Beoordelingen over Inter-Hotel Torcy 3-sterren

Rue Charlie Chaplin, 77200 Torcy, Frankrijk

#4 van de 8 hotels in Torcy

Prima hotel voor bezoek aan Disneyland Parijs.

Geen sfeervolle ontbijtruimte of bar waar je even een drankje of kopje koffie kan drinken.

Locatie goed voor doel: bezoek aan Disneyland. Vlakbij metro, in 10 minuten bij Disneyland. Bedden prima. Vriendelijke en behulpzame receptionisten. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima locatie voor een zakelijke passage of voor een nachtje als je naar Disneyland gaat.

Eigenlijk niets

Mooie kamers. Klein, prima voor een nachtje. Goede bedden Ontbijt was beperkt in keuze, maar voldoende om de dag goed te beginnen. Het gebrek aan een restaurant wordt goedgemaakt door de restaurants in Bay1, vlak om de hoek

Boek alleen als je geen andere optie hebt. ZEER SLECHT

NEEM GEEN DRIEPERSOONSKAMER OF EEN TWEEPERSOONSKAMER MET TWEE LOSSE BEDDEN. Smerig en het lijkt op een stal. Het ontbijt is pure geldverspilling, neem het NIET. Als je boekt, vraag dan specifiek om een comfort tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed op de derde verdieping. Op de andere verdiepingen, zoals de vijfde, is geen/slechte isolatie aanwezig en dus IJSKOUD in de nacht. Dit is bekend bij de receptie en als je gaat klagen krijg je een elektrische kachel als die nog beschikbaar is.

Comfort tweepersoonskamer op de derde verdieping

Dit hotel is waarschijnlijk een vergane glorie.

Dit hotel is waarschijnlijk een vergane glorie. Voor ons zeker geen sterren waardig. Onaangename geuren in de inkom, traphal en kamers. Alles gaf een vrij slordige indruk qua schoonmaak

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed verblijf voor een aantal dagen Disneyland

In de badkamer was er geen wc-borstel aanwezig. Zelfs na het passeren van de schoonmaakploeg de tweede dag werd de wc niet gekuist. De vuile handdoeken die in de douche gelegd werden, werden door de schoonmaakploeg verfrommeld opgeplooid en terug op het bed gelegd.

De kamer was zoals voorgesteld op de foto's. Het was een mooi gerenoveerde kamer met alle basiselementen aanwezig. Basic ontbijt waar het noodzakelijke aanwezig is.

Redelijk voor doorreis

De vloerbedekking op kamer 214 was ronduit smerig. De badkamer was een cabine uit een stacaravan (heel klein) en de WC liep door. Geen koelkastje op de kamer.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Klantvriendelijkheid

Locatie. Het leek wel alsof het asielzoekers centrum in het hotel zat. Overal stonden ramen open waar iemand uit hing en eigen spullen op hun kamer had denk aan gordijnen of planten. Liepen tot laat kinderen op straat. Snachts de politie bij hotel geweest. Uitzicht was niks lagen allemaal schoenen op het dak.

Klantvriendelijkheid

goed hotel voor Disneyland Parijs!

Het ontbijt had beter gekund. Geen spek met eieren is toch wel een gemis 's ochtends. De wifi was niet bruikbaar

goed hotel voor Disneyland Parijs! naast een shopping center

De omgeving was erg leuk!

Het hotel is prima om 1 á 2 nachten te verblijven, alleen niet voor meerdere dagen! Badkamer lijkt wel op een caravan badkamer en was niet hygiënisch. Ik trof net voor het douchen haartjes op de muur van de badkamer.. De kussens waren ontzettend klein, leek wel op een kussen van een kind.

De omgeving was erg leuk! Kinderen spelen de hele dag buiten en er is een leuk winkelcentrum in de buurt, waar je lekker kunt eten. Je kunt gratis je auto parkeren en Disney is makkelijk te bereiken. Je voelt je veilig in de omgeving.

