Beoordelingen over Escale Oceania Orléans 3-sterren

16 Quai Saint Laurent, 45000 Orléans, Frankrijk

#4 van de 25 hotels in Orléans

Goed hotel en mooi gelegen aan de Loire.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We ondervonden enkele slordigheden in de kamer toen we aankwamen, maar die zijn vlug opgelost na deze te melden, en mét een verontschuldiging achteraf. Nous avons connu une certaine négligence dans la chambre quand nous sommes arrivés, mais ils sont rapidement résolus après avoir signalé ceci, et avec des excuses après.

Zeer mooi gelegen, op wandelafstand van het oude centrum, maar waar eigenlijk niets te zien is. Zeer goede bedden en airco. Badkamer aan de kleine kant, maar wel apart toilet. Ik denk dat het aan de achterkant waar wij sliepen rustig is, maar we konden het raam niet openlaten wegens veel te warm buiten, ook nog s'nachts. Het ontbijt was redelijk goed voor Franse normen. De gratis parking op de binnenkoer is zeker ook een pluspunt.

Mooi hotel, gunstig gelegen met goede parkeerplaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel in prachtig gebouw met gratis privé parking. Aan de rand van het centrum paar minuten lopen langs het water en je staat in de stad. Mooie ruime kamer. Prima badkamer. Aardig personeel. Ook voor 1 nacht op doorreis prima, veel beter dan zo’n langs de snelweg hok voor een paar tientjes goedkoper.

De ligging is heel goed t.

Jammer dat er geen koelkast op de kamer staat. De badkwamer was wat klein, maar had wel een prima douche.

De ligging is heel goed t.o.v. de stad, op 10 minuten wandelen langs de Loire.

Perfect tussen hotel, in ons geval op weg naar de Westkust van Frankrijk

Voor ons de 2e keer dat we dit (tussen) hotel geboekt hebben. Fijne (gratis) parkeerplaats in de binnenplaats, fijne kamer, en een goede ontbijt. Centrum op loopafstand. Orleáns is een mooie stad.

Prima. Zeer tevreden!

Niets speciaals...

Alles proper. Ontbijt goed, werd regelmatig aangevuld. Tafels werden onmiddellijk afgeruimd. Zeer behulpzaam personeel! Propere kamers! Parking gratis achter hotel. Dicht bij centrum en promenade van de Loire.

Absolute aanrader met bovendien een fantastisch ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Escale Oceania Orléans is in alle opzichten een meer dan uitstekend hotel voor een tussenstop in Orléans. Prachtig gelegen langs de Loire en op loopafstand van het centrum. Een aanbeveling waard.

Parkeergelegenheid zeer goed, kamers schoon, ontbijt goed...

Parkeergelegenheid zeer goed, kamers schoon, ontbijt goed met alles waar je trek in hebt, dichtbij de binnenstad, uitkijk op de Loire vanuit de kamer, zeer fietsersvriendelijk met aparte fietsgarages.

Prima hotel op uitstekende locatie met uitzicht op Loire.

Kamer was wat aan de kleine kant. Voor de hond werd 20 euro per nacht berekend, zoveel heb ik nog nergens voor een hond betaald.

Prima hotel op uitstekende locatie met uitzicht op Loire. Loopafstand van het centrum van Orleans, lopen langs de Loire. Veilig parkeren op terrein van het hotel.

Prima hotel voor korte vakantie of doorreis en prima prijs/kwaliteitverhouding!

Het bed was iets te hard naar onze maatstaven, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.

De ligging van het hotel is super. Wij waren op doorreis naar het zuiden. De auto konden we onder ons raam op de parkeerplaats op het binnenterrein zetten. Je loopt vanuit het hotel langs de Loire in 10 - 15 minuten naar de oude binnenstad waar veel leuke restaurantjes en terrasjes zijn. De douche en sanitair waren schoon en de douche was heerlijk ruim en het toilet apart van de badkamer. Ontbijt was prima, van alles voldoende en vers!

Aangenaam personeel .

