Beoordelingen over Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée 4-sterren

Allée De La Mare Houleuse, 77700 Magny-le-Hongre, Frankrijk

#11 van de 26 hotels in Magny-le-Hongre

Heel goed aan te bevelen!

zie boven

Bedden waren heerlijk zacht, maar toch stevig. Kamer is ruim, Ontbijt is echt zo enorm uitgebreid! Personeel allervriendelijkst. Voor mij een 9.9! Het enige minpuntje was dat de tegels in de badkamer voor een groot gedeelte los lagen. Dit is niet fijn vanwege de hygiëne. Hier en daar een likje verf of een vlek verwijderen op de vloer zou geen overbodigheid zijn. Maar nogmaals... dit is een minpunt.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Een van de beste hotels in de nabijheid van Disneyland.
    • Standaardkamer

Een van de beste hotels in de nabijheid van Disneyland. Grote comfortabele kamers, gezellige en rustige lounge area, goede wellness faciliteiten en elk halfuur een gratis shuttlebus naar het park ... een absolute aanrader.

niet meer terug
    • Standaardkamer

properheid kon beter, tegels lagen los in de badkamer, er was geschreven op de muren onder de spiegel en het hout. en in het informatieboekje. op bepaalde plekken in de gang lag er viezigheid op de grond van de kamers.

comfortabel bed

Een groot drama!!

Heb drie hotelkamers niet geaccepteerd i.v.m. zeer slecht schoongemaakte kamers. Bezoek van derde hotelmaker was bijzonder, deze was al bezet door andere hotelgasten. Iedere dag was wc verstopt en werd met een ontstopper weer voor een aantal keren gebruiksklaar gemaakt. Ook allerlei dingen in de hotelkamer is versleten of defect, zoals; gaten in de vitrage en gordijnen, drukknop wc defect, kit los incl. veel schimmel, laken ligt direct op matras zonder matrasbeschermer, tweetal lampen defect, tapijt is ronduit smerig, wanden beschadigd etc. etc. Het hotel moet gerenoveerd worden, maar het management denkt hier duidelijk anders over. Dit hotel niet boeken, want het voldoet echt niet aan de huidige eisen!!!

Werkelijk niets!

Goed voor een bezoek aan disney met kinderen

Bed voor de kinderen was niet opgemaakt bij aankomst. Er werd gezegd dat dit in orde zou worden gebracht maar we hebben er zelf nog eens moeten aan herinneren.

Super ontbijtbuffet!

Zeer goed ontbijt en bed maar het totaalplaatje is geen Radisson Blu waardig.
    • Standaardkamer

Beperkte eetmogelijkheden in de avond Zeer dure drankkaart!!! Vloer in badkamer gebarsten en losse stenen Nood aan een opfrisbeurt! Te weinig kwaliteit voor de prijs die we betaalden!

Shuttle naar Disney Comfort bedden Zeer goed ontbijt

Een goed hotel dichtbij Disney met een goede gratis shuttle sevice

Veel grond maar een te kleine speeltuin en weinig te doen buiten voor de kinderen.

Ontbijt was goed en ruime kamer en shuttle service is heel goed en makkelijk.

Geen 4 sterren waard
    • Premium Kamer met Uitzicht op de Golfbaan

We hebben hier de afgelopen 12 jaar zo’n 6 a 7 keer verbleven. Alle keren hebben we dit met veel plezier gedaan behalve de laatste keer. Helaas komen wij hier niet meer terug. Het hotel wordt slecht onderhouden , vlekken op de muren, kapotte spiegels en kapot beddengoed. De prijs en de sterren niet (meer) waard.

Lekkere kamers en een goede ligging dicht bij Disney
    • Standaardkamer

Ja kan via jullie site de in en uit checktijden kiezen. Maar dat is bij dit hotel nooit goed geregeld het personeel is niet zo klantvriendelijk

Lekkere kamers en een goede ligging dicht bij Disney

Ben terug naar huis gekeerd als een zeer tevrede mens.
    • Standaardkamer

Niets viel ons tegen. Enkel een tip ! Wat meer bierkeuze mag er wel zijn aan de bar. De keuze bestaat enkel uit Belgisch bier (Grimbergen) en lokale bier. Ondanks ik een Belg ben ligt Grimbergen mij niet zo. Frans bier was wel te smaken. Maar dit is een kwestie van smaak.