Redelijk goed als u de juiste kamer krijgt

De kamer die wij in eerste instantie kregen was heel slecht onderhouden en totaal niet hygiënisch.( ook niet de kamer van de foto’s )wij moesten wel echt eerst klagen en ons “geld terug vragen” voordat wij een andere kamer kregen, die wij ook daadwerkelijk op de foto’s hebben gezien. Maar over de gerenoveerde kamers is niets te klagen! Personeel praat helaas matig Engels.

locatie is prima, leuk winkel centrum gelijk om de hoek. We kregen in eerste instantie een kamer dat totaal niet de kamer was zoals op de foto maar werden matig geholpen bij de receptie en kregen vervolgens ( na wat klagen ) de gerenoveerde kamer zoals op de foto’s te zien zijn, daar waren wij erg blij mee aangezien die kamers gelukkig wel schoon en goed onderhouden waren !

Prijs-kwaliteit vond ik het een uitstekend hotel. Niet ver van Disneyland Paris.
    • Suite

onvoldoende of geen wifibereik op kamer, wat jammer is. Zou interessant zijn als er 2 tassen op de kamer stonden om koffie te drinken.

Netjes verzorgde kamers. En genoeg keuze in ontbijtbuffet, goed verzorgd, was ook lekker; gemakkelijke stoelen.

Ligging is perfect tov.
    • Suite

Bedbank was duidelijk aan vervanging toe, hierdoor zelf een bed moeten maken voor het 3de persoon.

Ligging is perfect tov. Bezoek Disney of doorreis. Kamers zijn netjes en schoon. Ontbijt is simpel, maar genoeg.

Mooie schone kamer!

Mooie schone kamer! Ontbijt was niet zeer uitgebreid maar wel erg goed! Locatie ten opzichte van het treinstation was erg goed! Trein station was 5 min lopen van het hotel. In 3 haltes (ongeveer 12 min) ben je bij Disneyland, en dat voor €3,50! Ideaal dus! Groot parkeerterrein om het hotel heen is ook prima. Hotel ligt naast vele leuke restaurantjes. Personeel van het hotel was erg vriendelijk!

De kamer was heel mooi en verzorgd, en ook de badkamer blonk...

Wij vonden het spijtig dat er geen minibar aanwezig was, ook al is het om een drankje koel te houden.

De kamer was heel mooi en verzorgd, en ook de badkamer blonk als een spiegel!! Het ontbijt was lekker en voldoende, met gezellige stoelen. Een echte aanrader!

Het hotel was heel dicht gelegen bij Disneyland met de auto...

Toen we aankwamen was onze kamer nog niet klaar dit was 15u, uiteindelijk kregen we ons kaartje en kamernummer als we binnenkwamen bleken daar al mensen in te zitten, terug naar beneden kregen we uiteindelijk een andere kamer deze was groter en in orde , alleen was de lavabo kapot en stond er bij het koffiezet apparaat een vuile tas.

Het hotel was heel dicht gelegen bij Disneyland met de auto een 10 min, ook een makkelijke verbinding naar het centrum

Ik ben van Nederland die kant op gaan rijden.

Ik ben van Nederland die kant op gaan rijden. Inchecken is vandaan 14 uur. Helaas kon ik pas 14.35 inchecken. Toen ik eindelijk tegen 15.30 ff in slaap was gevallen werd er op de deur geklopt en kwam er iemand half binnen uit het niets met de vraag of iets werkt(airco volgens mij) ik half uitgekleed schrok er wel van en reageerde met alles werkt prima. Na een lange dag door Parijs te touren met mijn zoontje zijn we weer terug gegaan naar het hotel om naar bed te gaan. Volgende dag vroeg op omdat we naar Disneyland zouden gaan. Om 2 uur in de nacht klopt er weer iemand en tegelijkertijd doet hij de deur open. Wij schrokken ons wakker en hij riep reception. Ik sprong vab de schrik van mijn bed en liep richting de deur. Ik begrijp niet wat ze bezielt om ten eerste zomaar binnen te komen en dat midden in de nacht . Ik heb dit nog nooit meegemaakt , hij zei dat hij zag dat de kamer geboekt was maar niet wist door wie dus kwam hij dat ff checken midden in de nacht. Ze waren super vriendelijk maar dat kon echt niet door de beugel.

Personeel.

Klein kamer en badkamer. Ontbijt was matig Kamer waren gehorig. Veel hangjongeren

Personeel. Ze waren heel vriendelijk en hulpzaam. Locatie was ook goed. Niet ver van Disneyland Dichtbij winkelcentrum Parkeerplaats voor de deur

Lokaal en vriendelijk personeel

De kamermeisjes hadden toch onze kamer opgeruimd terwijl we het bordje van niet storen aan de deur hadden hangen

We hebben het hotel gekozen omdat het dicht bij het treinstation ligt. Zo konden we makkelijk en snel naar disneyland. Daarnaast heeft het hotel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ideaal als uitvalsbasis naar Parijs of Disney.