Wij hadden een kamer aan de voorkant van het hotel. Voordeel van een mooie uitzicht op het rivier maar nadeel was het geluid van het verkeer ( alleen met raam open ). Wij moeten wel eerlijk zijn omdat wij hebben ook niet gevraagd voor een andere kamer omdat wij hadden een voorkeur voor het uitzicht. Maar er zijn ook rustige kamers beschikbaar aan de achterkant van het hotel met uitzicht op binnenplein en parkeerplaats.

Aangenaam personeel . Keurige schone kamer en badkamer, lekker bed. 24/uur inchecken . Op loop afstand van het centrum ( langs het rivier ). Uitgebreid ontbijt , zeer vlote personeel wat betreft het bijvullen van het etenswaren. Gratis privé parkeerplaats. Zeer goed isolatie. Fijn en vloot internet. Verbinding Inchecken en uitchecken zeer soepel en vriendelijk, Mooie uitzicht op een rivier. Orleans is echt een mooie stad,

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het klimaat in de kamers, het was erg warm/ benauwd. Receptioniste gaf aan dat het kwam omdat we tussen 2 seizoenen zitten en de airco hetnog niet doet. Maar toch, niet fijn. Wel raam opengezet, mast daar mist een kiepstand

Prima. Dit was de 5x dat wij op doorreis waren en hier een overnachting hadden

Zeer vriendelijk personeel. Het hotel was vol. Er werd een kamer geregeld voor onze vrienden , die onverwachts al in Orleans waren, in een ander hotel. Ook gaven ze goede adressen om in de stad te eten Top hotel voor een doorreis.

Prima verblijf voor doorreis.

De kamers op de tweede verdieping waren zeer warm.

Zeer goed bed en heerlijk ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. ideaal als tussenstop naar het zuiden; maar ook goed voor enkele nachten als je de stad Orléans wil verkennen. Het centrum van de stad ligt op wandel afstand van het hotel (10 min)

Aardig personeel, goede locatie tov snelweg én tov centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is aan de kleine kant

Aardig personeel, goede locatie tov snelweg én tov centrum. Gratis parkeren op eigen terrein. Zeer goed ontbijt, lekkere koffie, goede matrassen.

Hotel is op 10 minuten lopen van het centrum.

Het ontbijt was redelijk basic. In de gangen van het hotel was 24 uur per dag (zachtjes) muziek hoorbaar. Het nut daarvan is onbekend.

Hotel is op 10 minuten lopen van het centrum. Het centrum is mooi/modern, maar er is niet veel te doen. Het hotel heeft uitstekende parkeergelegenheid. Het personeel is vriendelijk. Kamer is klein maar praktisch en schoon.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ontbijt was compleet;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een waterkoker op de kamer voor thee/koffie zou welkom zijn geweest.

Ontbijt was compleet; het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het oude centrum ligt op wandelafstand (langs de rivier)

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Een geweldige tussenstop. Voor herhaling vatbaar.

niets. Alleen de prijs voor het ontbijt is over de top

Niet ontbeten. Kostte 11,00 p.p.. Het best was de lokatie bij het centrum en de ommuurde parkeerruimte achter het hotel

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

De kamer was in orde. Schoon, goede bedden, maar wel erg klein. Het aangeboden menu was slecht

Het eten. Een maaltijd in een glazen potje, opgewarmd in de magnetron. Het ontbijt was prima.

De schone hotelkamer en de receptie. Vlotte check in en out.

Comfortabel

Goed bed, prive parking achter het hotel, mooie oude facade, kamer en badkamer functioneel (niet super groot) en nieuw. Ontbijtbuffet was ok Behulpzaam personeel en op 4 min lopen zit een waanzinnig visrestaurantje met vooral locals.

Ligging van het hotel is zeer goed, 10 mimuten van het...

Het is zeer duidelijk dat dit hotel eigenlijk liever geen honden accepteert dus als u met hond reist raad ik een ander hotel aan.

Ligging van het hotel is zeer goed, 10 mimuten van het centrum en aan de Loire. Parkeren makkelijk en veilig.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

comfortable en zeer goede locatie.

