Beoordelingen over Hôtel Le Château Fort de Sedan 4-sterren

Porte des Princes, 08200 Sedan, Frankrijk

#1 van de 5 hotels in Sedan

Accommodatie was netjes en goed, Sedan zelf was matig.
    • Tradition tweepersoonskamer

Sedan zelf is niet echt een bruisend of authentieke stad. Horeca in de stad is ook matig. Dus als je echt speciaal voor een weekendje wandelen ofzo zou gaan, dan kun je misschien beter wat noordelijker gaan in de buurt van Spontin of Pont-a-Lesse.

Door de dikke muren van het kasteel lekkere stille kamer!

De afstand tussen onze woonplaats en ons verblijf in Franrijk
    • Tradition tweepersoonskamer

Voornamelijk het restaurant met ongeïnteresseerd personeel, plastic in het eten en op de kamer een vieze wc. Vies onder de rand, is niet nodig

De afstand tussen onze woonplaats en ons verblijf in Franrijk

Het hotel is in een prachtig fort gelegen.
    • Tradition tweepersoonskamer

We hadden niet verwacht dat het restaurant op zondag gesloten zou zijn. Het eten in de bistro is matig. De kamer is mooi, maar voor deze prijs had ik airconditioning verwacht.

Het hotel is in een prachtig fort gelegen. Vorig jaar vonden we het eten van culinair niveau in een sfeervolle kasteelzaal.

de plaats Sedan is armetierig en saai.
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

restaurant. open wijn rood zuur, fles was reeds langer open. ober wist niet hoe lang. 1,2,3 dagen? weigering een nieuwe fles open te maken.

kamers goed, ontbijt goed

Heel aparte accommodatie, helaas met vallende steekjes

Veel niet erg attent personeel, wat je niet verwacht in hotel van deze kwalificatie. Moeten vragen of je misschien kan worden bediend (Bistro), ongeoefende ober die een aperitief over een gast omgooit en slechts toekijkt hoe de gast dit gaat oplossen. Ook verder geen professionele indruk. De gerichtheid is eerder introvert, niet betrokken. Logistiek in restaurant doet een verwende gast verontrustend aan. In een familiebedrijf zou het anders (beter) gaan.

Een nachtje in een imposante vesting, in een prachtige kamer hoog boven de stad en omgeving, is wel een bijzondere ervaring.

Een stukje geschiedenis !
    • Tradition tweepersoonskamer

Scheerspiegel in badkamer ontbrak.

Prachtig gerenoveerd hotel in grootste fort van Europa. Interessante locatie. Prima ontbijt. Restaurant helaas gesloten op zondag.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

dramatisch teleurstellend

zie hierover alles viel tegen

de lokatie met een prachtig uitzicht vanuit de kamer op de zesde verdieping het ontbijt was heel slecht de ontvangst was miserabel en het bleek dat we niets konden eten i het hotel Er was eengroep Waarom hebben ze ons niet gewaarschuwd Het ontbijt was werkelijk super slecht Theewater koud, ei koud, brood oud, koffie machine vies, personeel niet of nauwelijks aanwezig en niet vriendelijk. zo jammer en onwaarschijnlijk. We konden nog net een consumptie krijgen maar geserveerd met oude taaie nootjes

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Viel tegen jammer
    • Tradition tweepersoonskamer

De hele accomodatie kleine kamers. Het personeel was niet echt vriendelijk en lieten je lang wachten bij het avondeten en boden je ook geen drankje aan terwijl je wachte. Tenslotte na een kwartier zijn we ergens anders in het dorp gaan eten.

De lokatie.

Het fort is een geweldige lokatie.

Helaas is Sedan zelf niet zo'n aantrekkelijke plaats, er staan veel woningen en winkels leeg en de lokale bewoners bevelen aan om naar Bouillion te gaan als je uit wil gaan. Sedan moet zich meer gaan richten op toerisme.

Het fort is een geweldige lokatie. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt op de kamer laten brengen en dit uiteindelijk op het terras genuttigd.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Teleurstellend

Restaurant volgeboekt op zondagavond; medewerkers totaal niet bereid om mee te denken in een in vinden van een alternatief. Kamer erg ongemakkelijk te bereiken ( slechte kameraanduiding, onhandige trappetjes)

Mooiste locatie van Sedan, maar dit wordt volledig teniet gedaan door slechte service van (frontdesk) personeel

Erg bijzondere accommodatie.

