Beoordelingen over Hôtel Beach Hotel 4-sterren

Quai Albert 1er, 14360 Trouville-sur-Mer, Frankrijk

#49 van de 64 hotels in Trouville-sur-Mer

Lokatie prima.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De dame aan de desk draaide een onpersoonlijk verhaal af. De badkamer met bad is heel klein en ouderwets. Ruwe kleine handdoeken. De duurdere kamer had geen balkon.

Lokatie prima.

De dakafloop van naastliggend casinohotel was vermoedelijk...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De dakafloop van naastliggend casinohotel was vermoedelijk verstopt en bij regenval hadden we de indruk van naast een waterval te logeren door het lawaai van neerplontsend water. Gelukkig heeft het maar twee nachten geregend.

Het uitzicht, de ligging aan haven en zee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeergelegenheid zeer beperkt ivm drukte, betaald parkeren. Parkeergarage hotel vol en te klein. Kamers vrij klein, wel onlangs gemoderniseerd maar inmiddels al weer behoorlijk beschadigd, muren, plinten etc. Geen airco op de kamers, meeste kamers liggen op de zon, dus snel te warm, ramen kunnen open, maar hebben geen luchtstand voor 's nachts. Kamer was vrij stoffig en veel vlekken op vloerkleed. Bedden matige kwaliteit:hard en snel klef. De ontbijtzaal vonden wij te benauwd, ook geen klimaatbeheersing. Tevens is het ontbijt voor 15 euro p.p.behoorlijk aan de prijs. Normaal WiFi was niet gratis!

Het uitzicht, de ligging aan haven en zee. De e bikes mochten gelukkig 's avonds en 's nachts gestald worden in het bagagedepot

Mooie locatie in leuke stad. Kamer te klein en gedateerd!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kleine kamer met uitzicht op afvalcontainers en in de verte de zee. Ontbijt typisch frans, dus miniem. Personeel niet echt vriendelijk. Zwembad binnen is klein en druk.

Heerlijk op strand gewandeld, was vlakbij en een hele leuke boottocht gemaakt op zee. Het getijde, dus eb en vloed is in Trouville bijzonder groot en heel lang lopen naar de zee! Hele leuke stad is Trouville met heerlijke restaurantjes.

ontbijt was heel goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

ik heb bijbetaald voor haven zicht en heb dit niet gekregen bij aankomst op kamer geen handdoeken en wc papier erop wijzend bij receptionist werd deze nors ik kwam hier nochtans al voor vijfde keer

ontbijt was heel goed

Hotel niet klaar om klanten te ontvangen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Eerst betalen bij aankomst, dan kamer gekregen. Eerste kamer met vocht geur, plaatser en verf van de muur in badkamer, niet fris, oud, kamer met schade. Geen WC papier, geen kleine handdoeken, lampen stuk, geen verlichting functioneerde niet.....structuur gebouw zwembad niet onderhouden.

Slechte kamer gekregen, pas dag nadien andere kamer gekregen, eerst betalen en dan pas sleutel krijgen? Nog geen parking om bagage te lossen. Zwembad.....

ontgoocheld

We hadden er zo naar uitgezien. Al meerdere keren het hotel geboekt (rechtstreeks) en nu vliegen we in zo'n vuil kamertje helemaal in de hoek van het hotel. Met uitzicht op vuile binnenkoer en en surplus nog het lawaai van de machines van het zwembad. We konden nog geen raam openzetten. De vorige keren keken we uit over de haven.Het ontbijt trok ook op niets. Roerei waar geen eieren aan te pas komen, koude pannekoekjes, weinig brood, ..... Is dit wat er gebeurt als je met booking.com reserveerd? Jammer .......

Wel een goed bed met goeie matras.

Verouderd hotel, geen aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Garage reservering was niet doorgekomen. Kleine kamer. Douche kapot. Inrichting erg gedateerd. Oude handdoeken. Personeel overbelast. Nog nooit een manager gezien.

Ligging.

erg blij mee
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Wij hadden eigenlijk gehoopt een uitzicht te hebben maar zaten aan de binnenkant en dan heb je dus geen uitzicht.

Mooi hotel aan de kust! Mooie kamers, koffie en thee op de kamer.

