren maar dat is bij booking.com vaak slecht

Ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Superfijn

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. De bedden lagen heerlijk.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Badkamer moet dringend geïnspecteerd worden op schimmel.

hygiëne in de badkamer

Badkamer moet dringend geïnspecteerd worden op schimmel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Kamer was proper

Ontbijtuimte zeer klein Weinig plaats 1 personeelslid om af te ruimen Beperkte keuze

Kamer was proper Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 april 2017

De grootte van de kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eenvoudig ontbijt en aanschuiven aan buffet - internetverbinding niet altijd even sterk

De grootte van de kamer

Matig hotel .voor die prijs.

Ontbijt was zeer matig t.o.v.de prijs die we daar moesten betalen

Op 5 minuten loopafstand van station.

prijs kwaliteit zeer correct

enig minpuntje was het lawaaierige dichtklappen van de binnendeuren.

netheid van de kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Ideaal voor een citytrip, propere kamer goed gelegen

Lift is aan renovatie toe

Heel goede locatie, vlakbij metro, Thalys maar toch rustige kamer. Zeer vriendelijk personeel. Goede WiFi op kamers

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Kamer en hygiene

Kamer en hygiene

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ideaal voor een korte citytrip, omwille van goede liging tov metro en station.

De douche is echt klein.

De locatie, vlakbij Gare du Nord en Metro is super en eenvoudig, maar goed ontbijt. Heel rustige kamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Fijn, modern hotel. Ideaal als uitvalbasis om de stad te verkennen.

De pooltafel!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie en nette kamers, personeel zeer vriendelijk, ontbijt in orde, zeer goede ligging.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Le Rocroy Hotel Paris Gare du Nord