Beoordelingen over Hotel Studios Phenicio Porte de Versailles

6,2

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

verschrikkelijk
    • Klassieke Studio 2 met Tweepersoonsbedden

1. Sleutel van de kamer was er niet, we kregen een andere kamer en dat bleek een drie personenkamer te zijn terwijl we met 4 waren... 2. De receptie sprak fluisterend Frans en kon geen Engels noch Arabisch noch Spaans. 3. De receptie en het hotel zijn niet in hetzelfde gebouw, die informatie kregen we pas te horen toen we onze koffers al uit de auto hadden gehaald en de parking betaald hadden. Hij zei 10 minuten stappen, maar het is zeker een half uur te voet. 5. Een parking vinden was een hel. 6. De badkamer zat vol met schimmel. 7. Het toilet is te klein voor mensen langer dan 1m80, mijn benen botsten net tegen de deur en ik ben 1m75. 8. Best een vreemde straat 9. In het gebouw woonden ook effectief mensen die dan lawaai maakten. 10. Onze matras was gelijk een plank, mijn rug deed verschrikkelijk veel pijn. 11. Er was geen sofage, alleen een oude kleine verwarming die er best gevaarlijk uitzag. 12. ALLES was gewoon slecht EEN TIP!!!!! Een beetje verderop is er een ander hotel 'Ibis Budget Vanves', beter geef je een beetje meer geld uit, dan heb je een proper hotel en een ondergrondse veilige parkeerplaats voor 13 euro per 24uur

Enkel dat er een McDonald's was 5 minuten verderop.

Gezien prijs/kwaliteit mogen we niet klagen maar geen aanrader.
    • Klassieke Studio 2 met Tweepersoonsbedden

Hygiene en comfort. Kapotte kast, oud en vuil gebouw, gevaarlijke trap, geen verluchting waardoor schimmel in badkamer is onstaan. Niet proper in studio maar vooral gebouw zelf was heel vuil en oud.

Locatie en privacy zijn voornaamste troeven. Schamele receptie maar wel vriendelijk en duidelijk. Studio is groot genoeg en prive badkamertje. Wel eigen vervoer nodig want studio's zijn op ander adres dan receptie.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prima te doen. Lekker goedkoop. Gewoon focussen op Parijs.
    • Klassieke Studio 2 met Tweepersoonsbedden

Er zijn verschillende kamers maar de kamer die wij hadden op de 1e etage is toe aan onderhoud, en behoorlijk klein.

deze locatie is dichtbij de metro en binnen no time ben je in hartje Parijs. Parkeren kan in de straat als er plek is (na 19:00 uur gratis tot de volgende dag 09:00 uur en zondags gratis) maar er is ook een parkeergarage in de straat van de supermarkt. De wijk is prima, levendig en genoeg restaurantjes. De prijs van de locatie is top. Verwacht niet te veel van de accommodatie. Best klein, zeer eenvoudig en wat achterstallig onderhoud. Maar prima bed en gewoon de hele dag naar Parijs gaan. Alleen om te slapen is dit prima.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Hygiene
    • Klassieke Studio 2 met Tweepersoonsbedden

Zeer schamel gebouw. Infrastructuur. Ligging. 's Avonds aangekomen en kinderen waren bang...

Hygiene

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Voor een korte stedentrip met het gezin was het prima!
    • Superior Studio

Het was niet schoon .., en maar 2 handdoeken !

Precies wáár voor je geld! Gezin met 2 pubers, dus blij met de gratis WiFi !

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

De kamer was smerig

De kamer was smerig

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Locatie was goedkoop en redelijk ruim.

Was vies, tv deed het niet.

Locatie was goedkoop en redelijk ruim.