Beoordelingen over Alba Opéra Hôtel

34 Ter Rue De La Tour D'Auvergne, 9e Arrondissement, 75009 Parijs, Frankrijk

#550 van de 1.578 hotels in Parijs

geweldig
    • Executive Tweepersoonskamer

douchekop van bad was kapot en het watertemperatuur was onregelmatig.

gezellige en aangename locatie van het hotel en uitstekende kamers in vergelijking met de prijs dat we betaalde.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Ik raad dit hotel steeds aan omdat prijs/ kwaliteit verhouding prima zijn , behalve deze keer .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zoals ik reeds zei liet deze badkamer echt te wensen over. Terwijl de standaardkamers mooie verzorgde en vernieuwde badkamers hebben. Dit zou een must moeten zijn in de superieure kamers. Kamer was ook op vijfde verdieping gelegen

Zoals gezegd is het hotel ideaal gelegen voor ons , doordat onze dochter en vriend op enkele stappen van het hotel wonen

Te duur voor hetgeen je kreeg - ontbijt is een schande
    • Junior Suite (4 Personen)

Ontbijt is echt een tegenvaller - koffie, 2 mini potjes confituur , enkele stukjes baguette en 1 croissant - mini bar in keukentje op kamer zat vol drank maar niet gekoeld - personeel wel ijskoud - niet echt vriendelijk en behulpzaam - verder veel foto’s met blote borsten in hotel en op de kamer - het hotel is mooi van buiten maar oud van binnen en heeft wat weg van bordeel hotel - heb er ook achter gevraagd bij receptie en klopt want eigenaar hotel zou ook een bordeel hebben en deze sfeer wil hij ook in zijn hotels brengen - ik vond de foto’s best leuk - mijn vrouw en kids vonden het er wat over - prijs kwaliteit zeer duur

Ligging is ok - de lift is ook een attractie

Super locatie, bijzonder sfeervol hotel!
    • Executive Tweepersoonskamer

De totale sfeer. Een mooi en stijlvol hotelletje op een goede locatie. Een wijk met leuke kleine winkeltjes en restaurantjes. Ik denk dat we een kamer hadden met een net gerestaureerde badkamer. Heel mooi, schoon, fijne douche! Het bed was ook prima, wel twee aparte matrassen dus een ‘naad’ . De lift is super grappig, een kast waarin je staat ☺️

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Het hotel ligt in een super gezellige wijk met leuke...
    • Junior Suite (4 Personen)

De badkamer is erg oud en zeker aan vervanging toe.

Het hotel ligt in een super gezellige wijk met leuke koffietentjes en kleine winkeltjes. Het hotel had een super leuk liftje en onze suite was lekker ruim. Het personeel was ook vriendelijk

Charmant hotel op een fijne locatie
    • Executive Tweepersoonskamer

De locatie was voor ons perfect. Op loopafstand van Gare du Nord en niet middenin de drukte. Het hotel is heel charmant en met zorg ingericht. Genoeg winkels, restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand.

Sympathieke mensen, goede service.
    • Junior Suite (4 Personen)

Het viel tegen dat het niet, zoals vooraf vermeld, één dubbel bed en 2 aparte bedden waren maar één dubbelbed en een zetelbed.

Sympathieke mensen, goede service. En de ligging van het hotel, rustig en vlak bij de gezellige buurt van Mont Matre met Sacre Coeur.

Het hotel is gelegen in het centrum en je bent vlug bij...
    • Executive Tweepersoonskamer

Veel lawaai smorgens. Het was heel warm op de kamer. Als je het raam opzet zag iedereen je direct van op straat zitten. Het zou handiger zijn mocht er airco of ventilatie zijn.

Het hotel is gelegen in het centrum en je bent vlug bij alles. Vriendelijke mensen. Elke dag propere handdoeken.

Charmevol hotel met goede uitvalsbasis voor citytrip
    • Executive Tweepersoonskamer

Geen airo in de kamer aanwezig dus met warm weer is het lastig slapen.

Grote kamer naar Parijse normen, zeer charmevol en vooral heel propere badkamer. Vriendelijk personeel dat ter beschikking van de gast staat zonder zich evenwel op te dringen. We arriveerden uiteindelijk voor inchecktijd en konden al rond de middag op onze kamer. Op de laatste dag mochten onze koffers ook in de hotellobby staan tot we effectief naar huis keerden. Perfecte uitvalsbasis om te citytrippen. Alles op wandelafstand en voor de bezienswaardigheden die iets verder lagen, konden we verschillende metrolijnen nemen die op wandelafstand van het hotel lagen.

Vriendelijk personeel -> Nette badkamer -> Prima Hotel (Leuke ouderwetse lift in de trap verwerkt)
    • Executive Tweepersoonskamer

Heel klein beetje gehorig... Dat ligt aan de wat oudere bouwstijl van het gebouw. Maar verder niet heel veel last van gehad met de nachtrust.