Ontbijt was ruim voldoende en lekker, ook de vers gepersde appelsiensap werd zeer op prijs gesteld. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam. De omgeving: dit hotel ligt in een oase van rust. Zelfs geen last van andere gasten met kinderen binnen het hotel. Uitstekende matrassen, dus heerlijk geslapen. Echt een aanrader !!!

Super hotel!
    • Standaardkamer

Niks negatiefs op te merken!

Super welness. Zalige kamers & bedden. Bad + douche. Bus naar Disney was ideaal! Ook aangepast aan het evenement waarvoor we in Disney waren! Zeer goed ontbijt, buffet met ruime keuze.

Ontbijt was meer dan behoorlijk, leuke Spa vrij toegankelijk...
    • Standaardkamer

Heel groot wat de sfeer niet altijd ten goede komt

Ontbijt was meer dan behoorlijk, leuke Spa vrij toegankelijk, vlakbij eurodisney en makkelijke shuttle

Zwembad, uitgebreid ontbijt, vriendelijke medewerkers, zeer...

Vast tapijt op de kamer, bed voor onze kids (7 en 14) is een slaapbank. Op zich geen probleem maar de matras was veel te dun, hier en daar enkele losse tegels in de badkamer

Zwembad, uitgebreid ontbijt, vriendelijke medewerkers, zeer ruime kamer, rustig hotel

Toplocatie, 10 min met the shuttle bus naar Disneyland.

De kamers zijn toe aan een renovatie. Zo waren er losse tegels in de badkamer. De airco in onze kamer deed het niet, wel stuurden ze een monteur om het repareren. In plaats van ons een andere kamer aan te bieden waar de airco wel werkt kregen wij een ventilator die maar half deed. De beddengoed was het enige wat werd vernieuwd, verder hadden we niet het gevoel dat de kamer werd schoon gemaakt.

Toplocatie, 10 min met the shuttle bus naar Disneyland.

Fantastisch...

Ontbijt was super. Personeel is vriendelijk. Locatie is ideaal voor bezoek aan Disneyland Parijs. Met de shuttle bus zit je in 10 minuten in het park. Handdoeken service van de SPA!

We hebben genoten en heel Disneyland gezien
    • Standaardkamer

Dat we het hotel inclusief ontbijt hadden geboekt, maar bij aankomst bleek dat ineens niet zo te zijn! Heel gek? Extra opletten als je boekt bij booking.com en goed checken of het ontbijt er echt bij staat.

Ruime kamers en goed ontbijt Shuttle bus was perfect en relaxed, je bent zo in Disneyland

goed voor één of twee nachten voor Disney bezoek, meer niet
    • Premium Kamer met Uitzicht op de Golfbaan

toch wat verouderd, opknapbeurt nodig zwembad: eerder koud! hamam niet functioneel personeel leek oververmoeid, maar bleef wel zeer beleefd

grote keuze bij het ontbijt comfortabel bed groot HD tv scherm

Praktisch en mooie locatie.
    • Standaardkamer

Hard bed, geen fan van tapijtvloer

Behulpzaam personeel, ruime kamer, prachtige locatie, lekker ontbijt, mooi zwembad, dicht bij Disneyland en tof dat er een shuttle van hotel ernaartoe rijdt.

Erg goed hotel! Faciliteiten kunnen wat verbetering gebruiken.
    • Standaardkamer

De shuttle bus is erg klein... deze zit in de avond (na sluitingstijd van het park) stampvol. In de ochtend is het daarom ook nodig om een plek te reserveren, om zo te voorkomen dat de bussen te vol raken. De prijzen van de bar in het hotel zijn letterlijk overgenomen van de Disney parken en Disney Village. Tip: Er is een nabijgelegen winkelcentrum (Val d´Europe) waar een enorme supermarkt (Auchan) aanwezig is.

