Beoordelingen over Hotel Inn Design Dijon Sud

Zone Acti Sud - 61 Rue en Charmois, 21160 Marsannay-la-Côte, Frankrijk

#7 van de 7 hotels in Marsannay-la-Côte

6,4

Het was smerig.

Het was smerig. Muren onder de vlekken, de vloer plakte, er zat maar een klein raam in op de begane grond. Als je dat s’nachts open zou zetten dan heb je het gevoel dat iemand zo naar binnen zou kunnen klimmen. Als raam gesloten was dan werd het er zo benauwd. Al met al verschrikkelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Schoon, goed ontbijt, goede bedden

In de kamer lag een leaflet van een actie met bezoek aan pretpark. Hierover gevraagd bij de receptie; antwoord: Heeft u pech dat moet u dan volgende keer maar aangeven als u boekt. Is hier nog wat aan te doen? Nee: fijne dag nog. In Ieder geval wel duidelijk en kort door deze vrouwelijke manager van het Hotel!! Is maar goed dat de rest allemaal vriendelijk en behulpzaam waren.

Schoon, goed ontbijt, goede bedden

Goed hotel voor deze prijs

We wisten dat er geen airco was. Maar het was wel aardig benauwd, omdat wij op de begane grond sliepen, wilden we het raam niet helemaal open. Er zat helaas geen stand om te kiepen of het raam maar een stukje open te doen op.

Het waren schone kamers, een prima ontbijt en heerlijk geslapen. Helemaal goed voor de prijs en voor een doorreis, niet om een langere tijd te verblijven.

Redelijk goed hotel. Erg warm op de kamer maar verder wel comfortabel

De muur van ons verblijf was smerig en het was erg warm in de kamer. De ventilator bood niet voldoende verfrissing.

De ligging was goed en de bedden waren goede kwaliteit

Goede prijs -kwaliteit verhouding.

Het was een eenvoudig hotel met kleine kamers. Ik miste de airco. Een douchedeur was wel praktisch geweest. En de zeepdispenser was leeg.

Goede prijs -kwaliteit verhouding. Een hele aardige mevrouw die ons ontving en het ontbijt verzorgde. Het ontbijt was prima voor elkaar.

gemakkelijk

Sfeer, al was dat voor één zo'n overnachting hier ook niet nodig.

De dame aan de receptie was erg vriendelijk en vertelde over alle mogelijkheden. Flexibel ook.

Voor 1 nachtje op doorreis wel OK, maar verwacht niet er niet te veel van.

Kamers erg klein en we zouden een 2 en een 3 persoons kamer krijgen omdat we met een gezin van 5 zijn, maar we kregen gewoon 2 2-persoons kamers. Was erg krap zo...

Hele fijne overnachting voor onderweg

Lekkere kamers met fijne bedden. Wij hebben 3 kinderen dus hadden 2 kamers naast elkaar gekregen met een tussendeur, dus zo soort van familiekamer. Helaas geen airco, verdere heel aardig personeel. Op loopafstand 3 prima restaurants dus top voor een overnachting onderweg.

Niet aan te raden op warme dagen

Wij overnachtten hier als tussenstop voor onze reis naar Zuid-Frankrijk. De dag dat we hier toekwamen was het 37°C. De kamers waren een regelrechte sauna en het was ondraaglijk om hier te slapen. De hygiëne was ook niet top.

De kamers op zich waren op z'n best gezegd OK. Personeel was vriendelijk. Prijs was niet super hoog terwijl we slechts een week vantevoren geboekt hadden.

De familiekamer was erg klein voor 1 volwassene en 2 grote...

De familiekamer was erg klein voor 1 volwassene en 2 grote pubers. En het was bloedheet. Gelukkig een vin gekregen van de receptie. Maar iets van airco in de zomermaanden en een groter raam zijn geen overbodige luxe. Dit was gelukkig maar voor 1 nacht had anders een andere accommodatie gezocht

Niet voor herhaling vatbaar.

Helaas was er geen airco waardoor het bloedheet was. Ook waren er maar enkele kinderbedjes. Als je deze wilde had je dat moeten aangeven dmv een bericht. Dit was ons niet duidelijk. Onze jongste moest hierdoor op een matras op de grond liggen en kon dus overal heen kruipen/lopen. Ook was er geen lift en de kamers waren zeer sober ingericht.

Het ontbijt wat we bijgeboekt hebben was prima. Verder kan ik weinig positiefs melden.