Parking. Groot en rommelig bij winkelcentrum.

Ligt op 10 autominuten van Disneyland. Erg goedkoop, pas geheel gerenoveerd. Kleine kamers, maar netjes met alles wat er moet zijn om een nacht te slapen. Veel beter dan vergelijkbare hotels in deze prijsklasse.

Goed! Zeker in combinatie met Disneyland.

Kamer was een beetje aan de kleine kant maar voor 2 nachten was dit geen probleem.

Personeel was vriendelijk, propere kamer en badkamer! 15-20 min rijden van Disneyland. Er was niet heel veel keuze voor het ontbijt maar alles wat je nodig had was er, croissants waren lekker! in de buurt had je van alles, cinema, restaurantjes, carrefour, Mcdonalds, ...

Wij hebben een uitstekend verblijf gehad in het hotel !

Zeer nette kamer en badkamer met zeer goede matras en hoofdkussens (belangrijk want wij zijn personen met rugklachten) en geluidsdichte kamers. Ook het ontbijt was voldoende en verzorgd. Ook de airco was mooi meegenomen. En zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt was zeer beperkt in keuze.

De grootte van de kamer was een klein minpuntje. En bij aankomst zag je langs de buitenkant dat de ramen van de receptie super vies waren en het vol rommel stond. Gelukkig was het voor de rest wel zeer goed.

Ontbijt was zeer beperkt in keuze. Maar wat er lag was superlekker. Verse croissants en chocoladebroodjes. Echte nutella enz. Badkamer was zeer schoon.

Personeel was zeer behulpzaam.
    • Suite

Omgeving toch wat ongemakkelijk want er wordt veel rondom het hotel gehangen door allerlei personen. Daarnaast deed de eerste nacht de airco het niet waardoor het bloedheet was op de kamer.

Personeel was zeer behulpzaam.

Schone kamer .

Kamer was klein en gehorig.

Schone kamer . Vriendelijke personeel. Leuke buurt met veel restaurants en dichtbij station . 3 halte ben je bij Euro Disney.

Korte overnachting tijdens weekendje Disneyland

Da badkamer had een veel te klein douche scherm waardoor de badkamer na een douchebeurt bijna onderwater stond.

Ontbijt was goed en bedden waren heel comfortable. De kamer was heel netjes en proper

In buurt van restaurants, metro station, disneyland paris.

Dat stopcontacten achter gordijnen zaten. Niet eerder kon inchecken dan 14.00u dat je voor die tijd niet naar kamers kon gaan. Oke maar ook niet kon inchecken. Vond ik wel minder. En gedoe met de deur om binnen komen.

In buurt van restaurants, metro station, disneyland paris.

Absoluut helemaal niks.

Enorm veel herrie, miniscule badkamer. Er zaten bloedvlekken op 1 van de dekbedden. Hoe dit hotel 3 sterren heeft is 1 groot raadsel.

Absoluut helemaal niks.

Prijs/kwaliteit en dan voornamelijk de grootte van de kamer, je komt de kamer binnen en staat eigenlijk al tegen het bed, geen plaats voor de koffer.

Nette kamer en badkamer. Vriendelijk personeel.

Goed bed

Geen handdoeken in de kamer bij aankomst Leeg zeepflesje van vorige gasten nog in de douche Geen stopcontact in de badkamer Airco die niet werkte Tafeltje met brandplek Gat in het dekbed

Goed bed Mooie badkamer

Heel proper, moderne badkamer, klein maar fijn. TOP locatie, om de hoek een treinstation ideaal om goedkoop te overnachten en naar Disneyland te gaan

Locatie was perfect, dichtbij restaurants

De foto’s van de site zijn niet de werkelijkheid. Je hebt namelijk 2 soorten kamers comfort kamers zoals op de foto’s ! Of normale kamers die zijn totaal anders dan de foto’s.