Erg bijzondere accommodatie. We zaten op de 6e verdieping met gras voor de deur, zodat je buiten kon zitten. Je kon buitenom naar beneden lopen. Onze hond en kinderen hebben heerlijk soldaatje gespeeld. 's Avonds hebben we er gelukkig ook kunnen eten; de receptioniste belde ons toen er een annulering kwam. Erg attent. Let op, het is een fort, daarom hebben de kamers minder ramen en zijn daarom wat donker. Dat had ik mezelf niet gerealiseerd.

Aangenaam verrast.

Er was een heerlijke middagzon maar de tafels van de bar/bistro op de binnenplaats waren reeds allemaal gereserveerd. Jammer, misschien wat meer tafels plaatsen. Geen nood, ook binnen wat het heel gezellig.

Wij hadden een duplex, met een salon en bureau, toilet beneden, toilet boven in een moderne badkamer. Heerlijke bedden. Ook het restaurant is een echte aanrader.

Uiterst plezierig
    • Tradition tweepersoonskamer

Er were veel persoonlijke info gevraagd en vastgelegd (cc gegevens, kopie ID, adres etc.). Was enige hotel in reeks van 5 dat zoveel info vroeg. Past niet in tijd van “privacy gevoelige gegevens “

Movie, historische omgeving. Derde bezoek aan dit hotel

6,0
    Aaangenaam

Het diner is niet goed. Wij zijn dan ook de andere 2 avonden in Sedan wezen dineren bij Rondes Des Sedan.

De locatie en onze kamer 611 op de 6e etage omdat die een buitendeur heeft naar het grasveld op de fortmuur.

Fijn verblijf voor drie dagen.
    • Tradition tweepersoonskamer

De kamer was wat "versleten" en sober ingericht. Maar er waren werken bezig op de 3e verdieping, dus ik denk dat ze alle kamers gaan opknappen.

De mooie locatie en de mogelijkheid m te gaan fietsen langs de Maas.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goed voor één nacht, maar voor mijn part mag het zeker wat minder duur.

Het ontbijtbuffet was niet beter dan pakweg een Ibis of Etap hotel, maar de prijzen van de kamers liggen wel behoorlijk wat hoger. Gemiste kans toch wel om zich te onderscheiden. Het bed was ronduit slecht. De kamer had niets speciaal te bieden dat de prijs rechtvaardigt. De kamer was wel heel ruim, maar daar houdt het ook bij op. In een dergelijke middeleeuwse omgeving, en voor de prijs die gevraagd wordt, zou men op zijn minst de kamers in een middeleeuwse context kunnen inrichten.

Het restaurant was heel goed, prijs/kwaliteit meer dan behoorlijk, het kader was ook aangenaam en sloot mooi aan bij de middeleeuwse omgeving. De huiswijn was zeer lekker en paste perfect bij mijn gerecht.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

De omgeving van Sedan, ontvangst , netheid, lift, temperatuur kamer, toilet, kraan stuk in de badkamer, restaurant gesloten bij aankomst op zondag. Geen aanrader.

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Tradition tweepersoonskamer

Het tapijt in onze kamer was niet al te proper. Er zaten niet alleen vlekken op het oogde ook heel vuil en onhygiënisch.

Het diner, het ontbijt waren super. De locatie is uiteraard subliem.

Fijn verblijf

De kussens boden weinig steun en ook het matras was erg ‘verig’ (dus je voelde de vering). Verse cappuccino bij het ontbijt was lekker geweest. Er was nu wel verse koffie en thee, maar voor €14 per persoon mag je wel iets meer luxe koffie serveren, vind ik.

Het is natuurlijk fantastisch om in een fort te slapen! Je kunt ook heel makkelijk het fort bezoeken (wel tegen betaling). Het ontbijt was prima.

Goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Tradition tweepersoonskamer

In de winter erg koud in de gangen en de liften. Moeilijke toegankelijkheid als je een buggy meehebt.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kamers goed geisoleerd

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Doen, zelfs in de winter!

Mooi fort, heerlijk ruime kamer. Midden in de winter heel goed verwarmd, kamer badkamer en zelfs de enorme lange gangen, terwijl wij op die etage, kregen wij de indruk, de enige gasten waren. Prima restaurant met gezellige open haard.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Aardig voor 1 overnachting in kasteel.