Kwaliteit/prijs in orde.

Geen airco dus kamer kan warm worden

Inchecken buiten receptietijden uitstekend geregeld. Even bellen en sleutel ligt op naam in kluis/apparaat in de hal. Prima plek voor op doorreis. Minder geschikt voor langer verblijf. Locatie naast snelweg.

Dicht aan de weg, genoeg supermarkten en winkels in de buurt.

Geen airco, erg warm en benauwd met 1 klein raam. Prijs van €49,- is erg veel voor wat je krijgt. €30,- zou reëel zijn.

Dicht aan de weg, genoeg supermarkten en winkels in de buurt. Schone faciliteiten en vriendelijke receptioniste.

Snelle incheck, makkelijk (zeer) vroeg vertrekken.

Veel lawaai van de nabij liggende grote straat en de spoorweg vlakbij, Moet wel toevoegen dat door de warmte en gebrek aan airco de venster openstond voor verluchting bij temperaturen rond 28 graden Celsius.

Snelle incheck, makkelijk (zeer) vroeg vertrekken.

Wij vonden het jammer dat er geen airco was dit vooral omdat...

Wij vonden het jammer dat er geen airco was dit vooral omdat het zo warm.was geweest.Maar ach je kan niet alles hebben in het leven verder was alles oké!

slapen en snel weer doorreizen

Er was geen airco. En bij 35 graden buitentemperatuur was dat wel erg warm. Bovendien geen horren voor de ramen, dus die konden 's nachts ook niet echt open. De keuze: tropisch warm of steekmuggen is een lastige.

De mevrouw bij de balie was uiterst hartelijk, vriendelijk en warm. Echt top!

OK voor 1 nacht op doorreis

Geen airco. Kleine kamers waar je veel lawaai van de buren hoort (niet zo leuk als de mensen boven je tot middernacht hun kinderen op de grond laten springen). Geen koelkast. Geen afgesloten parking.

Goede ligging voor overnachtingshotel vlakbij autobaan. Vriendelijke vrouw aan de receptie, die geopend was tot 21uur.

Aangenaam kort verblijf maar ontbijt kan beter.

Ontbijt. Niet voldoende bijgevuld.

Te laat voor receptie. Gemakkelijke oplossing voor laatkomers. Via terminal. Zeer vriendelijk personeel. Kamers ok ! Ontbijt minder tevreden. Druppels in frigo op beleg en weinig bijgevuld.

zeer aangename verwelkoming,goed advies gekregen over enkele...

zeer aangename verwelkoming,goed advies gekregen over enkele restaurants in de buurt en winkel die open was op zondag.Verzorgde kamer,rustig. Voor doorreis hotel voldoende keuze ontbijt,dat vlug werd bijgevuld.

eigenlijk niet echt iets biezonder je kon er slapen was erg...

eigenlijk niet echt iets biezonder je kon er slapen was erg warm en dochen maar erg klein en bekrompen was schoon en een eenvouwdig ontbijtje maar voor doorrijs prima dit was het hier moet u het maar mee doen

Verder was het goed voor een overnachting op door rijs.

Mech ventilatie.

De kamer was snachts benauwt daar er op de beganegrond je vijlighijdshalve geen raam open kunt zetten en er geen mech ventilatie was.

Goede prijs kwaliteitverhouding

Geen airco en kleine douchekabine

Veel winkels tot 1930 open en 2 fastfood redtaurants in de directe omgeving. Bescheiden ontbijt buffet. Heerlijke warme douche

De prijs

Warmte in de kamer (en die dag slechts 20*C, wat als het nog warmer was geweest?) De slechte geur in de badkamer! De mevrouw aan het onthaal: 1x bij aankomst (midden in afhandeling van boeking) onderbroken door telefoon van 15min! Had ik niet dan sleutel gevraagd had ik er NOG langer gestaan. En 1x na avondmaaltijd, betaling en WiFi willen regelen: 20min verloren wegens inefficiëntie en haar overmatige (gespeelde) vriendelijkheid. Mensen die daar slapen komen er op ENKEL te slapen, geen babbel te slaan. Had ik niet duidelijk afgerond en gevraagd “mag ik betalen, nu, ik wil gaan slapen” stond ik er nog

De prijs De locatie

nihil

Ik had helemaal geen wifi op de kamer. Terwijl het wel op de site staat. Kreeg geen commentaar daarop. Dat vond ik helemaal niet leuk. Zullen ons daar niet meer zien.