Locatie was perfect, dichtbij restaurants

ideaal voor dagje disneyland op centrum parijs

alhoewel het hotel gunstig gelegen is om via de RER zowel disneyland als Parijs centrum te bereiken is de buurt één waar ik 's nachts niet zou durven alleen rondlopen. Eens in het hotel heb je hiervan uiteraard geen last

douche was geweldig, kamer niet al te groot maar voldoende, heel goed bed. Ontbijt niet heel uitgebreid maar voldoende en heel lekker

passend bij ons verblijf, prima locatie.

Kamer kon schoner, koffie en thee niet dagelijks bijgevuld.

gemoedelijke sfeer, gemoedelijk en vriendelijk personeel. Prima ontbijt en uitstekende locatie. 5 min RER station, BAY 1 en 2 met winkels en restaurant.

Goed hotel om gemakkelijk in de stad te komen met parkeergelegenheid

De buurt

De locatie was heel prettig. Dichtbij het station. Snel in de stad. De kamer was schoon badkamer heel netjes.maar slaapkamer wel klein en geen zitje.

Prima hotel.

Door een kier onder het doucheraam wordt de hele badkamervloer nat

We kregen een room-upgrade zonder extra kosten. Zo kwamen we in een hele mooie ruime kamer.

Torcy is mooi en goed gelegen.

geen wifi, volgens hun storing maar dit is niet waar. Beneden bij de receptie hadden ze het wel. Ontbijt was erg beperkt en dat voor €9 pp pd

Torcy is mooi en goed gelegen. Naast het hotel is er cinema, bowling center, laser gamen en sport gelegenheid.

Modern hotel

De locatie is een beetje vreemd (ongure buurt?) Moeilijk om parkeerplaats te vinden

Moderne kamer, goede douche Proper Vriendelijk personeel Basisontbijt van goede kwaliteit a 9€/pp Dubbel bed in zijn geheel

Matig, maar prima voor een nacht

De kamer was kleiner dan verwacht en de badkamerkabine die in de kamer staat is ook vrij klein. Douchegordijn sloot niet genoeg af dus natte vloer rondom de douche. Hotel was gehorig en er zaten veel gezinnen met gillende kinderen.

De redelijk moderne inrichting en de ligging ten opzichte van Disneyland (15 min rijden) waren de pluspunten van dit hotel.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Ideale uitvalsbasis voor Disney en s'avonds gezellig iets te eten of drinken nabij het hotel!

Het tapijt in de standaard kamer dus gewoon de comfort kamer nemen!

De ligging van het hotel is uitstekend! In de buurt van verschillende winkels, gezellige boulevard om iets eten of te drinken. Zeer vlakbij RER station met directe verbinding naar Disneyland. Aan de receptie zijn ze enorm behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is beperkt maar zeker voldoende en lekker. Je betaald dan ook maar 9 euro hiervoor. Ik zou hier zeker terug naartoe gaan! Ik had een standaard kamer geboekt maar ter plaatse een upgrade genomen naar de comfort kamer en die was zeer netjes. Het tapijt in de standaard kamer is wel enorm vies en daarom de upgrade zonder meerkost gekregen.

Hele schone kamers , weinig overlast van de drukke straat,...

Ontbijt was minder niet uitgebreid

Hele schone kamers , weinig overlast van de drukke straat, dichtbij veel winkels & 15 min van Disney land Parijs dus zeker een goed locatie voor als je Disney wilt bezoeken

Nooit meer

Was zeker geen drie sterren waard ontbijt 9€ veel teveel voor een croissant en chocolade broodje Dat is er echt over. Badkamer f1 hotel de foto is een andere kamer kamers ruiken naar sigaretten Gewoon slecht kan het niet anders omschrijven.

Ramp

Alles, vooral de kamer met 3 bedden. Foto's op Booking.com geven een totaal verkeerd beeld. Zeer oude kamer en er was maar 30cm plaats achter de bedden. Zeer kleine kamer en zeer verouderde badkamer. Ontbijt was niets.

Onthaal maar was gewoontjes

Krap maar goed

Hele kleine kamers voor 2 personen. Als er dan nog een extra bed bijgezet wordt om er een 3 persoonskamer van de maken dan blijft er geen leefruimte meer over.

Nette kamers

Goed doorreishotel, meer ook niet.