Het ontbijt was wat pover. De kamers hebben een jaccuzzi. Dat is leuk, maar ook minder leuk als de buren rond middernacht de jaccuzzi nog gebruiken hoewel dit tegen het intern reglement ingaat => Vrij lawaaierig.

De kamers waren heel proper en ruim. Goed uitgerust.

Een prima hotel voor verblijf van een nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afmeting van de kamer.

Een prima hotel voor verblijf van een nacht. Wij maken er gebruik van op onze terugreis naar Nederland. Prive-parking voor onze volgeladen auto is een groot voordeel. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

De prijs-kwaliteit-verhouding van de kamer, een klein qua...

De prijs-kwaliteit-verhouding van de kamer, een klein qua bouw rustiek ogend maar van binnen modern gerenoveerd hotel, de uitstekende inpandige parkeermogelijkheid, het complete pakket faciliteiten, de ligging zeer nabij de oude stad, en de geschiktheid om direct voor de deur/langs de Loire te joggen, maken van dit hotel een topper

Fijn dat er ook aan de kleintjes is gedacht!

Het uitchecken verliep wat gehaast.

Fijn dat er ook aan de kleintjes is gedacht! Kleurspullen bij het inchecken en een speelruimte in het hotel. Ook het babybedje stond klaar en was erg netjes.

duur en standaard

De kamer was heel klein en gelijk gelegen aan het parkeerterrein, niet zo fijn als mensen heel vroeg weg moeten en jij slaapt ernaast. De mensen aan de receptie waren correct, maar zeker niet vriendelijk. Er is niet echt een bar aanwezig, je zit eigenlijk in de hal je kop koffie te drinken. En het bedrag wat je voor een huisdier moet betalen is veel en niet in verhouding. Het is een goed hotel voor op doorreis, voor een vakantie zou ik dit hotel zeker niet boeken.

Het ontbijt was heerlijk, veel voor weinig geld

Goed ontbijt.

De grootte van de kamer. Deze keer kregen we een té kleine kamer onder het schuine dak op de tweede verdieping toebedeeld. Slechts 1 stoel op deze tweepersoonskamer. Bovendien gehorig.

Goed ontbijt. Prima ligging voor een tussenstop. Orléans is een leuk plaatsje met volop goede eetgelegenheid.

Prima kamer en hotel aan de oever van de Loire.

Prima kamer en hotel aan de oever van de Loire. Hotel ligt vlakbij het centrum van Orleans wat een bezoek zeker waard is. Te voet naar het centrum vanuit het hotel is maar een kort stukje.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heerlijk verblijf gehad.

Straat waarin hotel ligt is erg armoedig, zwervers etc.

We kregen een upgrade omdat ze geen gewone kamers meer hadden met 1 tweepersoonsbed. Heerlijke riante kamer. Ook goed gegeten in het hotel. Ontbijt was ook erg goed

Probleemloos verblijf

Geen restaurant in onmiddelijke omgeving.

Hotel aan de Loire vlakbij het centrum van de stad (10 min wandelen langs de rivier). Monumentaal gebouw met moderne inrichting voorzien van bar met terras; prima ontbijt. Kamers en bedden okay en alles zeer proper. Ruime parking op binnenplaats. Vrij makkelijke verbinding met snelwegen.

Een laatste stop in een mooie stad doorheen het mooie en onuitputtelijke Frankrijk

De bewegingsruimte in het sanitair gedeelte was te eng - op deze kleine ruimte alleen schuifdeuren gebruiken....

De ligging, parkeermogelijkheid en gezellig en goed ontbijt

Hele leuke middag en avond in Orleans. Prima overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de kerkklok even los ging. We hadden t raam open gezet omdat t zo lekker rustig waa.

Gastvrijheid. Parkeren helemaal top! Erg vriendelijk. Top ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima hotel, op loopafstand van het centrum. Goed kntbijt voor een redelijke prijs.

De Wifi werkte beneden in de lobby wel goed, maar op de kamer niet.

