Beoordelingen over Hotel Migny Opéra Montmartre 3-sterren

13 Rue Victor Masse, 9e Arrondissement, 75009 Parijs, Frankrijk

#1337 van de 1.578 hotels in Parijs

Aangenaam, kindvriendelijk hotel met goede ligging.
    • Vijfpersoonskamer

Gezinskamer voor vijf was krap, maar het was uiteindelijk enkel om te slapen.

Lekker ontbijt. Heel vriendelijk personeel, hulpvaardig. Vlot geholpen om parkeerplaats voor de auto te vinden. Heel goed gelegen, aangename buurt. Kindvriendelijk.

locatie

badkamer oud en versleten en vies ze adviseren om auto voor hotel te parkeren omdat snachts gratis parkeren is maar let op wordt veel ingebroken net als onze auto is ruit kapot geslagen !!!

locatie

vakantie

kon niet in lift met rolstoel was voor een staand 1 pers

kon niet in lift met rolstoel en het eten kon ik zelf niet pakken omdat er een tree van 30cm hoog was. vond het zeer slecht en dat voor 260 euro. parkeren kon niet in een straal van 500 m

Goede ligging maar te lawaaierige kamers.

Enorm veel lawaai in de kamers door de hal.Als er iemand uit de lift stapt lijkt het alsof er iemand de kamer binnenkomt. Muren laten elk geluidje door.

Super goede ligging en zeer vriendelijk personeel. Kamer was proper.

Voor een nachtje Parijs is dit een prima budget-hotel.
    • Vijfpersoonskamer

Op basis van de foto's verwachtte ik een groter en luxer hotel.

Voor een weekendje Parijs is dit een prima hotel, niet al te duur en met voldoende faciliteiten om aangenaam te kunnen overnachten en ontbijten. De ontvangst bij de receptie was echt op z'n Frans, stug en onvriendelijk, maar de rest van het personeel was echter zeer vriendelijk. Het ontbijt was goed. De kamer was toereikend: 5 bedden, een tv en een tafeltje. Niet luxe, maar wel netjes. Het zelfde geldt voor de badkamer: niet groot, maar toereikend en netjes. De bedden waren zeer goed. Het is klein hotel, zonder al te veel poespas, maar het is duidelijk te merken dat er veel aandacht en energie in de afwerking gestopt is. Ook de wifi was prima.

Goede uitvalsbasis om Parijs te bezoeken. ( Pigalle )
    • Vijfpersoonskamer

Ontbijten van 7h tot 10h.... Tot 11h zou beter geweest zijn.

Ontbijt is sober maar alles wordt aangevuld tot einde. Slechts 10 Euro/pp Parking St-Georges ligt op 100 meter stappen van hotel. Bewaakte parking ( +/- 65 Euro per dag )

Nare lucht hing hele hotel, kamers hadden ook hele nare...

Nare lucht hing hele hotel, kamers hadden ook hele nare luchtjes. Personeel die niet duidelijk communiceren en als ik bijv vroeg voor een andere kamer werd er heel naar gereageerd. Terwijl er wel voldoende lege kamers waren. En vooral veeeeeeel te kleine lift.

Het was goed

Het is heel gehorig in het hotel. Als de buren naast je naar de wc gaan dan hoor je het in je eigen hotelkamer. En als de bovenburen savonds/ snachts thuiskomen klinkt alles als gestamp

Het hotel zat redelijk centraal. We konden overal makkelijk komen met de metro.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het is te doen voor één nachtje

De kamer was oud en donker en het putje van de douche liep niet af. Het gevolg was dat de hele badkamer was overstroomd. Daarnaast was er tijdens de boeking iets misgegaan, waarbij er vanuit het personeel geen enkele service/coulance werd geboden.

Groot bed van goede kwaliteit.

Prima hotel voor een prima prijs

Badkamer was oud en muf. Schimmel in de douche. Airco deed het niet en omdat de verwarming aan stond, konden we die wel gebruiken. Verwarming konden we zelf niet uitdraaien maar na 2x vragen heeft het personeel het voor ons gedaan.

Vriendelijk personeel, ligging hotel erg goed, leuke wijk, dichtbij metro, ontbijt is basic maar goed.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prima uitvalsbasis om Parijs te zien.
    • Vijfpersoonskamer

We hadden een kamer met een klein balkon, daar had met wat goede wil nog twee krukjes op gekunt zodat je er had kunnen zitten.