Accomodatietype was niet wat we geboekt hadden. Wij hadden een kamer voor 3 personen geboekt met 3 bedden. Deze was blijkbaar niet beschikbaar want er stonden maar 2 bedden. We kregen een andere kamer met een groot bed en een slaapbank, maar deze sliep hard en oncomfortabel.

Rustige kamer, niet gehorig Pad was schoon ondanks de sneeuwval

Vlakbij treinstation zit en centrum van het stad

Mijn uitzicht zag vanuit mijn hotelkamer sigaretten en een condoom op een glazendak als je binnen komt

Vlakbij treinstation zit en centrum van het stad

Viel enigszins tegen

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. -Groot gat in de muur. -Te klein douchegordijn. -Geen fijne hoofdkussens, leken net worsten haha! Stopcontacten waren defect. Aangegeven, niet gemaakt. Ook geen ander voorstel gekregen. Telefoons konden dus niet opgeladen worden. Gelukkig externe batterij mee! Locatie met betrekking tot Disneyland is perfect!

Ideaal als uitvalsbasis naar Disneyland Parijs.

De klimaatregeling werkte niet. We konden enkel verluchten door het raam open te zetten 's nachts ondanks het stormweer. De verlichting in de badkamer was te fel. De kamer was aan de kleine kant. Er kwam geluid binnen van de andere kamers.

Door een actie boekten we de comfort kamer voor dezelfde prijs als de standaard kamer. De comfort kamer is een duidelijke meerwaarde. We hebben beide kamers gezien en de standaard kamer oogt toch wat triestig. De kamer was netjes afgewerkt met houten vloer. Het bed lag goed en de badkamer oogde zeer netjes en modern.

Goed ontbijt, Vriendelijk personeel, Gratis parkeren, Genoeg...

Goed ontbijt, Vriendelijk personeel, Gratis parkeren, Genoeg eetgelegenheden in de buurt, Groot winkelcentrum op loopafstand, Openbaar vervoer om de hoek (10 min. Disneyland, 25 min. Parijs) Tip: Koop een Mobilis 5 zones kaartje €17,80 p.p. als je naar Parijs gaat. Hiermee reis je de hele dag met het openbaarvervoer incl. kabelbaan Sacré-Coeur .

Zeer slecht

Niet de kamer wat wij geboekt hadden via booking.com ! Heel andere kamer dan op wat de foto’s te zien waren . Heel verouderde kamer anders hadden wij hier nooit geboekt ! Zeer weinig keuze bij het ontbijt . Kamer was ook nog eens niet inorde bij aankomst !

De parking

Duur voor weinig.

Zeer kleine hotelkamer en badkamer. Ontbijt eenvoudig en gering, vriendelijk en behulpzaam keukenpersoneel maakte veel goed.

De locatie, deze ligt nabij winkels en eetgelegenheden. Vriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit zit goed.

Beetje weinig bergruimte. Wat extra haken om kleding aan te hangen, zou praktisch zijn. Koffie werd telkens maar voor 1 persoon voorzien op de kamer.

Prijs/kwaliteit was prima. Jammer dat niet alle kamers even mooi zijn. Ligt ook perfect om Disney te bezoeken.

Goed om alleen maar te overnachten, slecht wifisignaal is irritant, weinig keus ontbijt.

3 de verdieping was geen wifi! 3persoonskamer maar 2 shampoos. Weinig keus bij het ontbijt. Parking hotel en winkels staat steeds vol. Moeilijk om parkeerplaats te vinden.

Fris en proper beddengoed. Niet ver van Disneyland Parijs.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

nu was er wel een normale badkamer

trappenhuis is heel erg smerig alle dagen lag hetzelfde vuil er. bedden lagen niet goed waren ook plankjes kapot van het bed bij het ontbijt werd nu niet aangevuld

nu was er wel een normale badkamer

goeie locatie voor disney.

personeel was nors.

De locatie top voor disney. Kamer was flink beschadigd door een voorganger die rookte. Toen ik dit ging melden was het al bekend. Jammer dat dit niet verteld werd.

Fantastisch !