Fijn dat het ontbijt afgeprijsd was! Het was een prima ontbijt en de bedden waren enorm lekker! We kregen 2 flesjes water mee voor onderweg; ook heel fijn

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Een prettig hotel ,goed gelegen,schone kamers,goede bedden!

Ligging centraal bij snelweg en centrum.Nette vriendelijke receptie met goede tips voor een bezoekje aan het centrum. Het hotel heeft een goede,gratis, parkeergelegenheid,schone kamers,goede bedden ,'s avonds rustig.Prima ontbijt.

Heerlijke plek, mooie lokatie, leuke uitvalsbasis voor Loire-tochten

De lokatie langs de Loire, op 500m van het centrum, vriendelijke bediening, uitgebreid ontbijt, kleine maar comfortabele kamer, goed prijs-kwaliteitverhouding.

Vriendelijk hotel met fijne parking in rustige omgeving, prima voor een tussenstop!

Geen waterkoker in de kamer, dat vind ik een minpunt en ook geen mini koelkastje helaas. Verder heeft het hotel geen restaurant maar ze bieden wel eetgelegenheid/ een menu aan. Wat blijkt, ze serveren glazen potten met voorgekookt eten en warmen dat op/bieden dat aan. Dat was nogal een deceptie. Ik dacht een verse groene salade te krijgen maar het bleek dus een pot. Ik ben geen moeilijke eter, maar dit was voor mij zo teleurstellend en onsmakelijk dat ik er niets van gegeten heb. Kortom, dineren zou ik niet in het hotel doen! We hebben helaas het centrum niet bezocht, het is toch nog een aardige tippel lopend, en we hadden 1 dag regen. Dus over de omgeving kan ik weinig melden verder.

Het hotel is erg toegankelijk en biedt aan de achterzijde een fijne parkeerplaats. De sfeer en uitstraling van het hotel zijn prima! Het ligt aan de Loire...Onze kamer was netjes, niet heel spectaculair maar gewoon prima voor 1 nacht. Er zit een leuke speelkamer in het hotel wat een pluspunt was voor onze dochter. Het ontbijt was uitgebreid en lekker!

Prima overnachtingshotel.

Het ontbijt is niet wat we ervan verwacht hadden. Het was droog en de bacon leek niet vers en zag er onsmakelijk uit. Ook had het ontbijt overall wat ruimer qua assortiment mogen zijn, we voelden ons beperkt.

Dit is een prima overnachtingshotel, De kamers zijn goed schoon, het personeel is vriendelijk en de inbegrepen parkeerplaats ruim.

Prachtige ligging aan rivier de Loire.

Prachtige ligging aan rivier de Loire. Er zit wel een weg tussen. Mooie binnenplaats waar de parkeerplaats is, perfect als je op doorreis bent. Niet bewaakt.

prima kamers goede badkamer.

prima kamers goede badkamer. op loop afstand van het centrum. Ontbijt prima genoeg keuze maar niet bijzonder. Mooi gelegen aan de rivier. wel een drukken doorgangs weg langs Hotel maar eigenlijk geen geluidshinder.

Goede ligging om het kasteel van Chambord te gaan bezoeken wat we ook deden.

_

De goede ligging; je kan te voet nr het oude stadscentrum van Orléans. Parkeerplaatsen achter het hotel; veilig, we hadden hier op voorhand geen weet van. Gezellige ruimte om te ontbijten. Is ook een 'fietsvriendelijk' hotel met mogelijkheid om fietsen veilig weg te bergen.

Goed verblijf voor tussenstop of kort bezoek aan Orleans.

Onthaal was nogal traag en beperkt, maar verder geen opvallende minpunten.

Zeer goed hotel om uit te rusten als tussenstop naar of terug van zuiden van Frankrijk. Zeer goed gelegen nabij de Loire, langs waar je makkelijk en snel naar centrum van Orleans kan gaan. Nette degelijke kamers, weinig lawaaihinder ondanks drukke baan voor het hotel. En prima parkeergelegenheid.

Prettige locatie, niet ver van de stad en parkeren op de binnenplaats

Prettige ontvangst. Kleine kamer, maar met een bankje, koffie/thee faculteit en een fijne douche in voldoende ruime badkamer. Toilet apart. Alles nieuw en goed onderhouden. Heerlijk bed.