Een normaal Frans ontbijt, niets minder en niets meer. Gratis parking. Kleine kamer, maar juist genoeg voor 1 nacht om dan door te reizen.

Makkelijk mager hotel

Ontbijt viel erg tegen, te weinig ruimte ondanks doorgeven tijd, niet gare broodjes. Erg krap allemaal.

Makkelijk als je op doorreis bent en een familiekamer nodig hebt.

zeer goed hotel voor doorreizigers

heel vriendelijk onthaal, prijs kwaliteit perfect ontbijt, gelegen langs drukke weg maar helemaal geen geluidshinder (goeie beglazing), goeie bedden, alles voor comfort aanwezig (douche, TV, ...)

Praktisch

Kleine kamers maar goed voor overnachting onderweg.

Schone kamers en wij hadden twee losse kamers naast elkaar met een eigen ingangshalletje. Prettig voor een gezin.

Goed geslapen

Ontbijt herft beperkte keuze, maar is daarentegen niet duur.

Schone kamers met benodigde voorzieiningen. Zeer geschikt als slaaplicatie, minder voor langere verblijven.

Prima doorreishotel

Relatief veel geld voor een kleine kamer, maar lag ook aan de datum van verblijf (vakantieperiode). Badkamer erg klein, geen lift aanwezig.

Personeel erg vriendelijk, kamer schoon, bed prima. Voldoende parkeerruimte. Goed te bereiken.

Wel Ok voor doorreis

Bij online boeken specifiek gekeken naar drie losse eenpersoonsbedden zonder stapelbed. Zou dit moeten zijn maar uiteindelijk toch een stapelbed, beetje jammer. Ook kregen we de loeiende verwarming niet lager/uit. Raam open maar uiteeraard heel gehorig vanwege de locatie. En met hoofdpijn wakker.

Handige incheck als receptie al gesloten is. Ontbijt was vers, goed en lekker.

Heerlijk uitgerust voor het volgende deel van mijn reis, in een prima bedrijf.

Het is goed te vinden aan de snelweg en een prima onderkomen. Een goede service, ik had mijn dure winter jas laten hangen ze wilden dat onder rembours wel naar mijn huis zenden, maar dat kon niet onder rembours vanuit Frankrijk,toen ik een week later in de buurt was heb ik maar weer opgehaalde jas zat nog in de doos, kortom prima service van deze mensen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Het is echt een lokatie voor 1 nacht.

alles was eenvoudig, maar wel naar onze wens. Gezien de prijs.

Geweldig ontbijt. Geen restaurant in de buurt helaas voor t diner bij aankomst. Groot industrie terrein en wel een heel groot supermarktcomplex.

We waren voor 1 overnachting daar, alleen wanneer je vroeg wilt vertrekken, kan je niet uitchecken

Ontbijt was slecht, zou om 7.00 uur zijn, maar om 7.30uur ging het open, maar stond niets klaar, ze moesten brood nog afbakken . Geen vleeswaren of kaas, alleen chocopasta . Voor dat geld wat je moest betalen, kun je beter bij een tankstation of restaurant eten, volgende keer nemen we daar geen ontbijt.

De kamer was erg schoon

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prijs-kwaliteit was goed. Prima ligging nabij de haven en het strand. We hebben genoten.

Nadat we ontdekten dat het zwembad niet verwarmd was, hebben we er geen gebruik meer van gemaakt. Wat wel jammer was, want het zag er mooi uit met het zonneterras.

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De kamer was redelijk netjes; badkamer en keuken verouderd. Verder eenvoudig ingericht. Airco werkte niet, maar werd meteen gemaakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Geen titel maar ik zal niet nog eens bij Hotel Inn Design verblijven.

Slechte faciliteiten bij het ontbijt: te weinig besrek, te weinig servies, ye weing glazen, een bedienster die alles in haar eentje moest doen terwijl er te weinig middelen waren! Beter en meer buffetvoorziening is aan te raden! Kortom slechte prijs/kwaliteit ten aanzien van het ontbijt.

De prettige, ondanks drukte en slechte faciliteiten bij het ontbijt, bedienster.

Slecht niet voor herhaling vatbaar

De badkamer het stof op de randen van het bed en het onbijd

De kamers waren niet schoon ontbijt onder maats koffie niet te drinken. Dus geen aanrader. Hebben naar een ander lokasie gezocht voor de terug weg na de vakantie

zeer matig

badkamer en kwaliteit van het bed (synthetisch beddengoed!)