• Tweepersoonskamer met Extra Bed

In de hotel is een grote en lawaaierige renovatie aan de gang. Wij hebben de booking 3 maanden geleden gemakt en maar een nacht voor onze aankomst erover verwittigd

Ongezellig.

Het Hotel viel gelijk bij entree tegen, smoezelig en matig onderhouden en erg onpersoonlijk. Zwembad bijvoorbeeld was verplicht douchen wat goed is, echter ijskoude douche. Parkeren tegen flinke betaling, ontbijt was het net niet voor dat geld. Kitscherige koffiemachines met dito kwaliteit.

De vriendelijkheid van het personeel

Slecht onderhouden gebouw. Muren in de kamer waren niet net. Toilet was proper maar niet onderhouden (toilethouder was niet correct bevestigt aan de muur. De omgeving van het zwembad was niet goed onderhouden. De raamkozijnen in staal waren verroest op meerde plaatsen.

De vriendelijkheid van het personeel

niet leuk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

onze kamer. sávonds kon ons toilet niet meer doorspoelen en hebben we hulp gevraagd. die zou komen. toen het toch wel heel lang duurde zijn ze nogmaals naar de balie gegaan en werd verteld dat er helaas niemand beschikbaar was. het was inmiddels na 22u en ik wou toch een wc hebben voor de nacht. nogmaals naar de balie en toen mochten we verhuizen om 22.30u sávonds. het was ons duurste hotel van onze rondrit in Frankrijk en zeker niet de beste. wij nemen voortaan geen duurdere hotels meer...

de ligging, direct aan de zee, alleen jammer dat het net slecht weer was en we er dus niet van konden genieten

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Een hele leuke vakantie: veel gewandeld, leuke uitstapjes gemaakt(zeer mooie omgeving), zeer lekker

geen Belgische zender

zeer lekker en uitgebreid ontbijt kamer was net, ruim genoeg, leuk georienteerd, goed bed, in badkamer alles wat je basis nodig hebt. Eén minpunt: geen Belgische zender, wel een Nederlandse. hebben dan het nieuws op eigen computer gevolgd(in de mate van het mogelijke).

Zeer teleurstellend, dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard!!!

Het hotel moet ooit heel mooi geweest zijn maar is op dit moment zeer verpauperd en heel slecht onderhouden. Vergane glorie helaas. Heel erg zonde. De verf buiten is op zeer veel plekken helemaal bruin uitgeslagenen wat ooit mooi donkergroen geweest moet zijn (entree en zwembad) is helemaal geroest de kamer was stoffig, hangers die van de deur getrokken waren waren niet vervangen waardoor er houtplekken zichtbaar waren, de verf van de deuren was afgebladderd en we hadden 2 kleine 1 persoonsbedjes die tegen elkaar aangeschoven waren. Wij waren zeer teleurgesteld, dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard!!

Het hotel moet ooit heel mooi geweest zijn maar is op dit moment zeer verpauperd en heel slecht onderhouden. Vergane glorie helaas. Heel erg zonde. De verf buiten is op zeer veel plekken helemaal bruin uitgeslagen en wat ooit mooi donker groen geweest moet zijn (entree en zwembad) is helemaal geroest. De kamer was stoffig, hangers die van de deur getrokken waren waren niet vervangen waardoor er houtplekken zichtbaar waren, de verf van de deuren was afgebladderd en we hadden 2 kleine 1 persoonsbedjes die tegen elkaar aangeschoven waren. Wij waren zeer teleurgesteld, dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard!!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goede locatie maar voor de rest geen 4 sterren waard

- ontbijt was uitgebreid maar van matige kwaliteit: ontbijtkoeken en stokbrood niet knapperig, pannenkoeken koud, andere warme gerechten matig warm, koffiemachine steeds stuk, fruitsalade niet vers, honden werden toegelaten in het restaurant en geen mogelijkheid voor het bijbestellen van vb spiegelei of vers fruitsap - hotel en kamers zijn verouderd, zowel qua meubilair als qua functioneren (deur van dressing was stuk bij aankomst, werd volgende dag hersteld; stop in de lavabo kon niet open en moesten we dus de hele tijd uit laten, gemeld maar niet hersteld) - parkeerplaatsen in garage zijn heel smal

- mooie locatie, vlak aan het strand en de 'planches' en op wandel afstand van restaurants en winkels, ook ideale uitvalsbasis voor uitstappen naar Honfleur, Etretat, Deauville, ... - binnenzwembad van goede grootte en mooi uitzicht maar wel verouderde inrichting - personeel is vriendelijk en helpt waar ze kunnen

Normandië is zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar, HOTEL BEACH HOTEL NIET !!!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Onthaal was zeer onvriendelijk, ontbijt prijs /kwaliteit slecht en extra bij betaald voor zicht op haven, maar een klein kamer gekregen op de 7de verdieping met zicht op de parking, na bezwaar hebben wij via de receptie toch een andere kamer gekregen op de tweede verdieping met terug zicht op de parking en via het balkon zijdelings zicht op de haven.