Mooie locatie aan de Loire en dichtbij centrum Orléans

Perfect hotel voor doorreis. Goede en mooie locatie aan de Loire, tussen centrum Orléans en autosnelweg in gelegen. Leuke wandelroute naar het centrum vanaf hotel.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

super voor een nacht op dooreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Die dag pech de kok had ongeluk dus geen a la carte, maar gewoon buffet, ook wel ok

Heel rustig,bed heel goed,dicht bij autostrade maar toch geen last,ontbijt gewoon goed, personeel gedienstig?

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

We waren tegen inchecktijd daar, en daarom was er nog...

De vloer van de kamer was nog nat (met plassen!). Het ontbijt was basic - alles stond nog niet klaar terwijl er toch al veel mensen aan het ontbijt zaten. We hadden een kamer gelijkvloers aan de inkom. De deur van deze inkom sloeg steeds hard dicht.

We waren tegen inchecktijd daar, en daarom was er nog voldoende ruimte om te parkeren. Parkeren achter het hotel is gratis. Nette basic kamer. Goede airco. Op wandelafstand van het centrum van de stad.

goed verblijf, voor ons alleen doorreis

het hotel is een mooi gelegen bij het centrum van Orleans, je kan er lopend heen gaan (ongeveer 10 minuten). Het is wel ongeveer een kwartier rijden vanaf de snelweg. Auto ideaal achter het hotel te parkeren. Ondanks drukte bij het ontbijt doet het personeel zijn best een plek voor iedereen te vinden en ontbijt werd ook goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ideaal als stop wanneer op doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het water van de douche liep niet vlot weg. Verder was de kamer basic maar wel correct.

Het ontbijt was perfect en beter dan het doorsnee ontbijt in Frankrijk.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

gastvrij hotel, goede locatie en mooie kamers met airco

Geen idee, was prima

Mooie rustige kamer. airco deed het prima met weinig geluid. Mooie douche met aparte wc. Personeel was zeer vriendelijk en sprak meerdere talen. erg gastvrij. Zou hier zeker terug komen

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

het meeste was prima, maar niet de airconditioner
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airconditioner werkte nog steeds niet (de afgelopen 3 keer dat ik geweest ben ook al niet). Veel te warm!

het meeste was prima, maar niet de airconditioner

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Dit hotel is uitstekend, wanneer je op doorreis bent .

Geen bruin brood bij het ontbijt en de kamer kwam niet overeen met de foto, hij was wat gekrompen.

Dit hotel is uitstekend, wanneer je op doorreis bent . Ommuurde parkeergelegenheid op eigen terrein en goede restaurants vlakbij, indien je na een lange reis te moe bent om naar het centrum te lopen . Bijzonder vriendelijk personeel !

Prima tussenstop halverwege Frankrijk

Eigenlijk geen enkel minpunt tegengekomen.

Op zoek naar een tussenstophotel hadden we de keus tussen een hotel van een van de vele ketens dicht bij de snelweg of dit veel leukere hotel, dat - overigens simpel te vinden - op de weg naar het centrum ligt, uitkijkt op de Loire, een eigen gratis parkeerterrein achter het hotel heeft en op loopafstand van het centrum ligt. Binnen ziet alles er nieuw uit, het is kennelijk recent gerenoveerd. Over het ontbijt kunnen we niets zeggen, omdat we om half zeven al vertrokken, maar de opvallend hulpvaardige receptie bood zelfs aan om wat vroeger dan de gebruikelijke zeven uur alvast iets klaar te zetten.

uitstekend hotel voor doorreis of kort verblijf in Orleans

niets, dit hotel had ik overigens al eerder bezocht

uitstekende locatie, binnen loopafstand van centrum, prima wifi, uitstekend bed met goed matras, ontbijt had niet beter gekunt!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Heel goed

Alles prima in orde. Goed ontbijt, vriendelijk personeel, op 10 min wandelafstand van centrum. Ondanks dat het gelegen is aan een toegangsweg toch heel rustig om te slapen. De Free parking aan het hotel is een grote meerwaarde.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Goede prijs/kwaliteit.

