Beoordelingen over Saint-André 2-sterren

27 Avenue de l'Union Sovietique, 63000 Clermont-Ferrand, Frankrijk

#32 van de 37 hotels in Clermont-Ferrand

Onprettige eigenaar en vieze stad.

We werden erg onvriendelijk ontvangen. Ondanks de bevestiging van Booking.com. was er geen kamer gereserveerd. We hadden moeten bellen volgens de eigenaar. We kregen alsnog een kamer, maar het ging niet van harte. Er was nog een gezin met hetzelfde probleem. Het park vlakbij het hotel was erg vies (evenals de stad) en er hingen ongure types rond. Geen prettige plek. De foto's tonen een beter beeld dan het in werkelijkheid is. Ik vond het meer een hostel voor backpackers.

De ventilator op de kamer was fijn. Het was erg warm en deze gaf een beetje verkoeling.

Tussenstop vanuit het zuiden naar huis, een bezoekje aan de Puy de Dôme 's anderendaags.

Parking in de buurt is allemaal betalend; toevallig ook wegenwerken aan de straat van het hotel zelf dus iets verderop moeten parkeren. Niet betalen tussen 19u en 9u, dus op tijd vertrokken om toch niet te moeten betalen.

Ontbijt was voldoende Kamer was spartaans (op zich ideaal voor onze ene nacht als tussenstop) De badkamer was voldoende ingericht.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Veel te duur voor een 2 sterren hotel

Muffe receptie, gammele lift, zeer eenvoudig ontbijt voor €8,50 P/P Ontbijt gebied was in diezelfde muffe receptie. Prijs kwaliteit niet in verhouding

wifi was oke.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

verblijf Saint-André

Op Booking.com stond er dat we konden inchecken vanaf 14u. Wij arriveerden 14.15 en het hotel was gesloten. Blijkbaar was het maar open vanaf 17u.

We sliepen in een verzorgde propere kamer. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Het ontbijt was ook verzorgd en lekker!

goed als tussenstop naar Spanje

beperkt ontbijt , geen koffie-koeken

prijs/kwaliteit , gratis parkeren op straat voor deur , bezoek stadscentrum

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

gratis parking , dicht bij centrum , geluidsdicht , goed...

kleine kamer en bed , maar ja voor die prijs

gratis parking , dicht bij centrum , geluidsdicht , goed ontbijt zeker voor die prijs

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

De bedden, beddengoed en zeer nette handdoeken

De zeer verouderde zeer kleine badkamer en de hygiene algemeen in het gebouw! Vuil vast tapijt op trappen en aan receptie nodigen niet echt uit. 8 euro voor ontbijt dat wel zeer beperkt en basic is voor die prijs.

De bedden, beddengoed en zeer nette handdoeken

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Schoon.

De buurt viel niet mee. De kamer was nogal warm. De ventilator kreeg de kamer niet gekoeld.

Schoon. En rustig ondanks de ligging tegenover het station.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

De bedden waren fantastisch.

Enige klein minpuntje was dat het warm was op de kamer, echter er was wel een ventilator aanwezig en dat hielp heel veel. Verder het raam open gehad en dat gaf ook koelere lucht.Ik vond het een zeer goed hotel

De bedden waren fantastisch. Niet te hard of te zacht, perfect. Heb in diverse andere hotels anders meegemaakt! Verder was het ontbijt zeer goed. De mensen van het hotel waren heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Een ietwat kleinere kamer en badkamer op de familiekamers,...

Een ietwat kleinere kamer en badkamer op de familiekamers, maar voor één nachtje voldoende.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Nieuwe bedden en beddengoed

ambiance van de omgeving, tegenover station. gelduid: ramen dichthouden tegen geluid

Nieuwe bedden en beddengoed

• Beoordeeld op: 21 juli 2015