De locatie, vandaar kan men Normandië leuk verkennen.

Slechtste hotel waar ik ooit heb geslapen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Bijna alles was slecht: badkamer stonk (zou aan eb en vloed liggen...), mini-bar(ijskastje) was 30jaar uit met 5cm stof en genereerde alleen warmte, buiten was het koel, binnen 30graden. Havenzicht is het niet waard (30euro extra): binnenkomende vissersboten met krijsende meeuwen, draaiende bussen op de parkeerplaatst; je doet geen oog dicht. Je moet nl wel met de ramen open slapen want er is geen airco en wel een warme mini-bar. personeel werkte niet mee na de klachten: ik kon geen geld terug krijgen, want dat zou niet van booking kunnen.... Wij hadden 2 nachten geboekt, maar zijn na de eerste met gierende banden weggegaan.

Vrijwel niets beviel. Alleen de locatie was goed.

Goeie locatie, net hotel jammer van de minpunten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De bar was dicht, de koeling scheen het niet te doen, 4 dagen lang! Geen minibar ook niks op de kamer 2e dag was de nespresso niet aangevuld, doen ze alleen bij aankomst!!! 3e dag geen handdoeken

kamer was netjes

Gezellige omgeving en mooie ligging 👍🏻

Hygiene is ver te zoeken. Stug, bijna niet te verstaan en geen/ nauwelijks Engels sprekend personeel. Het hele hotel is zwaar gedateerd. Veel stuk en vies. Maar de gezelligheid van de omgeving maakt een hoop goed.

Goede ligging tussen haven, strand en winkeltjes. Gezellige vismarkt. Goed bed. Ruime kamer en apart toilet. Ontbijt is goed, volop aanwezig.

niet tevreden
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Onze opvang was slecht ,de mevrouw van receptie was onaardig en geen klant gericht . Ik heb sinds April Dit hotel ingeboekt en betaald maar ze zeiden dat ik niet voor het hotel betaald en ze wilden niet met mij samen werken om booking.com te bellen ze zeiden we kunnen pas morgen ik ben door dit probleem geïrriteerd en gstrest . Morgen na onze bellen hebben ze achter gekomen dat ik wel het betaalde zonder excus aanbiden of goed maken !!

Sommige personeel waren aardig ,het hotel was in het centrum en dichtbij de zee .

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Beter dan verwacht.

Kamer niet optijd klaar. Meer dan uur in receptie gewacht. Calvados ter compensatie gekregen.

Vriendelijk personeel achter receptie. Ontbijt goed, verschillende sapjes. Vrij uitgebreid. Kamer goed, apparte wc naast badkamer. Goed bed.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Super verblijf

Door klimaat aangetaste buiten gevel,voor een 4*eigenlijk geen aanzien en zou nodig gerenoveerd moeten worden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, Mooi kamer met uitzicht over haven

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

geen 4 sterren waardig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

parkeren bij aankomst een ramp in het weekend de kamer schimmel boven de ramen muren vuil schimmel in de badkamer stof zuigen die werkt niet volgens mij.

de ligging

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Geen hotel voor lange vakanties, voor doorreis prima
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Foto's bij het reserveren kwamen nauwelijks overeen met het daadwerkelijke hotel en inrichting. Het hotel laat een slecht onderhouden indruk achter, bijvoorbeeld bij de ontbijtzaal kwam er echt flinke tocht langs de ramen. Het ontbijt stond goed aangeprezen bij dit hotel, maar viel toch tegen. Zoet broodbeleg voldoende keuze, maar vlees en kaas (alleen Brie) zag er absoluut niet aantrekkelijk uit. Koffie-varianten uit een automaat, sappen en melk in 12 verschillende kannen, zonder benaming erbij. De kleine boterkuipjes te koud waardoor de boter niet smeerbaar was. Zwembad niet gezien/gebruikt, dus geen mening.