Het personeel is erg behulpzaam en spreken vloeiend Engels. Er is een grote tuin aanwezig met een terras en een speeltuin waar je in de zomer kunt ontbijten. Het ontbijt is overigens heel uitgebreid met brood, koud en warm beleg, yoghurt bar en nog veel meer. Er is een app beschikbaar voor de (gratis) shuttle service naar de Disney parken. Het is heel handig om de live locatie van de bus te zien zodat je hier op kan anticiperen om op tijd met de bus mee te kunnen.

De fitness was te warm en klein, zwembad was gesloten op de laatste dag. Dat was jammer en had zich wel mogen vertalen in een korting.

Kamer was fijn en ruim.

Véél te duur voor wat het is. Tourist trap

De airco op de kamer werkte niet. Aan was warme lucht, uit was geen lucht. Het personeel was niet enorm vriendelijk. De service aan de bar was traag, ze brachten foute dingen. De toiletten in de lobby waren altijd vies. Vuile toiletten, papier overal, smerige geuren. Het eten in het restaurant was ok, maar zeker niet naar verwachting voor de prijs.

De kamers waren ruim en verzorgd

De afstand naar Disneyland en de shuttlebus ernaar toe zijn...

De douche is geplaatst in het bad en de straal is matig. Ontbijt is niet geweldig. Voor de deur staan vrachtwagens met motor aan tot zeer laat in de avond.

De afstand naar Disneyland en de shuttlebus ernaar toe zijn ideaal

Aangename verrassing met enkele werkpuntjes.
    • Standaardkamer

Buffetten mogen iets vlotter worden bijgevuld, bediening in het restaurant ‘s avonds was nogal chaotisch. De goede wil is er wel maar een goede organisatie ontbreekt. Ook het feit dat je zelf je koffie moet nemen aan een automaat ‘s morgens zorgt, bij drukte voor lange wachtrijen.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt, mooie ruime en rustige kamers, vlotte check in en mogelijkheid om voor het avondbuffet te kiezen met een zeer goede prijs/kwaliteit!

Gemakkelijk te bereiken hotel, dicht bij het attractiepark.
    • Standaardkamer

Gemakkelijk te bereiken hotel, dicht bij het attractiepark. Mooie omgeving bij een golfterrein, mijn kamer had uitzicht op de tuin en golfterrein. Kamer voldoet aan de normale standaard, niets speciaals. Heb gebruikgemaakt van room service die pas beschikbaar is vanaf 19h00.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Super hotel!

Totaal niets!

Ontbijt is super, gastvrijheid duidelijk aanwezig. Personeel is erg servicegericht. Ligging is super, even weg uit de drukte van de disney parken. Shuttelservice goed geregeld. In 7 minuten bij de disney parken.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Ontbijt, ligging

De drankjes bij het avondeten waren echt heel duur. €6,5 voor een appelsap De verrassing dat er bij het inchecken geen ontbijt was inbegrepen terwijl we en wel op gezocht hadden De 2e nacht bijgeboekt en 60 goedkoper was dan bij booking com

Ontbijt, ligging

Perfect verblijf aan aanvaardbare prijs met gratis shuttle naar Disney, perfect ontbijt en goed bed!

Informatie over het restaurant voor 's avonds te eten vonden we niet terug op de site of gemakkelijk op de kamer, bij navraag aan de balie was het ons niet direct duidelijk.

Perfect ontbijt met SUPER veel keuze en zéér lekker! Propere ruime kamer met goede faciliteiten, goed bed en koffie en thee. We kwamen rond 11u30 aan en we konden onze valies al op onze kamer kwijt! Perfecte shuttle voor de deur die je tot aan de ingang van Disney brengt.

Rust
    • Standaardkamer

De verse eitjes die werden gebakken aan het ontbijt. Ik ben alle dagen kunnen teruggaan omdat mijn ei nog rauw was vanbinnen.

Lekker ontbijt en een zeer leuke kamer met een grote tv en een grote badkamer.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima, mijn kinderen zeer tevreden en de kleinkinderen hebben genoten!

Zoals gezegd: het verblijf was uitstekend; de kleine tekortkomingen eenvoudig te compenseren door de overall tevredenheid.