Alhoewel proper en alles aanwezig was de kleine badkamer toch een minpuntje.

Normaal ontbijt met genoeg keuze en alles vers. Goede bedden. Beveiligde parking. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

6,0
    Iets voor mensen zonder hond die graag in de stad eten

exorbitante toeslag voor een middelgrote hond (spaniel) 20 euro is echt teveel in vergelijk met andere Franse hotels. Er was geen restaurant service daarvoor moesten we de stad in. Geen waterkoker op de kamer. Kleine badkamer

De ontvangst was vriendelijk. De parkeerplaats was goed

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Goed ontbijt , uitstekende lokatie om de stad te ontdekken...

Was warm op de kamer, airco werkt niet in de winter en voorjaar. Met raam open slapen geen optie ivm verkeerslawaai

Goed ontbijt , uitstekende lokatie om de stad te ontdekken of om kastelen in de omgeving te bezoeken

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Mooie wandeling langs rivier naar centrum

Kamer is klein, geen koffie/thee faciliteiten op de kamer Weinig restaurants in de buurt, moet je voor naar centrum lopen

Mooie wandeling langs rivier naar centrum Parkeren op binnen plaats

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prima voor een kort verblijf in Orleans

Ligging van het hotel was fijn t.o.v. de uitvalswegen, maar ook centraal bij de oude stad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is prima in orde.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Prijs-kwaliteitverhouding prima

Mooie badkamer, maar wat ons betreft echt te krap, zo ook de kamer

Mooi, gerenoveerd gebouw, goed bereikbaar met gratis parkeren op de grote binnenplaats

• Beoordeeld op: 22 november 2016

ontbijt : heerlijk

ontbijt : heerlijk personeel : uitermate vriendelijk en bekwaam parking : afgesloten, ruim, veilig ligging : met uitzicht op de Loire enigszins aparte ontbijtruimte voor gasten met huisdier = OK !

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Goede prijs kwaliteit

Hotel heeft geen restaurant en is toch een tiental minuten stappen naar het gezellige centrum waar men uiteraard genoeg eetgelegenheden vindt.

Hotel met goede prijs kwaliteit aan de rand van het centrum. Prima bedden en nette kamers. Afgesloten privé parking aan het hotel. Aan overkant van de baan ligt de Loire met mooi uitzicht en ernaast een wandelpad tot aan het centrum.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Ideale stop vanaf autoroute naar het zuiden / het noorden

Goede locatie, niet ver van de snelweg en op 10 minuten loopafstand van het centrum. Parkeren (gratis) op binnenplaats van het hotel. Ruime keuze ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Prima hotel voor een tussenstop in een stad

Kamer had alleen een raam geen (frans)balkon

Net hotel met gratis parkeren. 10 min lopen vanaf het centrum, gelegen aan de Loire. Schoon en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Prima ligging, aangenaam hotel met parking!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima kamer en overnachting op doorreis, gemakkelijk bereikbaar vanaf A10. Groot pluspunt is de privé parking, ligging aan de Loire en op 5 minuten wandelen van het centrum van Orleans.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prima.

Afstand naar centrum viel ons wat tegen. Ruim 15 min. lopen. jammer dat je geen fietsen bij hotel kan huren. In centrum maar een plek met weinig fietsen. Schijn je al half jaar van te voren te moeten reserveren.

Kamer was prima. Hadden kamer aan achterkant, dus rustig. Ontbijt goed, maar te weinig ruimte.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima hotel op doorreis naar het zuiden in een stad met een leuk centrum (15 min lopen).

Een extra stoel op de slaapkamer zou fijn zijn, er staat maar 1. Er is naar verhouding veel wit (stokbrood) en relatief weinig bruin brood tijdens het ontbijt aanwezig.