Hygiëne op de kamer was zoals we hadden verwacht (+/-). Kamer was gedateerd, maar wel verzorgd. Bedcomfort middelmatig. Parkeergarage heeft vrij smalle in- en uitgangspoort. Max. hoogte 1.85m op bepaalde plaatsen in de garage. Plaatsen waren vrij smal, maar een parkeerplaats in de garage is wel aan te raden bij een overnachting.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Let op Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Oud en verlaten gebouw, geef de indruk dat de eigenaarin financiële problemen zit. Geen verwarming in het restaurant ( op 05/01!!!! )

De locatie is wel uitstekend

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Het was te doen omdat het kort was
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Prijs kwaliteit verhouding slecht Echt geen sterren waardig hotel meer Verkeerde kamer Geen handdoeken Verkeerde bedden Geen p plaats en geen wisselgeld voor p automaten Schoonmaak openbare ruimten slecht Personeel praat slecht Engels Kleine kamer kleine badkamer Douche functioneerde slecht Bar in hal niet bezet Geen voorraad wijn in bar

Ligging in mooi dorp aan zee

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Het hotel moet gewoon in de verf gezet worden!

Het hotel moet gewoon in de verf gezet worden en het zwembad zeker want voor die prijs mag dat toch, niet!

De locatie was heel goed en het ontbijt was heerlijk! Ons kamer was heel goed en zeer grote badkamer maar de kamer van mijn zus en schoonbroer was klein en die van mijn mama ook!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

super locatie,gewoon zalig verblijf.

er was een meeting(telebedrijf) in het hotel,geen probleem,tot s'nachts.beschonken en zonder klederen in de gang.s'morgens bij ontbijt niet respectvol naar de andere gasten vb eten uit hun bord halen;mensen hun plaats innemen,eten gelijk boeren.daar moet de directie onmiddelijk op reageren...spijtig dat ik dit niet gefimd heb;zou dit zeker naar hun directie doorgestuurd hebben.

ontvangst;super personeel.super locatie

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Leuk hotel met rariteit

Dit is het enige hotel wat ik ken waar de verstrekking van handdoeken niet door het kamermeisje, maar door de receptionist geschiedt. Gevolg: vaak onbemande receptie en pas laat in de avond verse handdoeken.

Schitterend uitzicht op riviermond met grote getijdenverschillen. Ook op loopafstand van vele restaurants. Personeel vriendelijk. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Goed hotel.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

We kregen wat we verachtten.

Wij wilden een kamer met uitzicht op de haven en die kregen we ook. We boekten (apart) een parkeerplaats en kregen een plaats in de hotel-garage. De receptie was zeer attent.

centrale locatie

centrale locatie

Mooi maar duur hotel

Te kleine kamer op een vervelende hoek. Te duur voor die prijs. (120 euro) Parkeren was bijna onmogelijk.

Locatie is top

hygiene kan veel beter
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Haven

geen airco op de kamer

lekker ontbijt

Geen 4 sterren waard.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Staat van onderhoud van het hotel. Verf gebladderd, beschadigde deuren en muren. Ontbijt werd niet goed aangevuld.

voor herhaling vatbaar

personeel aan de receptie was beetje arrogant

ligging en kamer

Parking : veel te nauw waardoor verschillende andere gasten 2 parkings namen

Kennen het hotel. zijn er reeds verscheidene malen geweest. Prachtige locatie.

alles is goed meegevallen. Telefonisch echter zeer moeilijk te bereiken. Druk bezet. Niemand kunnen bereiken de dagen voor ons vertrek

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ligging, ontbijt, mooie kamers

Parking moeilijk in te rijden indien je een lage auto hebt, en ook niet volledig afgesloten

Ligging, ontbijt, mooie kamers

Trouville en Deauville is tof

Ontbijt, eieren en spek koud, tafels kleefde n en waren niet kraaknet

Verouderd hotel, ontbijt trekt op geen zak

Ouwe meuk

Verouderd

nooit meer

alles

Goed ontbijt.

Verouderd hotel. Kamers en badkamer versleten. Bedden doorgezakt, slapen in een put !

Goed ontbijt.