Ontbijt uitstekend; van alles voorzien, ook voor de jonge kinderen. De kleinkinderen genoten na het Disney bezoek vooral ook van het binnen zwembad. Voor gezinsdiner prima tafelvoorziening geregeld! Kamers beperkt voorzien van kleine hulpmiddelen: geen klok/ wekker; weKdienst niet bereikbaar; geen glazen beschikbaar voor eigen drankje en plastic bekertjes niet elke dag vernieuwd; en .... koelkast dicht met slot.

Ideaal hotel voor een verblijft

Iets te warm op de kamer, temperatuur moeilijk te regelen.

Prijs-kwaliteit uitstekend hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet. 's Avonds na bezoek aan Disney even relaxen in de sauna en zwembad.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Er was een grote keuze vn ontbijt en dit was heerlijk
    • Standaardkamer

De bedden waren apart tegen elkaar gezet en schoven steeds uit elkaar. Ze waren ook te hard voor mijn confort

Er was een grote keuze vn ontbijt en dit was heerlijk

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Goed en proper hotel, uitstekende ligging

Geen

Zeer goed hôtel voor een bezoek aan Disneyland Parijs. Vriendelijke ontvangst, nette kamers, zwembad en wellness, goed en zeer uitgebreid ontbijt. Gratis shuttle van het hotel naar Disneyland, elke 30 min

Fantastisch verblijf
    • Standaardkamer

Heel goed hotel, comfortabel bed, goed ontbijt. Van de shuttle bus geen gebruik gemaakt, ben zelf naar disneyland park gereden Het hotel is ook zeer rustig gelegen aan disneyland golf.

Heerlijk ontspannen
    • Standaardkamer

Douchen in bad is wat minder, maar wel goed warm en goede waterdruk.

Ruime, schone kamers met fijne bedden. Koffie/thee, koelkast, fohn en gratis toiletartikelen aanwezig. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en goede gratis shuttle service naar Disney. Perfect!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goed alternatief voor de nog duurdere hotels direct in het Disneyland Parijs Resort!
    • Standaardkamer

De kamer zag er een stuk verouderd en uitgeleefd uit dan de foto's deden vermoeden. Ik vermoed dat de foto's van een tijdje geleden zijn?

Een zeer uitgebreid ontbijt, zeker voor een hotel in Frankrijk.

Fantastich
    • Standaardkamer

Prachtige ruime kamers, net en schoon. Vriendelijk personeel en heerlijk/ uitgebreid ontbijt buffet. Binnen 2-5 minuten rijden van Disneyland Parijs wat het super maakte!

De kamer was groot genoeg alleen te slechte verwarming in de kamer !

Het ontbijt los betaald dus veels te duur ! De verwarming werkt echt slecht ...de kamers veels te koud voor de kids waardoor een kind ziek werd ! En een volwassen de receptie midden in de nacht moest bellen om dit te regelen ..dus om ongeveer 05.00 uur in de nacht op moest staan vanwege een te koude kamer !

Ontbijt te duur voor een gezin : met 2 volwassenen met 1 kind(8jr.) 1 kind(2jr.) als men los betaald reken je niet iets van €50.- terwijl de kinderen maar 2 croissantjes hebben gegeten en de volwassenen hooguit 2 thee en 2 broodjes ...belachelijk duur !

Ons verblijf was weer top en we komen zeker nog een paar keer dit jaar!!!!!

Het ontbijt was iets minder uitgebreid dan het ontbijt tijdens ons vorige verblijf in dit hotel.

Nagenoeg alles was heerlijk, de kamer is top en schoon. De medewerkers van het hotel zijn allemaal erg vriendelijk en zorgen ervoor dat het een onvergetelijk verblijf is geworden.

perfect voor een bezoek aan Disneyland
    • Standaardkamer

vriendelijkheid van de kok die de eieren bakt de badkamer was proper maar vertoonde toch wat sporen van ouderdom in hoekjes en kantjes

zeer goed ruim bed+goede kussens zeer lekker uitbreid ontbijt (omelet à la minute, brusselse wafel op aanvraag, heerlijke muffin)

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

locatie perfect voor een trip naar Disney
    • Standaardkamer

De matras tikje aan de harde kant. prijzen aan de bar en in het restaurant moeten niet onder doen voor de Disney hotels

vriendelijke ontvangst aan receptie, elk half uur bus naar Disneyland. Ruime slaapkamer en bed. Ontbijtbuffet prima.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Goed verblijf gehad en tot rust gekomen, ondanks dat het zakelijk was.