Ver van receptie naar kamer. Koude donkere gangen. Kille kamer. Te wit licht. Kleine badkamer. Ongezellig restaurant. Matige keuken.

Mooi oud kasteel. Goed parkeren.

het hotel is in de reklame ver overroepen.
    • Tradition tweepersoonskamer

ETEN in restaurant van hotel dient meer verfijnd te zijn en wat meer speciaal... Meer info in het hotel ivm bezienswaardigheden want er zijn nog wel wat meer dingen ivm wereldoorlog te bekijken - we hadden ons vooraf al goed geinformeerd via internet maar dacht dat we in het hotel nog wel meer zouden te weten komen wat niet het geval was

het hotel is in de reklame ver overroepen.... eten in restaurant is niet zoals het eigenlijk hoort en achteraf wordt je vriendelijk verwezen naar de ongezellige bar beneden voor een koffie met ... eigenlijk zijn we hier maar 1 keer gaan eten in het restaurant en vervolgens de overige dagen in een zeer lekker en knus restaurantje buiten het hotel.....kamer is klein en het regende veel waardoor de kamer niet fris rook en we altijd met de venster open geweest zijn... NEEN dit is niet voor herhaling vatbaar de burcht opzichzelf is zeer interessant maar is dus ook op één dag bereikbaar en te bezichtigen waarbij hotel dus niet vereist is... We zijn wel wat ontgoocheld dus ivm hotelaccomodatie; Er was ook geen informatie voorhanden in het hotel wat bezienswaardigheden betreft en we kregen de info dat toeristinfo hieromtrent niet beschikbaar was gezien toeristinfo niet zeer aktief als bureau was... ECHT... men kan van deze accommodatie veel meer maken dan wat het nu is.....

• Beoordeeld op: 15 november 2017

We gaan er zeker toch nog eens een keertje naartoe !
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Het ontbijt eerste ochtend !Er lag weinig brood en eieren en spek bijna niets.In verhouding met het heerlijk gastronomisch avondeten viel dit wat tegen .

Zeer mooie, propere locatie !

Het ontbijt vonden wij prima.
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Aan de balie geen info ivm wandelingen in de buurt. Het diner in restaurant w<as goed maar zeker niet uitzonderlijk.. Eerder koud in het restaurant

Het ontbijt vonden wij prima. De kamer vonden wij karaktervol, dikke muren klein venster maar toch niet beklemmend door grote spiegel .

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

De kamer was schoon en voldoende
    • Tradition tweepersoonskamer

Bistro viel erg tegen. Kwaliteit eten slecht, eten van de kaart was mogelijk maar als je vroeg naar een bepaald gerecht, dan was het niet beschikbaar. Onvriendelijke bediening.

De kamer was schoon en voldoende

Excellent. !!!

Nihil.

Het ontbijt was overheerlijk, alles erop en aan. Het personeel was zeer vriendelijk + gedienstig. De accommodatie was zeer speciaal, zeker voor herhaling vatbaar maar dan een beetje langer dan twee dagen. !!!!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

leuk voor één keer omdat we het chateau-fort wilden bezoeken
    • Tradition tweepersoonskamer

zondagavond enkel 'bistro' met zeer beperkte keuze, eten nogal gewoontjes; zeer onpersoonlijke hotelketen, vasttapijt in de gangen en kamers vol vlekken; ontbijt extra te betalen (14 euro pp = duur! bovenop de kamerpijs); hond = 15 euro (bedrag was niet vermeld op info bij inschrijving)

unieke locatie, kans om museum rustig te bezoeken, uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prachtige locatie
    • Suite

Het personeel van de receptie was weliswaar beleefd maar erg ongeïnteresseerd. Receptie vaak onbemand, personeel stond dan buiten te roken of zat met vrienden in de lounge ruimte die bedoeld is voor de gasten.

Hotel een een gedeelte van de prachtig gerestaureerde burcht. Wij hadden een suite, bovenste etage. Niet helemaal bereikbaar met de lift. Kamer was een split-level kamer, het slaapgedeelte en de badkamer waren boven. Te bereiken via een trap. Ruimte in overvloed. Voorzien van een deur naar buiten, tuinstoeltjes op de muur rondom de burcht. Heel leuk! Ontbijt oké.

