Beoordelingen over Hôtel Des 3 Nations 2-sterren

#1351 van de 1.578 hotels in Parijs

6,2

6,1

Goede locatie, kamers verouderd

Kamers waren heel erg verouderd, luidruchtig en klein. Tijdens het douchen werd de hele badkamer nat.

Personeel erg aardig en behulpzaam. Perfecte locatie!

Simpel hotel op een prettige plek in Parijs. Voor de mensen die veel op pad zijn ideaal!

De kamer was klein, en dat was met het warme weer best benauwend.

Top locatie, midden in Parijs. In de omgeving zijn veel leuke restaurantjes en winkels te vinden.

2 minuten lopen naar de metro die eigenlijk elke richting op...

De kamer was erg krap en de badkamer ook in vergelijking met het bedrag wat je ervoor moest neertellen

2 minuten lopen naar de metro die eigenlijk elke richting op ging maar het was opzoch wel een leuk kamertje

Heel goed

Parkeerplaats in de buurt is er niet echt. Je moet even zoeken richting Boul. St. Martin

Perfecte hotelletje om de hoek bij La Republique. Metro op 2 minuten lopen.

Een functionele kamer om een betaalbare nacht in Parijs door te brengen, maar meer ook niet!

Bij aankomst wilde de eigenaar niet van ons aannemen dat we van tevoren al betaald hadden, ook al konden we de bewijzen daarvan aan hem overleggen. Hij eiste dat we nog een keer betaalden en gedroeg zich daarbij onwelwillend en onbeschoft. Pas nadat een medewerker van booking.com hem te woord had gestaan, ging hij met tegenzin alsnog akkoord, waarbij er nauwelijks een excuus vanaf kon.

De bedden waren goed. De badkamer was basic, maar in orde en de douche deed het goed. Geen geluidsoverlast van de straat. We hebben goed geslapen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

ok maar t' kon beter! te kleine kamer met mankementen hier en daar, is niet aangenaam!

personeel was vriendelijk en het hotel was nostalgisch en goed gelegen (vandaar mijn keuze voor dit hotel maar de volgende keer neem ik toch een drie sterren hotel, da's duidelijk. O

de kamer was te klein en na drie nachten hebben wij een iets grotere kamer (nog altijd klein) gevraagd, gelegen aan de achterkant van het gebouw dus veeeeeeel rustiger dan de straaatkant (centrum Parijs : place de la république) badkamer niet ok ! het licht boven de spiegel werkte niet en de doucheslang in beide kamers kapot (er spoot water uit) tapis plein in de gangen (is ok) maar vinyl op de kamers (maakt lawaai met de schoenen en is niet gezellig) hotel is gelegen op een hoek en heeft veel kamers in veel gangen dus isolatie is niet ideaal. Geluid van de buren is onaangenaam. De deur van onze kamer piepte (da's op te lossen met wat olie) Het onthaal is op de hoogte van de doucheslang en het licht (spiegel) we moesten ook een waterkoker vragen zodat we koffie of thee konden maken op de kamer! ontbijt ook maar povertjes voor 8 euro!

Voor deze prijs een prima hotel!

koelkast op de kamer zou fijn geweest zijn.

Voor deze prijs een prima hotel! Het hotel ligt in een gezellige buurt met veel leuke restaurantjes (incl alle fastfoodketens:)). Naast het hotel is een kleine supermarkt en vlakbij is een goede bakker. 3 metrostations vlakbij, wij gingen altijd naar Republique (2 minuutjes lopen). Ik heb samen met mijn zoon van 9 2 nachten hier overnacht en vond de buurt prima en veilig voor ons samen. Ook s avonds konden we gerust over straat. Als je wilt kun je vanaf Gare du Nord lopen naar het hotel (is ongeveer een kwartiertje) Onze kamer lag aan de binnenplaats en ondanks de drukke straat waar het hotel aan ligt was het superstil op de kamer (zelfs met de ramen open). Kamer is eenvoudig maar prima. Kan wel eens een likje verf gebruiken :) Ik kan me voorstellen dat het er zomers warm kan zijn. Het hotel heeft een kleine lift. Personeel heel vriendelijk. we konden de laatste dag na uitchecken ook nog de hele dag onze bagage laten staan. Ik zou dit hotel zo weer boeken als ik weer naar Parijs ga.

Een aangenaam hotelletje, fantastische ligging, vriendelijk personeel, ideaal voor jonge mensen.

- Toen wij er waren stonk het putje van de douche en wanneer de deur van de badkamer werd opengelaten was dat wel onaangenaam. Het personeel was wel erg bereid om het op te lossen. - Onze kamer lag net boven de nachtwinkel op het gelijkvloers en de muren zijn dun, dus we konden de muziek die daar speelde goed horen. - In de ochtend vielen de kamermeisjes soms binnen, dus de deurhanger ophangen is wel een must. Al bij al waren het echt kleine dingetjes die wat tegenvielen.

- In dit hotel waan je je echt terug in de tijd! - De kamer was klein, maar gezellig en het bed was zalig! - De ramen hielden het meeste straatlawaai goed tegen. Handig in een relatief luidruchtige buurt. - De douche werkte heel goed. - Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. - De locatie is fantastisch. In de buurt zijn talloze leuke restaurantjes, cafétjes, koffiezaken,... waar je goed en goedkoop terecht kan. Het is echt een leuke en jonge buurt die leeft (dag en nacht). - Met de nabij gelegen metrohalte République heb je meteen toegang tot 4 metrolijnen (waarmee je snel in grote delen van Parijs bent). - De man die 's nachts aan de receptie zat, had goede tips voor restaurants in de buurt. - Elke dag wordt de kamer mooi opgemaakt. - Je betaalt een heel goede en schappelijke prijs voor wat je krijgt. Ideale prijs-kwaliteitverhouding!

Prima hotel voor een bezoek aan Parijs!

Luidruchtige Chinese buren, maar daar kon het hotel weinig aan doen. Gelukkig na 1 nacht weg.

De kamers waren prima. De bedden heerlijk. De douche hard en warm, top! Locatie is zeer goed. Vlakbij Place de la Republique, met metro's naar alle uithoeken van Parijs. Veel goede, niet dure restaurants in de buurt en diverse winkeltjes. Voor wie wil, ook veel fastfood...

Locatie en personeel

Locatie en personeel

goede prijs kwaliteit verhouding en erg comfortabel

de wifi verbinding

de locatie is super, ruime kamer en vriendelijk personeel. ook elke dag schone handoekken!

Te oud en eenvoudig!

Heel hard bed met deuk en een wel heel erg versleten kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

De locatie was prima, dichtbij de metro en er zijn goede...

De locatie was prima, dichtbij de metro en er zijn goede restaurants in de buurt. De bed was comfortabel, maar de badkamer was wel niet zo proper.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Locatie op en top

Het matras was ontzettend hard

Locatie was perfect voor een weekendje Parijs

Ik heb er een leuke tijd gehad

De kamers waren goed en ik had er voldoende ruimte.

Ici, c'est Paris!

Onthaal aan de receptie

Comfortabele kamer

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Geweldig interieur, zoals een gezellig frans hotelletje...

Het ontbijt was heel karig, alleen jam als beleg en keuze uit stokbrood en croissants, dat was het. Werd gelukkig niet mee berekend in de kamerprijs(stond 8eu voor pp)dus dat maakte het enigzins goed;-)

Geweldig interieur, zoals een gezellig frans hotelletje hoort te zijn, karakteristiek. Met moderne goedwerkende badkamer

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hôtel Des 3 Nations