Achterstallig onderhoud op de badkamer. Schimmel, vlekken op het wasmeubel en losse kapotte strips.

Uitgebreid ontbijt, uitstekende verbinding met het park en gastvrij en vriendelijk personeel.

Geweldig!

Alles is goed. Vergeet niet ochtends de shuttlebus te reserveren om naar Disney te gaan!

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk! Luxe kamer. Fijn de shuttlebus naar Disney. Echt een super goed hotel!! Aanrader!

Mooi, schoon hotel!
    • Standaardkamer

Het dak lijkt van metaal. Dus door harde regen klonk dit extra hard door het dak.

Mooie locatie, goed ontbijt, grote bedden en schone kamer. Voldoende faciliteiten waar je gebruik van kunt maken.

• Standaardkamer

Veel te harde bedden, maar redelijk opgelost door extra dekmatras. Vrij sfeerloos ontbijtrestaurant met matig gepresenteerd ontbijtbuffet.

Uitstekende ligging bij Disney, zeker voor parkeren. Keurig hotel, schone en nette kamers.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaardkamer

Het restaurant was volboekt, dus op voorhand reserveren is de boodschap. We hebben wel onze honger kunnen stillen met de roomservice.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was ruim, aangenaam en voorzien van een bad. Het ontbijt was smakelijk en uitgebreid. Het transport naar Disneyland was ook in orde. Elk halfuur reed de bus. In het weekend moet je wel op voorhand een plaatsje reserveren tijdens de drukke uren. Dit was bij ons niet nodig op vrijdag.

Was prima. Zou er zo weer heen gaan.

Er had een ned. Tv zender op gemogen. Alleen maar buitenlandse zenders behalve een ned. Kamer was best heet.

Ontbijt was goed ruime keus. Heerlijk bed om te slapen.pendelbus ideaal

Aanrader
    • Standaardkamer

Ontbijt stond aangegeven aan de receptie dat dat tot 10:30 mogelijk was, in de brochure op de kamer tot 10:00. Dus hebben we het ontbijt gemist.

Mooi en groot hotel met vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

verder heerlijk gehad
    • Standaardkamer

dat je iedere dag naar de receptie moet gaan om aan te geven hoelaat je wil ontbijten , en ditzelfde geld ook als je met de shutlebus naar euro disney wil gaan.

prima kamer met uitstekende bedden

• Beoordeeld op: 6 december 2017

het was ok
    • Standaardkamer

het ontbijt was matig. Van Radisson ben ik beter gewoon. Ook al was er een shuttle bus naar het Disney park die om het half uur reed, toch moest je nog een stukje lopen naar de ingang (niet echt handig als je een beperkte mobiliteit hebt). Ook vertrok de laatste shuttle bus om 20u15 in het park terug naar het hotel.

zeer ruime kamer en zeer rustig.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Tevreden!! Maar het was veel beter
    • Standaardkamer

Aantal jaar geleden hier ook geweest en er was toch wel een groot verschil het ontbijt van toen en nu. Het ontbijtbuffet toen was echt Vele malen beter dan dat er nu stond. Toen was het echt een WoW ontbijt nu was het toch een teleurstelling

Kamer was ruim en netjes

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Positieve ervaring.
    • Standaardkamer

keuze eten in hotel-restaurant, prijs dranken (ik bestelde een Cosmopolitan in de bar, deze was ongeveer 15 euro maar helaas smaakte hij niet naar een echte Cosmopolitan). Verder geen negatieve feedback!

Gevarieerd ontbijt, ruime kamers, goed verwarmde kamers, net en warm zwembad, goede service (zowel in de bar, restaurant als bij check-in en uit), goede bedden, ruime badkamer, shuttle service van en naar Disneyland werd goed georganiseerd... Positieve ervaring over het algemeen.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Relaxed verblijf zonder zorgen
    • Standaardkamer

Voor de prijs had het buffet van het avondeten wat uitgebreider kunnen zijn, tapis plein in de kamer wat niet bevordelijk is voor mensen met allergieën.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Room service was dik ok. Super locatie voor een uitje Disneyland Parijs.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima Plekje enkel wat aan de dure kant.
    • Standaardkamer

Ontbijt op de kamer besteld, helaas is dat er nooit geweest, bij navraag en klacht bij de receptie, waarbij er door de dame achter de balie naar de keuken werd gebeld, hier werd volgehouden dat het ontbijt was afgeleverd en dat waarschijnlijk misschien een andere klant het wel mee had genomen, wat een zwak excuus is, want normaal gesproken wordt er van te voren even gebeld en op de deur geklopt bij aflevering... Viel dus enigszins tegen!