Een zeer mooi kasteel en tof verblijf.

De parking binnen het kasteel/hotel is enkele na 18h bereikbaar wat toch een beetje ambetant is wanneer je met je koffer toe komt. Het stof in kamers mag ook wel eens afgedaan worden bv; op de kamers en lampen.

We hebben een zeer goed ontbijt gehad. Ook het diner s'avonds was lekker.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Locatie is zeker uniek, reeds voor de tweede maal hier...
    • Tradition tweepersoonskamer

vloerbedekking op onze kamer te vervangen, niet proper.

Locatie is zeker uniek, reeds voor de tweede maal hier verbleven. Zalig, ruim bed in stille kamer.

Prachtig verblijf, woekerprijzen bij drukte!
    • Tradition tweepersoonskamer

Flexibele prijzen : dat betekent dus dat men de prijs met bijna 100% opdrijft als de kamers goed verkopen!

Het prachtig gerestaureerde chateau-fort, apart toilet en badkamer, uitstekend ontbijt.

Overnachten in een bijzonder kasteel

Het sanitair begint wat verouderd te raken (moet wel binnen nu en 5 jaar vernieuwd worden), maar het was nog niet slecht. Liever een fatsoenlijke douche in de toekomst. Het bad mag eruit van ons. Douchen in een bad is minder prettig (zeker voor oudere mensen).

Het diner en de lunch waren prima in dit kasteel. Het diner overtrof zelfs onze verwachtingen. Het waren echt mooie en lekkere gerechten.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Absoluut niet voor herhaling vatbaar
    • Tradition tweepersoonskamer

Meer en daardoor mogelijk vriendelijker personeel. Was in 2004 bij opening een mooi en sfeervol hotel. Daar is helaas niets van over. In het restaurant zaten we tussen een grote groep gasten, die een aantal keren speeches hielden en bijzonder luidruchtig waren. Al met al GEEN SUCCES! Van de sfeer op de foto's, hebben we niets teruggevonden.

Het indrukwekkende fort, waarin het hotel gelegen was.

Oncomfortabele kamer in onromantisch fort.
    • Tradition tweepersoonskamer

Veel te klein raam in de hotelkamer! Om claustrofobisch van te worden. Continue pislucht in de wc. Doorgegeven aan de receptie, maar werd niet verholpen.

Het avondeten in het hotel was goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Aangenaam verblijf, lekker gegeten
    • Tradition tweepersoonskamer

In de nabije omgeving is er niet erg veel te doen, zeker niet met het regenweer dat wij 3 dagen gehad hebben. Als je met de auto bent, zijn er wel voldoende bezienswaardigheden in de ruime omgeving (bijvoorbeeld Maginot Line - Ouvrage de La Ferte, vonden wij heel interessant).

Heel fijn dat je in een fort slaapt, ze hebben de sfeer heel goed proberen bewaren. Ontbijt was lekker en voldoende variatie, doch geen erg uitgebreid buffet. In de Bistro was het eten lekker en goedkoop, avondeten hebben we niet in het restaurant gedaan dus kunnen we niet beoordelen. Aan de voet van het fort is een lekker restaurantje dat ook erg goedkoop is, absolute aanrader: L'Echiquier.

Toplocatie!!!

het restaurant was volgeboekt en dat is ons vaker overkomen (dat we via booking.com een locatie uitzoeken omdat we een restaurant in het hotel willen en dan is het restaurant die avond net dicht of er is een grote partij etc.) dat is jammer en zou eigenlijk vooraf kenbaar moeten zijn. In dit geval geen groot probleem, er waren genoeg goede restaurants op redelijke loopafstand, maar toch......

De locatie! Een prachtig kasteel, je waant je in een andere wereld. Zeer ruime kamer, je betaalt wat meer (superior room) maar dan heb je ook wat....... Personeel erg behulpzaam en vriendelijk en dat maakt het af.

Aangenaam verblijf voor romantische personen
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Te kleine kamer en zielige tv(heel klein) met alleen maar franse zenders.

