Beoordelingen over Hôtel Le Roi Théodore 4-sterren

Avenue De Bastia, Bp 9, 20137 Porto-Vecchio, Frankrijk

#19 van de 37 hotels in Porto-Vecchio

De kamers waren keurig en schoon. Het eten top!
    • Comfort Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

Het zwembad en de bedjes daaromheen waren niet schoon. Onder de bomen ronduit vies maar ook op andere plaatsen niet geheel vrij van vogelpoep.

Het ala carte diner was uitzonderlijk goed.

goed maar niet meer dan dat
    • Comfort Tweepersoonskamer - Eerste Verdieping

er was een schotel voorzien voor spek en eieren maar deze bleek leeg te zijn, wij hebben er 2 maal ontbijt genoten, en zagen tal van gasten bedenkelijk kijken als ze de schotel openden. Voor een 4* had dit wel aanwezig mogen zijn, ofwel de schotel verwijderen,het was een open douche met een beweegbare wand die niet dicht bleef waardoor de vloer steeds onder het water zat, om deftig op het toilet te geraken moest je lenig en flexibel zijn omdat de deur langs de verkeerde kant open en dicht gaat!!

super mooie grote kamer, goede bedden, goede douche, ijskastje op de kamer aanwezig, goede wifi, privé parking gratis, het ontbijt was ruim uitgebreid in buffetvorm met tal van keuzes, vers geperst fruitsap, mooie tuin

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Zeer aangenaam

Helaas niet op makkelijke loopafstand van centrum Porto Vecchio

Kleinschalig en Sfeervolle Hotel. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

We kregen een rondleiding door het hotel door de...

Bediening in het restaurant was iets minder. De kaart voor t avond eten iets wat beperkt en niet goedkoop.

We kregen een rondleiding door het hotel door de receptioniste. Ze waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel heeft 2 zwembaden, hamman en jacuzzi waar gebruik van mochten maken zonder meer prijs.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel.

Onze eerste indruk, vooral geïnspireerd door de locatie was wat ontgoochelend. Het hotel kwam ons oubollig, verouderd voor. Die indruk heeft vanaf de ochtend na de eerste nacht plaatsgemaakt voor warmer wordende sympathie voor de charme van het hotel en de vriendelijkheid waarmee we bejegend werden. Ik had mij dit mooie hotel aan de rand van een oude haven voorgesteld, maar het lag daarentegen op een bijna industrieel aandoende weg. Eens je achter de muren van het hotel bent is daar niets meer van te merken weliswaar. Maar je hebt wel de auto nodig om naar een restaurantje of een andere leuke plek te rijden. In het hotel zelf wordt ook eten geserveerd. Toen wij er waren was het seizoen nog niet echt gestart en was er enkel een menu met twee keuzes telkens voor voor en hoofdgerecht en dessert voor 39 euro exclusief de wijnen, wat mij vrij prijzig leek. Vergeleken bij de restaurants in de buurt viel dat eigenlijk nog wel mee. We zijn met een tevreden gevoel en met de glimlach uitgezwaaid, vertrokken van deze fijne plek.

uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, ruime aangelegde tuin met kraakhelder zwembad en ontbijtterras met zicht op dit alles. Eerlijk en lekker ontbijtbuffet waarvan vooral het verse fruits, dat je zelf perst, de verse fruitsla en de lekkere koffie kon bekoren (er waren ook verschillende soorten brood, ontbijtkoeken, huisgemaakte cake, vlees en kaas, yoghurt, ..). Ook wat kleiner verwarmd binnenzwembad aanwezig. Heb ik niet in gezwommen. Ruime kamers, sommige met balkon. Vrije toegang tot hammam voor hotelgasten. Gebruik van grote strandlakens voor zwembad en strand, worden op vraag ververst. Zeer idyllische plek met veel groen, een vijvertje met vissen en overal gelegenheid om van de rust te genieten. Wij gebruikten het hotel als uitvalsbasis om het zuidelijke deel en het binnenland van het eiland te verkennen en vanuit dat oogpunt waren we dan wel weer goed gelegen, het zuiden is ook wat ons het meest aangetrokken heeft in Corsica.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Ontbijtbuffet.

Ligging langs drukke industriele baan. Maar dan weer makkelijk om vandaar uit naar de bergen te rijden.

Ontbijtbuffet. Kamer comfort.

• Beoordeeld op: 19 april 2015