De badkamer was slecht, het bed zeer matig, het ontbijt zeer matig, het personeel was ok, ze deden hun best.

blij dat we smorgens weer in de auto zaten

slecht engels sprekend personeel. stinkende en benauwde kamers. ontbijt zou om 7 uur klaar zijn maar was het niet. toen ik erom vroeg kwamer er wat verbrande broodjes aan en cake??. Dit hotel heette eerst bonsai. toen was het niet veel maar nu is het echt bagger.

het bed en verder niets

Staat van hotel matig, achteraf gelegen op...

Staat van hotel matig, achteraf gelegen op industrie/winkel terrein en er veel afval op straat. Bij aankomst onduidelijkheid over familiekamer uiteindelijk de jongste maar tussen ons in gelegd. Erg warme kamers en maar 1 raam om te luchten. Met jonge kinderen erg oppassen ,via bureau onder raam zitten ze zo bij het raam en kunnen ze naar beneden vallen.

Goed voor 1 nacht

Geen koelkast. Trein rijdt vlak langs, ik had geen last maar mijn vrouw wel. Industrieterrein.

Bedden liggen erg lekker en waren echt schoon. Vriendelijk personeel. Supermarkt dichtbij. Genoeg parkeerplaats.

Prima overnachting als doorreishotel.

Voor het doel als doorreishotel prima.

Goed en goedkoop. Was prima als doorreishotel. Voor meer dagen vakantie is het hotel te eenvoudig en is de ligging niet gezellig.

Prima overnachting voor gezin met drie kinderen op doorreis!

Er was wat vuil bestek en borden toen we gingen ontbijten en dat is niet zo fris.

Kamers waren geweldig. We hadden twee kamers naast elkaar zodat we dicht bij de kinderen waren. Naar de supermarkt gelopen en een simpel avondeten gekocht. Ontbijt vond ik wat simpel maar was goed genoeg om daarna weer verder te reizen.

Overnachting onderweg

Gedoe met inchecken, sleutel van de verkeerde kamer. Het viel n beetje tegen vwb hygiene. Volgende x weer n andere plek om te overnachten.

De bedden waren prima.

geschikt voor doorreis

Het was ontzettend warm op de kamers. En nergens is plek om even buiten te zitten. Een muurtje, bankje of misschien zelfs een picknicktafel zou prettig geweest zijn.

Supermarkt en Italiaans restaurant in de buurt. Kamers waren netjes.

Komen wij niet meer terug

Geen airco, waardoor erg erg erg warm. Term Design is niet terug te vinden in het gebouw...

Gelukkig slechts voor doorreis 13/7 - 14/7 overnacht.

Vriendelijk personeel, fijne kleine douche en lekker bed.

Het was een hele warme kamer. Het raam kon open, maar het ligt naast de snelweg en ook de trein komt langs, dus raam dicht. Er was wel een ventilator aanwezig, dat was erg fijn.

Vriendelijk personeel, fijne kleine douche en lekker bed.

Matig tot slecht wat hygiene en comfort gevoel betreft, kwaliteit/prijs een 4,5

De familie kamer; vooraf duidelijker zijn wat verstaan wordt onder familie kamer. Dat er geen airco was, was 30 graden op de kamer. Ontbijtruimte; op 85 kamers enkel plek voor zo'n 25/30 man. S' morgens konden de gasten niet allemaal ontbijten aan een tafel, wij waren vroeg dus hadden gelukkig plek. Hygiëne van de badkamer was slecht. Dat de dame van de receptie slecht tot geen Engels spreekt, vind dat altijd erg slecht, als je in een hotel werkt hoort dat gewoon niet! Of doe ieder geval je best om je gasten te begrijpen.