Omgeving, (prachtig kasteel) ontbijt producten van hoge kwaliteit maar niet zeer uitgebreid. Het fruit was eetklaar (nog niet veel meegemaakt in een hotel). Mooi hotel met ideale ligging

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Kasteelbezoek was de moeite waard maar verblijf niet, veel te duur voor wat het was.
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Avondeten in het hotel zelf, het eten was lekker maar de bediening met een lang gezicht, echt niet vriendelijk, ook niet aan de receptie bij het uitchecken Wijn van 53€ de fles : gemorst aan tafel en geen excuses hiervoor, bediening ondermaats <hotel is vuil en niet verzorgd!!

Ontbijt was ok maar personeel niet vriendelijk

Heerlijk gegeten en een fijne kamer.
    • Tradition tweepersoonskamer

Kamer was naast de lift en bezemkast. Personeel maakt teveel herrie in de ochtend bij de bezemkast. Het kluisje op de kamer is erg klein.

Heerlijk gegeten en een fijne kamer. BVN TV.

Wat een setting!

Het interieur van het restaurant en de kwaliteitvan de gerechten vond ik tegenvallen. Ik had er meer van verwacht.

Een prachtige locatie! Een hotel met alles erop en eraan! De familiekamer bestond uit twee niveau's, wat natuurlijk extra privacy geeft voor ouders ;-). Hele nette badkamer!

Leuk verblijf in romantisch kasteel.
    • Tradition tweepersoonskamer

Ontbijt relatief duur en beetje chaotisch maar in alles werd voorzien. Het dorpje zelf is weinig op toerisme ingericht, weinig leuke restaurantjes bijvoorbeeld.

Leuk hotel binnen de muren van het kasteel. Kamers schoon en netjes

Heel mooie locatie maar in het kasteel weinig sfeer.

Deprimerende eetzaal in de zomer, geen mooi terras buiten terwijl er ruimte genoeg is. Beetje saaie brasserie

Heel mooie locatie maar in het kasteel weinig sfeer.

overnachten in een middeleeuwse burcht
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Een prachtige ambiance met een sfeervol restaurant, voor de kwaliteit niet duur. Zeer goede bedden. De kamers bevinden zich in de oude stallen en opslagruimtes - vermoed ik -, verwacht dus geen reusachtige kamers met grote ramen, maar een middeleeuws getinte kamer met apart toilet en badkamer. Binnen de muren van het kasteel is voldoende vermaak, o.a. een 's middags riddershow. Uitgebreid ontbijt.

hoge prijs voor weinig service

grote tegenvaller: de gezinskamers bevinden zich op het 6de verdiep, maar je geraakt er niet met de lift, waardoor je een viertal trappen hoog met al je koffers moet sleuren; stel je voor dat je ook nog een buggy bij hebt; je wordt hierbij niet geholpen door het personeel (waar trouwens geen glimlach af kan); voor die prijsklasse (= duur!) vind ik dat slechte service tip aan het hotel: geef ter compensatie voor de trappen misschien een ontbijtje kado ;-)

toegang tot het terras met uitzicht over de stad; de grootte van de kamer (helaas weinig natuurlijk licht) badkamer met ligbad

het was goed
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

rekening houden met de mensen die daar logeren, en ook de kans eens krijgen voor daar te dineren, het is zo mooi in de ridderzaal,

het ontbijt was héél lekker, kamers waren dik in orde,spijtig dat het restaurant volzet was doen wij toe kwamen,gelieve hier rekening met te houden,er komen veel van buitenaf eten, dat vind ik spijtig,en de zondag was het restaurant gesloten, gelukkig konden we in de stad nog lekker eten,en chance dat we toch 2 keer konden ontbijten in de ridderzaal,we hadden graag een diner genomen in de ridder zaal, maar ja???????

Help, wij kunnen het niet!!!!!!!
    • Suite

Ontbijt was gewoon een catastrofe. Om 10u was alles op en er kwam nog brood (3 stokbroodjes voor 60 mensen) met mondjesmaat. Eieren waren op, spek was op, boterkoeken waren al lang op, fruitsla uit blik (hoe lang wordt dit al niet meer gedaan?!) ..... Twee mensen om 60 gasten te bedienen. Wisten ze dan niet dat er zo veel volk in het hotel was? Op zaterdagavond vroeg ik in de bar een irish coffee. De man kon dit niet klaarmaken. Was te moeilijk.... Kreeg als antwoord dat we enkel frisdrank en bier konden krijgen..... Dit is dan een 4 sterren hotel! Toilet op onze kamer (suite 607) is niet proper. Moet dringend vernieuwd worden. (toilet beneden in de gang). Op de kamer was het gewoon veel te warm. De mensen die de leiding hebben kunnen het gewoon niet. Ze mankeren dynamiek. Toen we het hotel verlieten was er zelfs niemand die vroeg hoe we het gemaakt hadden.... Het kon hun niet schelen. Take the money and run.....

