Beoordelingen over Hôtel le Flormandie Port Jérôme-Lillebonne 2-sterren

Avenue Amiral Grasset, 76330 Notre-Dame-de-Gravenchon, Frankrijk

#1 van de 2 hotels in Notre-Dame-de-Gravenchon

Boeiende locatie.

Geluidsisolatie. Houten vloeren en lawaaierige gasten met 4 kleine kinderen in de kamer boven me.

Vriendelijkheid personeel, charmant dorp, urbanistiek interessant.

Zeer positief voor beroepsreizen - ook mijn collega was erg tevreden bij z'n eerste bezoek

Niet de schuld van het management maar dit Hotel raakt steeds beter bekend en je moet echt op tijd boeken als je nog een kamer wil.

Bij ieder bezoek zijn er positieve veranderingen/verbeteringen uitgevoerd: de relatief nieuwe eigenaren zijn erg gemotiveer om het hotel stukje bij beetje te verbeteren. Er is nu een vernieuwde en beter toegankelijke ingang voor anders-validen aangebracht. Ik ga er over 2 weken weer heen

Prima basis om uitgerust aan een productieve werkdag te beginnen
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamers zijn netjes maar gedateerd: de uitbaters willen dit ongetwijfeld aanpakken maar verbouwen gaat nu eenmaal geleidelijk.

Vriendelijke eigenaars, prima ontbijt, Charmante Normandische villa sfeer met prachtige tuin. Heerlijk tot rust komen in natuurlijke omgeving na een dag op locatie werken.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Tegenvallend, wij komen nooit meer terug !
    • Familiekamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Aparte Bedden

- geen restaurant (staat wel beschreven maar het was "vakantie-periode" voor het personeel (de hele maand juli en halve maand augustus🙄) - wij waren op doorreis en ze konden ons geen alternatief bieden om te eten.... alles bleek dicht behalve de macdonalds op 20 min rijden ! (En zelfs dat wisten ze niet in het hotel) - de douche afvoer deed was verstopt - de vloer kraakt zo erg dat je kinderen wakker worden als je door de kamer beweegt - de koffie is echt slecht - zeer matig ontbijt (behoudens de yoghurtjes) - prijs/kwaliteit= volledig zoek ! - foto geeft de indruk dat het een mooi hotel is..... maar het is een hotel voor industriemedewerkers (zie eerder: zware industrie ligt op 500 meter hemelsbreed)

- De paarden die in het weiland ernaast staan waren erg geliefd bij onze dochters (1 en 4 jaar) - redelijk goede bedden - goed baby-bedje - mooi uitzicht over de zeer zware industrie die op 500 Meter hemelsbreed staat.

Het hotel is geweldig. De locatie is slecht, wel goed voor doorreis, niet om er lang te verblijven.

Onverwacht 'dramatisch' is de petrochemie-industrie aan de overkant van het hotelpand, je schrikt van het uitzicht. En we roken het ook de volgende ochtend toen er mist was. Het hotel zelf maakte veel goed, maar we moesten het uitzicht in ons hoofd echt 'blokken' om er geen problemen mee te hebben. Kortom, op doorreis is dit hotel goed te doen.

Het is een prachtig hotel, het personeel is uitermate vriendelijk, de kamers zijn luxe, de bedden heerlijk, het ontbijt is uitstekend. We hebben 's avonds 12 km verderop in een restaurant aan de Seine gegeten, een geweldige ervaring.

handig voor 1 nacht op weg naar bestemming, maar niet weer
    • Classic Tweepersoonskamer

bijzonder onvriendelijke ontvangst doordat ze onze hond te groot vonden. Mopperen over booking.com gedateerde kamers

de kamer was ok en best ruim. Schone badkamer Na onvriendelijke ontvangst werden eigenaren weer beetje servicegericht