Prima Locatie en goed Hotel, voor een Radison Blue vrij prijzig, maar ja EuroDisney naast de deur. Upgrade voor een klein prijsje naar business class (kreeg ik in Radison Blue Belgrado foc). Prima Personeel en een prima Restaurant, parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer

De tafels bij het ontbijt mogen iets rapper afgeruimd worden. We zaten op de duur met heel veel borden en glazen waardoor ons tafeltje van 2 te klein was geworden.

Alles was inorde.

Bij het inchecken geen uitleg gegeven betreft het reserveren van de shuttle bus voor de volgende morgen naar Disneyland.

Het ontbijt was prima en de kamers zijn prima in orde.

• Standaardkamer

Prijzen voor het eten in het restaurant...voor wat je kreeg, wat lekker was was het echt veel te duur, drinken was ook veel maar dan ook veel te duur

Ontbijt uitstekend, kamer heel goed schoon en ruim (suite gekregen terwijl we een standaard kaner hadden geboekt)

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Met uitzondering van het gesloten zwembad was alles perfect in dit hotel

Het zwembad was gesloten ivbm onderhoud ,wat naar onze mening onzin is omdat wij dit al meer hebben meegemaakt bij andere hotels. Uiteindelijk hebben wij er wel voor betaald ,maar niet gekregen

De kamers waren geweldig ,zeer schoon,alles wat we nodig hadden was aanwezig

Helemaal top!

Bij aankomst ('s nachts) was de locatie onduidelijk en door een gebrek aan borden heb ik domweg mijn navigatie en Google-maps gevolgd en bij de buren (golfbaan) naar binnen gereden. Een extra bordje had de verwarring verholpen.

Het personeel was zeer behulpzaam met wat onduidelijkheden mbt de ticketreservering bij EuroDisney, wat uiteraard buiten hun dienstverlening ligt. Mooi dat die extra stap zonder moeite wordt gemaakt.

De kamers zijn groot en proper.

reservatie voor restaurant bleek niet doorgegeven te zijn (2x gebeld!). Familiekamer was een standaard kamer, het zetelbed was niet opgemaakt bij aankomst en ook handdoeken werden niet voorzien! Ontbijt was oké, zacht gekookte ei’tjes waren nog rauw en beperkte keuze.

De kamers zijn groot en proper.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Geweldig, mooie kamer, goed gegeten , leuke mascote.
    • Verblijf bij Gastfamilie - Onderling Verbonden Kamers

Het water in het zwembad was wat koud voor kindjes van 2 jaar.

Familiekamer onderling gescheiden, was ideaal om met 2 gezinnen weg te gaan en toch samen te zijn. Wanneer je nood had aan privacy gewoon deur toe en ieder gezin had zijn eigen kamer. Zwembad en sauna zijn proper. Leuk dat het avond eten op de kamer kan worden bezorgt. Dan moet je met kleine kinderen niet in het restaurant zitten wachten. Dit wel mits een kleine toeslag.

Meer dan prima verblijf in dit eenvoudige, maar goede hotel gehad.
    • Standaardkamer

Sportschool is echt minimaal, je kunt er eigenlijk niet echt een goede workout doen (fitness), maar dit zal voor velen er weinig toe doen. Shuttlebus naar de Disney parken dient gereserveerd te worden, doe dit meteen bij aankomst anders zitten de vroege bussen al vol. Daarnaast stopt de shuttlebus van Radisson Blu als enige op de autoparkeerplaats van Disney, wat nog een stuk lopen is naar de ingang van de parken. De andere hotels stoppen allemaal bij het treinstation, wat voor de ingang van de Disney parken is.