Het moment dat we naar huis mochten......

Een superromantische uitstap
    • Suite

Alles is super in het hotel. Een sauna zou het nog meer vervolmaken

Dit is het meest romantische verblijf dat je kan boeken met je partner. Je bent dus écht binnenin het kasteel. Parkeren kan aan de inkom van het hotel. Het restaurant 's avonds is superlekker en helemaal niet duur (35 euro voor een driegangenmenu, een fles sancerre kast 35 euro). Ik had een suite geboekt en ook dit is de meerprijs absoluut waard. Je hebt een duplex met beneden een salon met TV, boven een slaapkamer met een reuzegroot bed en een badkamer met ligbad.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Ons verblijf was uitstekend.
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Er is ons niets tegen gevallen.

Het ontbijt was uitstekend evenals het avonddiner. De kamer evenals de badkamer waren netjes en voorzien van het nodige comfort. Het was er rustig.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

• Tradition tweepersoonskamer

We waren langs de verkeerde kant de stad ingewandeld, vanop het fort zelf zie je meteen welke kant je best uitgaat, maar dit hadden we dus te laat gemerkt.

Lekker ontbijt, zeer lekker diner, vriendelijk personeel, mooie en nette kamers. Top!

Het hotel binnen de site van de versterkte burcht was zeker...
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

- vasttapijt in de kamers

Het hotel binnen de site van de versterkte burcht was zeker een meerwaarde. Je onderging er net een reis door de tijd vooral na de rondleiding in het kasteel zelf. Aanrader ter plaatse: volg een deel van de fortenroute.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Een goed hotel in een uniek historisch kader.
    • Traditionele Eenpersoonskamer

De bar in de lobby van het hotel viel wat tegen. Die zit vlak naast de ingang, waardoor voortdurend volk door de bar passeert.

Een zeer lekker ontbijt in buffetvorm en een zeer goed gastronomisch restaurant. Ook een zeer indrukwekkende locatie die van dit verblijf iets unieks maakte.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

ok
    • Tradition tweepersoonskamer

het eten in het restaurant was lekker maar spijtig genoeg niet allemaal warm waardoor het eten wat tegenviel

prachtige ligging in het kasteel. kamer eenvoudig maar mooi afgewerkt (enkel het tapijt is aan de vuile kant) naar franse normen uitstekend ontbijt . vers fruit ,vers fruitsap ,ontbijtgranen,verschillende soorten brood enz

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Super ligging. Hotel algemeen zeer goed.
    • Tradition tweepersoonskamer

Bij aankomst niet heel vriendelijk. Maakte problemen met de toelating op de parking hoewel deze zo goed als leeg was. Moest even aandringen ...toen kon het wel!!! Nadien viel dit best mee.

Ontbijt zeer goed

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Geweldig hotel.
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

De verlichting in de badkamer had beter gekund.

Geweldig hotel, bar bistro en restaurant geïntegreerd in historische site. Rustige goed uitgeruste kamers.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Aanrader !

Sedan zelf, niet zoveel te beleven in het dorpje zelf

1 woord : fantastisch !! Prachtig kader, romantisch, mooie ruime propere kamers, heerlijk ontbijt, bezoek van het kasteel geweldig !

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Het is een bijzonder mooie locatie!
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Ik snap dat er veel gewandeld word en daardoor ben vloerbedekking niet schoon blijft. Daarom zou een andere bedekking van de vloer een betere keuze zijn.

Het is een bijzonder mooie locatie!

Verblijf achter dikke muren
    • Suite

We hadden een suite geboekt, lift tot de vijfde, trap naar de zesde, daar deur suite, trap naar eerste vertrek met zitje, volgende trap naar slaapkamer en badkamer. Door problemen met water en elektra omgeboekt naar standaardkamer, veel moderner, met mooiere grotere badkamer en betere tv. Suite had achteraf gezien zeker geen meerwaarde.