Ontbijt was ruim voldoende, het personeel stond altijd voor je klaar.

verblijf in dat hotel niet aan te raden ondanks de ligging dan weer wel ok is.

zowat alles had beter gekund. Zelfs de prijs/kwaliteit verhouding zat slecht. Hotel heeft absoluut geen ***sterren waarde. Hoogstens een **. men is er zelfs in geslaagd om een kamer te realiseren in wat eerder op een 'gang' leek en dat nog voor 2 personen. Vb : badkamer 1.8 m² groot met een toiletwasbakje ipv normale wasbak, toilet 0.8 m² groot. 2- persoonsbed in een niche - gelieve over elkaar te kruipen om je plaats te nemen. ontbijt zwak en men kan niet volgen met het aanbrengen van brood en beleg. Kortom : het hotel verdient een downgrade naar **sterren

er is niets in dit hotel waarvan je kan zeggen dat het ok is.

Vriendelijk personeel, bij gebrek aan een waterkoker op de...

Vriendelijk personeel, bij gebrek aan een waterkoker op de kamer kregen we een kan heet water om thee te kunnen drinken op de kamer. Kleine kamer maar erg schoon.

goed voor 1 nacht

parkeergelegenheid, hotel aan drukke straat. Auto in parkeergarage op 10 min lopen moeten parkeren. Onze kamer was op bg, buren waren buiten aan t roken, rook kwam bij ons in de kamer

aardige receptionist.

Erg goed in een leuke omgeving.
    • Vijfpersoonskamer

Mogelijkheid tot zitten op balkon.

Ontbijt was goed en ruim voldoende. We hadden een kamer met klein balkon, een klein stoeltje of zitje was leuk geweest. Badkamer was supernetjes. Personeel sprak goed Engels, en loste problemen meteen op. Of het nu om een vergeten handdoek ging of niet functionerende WiFi.

Sober hotel, maar goed gezien de prijs.
    • Vijfpersoonskamer

Sober hotel, maar goed gezien de prijs. De kamer was net opgeknapt, dus die was goed. Hotel is in een leuke buurt gelegen. Prima prijs / kwaliteit.

Prima hotel, ziet er op de foto van de website mooier uit dan in het echt.

Bedbank ipv 2x1 persoons bedden zoals booking.com deed vermoeden. Bedbank is echt niet comfortabel!!! Ligt heel hard en alleen maar bedenkt met een laken. Op het 2 persoonsbed lag een plastic beschermhoes. Dat kraakt en is zweterig. Douchdeur sloot niet, tandpasta op de muur van de vorige hotelgasten. Muren waren in de badkamer niet schoon, ook niet achter de wc.

Prachtige en sfeervolle lokatie! Vlakbij de Sacre Coeur en de metro. Mooie grote kamer (608) met een scheidingswand, zodat we als gezin (2 volwassenen, 2 kinderen 16 en 14) wat meer privacy hadden. Rustige kamer aan de achterkant van het hotel. Zeer vriendelijke hulpvaardige uitbaters.

Prima verblijf voor bezoek aan binnenstad
    • Vijfpersoonskamer

De airco werkte niet en het was zeer warm. Hotel bood fan aan, maar het bleef warm. Hotel gaf wel een gratis ontbijt ter compensatie

Locatie is prima. In de buurt zijn bewaakte parkeergarages voor de auto.

De kamer was elke dag opnieuw netjes gepoetst.
    • Vijfpersoonskamer

Er is weinig ruimte om te eten, weinig variatie in ontbijt en geregeld is er iets op en dan is het lang wachten op een nieuwe voorraad). Vb. koude melk in de kan waar voordien warme melk in zat en omgekeerd; een uurtje wachten op verse koffie. Er is enkel een heel kleine lift en de trappenhal is stoffig en ouderwets. De airco was de eerste nacht stuk, dus het raam opengezet. Dan wordt het nog duidelijker hoeveel omgevingslawaai er is, ook de hele nacht door.

De kamer was elke dag opnieuw netjes gepoetst.

Een goed hotel, prijs kwaliteit, voor een city trip in Parijs

Beneden is het niet zo gezellig oa voor het ontbijt (dat we dus daar niet genomen hebben). 's avonds was er ook geen bar of een gezellig hoekje om te lezen enz.