Hygienisch schoon, maar deprimerend
    • Standaard Familiekamer

Tegenover het hotel in een vallei ligt een gigantisch industriegebied waar veel lawaai en stank vanaf komt. Het hotel is erg verouderd en is echt toe aan renovatie. De comfort in de kamer was slecht. De bedden doorgezakt en sobere kamer. Alles voelt en oogt oud en goedkoop, smoezelig tapijt. Badkamer heeft alle faciliteiten, maar douche in bad was niet comfortabel en toilet spoelde slecht door. In een hoek van de kamer een stapelbed van IKEA en zodoende de prijs voor een familiekamer vragen. We kwamen na 20.30 aan door file en dan is de receptie gesloten. Telefonisch een code gekregen om in het hotel te komen en sleutels van alle gasten die nog moesten arriveren lagen bij de receptie met naam gast erop. Ik vind een sluitingstijd van 20.30 voor een receptie erg vroeg en niet gastvrij. Er is bijna niks in de buurt en de volgende ochtend wilden we alleen maar snel weg. Uit nood dit hotel geboekt omdat er niks anders was in die buurt op die dag. De prijs voor deze kamer vind ik veel te hoog. Doe die dode planten weg die in het trappenhuis staan, het voelt niet goed en welkom. In een dressoir in de gang lag een sleutel van een kamer en allerlei troep. Erg slordig en hoort ook niet in een hotel. Daarnaast is het een blokkade in de vluchtweg!

Ruime badkamer, dubbele wastafel in de badkamer, hotel ziet er van buiten mooi uit, vriendelijke dame bij de receptie. Ondanks de gedateerdheid van het interieur is alles wel heel goed schoon.

Goed hotel en ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen restaurant in het hotel en geen fatsoenlijk restaurant in de buurt.

Het ontbijt, voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Vreselijk slecht

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prima hotel voor 1 of 2 nachten
    • Classic Tweepersoonskamer

Planning bij het ontbijt, de eigenaren liepen achter de feiten aan

Vriendelijke eigenaren, oud, maar mooi hotel

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

prijs kwaliteit = ok,zeer vriendelijke eigenaars.

uitzicht vooraan (grote industriezone op 1km) maar je ruikt het niet in/aan het hotel.

prijs kwaliteit = ok,zeer vriendelijke eigenaars. ontbijt zeer verzorgd en voldoende voor die prijs (geen vers fruitsap en mini-croissants wel). Tip: via gratis veerboot (vlakbij) kan je 20km korter naar Honfleur en D-day-stranden! De grote brug is te betalen en zinloos.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Mooi oud gebouw (nog in renovatie).

Hotel ligt in een woonwijk erg dicht tegen een groot chemisch industriegebied aan (geluid, geur en uitzicht in verte). Gehorige kamers. Geen restaurant in directe omgeving. Ivm verbouwing geen avondeten mogelijk of mogelijkheid om ergens iets te drinken(bijv. terras of aparte zitruimte).

Mooi oud gebouw (nog in renovatie). Ontvangst is zeer hartelijk. De eigenaren doen erg hun best om het de gasten naar de zin te maken. Uitgebreid ontbijt. Ruime en schone slaapkamer en badkamer. In de omgeving liggen enkele gezellige kleine dorpjes aan de Seine.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Zeer aardige dame aan de receptie.

Restaurant niet open in het weekend, en geen automaat om iets te drinken of snacken te kopen. Industrie op steenworp.

Zeer aardige dame aan de receptie. Goede kamer. Netjes en schoon. Rustig. Weide met paarden naast hotel.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Het ontbijt is uitgebreider dan bij de zaken die wij tot op...

Te zachte matras.

Het ontbijt is uitgebreider dan bij de zaken die wij tot op heden in Frankrijk ondervonden hebben. Vers fruit, fruitsap, hartig en zoet beleg, ontbijtgranen, brood, croissants, mini-boterkoekjes, yoghurts, cakejes,... Zeer vriendelijk onthaal!

• Beoordeeld op: 13 september 2015

rustig ,vriendelijk ,schoon,ruimte.

rustig ,vriendelijk ,schoon,ruimte.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Het hondje Elliott

Het stonk buiten naar de industrie

Het hondje Elliott