Beoordelingen over Adonis Marseille Vieux Port – Hôtel du Palais 3-sterren

5,6

6,1

6,1

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Geen aanrader ! Gelukkig waren we hier maar èèn nacht !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 personen

Het hotel was vuil zowel binnen als buiten.De kamer was klein en uitgeleefd. onderkant bed was vuil.Bij het openen van de ramen hadden we de klinken in de hand(zaten gewoon los).Vloertegels lagen los.De badkamer was vuil: schimmel,losse tegels, afgebladerde verf.... De lift was veel te klein.Ontbijt veel te duur ( 9 €).Bij aankomst wist men niet van onze reservering,na 10 minuten bellen was het dan toch in orde.

Personeel was vriendelijk.Engels was blijkbaar moeilijk voor het personeel.Er werd een taxi voor ons besteld via het hotel

Marseille is de moeite, maar het hotel is één keer en nooit meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 personen

Het hotel in het algemeen, alsook het ontbijt viel ons erg tegen. Dit zou een buffet moeten geweest zijn (naar beschrijving), het enige wat men kreeg waren kleine broodjes, croissantjes, chocoladebroodjes etc. maar deze werden niet bijgevuld. Ook het beleg, yoghurt en melk werden niet bijgevuld. Men moest hier echt om gaan vragen. De bordjes, glazen en tassen werden met gewoon water afgewassen (zonder zeep) en waren dus niet proper. De verkeersdrukte is een stoorpunt als men een vakantie wilt voor de rust. De uitleg van de receptie was niet naar behoren, snel, kort en bondig, maar onduidelijk. Het zicht van de kamers bleef meestal proper maar als men onder het bed keek, leek het alsof dit al jaren niet meer schoongemaakt was. Wanneer wij een melding maakte van geen warm water, kregen we als antwoord dat ze hier niks aan konden doen en dat we het water maar wat langer moesten laten lopen, resultaat: nog steeds koud water. Ook de handdoeken werden niet altijd vervangen, waardoor men hier dus ook weer achter moest vragen. Het bezoek aan de stad Marseille was fijn, maar het hotel viel heel fel tegen! Enorm spijtig, maar nooit meer!

De restaurants in de nabije buurt. Booking.com heeft de booking correct uitgevoerd maar de foto's die weergegeven worden op de site van Booking.com zijn totaal niet meer recent. De oude haven en oude gebouwen/monumenten zijn de moeite om te gaan bekijken.

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

geriefelijke kamer in oude centraal gelegen wijk.

Ik boekte met ontbijt, ook enthousiast geworden door de foto, maar dat is niet doorgekomen bij Adonis zelf. Toen regelden wij het zelf kamer.

geriefelijke kamer in oude centraal gelegen wijk.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

straatlantaarn vlak voor het raam waardoor het slecht donker te krijgen was, vooral met raam open wat nodig was ivm warmte.