De kamers waren volledig gerenoveerd. Geen tapijt maar laminaat en met een wel kleine maar perfect werkende badkamer en aparte wc. Verlichting en airco waren ook goed. Het is een perfecte uitvalbasis want je bent heel kort bij Montmartre, wat voor een toerist bijna een must is. Al de rest is te bereiken via metro.

Rustige kamer maar te klein bed en wc te dicht bij de muur.

Het toilet in de kamer stond te dicht bij de muur en ik kon dus geen groot toilet maken aangezien ik er niet kon neerzitten... Het bed was te klein, waardoor ik diagonaal moest liggen. De brandkoffer is leuk, maar een handleiding zou beter zijn. Rond 8 uur begon er veel lawaaihinder te ontstaan door de mensen die kwamen ontbijten ( ik kreeg een kamer op het gelijkvloers. Ik had gereserveerd met de uitdrukkelijke vraag om reeds tegen 12 uur binnen te mogen : ik moest mij nog verfrissen en opkleden voor de Plechtige Huldiging die mij te beurt viel vanaf 14 uur op een ander adres. Ik ben dus 15 minuten te laat toegekomen... en dat vond ik spijtig want mijn kamer was al lang klaar... Geen haken of kapstokken buiten de kleerkast : voor natte regenmantels, bezwete kleren of hemden, ... De prijs was bijna 50 % goedkoper geweest mocht ik rechtstreeks daar geboekt hebben en niet via booking.com...

Toen ik vertelde dat ik een gouden medaille had gewonnen te Parijs werd het personeel opeens veel vriendelijker ! De nabijheid van alle plaatsen waar ik moest zijn : ik kon alles te voet afleggen. De rust van de kamer. Propere en voldoende handdoeken en zeep en shampoo, gordijnen, terras, dubbel glas, slot op de deuren, slot op de venster, geen inkijk, voldoende lichtpunten, tv, badkamertje, zacht bed maar te klein, voldoende hoofdkussens en zachte hoofdkussens.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Bloed op handdoek!

Erg teleurgesteld over het hele verblijf! Na het nemen van een douche wilde ik een schone handdoek pakken, helaas, onder bloed van de vorige gasten, smeriger kan niet! Het hotel maakte het goed met een 'flesje' wijn, that's it. Ook hadden we geen wc papier, na twee keer vragen nog niet, heb het in de avond zelf moeten gaan halen bij de receptie aangezien de receptie ook de telefoon niet opnam. Personeel is dus niet betrokken met de gast! Ongelofelijk slecht voor een hotel met 3 sterren en het geld dat we hebben betaald!

Verblijf verder prima alleen slapen groot minpunt.

Het gebouw is door ligging van de interne trappen vreselijk gehorig. Door de airconditioning die gesitueerd is in de slaapkamer is het onmogelijk om te slapen de airconditioning ging om het uur hard brommen. Ook de naast gelegen kamers was het geluid van de airco te horen.

Locatie was heel goed.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

prima, schoon, maar verwacht geen luxe.

kamer net gerenoveerd, flinke verflucht in de badkamer nog. kleine badkamer met schuifdeur. geen hangmogelijkheid voor spullen. ook weinig legmogelijkheden. wij zaten in 4 persoonskamer, prima indeling. Allemaal niet te groot maar voor Parijs prima, je gaat toch niet op je kamer zitten

ontbijt prima: croissant, stokbrood, zoet en hartig, koffie matig (machine) kamer schoon, laminaat vloer wat hygienisch aanvoelt goede locatie. parkeren in prive parking op kleine 10 minuten loopafstand. hotel zorgt voor kleine korting

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Redelijk
    • Vijfpersoonskamer

Matig ontbijt, uitgedroogd brood. Zeer gehorige kamer. Erg kleine badkamer en toilet voor een 5 persoonskamer.

Redelijk dichtbij de Sacre Coeur. Dichtbij parkeer gelegenheid. € 38 per 24 uur.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Leuke accomodatie in de buurt een goede parkeergarage in de buurt.
    • Vijfpersoonskamer

Er lag stof op de nachtkastjes, de wc was megaklein en wc papier spoelde hij slecht weg. Badkamer was ook klein dat vond ik wat minder want we hadden een kamer voor 5 personen maar 2 tegelijk in de badkamer was niet echt te doen.