Eenvoudig ontbijt, maar wel goed. Door het systeem van reserveren niet druk bij het ontbijt. Kamers zijn prima, bedden liggen goed. Spa (sauna en zwembad) is eenvoudig, maar wel prima en rustig.

Mooi hotel, goede prijs/kwaliteit
    • Standaardkamer

De aanvulling van bv. Borden, fruitsap,.. bij het buffet liep wat stroef

Het ontbijt was zeer goed, de kamers heel ruim en goede douches! Alles was zéér netjes.

tegenvallend

Kamer werd niet gekuist, terwijl ik het wel twee keer had gevraagd. Ontbijt was nogal hectisch, geen borden meer op bepaald moment, ook eten niet steeds aangevuld. Door een waterpanne was de hele namiddag sauna en sportzaal niet echt bruikbaar. Na klagen en zagen kregen we dan wel een gratis latere check-out. (15u ipv 12u)

er is niets dat er echt 'uitsprong'. Alles was net iets minder dan men van een Radisson zou verwachten. Het beste was dat we met 2 volw en 2 kinderen boekten voor 2 nachten aan 458 eur, ontbijt incl.

Prima hotel in de buurt van Disney

Bij aankomst was ons derde bed (slaapbank) niet opgemaakt en waren er niet genoeg handdoeken. Dit werd overigens meteen opgelost. De service aan de bar was veel te langzaam. De prijs voor een drankje veel te duur! € 9,50 voor een biertje (0,5), echt waanzin maar toch gedaan vanwege de dorst na een lange dag Disney. Roomservice besteld en men vertelde dat het 35 minuten zou duren maar het werden er 45. Het eten was matig van kwaliteit. De smaak was wel ok. Misschien goed om op de site te vermelden dat je voor de shuttle naar Disney in moet schrijven en ook voor het ontbijt. Verder was het voor ons niet duidelijk toen wij met het openbaar vervoer aankwamen vanuit Parijs waar de bus stop naar het hotel zich bevond. Toen gebeld met het hotel en men gaf ons bruikbare aanwijzingen. Op de dag van vertrek een taxi besteld naar het station en men vertelde in het hotel dat het € 15 zou kosten. Het ritje met de taxi was een stuk korter dan die van de shuttle (10-15 minuten) en we waren er na 5 minuten! De taxichauffeur vroeg met droge ogen € 20 en dit hebben we geweigerd. Hij was snel om en we betaalden € 15. Nog teveel voor zo’n korte trip maar goed je betaalt voor gemak en comfort.

Het ontbijt was prima: veel keus en goed van kwaliteit. Mooie grote kamer en rustig qua ligging. Lekker bed en mooie grote douche (weliswaar met voorzieningen voor mensen met beperkingen). Zwembad prima.

Mooi hotel om bij te komen van Disney land bezoek.

Familiekamer blijkt een 2 persoonskamer met een twee persoonsbed en een slaapbank te zijn. Deze is aanmerkelijk minder comfortabel ofschoon geen probleem voor onze kids van 9 en 11 kan dit een probleem zijn met grotere kinderen.

Comfortabel hotel met goede shuttle service naar het Disney park (30 min frequentie in touring car). Mooi uitgebreid ontbijtbuffer.

Zeker geen 4 sterren waard

De kamers zijn wat verouderd. Wij zijn special voor de Disney Run gekomen. Deze startte om 7 uur. We hebben speciaal nog gevraagd of we zelf voor ontbijt moesten zorgen, dat zou vanaf 5 uur geregeld worden. Op de ochtend zelf stond er een flesje water en een mueslireep klaar. Storend! Geen goed begin van je hardloopochtend.