Kamer met zicht op zee

Kamer met zicht op zee

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Een goed en aangenaam verblijf

De service en het ontbijt

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prijs betaald via booking com was hoger dan de seizoen prijs...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Prijs betaald via booking com was hoger dan de seizoen prijs aangegeven voor deze kamer door het hotel !

niet voor herhaling noch aanbeveling doenbaar

prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Lekker even weg, locatie is top. Buitenkant van het hotel heeft onderhoud nodig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Dat het personeel slechts heel gebrekkig Nederlands kan.

Zeer teleurstellend.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Slecht onderhouden hotel. Vergane glorie. Los zittende wc bril, douche in het bad en alles nat na het douchen. Bladerende verf enz enz.

Het uitzicht.

Heel mooie vakantieverblijf

Zeer goed ontbijt

Tapijt en alles een opfris nodig

Zeer goed ontbijt

We hebben genoten. Personeel heel vriendelijk en de parking bij het hotel was luxe!

Het zwembad was een extraatje waar de zoon dagelijks gebruik van maakte.

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Prima uitvalsbasis om de buurt te verkennen. Kamer niet zo groot maar zeer proper.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Sfeer bij de vismarkt

Sfeer bij de vismarkt

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Teleurstellend hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kleine kamers, schoonmaken matig. Onderhoud hotel slecht en de prijs kwaliteitverhouding slecht

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Perfecte ligging.

Perfecte ligging. Kop van de haven. Veel horeca op loopafstand.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ontbijt en onthaal

Zeer slecht

sfeer, ontbijt, service, kamer

• Beoordeeld op: 28 november 2016

goeie locatie , goed comfort, maar geen top.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

krappe parking. verouderde lift. zicht op haven was beperkt zijzicht.

Goede ligging. goed bed.

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De ligging en de rust op de kamer.

Het zwembad:was niks gezellig en koud. Inkom en onthaal was koel en onpersoonlijk. Ontbijt vrij duur voor wat het inhield...De lavabo in de badkamer liep niet door.

De ligging en de rust op de kamer. Goed bed en apart toilet.

• Beoordeeld op: 4 november 2015

De ligging is uitstekend - pal aan zee.

Na de eerste nacht kreeg onze kamer geen onderhoud. Na wat aandringen werd zij alsnog schoongemaakt. Dit euvel kwam de rest van ons verblijf niet meer voor.

De ligging is uitstekend - pal aan zee. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Het uitzicht.

Geen airco, messen dienen zeer dringend geslepen te worden (iedereen zit te knoeien), hygiene in de ontbijtzaal kan beter (spiegels zijn vuil,...)

Het uitzicht. Zeer goede bedden.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Lokatie.

Kamer op eerste verdieping boven parkeergarage last van auto dampen en rokende mensen bij de ingang van het hotel.

Lokatie. Direct aan het strand en in het stadje met prima restaurantjes en cafeetjes.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Het ontbijt en de ligging.

Parkeren is een ramp,kamer was slecht schoongemaakt afval zak op het balkon, niet gestofzuigd bij aankomst handdoeken na 2 verzoeken pas laat op de avond aanwezig

Het ontbijt en de ligging.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Iigging ,je kan te voet nr deauville .

Betalende parking .gebouw komt langs buitenzyde vero. uderd over .er is geen restaurant

Iigging ,je kan te voet nr deauville .villerville mooi dorpje op weg nr honfleur .zonsondergang vanuit ons raam

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

kamer op 6e verdieping havenzijde en eind gang zeer...

typisch voor frankrijk :schilderwerk alles behalve verzorgd en publieke ruimtes niet verzorgd en aangenaam om te vertoeven

kamer op 6e verdieping havenzijde en eind gang zeer rustig ,ruim en een mooi ver gezicht en konden slapen met venster volledig open

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De kamers zijn goed, maar hier en daar mag het terug geschilderd worden. Zeer goed gelegen

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Oud, donker, te duur en ongezellig hotel. Foto's op de site komen totaal niet overeen met de werkelijkheid, misser van booking.com

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Kleine kamer en vuile badkamer. Ontbijt is sober

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Goede bedden en gratis koffie en water op de kamer.

Te weinig vrije parkeerplaatsen

Goede bedden en gratis koffie en water op de kamer. Het ontbijt was ook heel breed.

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Reservering was zoek

Reservering was zoek

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.