- ontbijt aanvulling - douchegel en shampoo komt uit 1 grote fles die niet per gast wordt veranderd. Dit vind ik niet zo hygiënisch

Super goede uitvalsbasis voor weekend Disneyland. We logeerden in een gerenoveerde kamer en de eerste indruk was echt : wauw! Ruime kamer met zithoek en grote tv. De badkamer is voorzien van bad met regendouche en goede verlichting (wit licht). En bovenal: de kamer heeft geen tapijten! Het ontbijt is uitgebreid maar werd niet tijdig aangevuld. Waardoor meeste fruit al weg was. De RER ligt op 7 minuten wandelen van het hotel. Gratis parking.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

De locatie was top

Verwarming stond heel hoog in heel het complex waardoor het bijna 25 graden in de kamer was en er geen airco aan kon. Moesten Dus met het raam open slapen

De locatie was top

Prima overnachtingshotel voor een bezoek aan Disneyland

Kleine doucheruimte, meer een cabine. Gehorige kamers en geluidsoverlast van buiten. Veel stof in de kamers onder het bed.

Prima locatie op 10 minuten van Disneyland

Strategisch gelegen bij Disney parijs

De Kamer is nagenoeg geluidsdicht. Fijn! Jammer dat de Kamer temperature niet heel goed instelbaar was. Daardoor moeilijk om gewenst temperature in te stellen.

Prima uitvalsbasis voor Disney Parijs. Je draait zo de snelweg op. Vanaf het hotel ben je er in ongeveer 20 minuten. Fijn ontbijtbuffet. Uitgebreid koffie/thee/chocolate verse crosants veel verschillende soorten Beleg. Receptie hotel is 24/7 bemenst. Vriendelijk personeel. Schone en ruime Kamer. We waren met zijn drieeen(1 volwassene en 2 kids).

Super prijs kwaliteit!

Omgeving

Prijs en kwaliteit perfect! Mooie locatie als stop voor Disneyland. Goed ontbijt en prima kamers, super douche! Om de hoek een leuke straat met diverse restaurants.

Ontbijt was beperkt. Kamer was heel klein met een plastic ingebouwde badkamer wat vrij klein was. Wc bril zat los. Er stond een ondergedeelte van een waterkoker maar de waterkoker zelf was nergens te vinden. Op de site zie je prima foto's van de kamers maar schijn bedriegt. Of wij hadden net de verkeerde kamer maar dat kan ik niet geloven. Omgeving voel je niet veilig om in de avond rond te lopen. Prijs / kwaliteit niet in verhouding voor een 3 sterren hotel!

Comfortabel verblijf tijdens bezoek disneyland

De airconditioning werkte niet maar voor de tijd van het jaar was dit geen probleem en de kamer was niet volledig afgewerkt

Comfort van de kamer en badkamer was perfect. Het ontbijt voldeed ook aan de verwachtingen

Trein station was op loop afstand.

Trein station was op loop afstand. Gelegen hart in het midden van een shopping mall met faciliteiten zoals : Pharmacy, ATM, KFC, Bars & Restaurants

Deur van de badkamer/toilet kon niet gesloten worden,...

Deur van de badkamer/toilet kon niet gesloten worden, omdat het systeem kapot was. Dat moet niet kunnen. Het ontbijt stelde weinig voor, de ruimte waarin ontbeten kon worden, nog minder.

niet voor herhaling vatbaar

alles bijna

ontbijt was mager niet veel keuze en dat voor 9€ per persoon per dag keuze was croissant en chocoladekoek en stukjes fransbrood die in stukjes waren gesneden en dan onder grill gelegt geweest waardoor de uiteinde hard waren kleine snede kaas kleine snede hesp en kleine brokjes brie kaas en 2 soorten cornflakes kamer geen kluis geen canal+zoals vermeld stond op internet boeking 1 dubbel bed en geen 2 enkele zoals geboekt was geen koelkastje aanwezig kast voor kleren veel te klein was alleen een doucheke kabinnnetje met te kleine douchegordijn waardoor als je je douchte heel de kabine nat stond geen 2 de wc zoals op boeking stond en geen fax ook niet alleen een telefoon ontvangst was onproffesioneel door een jonge man die niet goed wist en tegoed mijn boeking kon lezen hij wou mij opnieuw het totale bedrag laten betalen in plaats van alleen de toeristentaks aan te rekenen omgeving en gangen waren vuil en ruikten onfris

Teleurstellend

De accommodatie is sterk verouderd en kan dringend een renovatie gebruiken. De niet-gerenoveerde kamers zijn echt triestig en vuil. Het zijn enorm kleine kamers en het meubilair is het woord meubilair niet waard. Er zijn totaal geen voorzieningen op de kamer behalve een televisie. Je kan niet kiezen of je een gerenoveerde kamer of een niet-gerenoveerde kamer krijgt dus het is op goed geluk.