Locatie was prima. Dichtbij de parken

helemaal goed
    • Vierpersoonskamer met Toegang tot de Spa

prijzen voor drank

ontbijt was goed,alleen jammer dat tegen 10.00 alles iets minder werd prijzen aan de bar 6,50 voor een ice-tea! voor de rest prima hotel en super service

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heerlijk en uitgebreid ontbijt
    • Standaardkamer

Groot bed was in 2 delen en heeft de neiging om uiteen te gaan als je in het midden ligt. Géén badjas of badslippers aanwezig

Heerlijk en uitgebreid ontbijt Mooie grote kamers met groot bed

Heel fijn hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, wel op enige afstand van de Disney-parken
    • Standaardkamer

Eten en drinken is wel erg duur, maar over het algemeen ook goed. Fruit van € 10 wat een klein bakje bleek te zijn spande echter wel de kroon. Dat vonden we echt niet kunnen. Ander iets waar je wat ons betreft rekening mee moet houden is de shuttle naar Disney. Wij hadden gereserveerd om 10.30 om zeker te zijn van een plek (werd ons geadviseerd). Je raad het al, de bus was stampvol met mensen die ongetwijfeld niet hadden gereserveerd en wij konden er met een aantal andere mensen die wel hadden gereserveerd niet meer bij. Hotelmanager had in moeten grijpen maar heeft dit nagelaten. Dit is eigenlijk de enige teleurstelling van dit hotel. We hebben maar een Uber genomen.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, kamer was ook heel netjes. Het zwembad en sauna waren schoon. De bar was heel gezellig. Kortom, een heel fijn hotel met een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Ook relatief dichtbij de Disney-parken met de auto.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Fijn verblijf gehad.
    • Standaardkamer

Shuttle bus viel tegen. Op drukke dagen moeten ze echt meer bussen inzetten tussen 9.30 en 11.00 Kamers waren wat warm (airco maakte enorm lawaai)- koelkast deed het niet goed.

Ontbijt was zeer goed. Bedden sliepen fijn en goede kussens. Grote en nette kamers.Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Benauwde kamers slecht ontbijt onvriendelijk personeel niet met klachten om kunnen gaan
    • Standaardkamer

Ontbijt waardeloos klacht ingediend en gezegd dat we de andere dagen het ontbijt wilden anuleren kon niet en we moesten maar een klacht indienen bij booking . Ontbijt is een start van de dag we hebben nu elders ontbeten en willen graag het geld van het ontbijt terug

Locatie / prijs

Ideaal gelegen hotel voor (kort) verblijf in Disney
    • Standaardkamer

Het ontbijt viel tegen: hoewel de dame aan de receptie had gemeld dat het ontbijt tot 11u was (hetgeen ook op onze sleutel stond), was het ontbijt op die betreffende zondag uitzonderlijk slechts tot 10u. Wij hebben dit nergens zien uithangen en hebben dus geen/niet volledig en/of rustig van het ontbijt kunnen genieten. De zaken die we gegeten hebben tijdens het ontbijt vielen ook soms tegen: slechte koffie waarvoor we lang moesten aanschuiven (1 machine per ruimte), geen krokante broodjes. Wel vers fruitsap en vers gemaakt omelet als je bereidt bent om aan te schuiven.

We hadden een grote ruime kamer onmiddellijk ter beschikking bij aankomst (+/- 10u30). Gratis ruime (afgesloten) parking. Shuttleservice naar Disney is gemakkelijk, rijdt om het half uur ('s middags niet) tot 23u15. Veel faciliteiten maar geen tijd gehad om er van te genieten.

De locatie is ideaal ten opzichte van Disney.
    • Standaardkamer

De kamer was erg warm en moeilijk kouder te krijgen maar dat was het enige.

De locatie is ideaal ten opzichte van Disney. Je kan gratis parkeren bij het hotel en er gaat elke keer een gratis shuttle direct naar het park. Verder ruime kamers en grote bedden.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Dit voldeed niezt aan onze verwachtingen
    • Standaardkamer

3 dagen geen Wifi, schimmel in badkamer. Spinnenwebben plafond, vuile papier zakdoek achter zetel. Badkamerkast hoeklatten kapot onhygiënisch! eetplateaus op zondag 16u tot maandag na 9.30u op gangen. Avondeten in restaurant, vlees zeer taai vol pezen. Wij kregen ook niet de tijd om nog na te genieten van onze maaltijd. Het bord werd afgeruimd en de rekening werd ons 1 min later al aangeboden.

Het ontbijt was zeer uitgebreid!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Super, meer moet dat niet zijn !
    • Standaardkamer

De frequentie van de shuttlebus is vrij beperkt en men stopt 's avonds ook te vroeg waardoor je andere oplossingen moeten zoeken om terug naar het hotel te gaan.

Supervriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Goede wellness.