Prima hotel... Als ik weer naar Parijs zou gaan... Zal ik weer kijken of dit hotel beschikbaar is. _Vriendelijk personeel _Nette Badkamer _Leuke ouderwetse inpandige traplift _Leuke sfeer _Bagage voor het inchecken al afgegeven, was al netjes op de kamer bezorgd bij het werkelijke inchecken. _Bagage na het uitchecken kan blijven staan in het hotel tot daadwerkelijke vertrek.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Prettig verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Foto's van kamer kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Vroeg in de ochtend geluidsoverlast van het om de hoek gelegen overlaadstation van de Franse post.

Ruime kamer. Sfeervolle gelegenheid. Typisch Parijs pand met uitstraling. Rustige straat. De kamer was iedere dag weer keurig schoon gemaakt. Vriendelijk personeel. De lift zou niet misstaan in een Franse film Noir.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Heerlijk hotel op perfecte locatie
    • Junior Suite (4 Personen)

Keukentje had geen enkel voorwerp, geen eens een lepeltje. Ook badkamer is aan vernieuwing toe.

Fijne grote kamer (suite) in een fantastische wijk in Parijs. Perfecte uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Wij hebben het hier heerlijk naar ons zin gehad! Heerlijk thuiskomen na een dag Parijs.
    • Junior Suite (4 Personen)

We waren met een gezin met 2 kinderen van 9 en 11 en we hadden de junior suite gereserveerd. Het was een soort kamer ensuite met nog een paar tafeltjes en 4 stoelen. Heel fijne ruimte waar je ook nog even kon zitten. Fijne bedden en een bad in de badkamer. We hadden geen ontbijt, maar binnen 5 minuten lopen zijn er diverse bakkers waar je kan ontbijten. Ongeveer 10-15 minuten lopen vanaf Gare du Nord, 10 minuten lopen naar metro station. Heel fijne wijk om te verblijven. 's Nachts totaal geen geluidsoverlast. Heerlijk geslapen.

De authenticiteit

Rien

De authenticiteit

super leuke inrichting.

super leuke inrichting.

Gezellig hotelletje.
    • Junior Suite (4 Personen)

Gezellig hotelletje. Kamers zijn heel authentiek en echt Parijse sfeer. Op wandelafstand van Gare Du Nord dus dat was handig!

Ruime gezellige kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen werkende wifi connectie in de kamer

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Zo'n leuk hotelletje met veel ruimte op zo'n locatie...
    • Junior Suite (4 Personen)

Vriendelijk peroneel die net dat beetje extra doen

Heel goed

Ontbijt was karig

Kamer was erg goed.

Unieke sfeer van het hotel.
    • Junior Suite (2 Personen)

Unieke sfeer van het hotel. Geen nachtlawaai.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

De locatie was goed.
    • Junior Suite (4 Personen)

Het hotel was zeer gehorig!

De locatie was goed. Dicht bij Mont Martre en metrostation.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Iets oudere kamer in vergelijking met de foto's op de...

Douchefaciliteit viel tegen. Enkel bad met doucheslang.

Iets oudere kamer in vergelijking met de foto's op de site terwijl de kamer naast ons wel identiek was als de foto's.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Goed gelegen, mooi interieur en vriendelijke receptie.

Slecht bed en weinig licht alhoewel dit in het concept past.

Goed gelegen, mooi interieur en vriendelijke receptie. Nette kamer, comfortabele badkamer.

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

Het is reeds de tweede maal dat wij in dit hotel verblijven.

Het is reeds de tweede maal dat wij in dit hotel verblijven. Onze oudste dochter Sophie , heeft een appartement op nr 40 in dezelfde straat en de locatie kon zo niet beter zijn. Aangenaam interieur. Originele en zeer decoratieve badkamers. En prijs kwaliteit onovertrefbaar. Kortom een aanrader. Ook gelegen in een arrondissement dat hergewaardeerd wordt.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

We hadden een ruime kamer, eigenlijk waren het twee kamers...

We moesten 6 Euro voor twee zakjes thee bijbetalen. Iets te duur!

We hadden een ruime kamer, eigenlijk waren het twee kamers (slaapkamer en een kleine kamer met minibar). De kamer was zeer schoon. De schoonmaaksters hebben onze kamer zeer netjes en precies schoongemaakt en opgeruimd. Personeel zeer zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Sfeervol, authentiek hotelletje op een rustige locatie.

Sfeervol, authentiek hotelletje op een rustige locatie. We hadden een hadden een kamer voor 4 personen. Voor Parijse begrippen hadden we erg veel ruimte.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

de rust , geweldige ligging, en de sfeer

de nachtportier was nogal nors

de rust , geweldige ligging, en de sfeer

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Fijne grote kamer

Fijne grote kamer

• Beoordeeld op: 8 december 2015

- Ruime kamer

- Zeer zwakke wifi in de kamer - Duur, maar het is dan ook Parijs...

- Ruime kamer - Coherente decoratie - Fijne ligging vlakbij de rue des Martyrs

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015