Het personeel was heel vriendelijk en de gerenoveerde kamers zien er wel deftig uit.

Goed verblijf als uitval basis.

Ontbijt had uitgebreider gemogen. Wat er was, was lekker. Weinig keuze.

Kamer was klein, maar voor overnachten voldoende. Badkamer was net nieuw. Binnen 15 minuten in Disneyland, met de metro.

Ontbijt was zeer goed, kamers waren schoon!

Verwacht geen luxe. Het is netjes en schoon. de prijs kwaliteit verhouding is prima. De parkeerplaats en buurt zitten wel veel hangjongeren maar tijdens ons verblijf geen last van gehad.

Ontbijt was zeer goed, kamers waren schoon! Zeer leuk centrum naast het hotel en 2 minuten lopen van het treinstation.

slecht en ik zal er nooit meer komen

het geheel moet beter zeker gezien de prijs per kamer

Kamer was redelijk, de waterkoker was weg. waren redelijk , badkamer erg klein en redelijk schoon. Ontbijt slechte enkel croissant en stokbrood in sneetjes gesneden. Ontbijt zaal was slecht tafels niet schoon en er liep ongedierte op de tafel. Hotel ramen waren smerig , buiten om het hotel was het vies.

Heel basic.

Kamer viel tegen. Ontbijt stelde niet veel voor. Erg jammer dat mijn 76 euro die ik teveel betaald heb nog steeds niet (2 weken later) is teruggestort.

Ten opzichte van Disneyland erg gunstig.

Verschrikkelijk .. geen woorden voor!

Alles in dit vieze echt smerig hotel! We stonden er op dat we een nette andere kamer kregen! Alles was te vies om vast te pakken, gewoon horror! Vloer leek op een plaktapijt, de lampen liepen nog net niet uit hun zelf Vd wand . Het rook alsof er op de De gangen vd verdiepingen tandoori was gekookt..lift is nog nooit Schoon gemaakt .. in dit hotel komen de bed bugs Je verwelkomen jegghhh de douches Zijn hetzelfde als in een caravan, de als in een f1 hotel !! alles va de 3e verdieping naar beneden is toe aan sluiting. Na een woordenwisseling over onze klacht kregen we op de hogere verdiepingen een nog niet afgemaakte gerestaureerde suitekamer zonder alle faciliteiten zoals tv ..koffie en thee voorzieningen etc maar die tenminste heerlijk fris rook ...pas dus op niets is wat het lijkt op de foto's die ze op internet tonen van hun kamers va verdieping 3!

Helemaal niets! Maar de avond receptionist Carlos heeft er alles aan gedaan om ons binnen te houden!

Comfortabel maar budget hotel

Comfort en materialisatie van etablissement was zeer basis geen drie sterren hotel was net zoals een formule 1 hotel enkel dat het bedmatras wel comfortabel zat. Was wel een zeer proper hotel. Ook de ligging van hotel viel wat tegen.

Personeel was zeer vriendelijk en ontbijt was zeer basis maar wel lekker en constand bijgevuld en vers

Betaalbaar hotel, zeker ook in combinatie met bezoek aan Disney.

Beetje ongure buurt. Bij vertrek troffen we met opzet geplaatste glasscherven aan bij beide voorbanden auto. Kamer was wat oubollig. Douchegordijn net te klein. Slechte WiFi.

Groot winkelcentra en meerdere eetgelegenheden op loopafstand. Treinstation is maar paar minuten lopen, van waaruit je makkelijk naar Disneyland (10 min.) of stad Parijs kan. Wij kochten s'morgens bij de Action (tegenover hotel) en een PLUS supermarkt (trap af achter de Subway) ons ontbijt, drinken en wat lekkernij. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prettig, comfortabel en dicht bij station Torcy

De buurt was nogal grimmig. Wij liepen niet graag na 22:00 uur over straat. De hotelkamer was krap, maar het was te doen.

Het hotel lag dicht bij het station Torcy, waardoor wij makkelijk en snel (binnen 10 min) naar Disneyland konden reizen. Ook waren wij binnen een half uur met de metro in Parijs.