Het restaurant is redelijk geprijsd en gerechten smaakten prima. Veel authentieke elementen van het fort zijn bewaard gebleven. Personeel was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Mooie weekeind uitstap
    • Tradition tweepersoonskamer

tekort aan personeel in de bar (niemand) waardoor de receptionist moest inspringen om een 20-tal mensen te bedienen. Dat is duidelijk niet zijn taak. De man deed wel zijn uiterste best, maar als dan ook de telefoon nog gaat bellen en er nog wat klanten aan de de receptie staan met vragen, loopt het helemaal in 't honderd.

ligging is uniek, superior kamer dik in orde

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Ligging is prachtig, het kasteel groots
    • Tradition tweepersoonskamer

Kamers zonder airco, dus heel warm. Er is 's avonds geen eetgelegenheid buiten en het eten was niet top. Personeel niet wat je verwacht van een 4-sterren hotel.

Ligging is prachtig, het kasteel groots

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Bijzonder verblijf, upgrade bij aankomst gekregen.
    • Tradition tweepersoonskamer

Water werd afgesloten op etage waar wij niet verbleven, per ongeluk ook op onze etage afgesloten zonder ons hierover te informeren. Niet kunnen douchen etc. Hiervoor niet gecompenseerd

Bijzonder verblijf, upgrade bij aankomst gekregen.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

DE luxe van nu in een middeleeuwse omgeving. Uniek!
    • Tradition tweepersoonskamer

De stijl van het kasteel vraagt kleine ramen. Geen airco . wel een ventilator. Hierdoor toch voldoende frisse lucht.

de sfeer van het hotel is fantastisch evenals de service , het ontbijt , de bistro/het restaurant.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

waar is de ridder op het witte paard?

Flesje shampoo en stukje zeep p.p. is een beetje armetierig voor een 4* hotel

Slapen in een echt kasteel is toch wel bijzonder. Locatie vlak bij het centrum. Parkeer gelegenheid. Koelkastje.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

De locatie is super, maar meer ook niet.
    • Tradition tweepersoonskamer

Personeel is onvriendelijk en enorm traag. Enorm lang moeten wachten om iets te drinken en te knabbelen in brasserie en het ontbijt viel echt tegen. Heel rommelig en niet eens fatsoenlijke koffie. Jammer! De wc op de kamer stonk vreselijk naar urine.

Locatie is super!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prachtige locatie, maar ga ergens anders eten en drinken

Het personeel prutste maar wat aan, het ontbijt was zeer slecht, openingstijden van restaurant/bistro willekeurig.

Prachtige locatie, mooie kamers, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

De locatie.
    • Tradition tweepersoonskamer

Het restaurant was niet open en wij werden doorverwezen naar de Bistro. Dit was een tegenvaller. Zowel van eten als de keuze van de wijnen.

De locatie.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Ontbijt was zeer goed en de bediening buitengewoon...
    • Tradition tweepersoonskamer

De kwaliteit van het eten tijdens het diner viel tegen. Achteraf had ik liever een restaurant in de stad gezocht. Het vastplakken van schaaltjes een kommetjes op je bord is niet elegant.

Ontbijt was zeer goed en de bediening buitengewoon vriendelijk ++++

Unieke ligging, heel rustig, prachtige zaal voor ontbijt!
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Kleine kamer, maar wel ventilator voorzien

Unieke ligging, heel rustig, prachtige zaal voor ontbijt!

Zeer geslaagd!!!
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Het gehele plaatje was fantastisch!

• Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

raam zat laag bij de vloer. je kon de lucht niet zien. diit is een minor

ruime en stille koele kamer.

voor herhaling vatbaar.
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

het eten in bistro was best ok, doch in het restaurant was prijs/kwaliteit niet ok

kamer was klein, zeker voor een 4 sterren hotel

van harte aanbevelenswaardig

alles

Unieke locatie

Hygiëne

Unieke locatie

Goed voor 1 nacht.
    • Tradition tweepersoonskamer

Stadje Sedan is niets te doen.

Kasteel is prachtig!

Mooi
    • Traditionele Tweepersoonskamer - twee aparte bedden

Nauwelijks uitzicht. Personeel kan wat profesioneler

Logeren in een oud kasteel is natuurlijk bijzonder.