Zeer weinig, slecht engels sprekende receptioniste welke gasten opzicht laat wachten, halletje stond al vol met gasten eer zij kwam er was geen belletje of niks. Receptie was niet meer dan een hok met een luik/raampje of zoiets. Als je haar niet goed begreep liet ze duidelijk merken dat ze dat zeer vermoeiend vond en herhaalde zichzelf met een zucht en verhefde haar stem daarbij. kamers zou niet roken zijn, echter in de trap opgang rook je de sigarettenlucht al. Ook verstaan zij wat anders onder famlie kamer. Wij verstaan er onder met gezin in 1 kamer te slapen echter zij, 2 kamers met 1 voordeur. Hebben elk met een kind geslapen en de deuren opengehouden met een nachtkastje er tussen anders vielen ze dicht in slot. De voordeur kan op slot zo ook de kamers te open met een keypas. Kamers op het oog schoon maar muffig en de lucht van de toilet en sigaretten rook je goed. Badkamer in elke kamer met douche en toilet, maar zijn een soort kan en klare cabines zoals je ze wel eens ziet in caravans of zo. Ook deze op het oog schoon zeg maar, en stonken naar riool en urine! Toiletpot zat onder de kalkstrepen. Kozijn en was bak zat onder de brandplekken van sigaretten. Bedden zijn ruim en schoon, slaapt ook redelijk maar door de familie kamer voelde het niet veilig dus slecht geslapen, ook geen airco dus bloedje heet om in te slapen.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

ontgoochelend

- geen airco, bedrukkend en zeer kleine kamer. Fotos op website kwamen niet overeen met de kamer die we kregen. - Het babybed (reisbedje) dat gevraagd werd trok op niks en was kapot. De baby heeft tussen ons moeten slapen wat niet bevorderlijk is voor de nachtrust als je op doorreis bent.

goed bed, properkes

Personeel was niet vriendelijk.

Personeel was niet vriendelijk. Kamers waren heel warm. Verluchten was enkel mogelijk door het raam volledig open te laten / geen kipstand. Badkamer was nog vuil.

Warm en onvriendelijk

Er was geen Babybed meer beschikbaar ook al was dit vermeld bij boeking. De bereidheid om er iets aan te doen was extreem laag. Terwijl de supermarkt open was en ze daar verkocht werden. Onvriendelijk personeel. En de kamers waren super warm en klein

Ligging vlak bij snelweg, restaurant en supermarkt

Hier komen wij niet meer terug.

Slechte ventilatiemogelijkheid. Stank, schoonmaakmiddel slaat op de luchtwegen. Ontbijt met aangebrande croissants.

Het bed lag goed. Het sanitair was redelijk.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Het ontbjjt

Ondanks dat in de advertentie genoemd werd dat je gratis babybedjes kon reserveren, was er niets geregeld. Met als gevolg dat de tweeling en wij en de andere kinderen slecht hebben geslapen. Jammer.

Het ontbjjt

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

In betreffende prijsklasse absoluut top voor doorreis. Meerdere restaurants op loopafstand.

niets viel tegen

minimalistisch maar alles wat nodig heel efficient ingericht. Alles werkte. Niets te klagen en...meerdere eetgelegenheden op steenworp afstand. Prima douche. Verwacht geen luxe maar voor doorreis echt ruim voldoende. Top in deze prijsklasse.

Geen airco en geen vers ontbijt; gemiste kans

De kamer had geen airco, en zelfs met het raam open was het bijna niet te doen om in slaap te vallen met die warmte. Bij het reserveren ook geen mogelijkheid gezien voor een kamer met airco. De dame van de receptie sprak alleen Frans (i.t.t. wat er bij de hotelinformatie stond) en zou een babybedje voor ons regelen terwijl wij iets zouden gaan eten. Bij terugkomst was de receptie dicht en was er geen babybedje. Tot slot het ontbijt; voldoende variatie, maar brood was niet vers en ook de ontbijtgranen waren taai.

Kamer zag er prima uit, douche ook. Prima prijs voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby. Ideaal voor 1 nachtje (op weg naar of terug van vakantie)

Zal niet meer mijn eerste keus zijn.

De kamer en douche zijn wel wat klein. Maar ook een beetje claustrofobisch. :) Alleen een klein raampje. Met veel geluid van snelweg en treinen.

Hotel Inn ligt vlakbij veel winkels en een prima pizzeria. De prijs is ook prima. Ontbijt op z'n Frans ( uiteraard)

te sterke verflucht in hotel

het hotel stonk behoorlijk bij binnenkomst en de mevrouw aan de receptie zat aan de telefoon, toen zij klaar was, was er niets vriendelijks erg chagrijnig en had mevrouw niet veel zin. mevrouw had ook geen reservering op mijn naam toen ik haar mijn bevestiging liet zien, kon er ineens wel wat gevonden worden. Bij binnenkomst op de kamer stond het raam open, niet zo raar want het stonk heel erg naar verf, helaas was de dame bij de receptie al weg. na wat gegeten te hebben bij hippototamus grill terug naar hotel, de hele nacht raam open gehouden om een beetje te slapen. ook is er een dubbel raam om geluid vd weg tegen te gaan en voor de trein, want als die langs komt versta je elkaar niet Als die verflucht er niet was, is de overnachting wel te doen mits het niet te heet is want bij open raam heel veel geluidsoverlast. de badkamer was schoon maar wel klein, kamer was verder redelijk met schoon beddegoed Het ontbijt is karig maar goed te doen.