Ontbijt was goed en de bedden lagen ook erg lekker die van het 1 persoonsbed waar de andere onderuit kwam lag wat minder

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Rustige kamer in leuk hotel
    • Vijfpersoonskamer

De hygiëne omwille van de verbouwingen, we begrijpen dat dat slechts een tijdelijk probleem is. De onduidelijkheid over de tarieven in de aanbevolen parkeergarage.

De ligging, vlakbij Montmartre en de metro; de rustige kamer, het was er 's nachts muisstil, zelfs met het raam open; het ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

prima ligging, wel slecht geslapen vanwege ontbreken noodtrappen!
    • Vijfpersoonskamer

Stank uit goot badkamer Brandveiligheid slecht, geen noodtrap?? Er werd voorgedaan dat er een buitenterras zou zijn, die er niet was?

Separaat toilet op de kamer

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Het ontbijt was wel oke.
    • Vijfpersoonskamer

Ik had via booking.com de kamers met ideal betaald kom ik daar aan beweert de receptionist dat ik de kamers nog moest betalen, zelfs na het laten zien van de afschrijving geloofde hij het niet, pas toen contact wilde opnemen met Booking, toen kon hij de betaling ineens vinden. Dus nooit meer, naar dit chaotisch hotel.

Het ontbijt was wel oke.

Prettige accommodatie. Een aanrader.

Beetje gehorig. Maar dit was niet heel storend.

Nette kamers, goede bedden, fijne douche, goede locatie op loopafstand van sacre coeur en warenhuis lafayette. Rustige locatie ( geen lawaai v buiten). Ontbijt ook prima. Parkeergarage voor auto dichtbij.

prima voor herhaling vatbaar

kamer mogen iets schoner, er lag her en der stof.

ontbijt was meer dan voldoende verzorgd. Omgeving is met veel goede restaurant en leuke kroegen heerlijk om een tour door Parijs te starten.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Fijn verblijf

Wij verbleven 1 nacht in het hotel. Hadden in eerste instantie een vierpersoonskamer gereserveerd, maar kregen 2 tweepersoonskamer toegewezen. Hotel is niet groot. Kamers zijn hierdoor klein en op sommige punten erg smal. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

tophotel

geen minpunten kunnen ontdekken

Prima ontbijt, heerlijke ruime 5 persoonskamer met prima badkamer, nachtbewaking hield de volgepakte auto voor de deur in de gaten

Midden in de wijk Montmarte

De badkamer was verouderd en wat vies/schimmel

Midden in de wijk Montmarte

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

niks speciaals
    • Vijfpersoonskamer

Het hotel heeft 3 sterren maar is zoals vele hotels in Parijs "overrated" 2 ware beter geweest

niks speciaals

Prima verblijf voor een redelijke prijs.

De ontvangstruimte was weinig sfeervol

Ruime, schone kamer voor met prima bedden.

De buurt
    • Vijfpersoonskamer

Te krap de kamer. Badkamer en tv was ook te krap. Hygiene in het hotel was ook ver te zoeken. Kamers waren oke. Personeel vriendelijk

De buurt

Perfect hotel voor kort verblijf

Kleine ontbijtruimte

Prima plek om te overnachten tijdens een citytripje
    • Vijfpersoonskamer

Goede bedden en fijn dat we met het hele gezin (2 volwassenen en 3 kinderen) op één kamer konden. Locatie was ook goed!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De kamer was erg klein

De kamer was erg klein

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Parkeren was duur en lastig

Parkeren

Parkeren was duur en lastig Beter kunnen met gragje of zo Parker ruimte regelen.

Prettig verblijf, gastvrij en dicht bij de metro en Moulin Rouge.
    • Vijfpersoonskamer

In de douche zat wat schimmel en de verlichting en föhn werkte soms niet goed.

De familiekamer is leuk om te delen waneer je met vrienden reist.

Het hotel heeft een fijne locatie.

We hadden veel last van lawaai van andere hotelgasten, op hetzelfde verdiep, hoger, trappen, lift..

Het hotel heeft een fijne locatie.

Een prima accommodatie in het het centrum van Parijs.

De centrale ligging en de beloofde faciliteiten.

Als ik weer naar parijs ga kom ik terug

Kamers waren mooi en erg comfortabel. Bed en kussens sliepen lekker. Ontbijt was goed, maar niet uitgebreid.

Het was niet prettig vertoeven !