De ligging van het hotel, het veilig parkeren achter het hotel, de goede service van het personeel en bij het ontbijt wordt naast andere soorten koffie ook normale filterkoffie aangeboden.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Indien in de buurt zou ik zeker nog eens dit hotel boeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer en eetzaal een beetje klein

Het ontbijt was heel goed alleen een beetje wanordelijk de ruimte was te klein parking uitstekend! Personeel heel vriendelijk goede ligging,rustig

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Aanrader als stadshotel met veilig parkeren van de auto op de binnenplaats

Beetje krakerig bed :)

Bijzonder aardig en behulpzaam personeel o.a. bij vinden en reserveren van restaurant voor diner. Ontbijt lekker en uitgebreid. Hotel op loopafstand van het prachtige oude centrum van Orléans.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

wij zijn lopend langs de Loire naar het centrum van Orléans gegaan.

dat er in een 2 persoons kamer maar 1 stoel staat bij het tafeltje.

Het ontbijt was heerlijk, goed verzorgd en ook de ruimte waar het geserveerd werd was mooi en trendy van kleur .

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima doorreishotel, wanneer je ook nog iets van een stadje wilt zien.

Eigenlijk niets. Maar als we toch iets moeten zeggen, dan is het een extra stoel op de kamer. Er stond er nl slechts 1 op een 2 persoonskamer.

Parkeren op het terrein van het hotel is ideaal en is gratis. Dat geeft een veilig gevoel ivm bagage in de auto. Ontbijt voldoende uitgebreid. Bedden liggen heerlijk zacht en de kamers zijn lekker koel. Het hotel ligt bij het centrum, waar je 's avonds iets kunt eten. Wij hebben bij tex mex gegeten.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Hele handige locatie voor een overnachting op weg van of...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen restaurant in het hotel, de bistro op loopafstand is prima, maar dan wandel je niet door een hele goede buurt. Met grote kinderen is dat geen probleem, met kleintjes zou ik dat minder prettig vinden (handig om dan alvast onderweg "warm" te eten).

Hele handige locatie voor een overnachting op weg van of naar "het zuiden". Auto staat veilig. Uitstekende bedden! Jong personeel, heel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Mooi verzorgd Hotel met te weinig sfeer.

Wat mij betreft iets te steriel en weinig sfeer.

Alles zag er keurig netjes uit. Locatie is mooi, binnen loopafstand van het centrum en ook gratis parkeren bij het Hotel is een pre.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

0ns verblijf was aangenaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er valt niets negatiefs te melden. goede kamer, fijn bed,kamer niet groot maar ok voor een paar dagen, goed sanitair. Airco, het was 34o. Dit hotel is onderdeel van een grote keten in France. Personeel receptie zeer deskundig.

De ligging van het hotel was goed. Een diepe tuin aan een drukke weg met een terras. De Loire lag aan de overkant van die weg maar via een aangenaam voet en rijwielpad liep je binnen 15 minuten naar het centrum van Orleans. Fijn te kunnen parkeren op een mooie ommuurde binnenplaats. Gratis! rustige kamer op de 1e verdieping die uitkeek op binnenplaats. Perfecte locatie en zeer aardige ontvangst. Ontbijt prima in orde. strakke inrichting.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Aangenaam doorreis hotel

Propere kamers. Goed ontbijt. Parking achteraan het hotel. Dicht bij de autosnelweg. Voor ons een perfect doorreis hotel. Op wandelafstand (15 min.) van het centrum.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Niets dan goed over dit hotel!

Het hotel is uitstekend gelegen om Orléans te bezoeken. Na een wandeling van ongeveer 15 minuten ben je in het centrum. Je kan je wagen op de binnenkoer parkeren. De kamer kan perfect verduisterd worden en de bedden zijn van een zeer goede kwaliteit. Er is geen geluidshinder op de kamer. Het ontbijt is meer dan drie sterren waard!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goed voor één keer ...

Ligging naast drukke weg. Website suggereert dat het om een rustige locatie gaat: het tegendeel is echter waar! Ontbijt: alles is er om o.k. te zijn, maar personeel kon de toestroom aan gasten niet aan: er werd niet tijdig aangevuld, het brood bleek nog bevroren.

Gratis parking en ligging versus centrum van de stad.