ontbijt bij geboekt voor 5,00 wat goed was, niet uitgebreid maar wel met vers stokbrood, jam boter en melk koffie en thee. prijs was leuk, maar locatie troosteloos op een centre commercial in een uithoek

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima voor overnachting maar wel ERG warm

Benauwde kamers, geen airco en raam open is geen optie (vlak naast treinrails, dit maakte zoveel lawaai dat we elkaar niet verstonden... ramen isoleren geluid geweldig trouwens!). Dame bij de receptie lijkt gewoon haar riedeltje af te werken en geen plezier in haar werk te hebben, niet 'erg' naar wel jammer.

Makkelijke ligging (wij waren op doorreis naar huis vanuit Zuid Frankrijk maar hebben het centrum van Dijon ook meegepakt) en prima parkeren.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Prima goedkoop doorreishotel

Makkelijk te vinden, vlakbij route du soleil, naast Leclerque supermarkt met goedkope benzine, heel goede pizzeria op 2 minuten lopen, geluiddichte kamer. Prima bedden. Vooral geschikt voor doorreis.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Geen faciliteiten voor gehandicapten en het stonk in hotel en hotelkamer.

Ik had een kamer gevraagd met faciliteiten voor gehandicapten en gemeld dat ik geen trap kan lopen. Ze hebben toen snel een kamer klaargemaakt op de begane grond, echter niet toegankelijk voor mij met een rollator. Ik moest 5 deuren deur die naar buiten open gingen, dat is erg lastig met een rollator en bagage. De rollator kon ook de kamer niet in want het bed stond ervoor daarbij stonk het verschrikkelijk in het hele hotel en de hotelkamer en de badkamer had een hoge instap wat ook niet makkelijk is voor mensen met een beperking. De locatie van het hotel was ook niet echt fijn. Het personeel was wel vriendelijk. Ik zal dit hotel niet meer boeken.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het zeer verouderde kamers.

Het zeer verouderde kamers. Bedompt en klein. Geen airco.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Kleine kamer. Kleine douche

De ontvangst. Gratis wifi. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Compact en schoon

Geen airconditioning op de kamer op de begane grond. Dat was zeer warm en onveilig om met het raam open te slapen.

Compact en schoon

Goed bed, schone kamer, basic.

Geen idee

Prima geslapen, was op doorreis. Niet verder rondgereden of gekeken. Wel fijn dat er een supermarkt onderweg was.

Heel fijn verblijf..prima overnachting dicht bij de auto route

Zitje buiten

Ik was heel blij met een eigen badkamer..bed prima, dekbed schoon..geen smoezelige sprei op het bed.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

prima hotel wel erg basic maar prima voor een overnachting

doucheruimte was erg krap

snelle incheck! prima bed !

Eenvoudig hotel vlakbij de autostrade.

Eenvoudig hotel vlakbij de autostrade. Ideaal als tussenstop. Propere kamers en vriendelijk personeel.

Prijs

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Voldeed volledig aan de verwachtingen

Een tafeltje buiten het hotel zou leuk zijn geweest

Propere kamer, uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijke ontvangst

Het makkelijke in checken en het makkelijk bereiken van het...

Het was super warm op de kamer en maar een heel klein raampje

Het makkelijke in checken en het makkelijk bereiken van het hotel

Dicht aan de doorgaande snelweg.

Geen airco en geen bar om ff iets te drinken s'avonds

Dicht aan de doorgaande snelweg. Voldoende gelegenheden om te eten op loopafstand

was voor tussenstop vakantie was geweldig

de receptioniste was zo vriendelijk en lief

Vriendelijke vrouw bij de receptie en kregen ivm de warmte...

Vriendelijke vrouw bij de receptie en kregen ivm de warmte een ventilator mee voor op de kamer!

warm

ontzettend warme kamer

het kunnen inchecken op zelf te kiezen laat tijdstip

geen airco in de kamers.

geen airco in de kamers. erg gehorig. Dicht bij spoorlijn

Personeel was erg vriendelijk

Personeel was erg vriendelijk