Hotelkamer , ontbijt

Redelijk.

De prijs kwaliteit is niet in verhouding. Was een simpele kamer, schoonmaak kan echt beter.

De ligging is prima.

Mooie locatie in de wijk Montmartre.
    • Vijfpersoonskamer

Mooie locatie in de wijk Montmartre. Voor Parijse begrippen grote kamer (wel klein toilet en badkamer) maar prima en schoon.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Uitgebreid ontbijt, bijhouden van de bagage na uitchecken

Kleine kamer voor 3 personen

Kleine kamer voor 3 personen Ontbijt was matig

Leuk hotel

De trap was nogal vuil en daar mocht ik me 4 verdiepingen over verwonderen omdat er slechts een ieniemieni lift was

Locatie,, vriendelijk personeel

De locatie is erg goed.

Geluidsoverlast van andere kamers, lift en trappenhuis.

De locatie is erg goed.

Prima hotel op goede locatie
    • Vijfpersoonskamer

Temperatuur van de douche wisselde nog al eens tijdens douchen

Kamer was pas gerenoveerd. Keurig en praktisch ingericht.

Verder leuk hotel maar voldeed niet aan omschrijving.
    • Vijfpersoonskamer

In onze kamer waren geen koelkast en geen strijkbout maar was wel in de omschrijving van de kamer.

Het is een hele rustige plek.

Het hotel ligt in het centrum alles dichtbij

Het hotel ligt in het centrum alles dichtbij

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Hygiene

Geen brandalarm

Hygiene

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Makkelijk te bereiken locatie met parkeergarage om de hoek

Iets kleinere setting en krappe lift, maar daarentegen een ruime kamer!

Makkelijk te bereiken locatie met parkeergarage om de hoek

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Een goede lokatie

2 aparte bedden gevraagd, een 2-persoons gekregen

Een goede lokatie

Simpel stadshotel
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Ruimte, staat van kamers, vieze douche

Zeer aardig personeel

Wc erg klein

Zeer aardig personeel

• Beoordeeld op: 27 april 2017

parkeerplaats in garage op geringe afstand is wel tegen...
    • Vijfpersoonskamer

parkeerplaats in garage op geringe afstand is wel tegen betaling. Wordt niet duidelijk vermeld.

• Vijfpersoonskamer

De familiekamer was op de 6 de verdieping . In zulk klein gebouw gaf dit een beklemmend gevoel - kwestie van brandveiligheid .

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Goede uitvalsbasis om Parijs te verkennen.
    • Vijfpersoonskamer

Goede uitvalsbasis om Parijs te verkennen.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Ligging en vriendelijkheid en grote kamer

WIFI ??? Te langzaam en viel de hele tijd weg

Ligging en vriendelijkheid en grote kamer

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer ruime en mooie kamer

Zeer ruime en mooie kamer

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Als je slechts een slaapplek nodig hebt, voldoet dit

Erg kleine kamer

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

6,0
    Zeker geen drie sterren waard

Alles viel zeer klein uit, ontbijt was ondermaats

Het onthaal

• Beoordeeld op: 14 december 2016

WE parijs

Kamers klein. Lift defect. Stroom op de kamer viel steeds uit. Ontbijt ruimte te klein

Goe bed. Kort bij metro

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Voor een 3-sterren hotel toch wel zeer matig.

Vuile badkamer. matig ontbijt. Zeer horige kamer. Deze opmerkingen hoorden we ook bij andere gasten.

Goede ligging. comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

ideaal voor Parijs te ontdekken.

Ontbijt was simpel maar goed (prijs/kwaliteitsverhouding was zeer juist)

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Schone keurige kamers

Op de foto's leek er een grote lobby en ontbijtzaal te zijn dit was echter zeer klein

Schone keurige kamers

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Locatie, grootte van de kamer.

Kwaliteit en variëteit ontbijt. Beetje oude zooi...

Locatie, grootte van de kamer. Parkeergarages om de hoek.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Aangenaam verblijf

Gebruik van mindere kwaliteit van materialen ; hendel van raam los ; douchekop viel steeds naar beneden

Personeel

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

herlijk ontbijt en een prachtige locatie omgeven door...
    • Vijfpersoonskamer

herlijk ontbijt en een prachtige locatie omgeven door sfeervolle restuarantjes in buurt van Montmartre! 9de arrondissement si top!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Migny Opéra Montmartre